* *
Pontos idő: 2018.05.23. 20:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2394 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 10:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2255
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 155 alkalommal
Kapott köszik: 300 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt
Probalkozz az alkatreszes topikban szerintem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt

28300ft a gyári új.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 13:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.05.07. 13:26
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt


Itt hirdetnek egy bontottat, az más kérdés hogy ár nélkül akarják eladni :) Rányomtam az árkérésre helyetted ;-)

https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott- ... ator-keret


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 16:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Elől az elektromos ventillátor előtét ellenállásokat nem tudja valaki hány Ohm-osak?

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janek írta:
Sziasztok!
Elől az elektromos ventillátor előtét ellenállásokat nem tudja valaki hány Ohm-osak?

0.2 ohm 80w, 0.5ohm 85w

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Janek
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 16:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 17:47 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 06:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.14. 11:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
superbutt írta:
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?

Elöre is köszi.

üdv.:
superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.14. 13:22 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
attila94 írta:
superbutt írta:
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?

Elöre is köszi.

üdv.:
superbutt


Kis board

Nagy board


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: superbutt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.19. 10:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.21. 10:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 476
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.

Előre is köszönöm!

a viszkó cserét én is megtudtam csinálni,mint amatőr :D a hűtőn lévő műanyag burkolatot kell hozzá levenni,más semmi extra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2394 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Baidu [Spider], dodo123, Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator