* *
Pontos idő: 2019.04.20. 02:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12403 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 617, 618, 619, 620, 621
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2019.04.07. 21:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Rég jelentkeztem az autóval kapcsolatban.

Rengeteg mindent csiszoltunk az elmúlt években.
- Felkerült az Alcantara tetőkárpit
- Gyári új M-es első , hátsó - lökhárító
- Betettünk egy teljesen generálozott 4.4 motort
- Felkerült egy garnitúra BBS RX 502/508 szett
- Bekerült egy Xtrons android navi
- HiFi tekintetében egy Gladen zárt ládával, egy Magnat (Phase) Rx erősítővel és egy Audison komponens szettel bővítettem
- Felszereltem egy szett E38 Brembo féknyerget előre Ate Sport M3 tárcsákkal előre és hátra
- Teljes mértékben kiszigeteltem a kasztnit butilgumi lapokkal
- Színre festett bőrözött díszléceket és kapaszkodókat használtam fel
- Sikerült szereznem egy szép állapotú styling 65 szettet
- M5 külső és belső tükrök
- M5 műszeregység
- Bőrözött műszerfalat és B oszlop takarót szerelünk be épp a napokban

Rengeteget dolgoztunk az autón, de most úgy ülök bele nap mint nap, hogy érzem hogy megérkeztem. Tudom, hogy sokan bolondnak tartanak, tudom hogy még többen nem értik a motivációt, de szerencsére sokkal több pozitív visszajelzés érkezett arról, hogy valami egész egyedit sikerült összehozni.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

[img]https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42257226_1884512041618042_3266824478356668416_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=94c14b57d208fc58737b22ec5b7f08ae&oe=5D0BE6D2
[/img]


A butilgumis téma érdekel... a gyárihoz képest, hol és milyen körülmények között jön ki az előnye?

Hogy jellemeznéd a változást?

Duplaüveg nélkül lenne értelme belevágni?

Mekkora bontással jár?

Hány kg vagy nm2 kellett?

,,A csend a legnagyobb luxus." - Winkler Róbert TC


Több előnye is van a szigetelésnek. A futómű és gördülési zaj nagyon tompa lett. Az "utca " zaja teljesen kint marad. Hifi szempontból is előnyös, mert a mély tartomány miatt nem rezonálnak a lemezek. A szigetelés hatékonyságáról annyit érdemes elmondani, hogy a korábbi hangerő közel duplája hallatszik ki ugyanazon a hangerőn mint a szigetelés előtt.
Hátránya a súlya, szerintem 80kg biztos volt. Ha jössz a pásztói talira ,szivesen megmutatom milyen érzés most rácsapni egy lemezfelületre, mintha egy betonfelüleltre csapnál.
Teljesen szét kell hozzá szedni a belteret, mivel a csupasz lemezfelületekre kell ragasztani. Mi raktunk a tűzfalra, a pandlólemezre, a kerékjáratokra, az összes ajtóba, a tetőlemezre és a csomagtérbe.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2019.04.08. 09:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 546
Adott köszi: 102 alkalommal
Kapott köszik: 115 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Sziasztok!

- Felszereltem egy szett E38 Brembo féknyerget előre Ate Sport M3 tárcsákkal előre és hátra


A fék milyen motorral szerelt E38-ról került át? Kellett hozzá valami konzol, távtartó, ilyesmi, vagy telibe ráment a gyári csonkállványra? Nagyon odavagyok ezekért az utólagos nagyfékesítésekért, egyik korábbi autómra, egy alfa 155 2.5 td-re is raktam fel nagy féket, az egy 166 3.2 V6-ról való 4 dugattyús brembo, a féktárcsa pedig a turbós fiat coupe-jé volt, bár ott még konzolt is kellett csináltatni a fékhez, de összehasonlíthatatlan lett az eredmény. 8)
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2019.04.09. 00:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

- Felszereltem egy szett E38 Brembo féknyerget előre Ate Sport M3 tárcsákkal előre és hátra


A fék milyen motorral szerelt E38-ról került át? Kellett hozzá valami konzol, távtartó, ilyesmi, vagy telibe ráment a gyári csonkállványra? Nagyon odavagyok ezekért az utólagos nagyfékesítésekért, egyik korábbi autómra, egy alfa 155 2.5 td-re is raktam fel nagy féket, az egy 166 3.2 V6-ról való 4 dugattyús brembo, a féktárcsa pedig a turbós fiat coupe-jé volt, bár ott még konzolt is kellett csináltatni a fékhez, de összehasonlíthatatlan lett az eredmény. 8)
Kép


Egy 750i-ről jöttek a nyergek. Kanyó B.nek hála le lett homokolva, majd festve. Kellett hozzá egy konzol innen rendeltem :

https://epytec.de/en/brake-system/adapt ... isc-325x28

Az átalakításhoz e46 m3 tárcsákat használtam előre, hátra a gyári méret került. Fém fékcsöveket szereltünk fel és EBC Yellow Stuff fékbetétek kerültek be a nyergekbe. Előre természetesen e38hoz hátra e39-hez való. Épp a napokban próbálta ki az autót egy másik 540i tulaj, azt mondta, hogy így a fék már egy másik liga. Nekem ami feltünt, hogy a fék nem lett sokkal erősebb, de a fékhatás egyenletesebb. Megmértük az átalakítás előtt a fékerőt, meg fogjuk utánna is mérni ha bejárattam a rendszert, kíváncsi vagyok mennyi lesz az eltérés.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12403 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 617, 618, 619, 620, 621

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator