Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2008.01.14. 10:30

g4400 írta:
Diabolica írta:
535i írta:Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.

Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges.


Nálam szinte mindig a vizhőfok van a kijelzőn... :wink:
Minden autómban kényes vagyok rá.

Azt hallottam, hogy a későbbi motorok üzemi hőfoka gyárilag magasabb (hatásfok, kibocsátás). A TU-s motorok (98/9 után) már egy másik generáció.
Állitólag a mostani motorok pedig még magasabb üzemi hőfokon járnak...

102... Hm. Nekem 108. Állandóan.
Városban is, országúton is.

Lehet, hogy a termosztátom nem az igazi? Vagy az enyémben másféle van, mint a tiedben?

A Grossglocknerstrasse-n felfelé menet, amikor 108 fölé ment (volna), egyszercsak 96 lett.
Azt tippelem, akkor kapcsolt be a termosztát (plusz)fűtése, és jobban kinyitott.
Ilyet még városban sem csinált.
V8-asok, ti tapasztaltatok ilyet?


szerintem a 108 is teljesen rendben van a 100-102-t minimumként gondoltam, nekem általában 104-105 körül mozog, de alig alig terhelem, meg hideg is van, szóval nem tartom rossznak.

2008.01.14. 10:54

Stephanus_Rex írta:És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.

Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.

2008.01.14. 11:31

Att530d írta:
Stephanus_Rex írta:És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.

Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.


Eltűnik az első "hiba" jelzés alkalmával. Pl. Temp +3°C vagy Handbreak vagy Bootlid Open vagy Washfluid stb.
Talán a rádióadók nevei az egyetlenek amik nem tüntetik el.

2008.01.14. 16:44

Nekem is nagy boardom van, de úgy működik, ahogy ViSoR is leírta. Azt hittem valahogy le is lehet fixálni... Na sebaj!

2008.01.14. 16:50

ViSoR írta:
Att530d írta:
Stephanus_Rex írta:És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.

Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.


Eltűnik az első "hiba" jelzés alkalmával. Pl. Temp +3°C vagy Handbreak vagy Bootlid Open vagy Washfluid stb.
Talán a rádióadók nevei az egyetlenek amik nem tüntetik el.


Sorry, ezt nem tudtam, még nem jött elő ilyen üzenet a titkos alatt.

2008.01.24. 22:04

sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

2008.01.24. 22:41

manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.

2008.01.25. 00:17

manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is


Asszem az autó lezárása után 16 percel áll le teljesen a gép. Érdemes egy könyvvel beülni és kibekkelni ezt az időt. Ha utána is megy valami, akkor biztos, hogy nem o.k. Ha csak előtte, akkor csak lehet.

2008.01.25. 10:33

Nekem is lassan áll le a windows. Kiszállok akkor még sípol, zúg, megy a kályha, aztán leáll, akkor halkabban búg, akkor csak a kályha vízpumpája megy.Szóval eltököl ne aggódj.

2008.01.25. 14:19

admin írta:
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.

2008.01.25. 16:12

Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.



Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!

2008.01.25. 16:14

Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.


Nálam sincs kályha,csak maradék hő hasznosítás.(Rest gomb) Az is csak 15 fok
alatt kapcsolható.Az autó leállitása és a slusszkulcs kihúzása után semmi
ventilátor hang nem hallható.Csak az forog,ami a klímavezérlőben van,
de azt szinte nem is lehet hallani.

2008.01.25. 16:15

kbhont írta:
Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.



Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!


OK, nyertél!

2008.01.25. 17:11

Diabolica írta:
kbhont írta:
Diabolica írta:
admin írta:
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?

köszi elöre is

Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.


A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.



Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!


OK, nyertél!


Én tudnám egyszer elismerni a vesztésem!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops:

2008.01.25. 19:29

köszönöm az infokat

különösen zsigunak a részletes beavatást
valoszinü hogy az a süni nem müködik jol , mert nem kell tul fülelni hogy hallani lehessen
simán akár nem beülve a kocsiba is észlelhetö
tapasztalatlanságom miatt valoszinü majd a végsö szót valamilyen szaki adja meg

2008.03.08. 16:23

Hali!

Manuális klimavezérlőt (tekergetős), ki lehet-e cserélni digitálisra?

Hege

Klimaintenzitást nem tudom állítani

2008.06.04. 23:26

Sziasztok!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni: Az a problémám hogy 530d 2000-es évjárat 184Le nem tudom állítani a ventillátor intenzitását. vagyis hiába növelném a sebességet belűlről a klimán nem fuj jobban. ha benyomom a fütsd a szélvédőt gombot az intenzitáskijelző felmegy maximumra,de nem érzem hogy fujná az balakot.
Mi van ezzel ? Mi a baja ? Volt termoszátcserám és vízpumpacserém és azóta csinája ezt.
Lehet hogy levegős a hűtőm és azért ha igen hogy kell azt légteleníteni?
hallottam erről a sünis dologról is de fogalmam sincs hogy van-e ehhez köze. van ?
ha növelem álló hejzetben a ventillátor intenzitását akkor lehet hallani hogy okés de miért nem érzékelek én ebből belűl semmit az autóban? Mit csináljak hogy az arcomat fujja végre bent a levegő? :( Mi a baja ? SEGÍTSETEK KÉRLEK benneteket.
üdv

Re: Klimaintenzitást nem tudom állítani

2008.06.04. 23:46

temes írta:Sziasztok!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni: Az a problémám hogy 530d 2000-es évjárat 184Le nem tudom állítani a ventillátor intenzitását. vagyis hiába növelném a sebességet belűlről a klimán nem fuj jobban. ha benyomom a fütsd a szélvédőt gombot az intenzitáskijelző felmegy maximumra,de nem érzem hogy fujná az balakot.
Mi van ezzel ? Mi a baja ? Volt termoszátcserám és vízpumpacserém és azóta csinája ezt.
Lehet hogy levegős a hűtőm és azért ha igen hogy kell azt légteleníteni?
hallottam erről a sünis dologról is de fogalmam sincs hogy van-e ehhez köze. van ?
ha növelem álló hejzetben a ventillátor intenzitását akkor lehet hallani hogy okés de miért nem érzékelek én ebből belűl semmit az autóban? Mit csináljak hogy az arcomat fujja végre bent a levegő? :( Mi a baja ? SEGÍTSETEK KÉRLEK benneteket.
üdv
Szerintem a Süni lesz a hibás.Mivel az a felelős a fordulatszám szabályzásért.

Süni csere segítség

2008.06.12. 12:58

Sziasztok!

Hallottam hogy ez a süni csere egy pár perces dolog,de mivel én még nem nagyon láttam ilyet ,így egy kis segítség kellene,hogy hogyan kell ezt csinálni,mert akkor megcsinálnám én magam. Vagy azért ennél bonyolultabb?
Úgy tudom le kell bontani a kesztyűtartó alatti burkolatot és ott van valahol.
Valóban lebontás után már látható és könnyen cserélhető??
Ha valaki már csinált ilyet annak megköszönném ha kicsit szájbarágosan és részletesen leírná nekem hogy is meg ennek a süninek a cseréje.
köszönöm klubbtársak.
üdvözlettel
Sándor

Re: Süni csere segítség

2008.06.12. 18:00

temes írta:Sziasztok!

Hallottam hogy ez a süni csere egy pár perces dolog,de mivel én még nem nagyon láttam ilyet ,így egy kis segítség kellene,hogy hogyan kell ezt csinálni,mert akkor megcsinálnám én magam. Vagy azért ennél bonyolultabb?
Úgy tudom le kell bontani a kesztyűtartó alatti burkolatot és ott van valahol.
Valóban lebontás után már látható és könnyen cserélhető??
Ha valaki már csinált ilyet annak megköszönném ha kicsit szájbarágosan és részletesen leírná nekem hogy is meg ennek a süninek a cseréje.
köszönöm klubbtársak.
üdvözlettel
Sándor

Így van lekapod a kesztyűtartó alját ami úgy jön le hogy vízszintesen meghúzod az ülés felé erősen.Utána bal oldalt a fütés légcsatornába van beszerelve a süni.Nem egy nagy durranás a csere.
Hozzászólás küldése

VigLink badge