* *
Pontos idő: 2024.04.16. 19:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 10:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.

Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges.


Nálam szinte mindig a vizhőfok van a kijelzőn... :wink:
Minden autómban kényes vagyok rá.

Azt hallottam, hogy a későbbi motorok üzemi hőfoka gyárilag magasabb (hatásfok, kibocsátás). A TU-s motorok (98/9 után) már egy másik generáció.
Állitólag a mostani motorok pedig még magasabb üzemi hőfokon járnak...

102... Hm. Nekem 108. Állandóan.
Városban is, országúton is.

Lehet, hogy a termosztátom nem az igazi? Vagy az enyémben másféle van, mint a tiedben?

A Grossglocknerstrasse-n felfelé menet, amikor 108 fölé ment (volna), egyszercsak 96 lett.
Azt tippelem, akkor kapcsolt be a termosztát (plusz)fűtése, és jobban kinyitott.
Ilyet még városban sem csinált.
V8-asok, ti tapasztaltatok ilyet?


szerintem a 108 is teljesen rendben van a 100-102-t minimumként gondoltam, nekem általában 104-105 körül mozog, de alig alig terhelem, meg hideg is van, szóval nem tartom rossznak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 10:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Stephanus_Rex írta:
És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.

Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 11:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
Stephanus_Rex írta:
És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.

Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.


Eltűnik az első "hiba" jelzés alkalmával. Pl. Temp +3°C vagy Handbreak vagy Bootlid Open vagy Washfluid stb.
Talán a rádióadók nevei az egyetlenek amik nem tüntetik el.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 16:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is nagy boardom van, de úgy működik, ahogy ViSoR is leírta. Azt hittem valahogy le is lehet fixálni... Na sebaj!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 16:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Att530d írta:
Stephanus_Rex írta:
És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.

Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.


Eltűnik az első "hiba" jelzés alkalmával. Pl. Temp +3°C vagy Handbreak vagy Bootlid Open vagy Washfluid stb.
Talán a rádióadók nevei az egyetlenek amik nem tüntetik el.


Sorry, ezt nem tudtam, még nem jött elő ilyen üzenet a titkos alatt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 22:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.23. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.24. 22:41 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 00:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is


Asszem az autó lezárása után 16 percel áll le teljesen a gép. Érdemes egy könyvvel beülni és kibekkelni ezt az időt. Ha utána is megy valami, akkor biztos, hogy nem o.k. Ha csak előtte, akkor csak lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 10:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is lassan áll le a windows. Kiszállok akkor még sípol, zúg, megy a kályha, aztán leáll, akkor halkabban búg, akkor csak a kályha vízpumpája megy.Szóval eltököl ne aggódj.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 14:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 16:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.



Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 16:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.


Nálam sincs kályha,csak maradék hő hasznosítás.(Rest gomb) Az is csak 15 fok
alatt kapcsolható.Az autó leállitása és a slusszkulcs kihúzása után semmi
ventilátor hang nem hallható.Csak az forog,ami a klímavezérlőben van,
de azt szinte nem is lehet hallani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 16:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.



Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!


OK, nyertél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 17:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
kbhont írta:
Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:
sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.



Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!


OK, nyertél!


Én tudnám egyszer elismerni a vesztésem!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.25. 19:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.23. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
köszönöm az infokat

különösen zsigunak a részletes beavatást
valoszinü hogy az a süni nem müködik jol , mert nem kell tul fülelni hogy hallani lehessen
simán akár nem beülve a kocsiba is észlelhetö
tapasztalatlanságom miatt valoszinü majd a végsö szót valamilyen szaki adja meg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.08. 16:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.10. 01:00
Hozzászólások: 44
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d?
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Manuális klimavezérlőt (tekergetős), ki lehet-e cserélni digitálisra?

Hege


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Klimaintenzitást nem tudom állítani
HozzászólásElküldve: 2008.06.04. 23:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.20. 01:00
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: 2700 Cegléd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni: Az a problémám hogy 530d 2000-es évjárat 184Le nem tudom állítani a ventillátor intenzitását. vagyis hiába növelném a sebességet belűlről a klimán nem fuj jobban. ha benyomom a fütsd a szélvédőt gombot az intenzitáskijelző felmegy maximumra,de nem érzem hogy fujná az balakot.
Mi van ezzel ? Mi a baja ? Volt termoszátcserám és vízpumpacserém és azóta csinája ezt.
Lehet hogy levegős a hűtőm és azért ha igen hogy kell azt légteleníteni?
hallottam erről a sünis dologról is de fogalmam sincs hogy van-e ehhez köze. van ?
ha növelem álló hejzetben a ventillátor intenzitását akkor lehet hallani hogy okés de miért nem érzékelek én ebből belűl semmit az autóban? Mit csináljak hogy az arcomat fujja végre bent a levegő? :( Mi a baja ? SEGÍTSETEK KÉRLEK benneteket.
üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.06.04. 23:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
temes írta:
Sziasztok!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni: Az a problémám hogy 530d 2000-es évjárat 184Le nem tudom állítani a ventillátor intenzitását. vagyis hiába növelném a sebességet belűlről a klimán nem fuj jobban. ha benyomom a fütsd a szélvédőt gombot az intenzitáskijelző felmegy maximumra,de nem érzem hogy fujná az balakot.
Mi van ezzel ? Mi a baja ? Volt termoszátcserám és vízpumpacserém és azóta csinája ezt.
Lehet hogy levegős a hűtőm és azért ha igen hogy kell azt légteleníteni?
hallottam erről a sünis dologról is de fogalmam sincs hogy van-e ehhez köze. van ?
ha növelem álló hejzetben a ventillátor intenzitását akkor lehet hallani hogy okés de miért nem érzékelek én ebből belűl semmit az autóban? Mit csináljak hogy az arcomat fujja végre bent a levegő? :( Mi a baja ? SEGÍTSETEK KÉRLEK benneteket.
üdv
Szerintem a Süni lesz a hibás.Mivel az a felelős a fordulatszám szabályzásért.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Süni csere segítség
HozzászólásElküldve: 2008.06.12. 12:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.20. 01:00
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: 2700 Cegléd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Hallottam hogy ez a süni csere egy pár perces dolog,de mivel én még nem nagyon láttam ilyet ,így egy kis segítség kellene,hogy hogyan kell ezt csinálni,mert akkor megcsinálnám én magam. Vagy azért ennél bonyolultabb?
Úgy tudom le kell bontani a kesztyűtartó alatti burkolatot és ott van valahol.
Valóban lebontás után már látható és könnyen cserélhető??
Ha valaki már csinált ilyet annak megköszönném ha kicsit szájbarágosan és részletesen leírná nekem hogy is meg ennek a süninek a cseréje.
köszönöm klubbtársak.
üdvözlettel
Sándor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Süni csere segítség
HozzászólásElküldve: 2008.06.12. 18:00 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
temes írta:
Sziasztok!

Hallottam hogy ez a süni csere egy pár perces dolog,de mivel én még nem nagyon láttam ilyet ,így egy kis segítség kellene,hogy hogyan kell ezt csinálni,mert akkor megcsinálnám én magam. Vagy azért ennél bonyolultabb?
Úgy tudom le kell bontani a kesztyűtartó alatti burkolatot és ott van valahol.
Valóban lebontás után már látható és könnyen cserélhető??
Ha valaki már csinált ilyet annak megköszönném ha kicsit szájbarágosan és részletesen leírná nekem hogy is meg ennek a süninek a cseréje.
köszönöm klubbtársak.
üdvözlettel
Sándor

Így van lekapod a kesztyűtartó alját ami úgy jön le hogy vízszintesen meghúzod az ülés felé erősen.Utána bal oldalt a fütés légcsatornába van beszerelve a süni.Nem egy nagy durranás a csere.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator