* *
Pontos idő: 2018.09.19. 03:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2421 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.27. 18:43
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2271
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 302 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)
Probaltad mar egy biztosan jo sunivel? Az vezerli a ventilatort es eloszeretettel megdoglenek, tobb fele tunetet generalva.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 21:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1801 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Pirossal kiemeltem a lényeget!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.25. 03:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Egy kis segítségre szorulok! Abszolút tanácstalan vagyok. 1-2 hónapja küzdök hűtés,fűtés problémával. Néha tudom szabályozni néha nem. Ez a gyújtás levétel és ráadás után szokott változni. Hol megy hol nem. Ha éppen szerencsém van végig tudom szabályozni és úgy fújja és oda ahova akarom. Ha nincs szerencsém akkor nem tudok semmit sem állítani. Egy bizonyos fordulaton forog és ennyi nem tudom szabályozni. Ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor szoktam reménykedni hogy működni fog. Menet közben nem javul meg a probléma. Csak ha szerencsém van és a gyújtásnál működik. Fűtőmotor és süni lett eddig cserélve. Esetleg a kijelző panel vagy valami vezeték probléma vagy már nem tudom hogy mire gondoljak. Esetleg van aki már járt így illetve van ötlet hogy mit lehet még átnézni vagy hogyan lehetne megoldani a problémát?
Elég zavaró hogy hol megy hol nem (de leginkább nem), főleg hogy jönnek a rosszabb idők :( :(

Köszönöm előre is a segítséget :)

Updtate:

süni jó másikba is működik (nálam is néha ha úgy van kedve :D )
arra lettem még figyelmes hogy mostanság azt csinálja hogy mikor beülök ráadom az első gyújtást semmi leveszem és másodiknál működik. erre állt be.. abszolút nem értem már ezt az autót amúgy hogy mi a retkes baja van már :? :? biztosítékok is okésak annyi hogy a 75-76 nem igazán találtam pontos lelőhelyét de nem tudom hogy a tünetek alapján mennyire lehetne ez a probléma

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.25. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.27. 18:43
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Pirossal kiemeltem a lényeget!


Szia!

Köszönöm! Amit írtál kipróbáltam és minden jónak tűnt. Végül kiderült, hogy maga a csati volt kontakt hibás. A benne lévő érintezőket kellett picit összenyomni, és azóta is tökéletesen működik. Sajnos mikor megállt, többet nem is indult el, ezért nem is gyanakodtam ilyen jellegű hibára.

üdv
FI


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.12.19. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.18. 20:54
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni.e39 a fűtő ventilátor csak nagyon ritkán indul el, akkor viszont tökéletesen működik. A ventilátor simán forog a süni elvileg jó,és itt megállt a tudományom. Köszönöm a segítséget előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.12.19. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 569 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pirospityu írta:
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni.e39 a fűtő ventilátor csak nagyon ritkán indul el, akkor viszont tökéletesen működik. A ventilátor simán forog a süni elvileg jó,és itt megállt a tudományom. Köszönöm a segítséget előre is

"A süni elvileg jó" a kulcsmondat :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.12.21. 08:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pirospityu írta:
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni.e39 a fűtő ventilátor csak nagyon ritkán indul el, akkor viszont tökéletesen működik. A ventilátor simán forog a süni elvileg jó,és itt megállt a tudományom. Köszönöm a segítséget előre is


Hali.
Én megnézném hogy biztos jó e az a motor, a sünit tudni kell mindenképp hogy jó e, illetve ha minden jó akkor a panel lehet.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 22:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 644
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Klíma ventim már egy ideje nem megy. Régebben sem működött de akkor innen a fórumról valaki javította de kb 1 nyarat bírt ki. Most rendbe szeretném tenni a nyárra. Kérdés hogy érdemes lenne újból felújítani, vagy esetleg bontotton gondolkozzak? 2003-as E39 525D touring az autó. Köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 14:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
Üdv. Klíma ventim már egy ideje nem megy. Régebben sem működött de akkor innen a fórumról valaki javította de kb 1 nyarat bírt ki. Most rendbe szeretném tenni a nyárra. Kérdés hogy érdemes lenne újból felújítani, vagy esetleg bontotton gondolkozzak? 2003-as E39 525D touring az autó. Köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Klímaventi alatt azt érted ami az autó elején van a kondenzátor előtt? Ha bemelegszik a motor se indul el? (ezt télen nehéz kipróbálni, tudom) Diaggal el lehet indítani?

A klíma hibájából is előfordulhat az hogy nem indul el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 14:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 644
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
spider2 írta:
Üdv. Klíma ventim már egy ideje nem megy. Régebben sem működött de akkor innen a fórumról valaki javította de kb 1 nyarat bírt ki. Most rendbe szeretném tenni a nyárra. Kérdés hogy érdemes lenne újból felújítani, vagy esetleg bontotton gondolkozzak? 2003-as E39 525D touring az autó. Köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Klímaventi alatt azt érted ami az autó elején van a kondenzátor előtt? Ha bemelegszik a motor se indul el? (ezt télen nehéz kipróbálni, tudom) Diaggal el lehet indítani?

A klíma hibájából is előfordulhat az hogy nem indul el.
Klíma működik, csak ha állok a lámpánál melegben akkor nem hűt mert nem megy a ventije.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.05. 15:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 644
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kaptam egy ilyen termosztátot ebben a dobozban. Én MAHLET rendeltem mint a doboz de egy lecsiszolt BEHR márkájú termosztátot volt a felszakított dobozban. Mi a véleményetek erről? Az eladó azt mondja hogy szokta a gyártó ilyen olyan dobozba is rakni de ez ugyan az. Valahogy nem hiszem el ezt a dolgot... Cserére azt mondta hogy lehet ugyan ilyet kapok. Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.05. 16:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2271
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 302 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
Kaptam egy ilyen termosztátot ebben a dobozban. Én MAHLET rendeltem mint a doboz de egy lecsiszolt BEHR márkájú termosztátot volt a felszakított dobozban. Mi a véleményetek erről? Az eladó azt mondja hogy szokta a gyártó ilyen olyan dobozba is rakni de ez ugyan az. Valahogy nem hiszem el ezt a dolgot... Cserére azt mondta hogy lehet ugyan ilyet kapok. Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről
A Behr az a Mahle csoport tagja.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.05. 16:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 644
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
spider2 írta:
Kaptam egy ilyen termosztátot ebben a dobozban. Én MAHLET rendeltem mint a doboz de egy lecsiszolt BEHR márkájú termosztátot volt a felszakított dobozban. Mi a véleményetek erről? Az eladó azt mondja hogy szokta a gyártó ilyen olyan dobozba is rakni de ez ugyan az. Valahogy nem hiszem el ezt a dolgot... Cserére azt mondta hogy lehet ugyan ilyet kapok. Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről
A Behr az a Mahle csoport tagja.
És mi a magyarázat a csiszolásra? Ha ugyan az akkor a Mahle TE 2 70 MAH/JK 6920ft míg ugyan ott a Behr TE 1 70BEH/AF és 6150 ft. Akkor ha már nem azt küldenek akkor miért a drágábbat számlázzák?

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.05. 17:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
morv írta:
spider2 írta:
Kaptam egy ilyen termosztátot ebben a dobozban. Én MAHLET rendeltem mint a doboz de egy lecsiszolt BEHR márkájú termosztátot volt a felszakított dobozban. Mi a véleményetek erről? Az eladó azt mondja hogy szokta a gyártó ilyen olyan dobozba is rakni de ez ugyan az. Valahogy nem hiszem el ezt a dolgot... Cserére azt mondta hogy lehet ugyan ilyet kapok. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201802 ... 667ff3.jpg

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről
A Behr az a Mahle csoport tagja.
És mi a magyarázat a csiszolásra? Ha ugyan az akkor a Mahle TE 2 70 MAH/JK 6920ft míg ugyan ott a Behr TE 1 70BEH/AF és 6150 ft. Akkor ha már nem azt küldenek akkor miért a drágábbat számlázzák?

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Valószínűleg azonos gyártósoron készült a gyári BMW alkatrészekkel, csak nem akként értékesítik. Mivel ez esetben nem szerepelhet rajta a BMW Teilenummer, ezért azt kicsiszolják. Ez teljesen megszokott, ha gyári beszállítótól veszel alkatrészt. Ha visszaküldöd, valószínűleg tényleg ugyanilyet kapsz. (Egyszer visszaküldtem a Lemförderként vett, mindenféle márkamegjelölést nélkülöző toronyszilenteket, és rendeltem helyettük Sachsot. Ugyanolyat kaptam, csak másmilyen dobozban. Mindkettő a ZF csoport tagja.)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.05. 18:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1801 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
spider2 írta:
Kaptam egy ilyen termosztátot ebben a dobozban. Én MAHLET rendeltem mint a doboz de egy lecsiszolt BEHR márkájú termosztátot volt a felszakított dobozban. Mi a véleményetek erről? Az eladó azt mondja hogy szokta a gyártó ilyen olyan dobozba is rakni de ez ugyan az. Valahogy nem hiszem el ezt a dolgot... Cserére azt mondta hogy lehet ugyan ilyet kapok.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

Jobb felső sarok. Ezek "saját" képek, ha ránagyítasz a termosztátra, megnézed a doboz feliratát, talán megnyugszol.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: spider2
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 11:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.16. 13:29
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Pár hete leállt a fűtőventillátorom. E39 520d Addig csesztettem menet közben a kezelőpanelon, amí egyszer csak elindult. Pár hétig semmi gond, ment rendesen. Aztán pár napja megint leállt, de most már el sem indul. Mi lehet a gondja? Volt már hasonló valakinek? Köszi a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 14:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1801 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Unlimited írta:
Sziasztok! Pár hete leállt a fűtőventillátorom. E39 520d Addig csesztettem menet közben a kezelőpanelon, amí egyszer csak elindult. Pár hétig semmi gond, ment rendesen. Aztán pár napja megint leállt, de most már el sem indul. Mi lehet a gondja? Volt már hasonló valakinek? Köszi a segítséget!

Szerintem Neked írtam a fészen, privátban keress.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.02. 09:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
segítségeteket szeretném kérni. E39 - a probléma az lenne hogy gáz adással párhuzamosan a hűtő ventillátor fordulatszáma egyenes arányban nő, tehát már 2000-es fordulatszámon olyan hangja van az autónak mint egy repülőfépnek annyira forog a hűtőventillátor. Teljesítményben nem tapasztaltam semmi visszaesést, vizszint nem változott... Van valami ötletetek mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.02. 13:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2271
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 302 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
segítségeteket szeretném kérni. E39 - a probléma az lenne hogy gáz adással párhuzamosan a hűtő ventillátor fordulatszáma egyenes arányban nő, tehát már 2000-es fordulatszámon olyan hangja van az autónak mint egy repülőfépnek annyira forog a hűtőventillátor. Teljesítményben nem tapasztaltam semmi visszaesést, vizszint nem változott... Van valami ötletetek mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt
Szerintem a visco ment tonkre. En mielobb gyogyitanam, csunya dolgokat tud csinalni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: superbutt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2421 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator