* *
Pontos idő: 2017.10.24. 02:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2363 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.27. 18:43
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)
Probaltad mar egy biztosan jo sunivel? Az vezerli a ventilatort es eloszeretettel megdoglenek, tobb fele tunetet generalva.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 21:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5281
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Pirossal kiemeltem a lényeget!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2363 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator