2008.01.14. 10:30
g4400 írta:Diabolica írta:535i írta:Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.
Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges.
Nálam szinte mindig a vizhőfok van a kijelzőn...
Minden autómban kényes vagyok rá.
Azt hallottam, hogy a későbbi motorok üzemi hőfoka gyárilag magasabb (hatásfok, kibocsátás). A TU-s motorok (98/9 után) már egy másik generáció.
Állitólag a mostani motorok pedig még magasabb üzemi hőfokon járnak...
102... Hm. Nekem 108. Állandóan.
Városban is, országúton is.
Lehet, hogy a termosztátom nem az igazi? Vagy az enyémben másféle van, mint a tiedben?
A Grossglocknerstrasse-n felfelé menet, amikor 108 fölé ment (volna), egyszercsak 96 lett.
Azt tippelem, akkor kapcsolt be a termosztát (plusz)fűtése, és jobban kinyitott.
Ilyet még városban sem csinált.
V8-asok, ti tapasztaltatok ilyet?
2008.01.14. 10:54
Stephanus_Rex írta:És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?
2008.01.14. 11:31
Att530d írta:Stephanus_Rex írta:És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?
Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.
Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.
2008.01.14. 16:44
2008.01.14. 16:50
ViSoR írta:Att530d írta:Stephanus_Rex írta:És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?
Nekem nagy boardom van és a titkos menü egyik funkciója sem tűnik el magától.
Ha ki akarod kapcsolni, akkor az index gombját kell nyomni befelé sokáig vagy autó kikapcs-bekapcs.
Eltűnik az első "hiba" jelzés alkalmával. Pl. Temp +3°C vagy Handbreak vagy Bootlid Open vagy Washfluid stb.
Talán a rádióadók nevei az egyetlenek amik nem tüntetik el.
2008.01.24. 22:04
2008.01.24. 22:41
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
2008.01.25. 00:17
manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
2008.01.25. 10:33
2008.01.25. 14:19
admin írta:manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.
2008.01.25. 16:12
Diabolica írta:admin írta:manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.
A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.
2008.01.25. 16:14
Diabolica írta:admin írta:manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.
A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.
2008.01.25. 16:15
kbhont írta:Diabolica írta:admin írta:manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.
A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.
Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!
2008.01.25. 17:11
Diabolica írta:kbhont írta:Diabolica írta:admin írta:manitu1971 írta:sziasztok érdeklödnék
az auto leállitása és a slusszkulcs kihuzása után elég sokáig kissebb nagyobb kihagyásokkal mintha a klima ventilátorok vagy nem tudom mik , önállo életet élnek és dolgoznak
ez igy jo vagy valami gubanc van?
köszi elöre is
Ezt a Süni(ventilátor végfok) hibája szokta okozni.Ha valóban a klima venti megy összevissza.
A sünin a gyújtás levétele után van/lehetséges feszültség???????
Sztem nem.
520i-ben meg sztem nincs kályha.
Igen, lehet feszültség!
Gondolj pl. a tartalék hő hasznosításra!
Az is megy gyujtás nélkül!
Bár szerintem a hőminta vétel ventillátorját hallod Manitu!
OK, nyertél!
2008.01.25. 19:29
2008.03.08. 16:23
2008.06.04. 23:26
2008.06.04. 23:46
Szerintem a Süni lesz a hibás.Mivel az a felelős a fordulatszám szabályzásért.temes írta:Sziasztok!
Nagyon jó lenne ha tudna valaki segíteni: Az a problémám hogy 530d 2000-es évjárat 184Le nem tudom állítani a ventillátor intenzitását. vagyis hiába növelném a sebességet belűlről a klimán nem fuj jobban. ha benyomom a fütsd a szélvédőt gombot az intenzitáskijelző felmegy maximumra,de nem érzem hogy fujná az balakot.
Mi van ezzel ? Mi a baja ? Volt termoszátcserám és vízpumpacserém és azóta csinája ezt.
Lehet hogy levegős a hűtőm és azért ha igen hogy kell azt légteleníteni?
hallottam erről a sünis dologról is de fogalmam sincs hogy van-e ehhez köze. van ?
ha növelem álló hejzetben a ventillátor intenzitását akkor lehet hallani hogy okés de miért nem érzékelek én ebből belűl semmit az autóban? Mit csináljak hogy az arcomat fujja végre bent a levegő? Mi a baja ? SEGÍTSETEK KÉRLEK benneteket.
üdv
2008.06.12. 12:58
2008.06.12. 18:00
temes írta:Sziasztok!
Hallottam hogy ez a süni csere egy pár perces dolog,de mivel én még nem nagyon láttam ilyet ,így egy kis segítség kellene,hogy hogyan kell ezt csinálni,mert akkor megcsinálnám én magam. Vagy azért ennél bonyolultabb?
Úgy tudom le kell bontani a kesztyűtartó alatti burkolatot és ott van valahol.
Valóban lebontás után már látható és könnyen cserélhető??
Ha valaki már csinált ilyet annak megköszönném ha kicsit szájbarágosan és részletesen leírná nekem hogy is meg ennek a süninek a cseréje.
köszönöm klubbtársak.
üdvözlettel
Sándor