* *
Pontos idő: 2018.01.20. 23:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2368 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.27. 18:43
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2205
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 155 alkalommal
Kapott köszik: 294 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)
Probaltad mar egy biztosan jo sunivel? Az vezerli a ventilatort es eloszeretettel megdoglenek, tobb fele tunetet generalva.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 21:49 
Online
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 774 alkalommal
Kapott köszik: 1679 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Pirossal kiemeltem a lényeget!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.25. 03:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 24
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Egy kis segítségre szorulok! Abszolút tanácstalan vagyok. 1-2 hónapja küzdök hűtés,fűtés problémával. Néha tudom szabályozni néha nem. Ez a gyújtás levétel és ráadás után szokott változni. Hol megy hol nem. Ha éppen szerencsém van végig tudom szabályozni és úgy fújja és oda ahova akarom. Ha nincs szerencsém akkor nem tudok semmit sem állítani. Egy bizonyos fordulaton forog és ennyi nem tudom szabályozni. Ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor szoktam reménykedni hogy működni fog. Menet közben nem javul meg a probléma. Csak ha szerencsém van és a gyújtásnál működik. Fűtőmotor és süni lett eddig cserélve. Esetleg a kijelző panel vagy valami vezeték probléma vagy már nem tudom hogy mire gondoljak. Esetleg van aki már járt így illetve van ötlet hogy mit lehet még átnézni vagy hogyan lehetne megoldani a problémát?
Elég zavaró hogy hol megy hol nem (de leginkább nem), főleg hogy jönnek a rosszabb idők :( :(

Köszönöm előre is a segítséget :)

Updtate:

süni jó másikba is működik (nálam is néha ha úgy van kedve :D )
arra lettem még figyelmes hogy mostanság azt csinálja hogy mikor beülök ráadom az első gyújtást semmi leveszem és másodiknál működik. erre állt be.. abszolút nem értem már ezt az autót amúgy hogy mi a retkes baja van már :? :? biztosítékok is okésak annyi hogy a 75-76 nem igazán találtam pontos lelőhelyét de nem tudom hogy a tünetek alapján mennyire lehetne ez a probléma

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.10.25. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.27. 18:43
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Gallaca írta:
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.


Szia!

Köszönöm a tippet! Megtaláltam a pontos leírást, ahol a süninél összezárva ellenőrizni lehetett a motort. Így működött, tehát a motor OK. A vezérlő panel vezérlő feszültségét is sikerült itt kimérni, (2-8V), tehát elvileg az is OK. A szakirodalom szerint már csak a 28as biztosíték és a relé lehet a bibi. Meglepődve láttam, hogy az enyémben nincs berakva a 28-as... létezik olyan változat, ahol ezt nem használták, vagy ez már egy "buherálás" eredménye lehet? A relé #30-as lábán megvan a 12V (táp), GND rendben, viszont a #86-os lábon, ami a IHKA control unit-ból jönne, nem tudok mérni semmit. Viszont ha ráadom a gyújtást, akkor a kimeneten megjelenik a feszültség (#87-es láb...nem értem ez hogy lehet, mikor kellene a control feszültsége is hozzá...), de a motor mégsem indul el. Próbáltam az átkötést is, de semmi.
Eddig jutottam. Minden további javaslatot szívesen fogadok! :-)


Pirossal kiemeltem a lényeget!


Szia!

Köszönöm! Amit írtál kipróbáltam és minden jónak tűnt. Végül kiderült, hogy maga a csati volt kontakt hibás. A benne lévő érintezőket kellett picit összenyomni, és azóta is tökéletesen működik. Sajnos mikor megállt, többet nem is indult el, ezért nem is gyanakodtam ilyen jellegű hibára.

üdv
FI


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.12.19. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.18. 20:54
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni.e39 a fűtő ventilátor csak nagyon ritkán indul el, akkor viszont tökéletesen működik. A ventilátor simán forog a süni elvileg jó,és itt megállt a tudományom. Köszönöm a segítséget előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.12.19. 18:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1463
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 522 alkalommal
Kapott köszik: 329 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pirospityu írta:
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni.e39 a fűtő ventilátor csak nagyon ritkán indul el, akkor viszont tökéletesen működik. A ventilátor simán forog a süni elvileg jó,és itt megállt a tudományom. Köszönöm a segítséget előre is

"A süni elvileg jó" a kulcsmondat :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.12.21. 08:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 24
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pirospityu írta:
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni.e39 a fűtő ventilátor csak nagyon ritkán indul el, akkor viszont tökéletesen működik. A ventilátor simán forog a süni elvileg jó,és itt megállt a tudományom. Köszönöm a segítséget előre is


Hali.
Én megnézném hogy biztos jó e az a motor, a sünit tudni kell mindenképp hogy jó e, illetve ha minden jó akkor a panel lehet.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2368 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator