* *
Pontos idő: 2024.03.29. 14:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 10:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Urak!
Én kértem ezt a témát, ugyanis jelentkezett ez a hiba nálam is, majd miután beírtam erre a fórumra elég sokan megkerestek, hogy hasonló cipőben járnak. És hogy ne kelljen mindenkivel külön privátban megbeszélni ezért gondoltam hogy itt összegyűjthetnénk Ki hol jár.
De nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű megoldás is van mint a gyufa. :nyelves:
Nade viccet félre téve, még mindig nem találtam meg a hiba okát. Viszont haladás van.
Amire gondolunk
- vezérlés: ha rossz lenne akkor nem csak melegen csinálná, és csörögne a lánc
- lendkerék: ennek is hangjának kellene lennie, de nincs
- porlasztók: szintén hidegen semmi baja, nem füstöl nem csattog
- adagoló: hidegen melegen pöcc röff
- adagoló elektronika: négy fejet cseréltem és semmi változás
- motorvezérlő (igaz ez csak az én gondolatom) : semmit nem tudok róla ez csak tipp volt

Na és akkor várom ki mit cserélt és lett e valami változás. Van most egy srác akinek volt ilyen problémája és nála egy Ktr-bosch beállítás teljesen megoldotta a problémát.
Volt sok ötlet és elgondolás, hogy hát ez nem mechanikus hiba hanem elektromos, mert csak egy ponton csinálja.
Üdv Attila


u.i.: Itt az írás amit egy kaptam segítségül. remélem nem gond, hogy itt is megosztom.
idézet "Nekem ugyanez volt a jelenség mint neked!Az enyém még jobban hebegett!A beporlasztott adaggal volt a baj,(sokat kapott), RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 11:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"

Mi az az RTK bosch? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 11:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
atesz25 írta:
RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"

Mi az az RTK bosch? :shock:


Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 11:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Jerry írta:
atesz25 írta:
RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"

Mi az az RTK bosch? :shock:


Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.

Szóval ez egy olyan masina, amivel az adagolót lehet pöpecül beállítani? Ehhez ki kell venni az adagolót?

KTR boschra is csak antibakteriális hűtőt dob a gugli. Gondolom nem ezt keressük. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 12:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
atesz25 írta:
Jerry írta:
atesz25 írta:
RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"

Mi az az RTK bosch? :shock:


Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.

Szóval ez egy olyan masina, amivel az adagolót lehet pöpecül beállítani? Ehhez ki kell venni az adagolót?

KTR boschra is csak antibakteriális hűtőt dob a gugli. Gondolom nem ezt keressük. :)


Hát igen én is rákerestem, de nekem is ezt dobta ki. Figyelmetlen vagyok mert az én autómon két hete volt egy ilyen gép. Ez úgy néz ki mint egy autós erősító ez a része az interface, majd laptop a megfelelő progival. Nem kell levenni semmit ez simán mutat élő adatokat és az alapján állít a mester, gondolom én. De azt mondják hogy ez egy elég jó kis masina. Habár nekem azt mondta a fickó mikor rajta volt, hogy jó helyen van minden. De attól független lehet, hogy lehetne rajta állítni, mert még minden érték a gyári helyén van és hát már lehet hogy kellene egy kis után állítással finomítani.
Be is sz...ék ha csak ennyi lenne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 15:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
atesz25 írta:
Jerry írta:
atesz25 írta:
RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"

Mi az az RTK bosch? :shock:


Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.

Szóval ez egy olyan masina, amivel az adagolót lehet pöpecül beállítani? Ehhez ki kell venni az adagolót?

KTR boschra is csak antibakteriális hűtőt dob a gugli. Gondolom nem ezt keressük. :)

Ez nem lehet a Muhaati féle KTS bosch diag?KépBár ebben benne van a monitor. Vagy ez?Kép Erre illik a személyleírás.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.06. 15:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez nem lehet a Muhaati féle KTS bosch diag?KépBár ebben benne van a monitor. Vagy ez?Kép Erre illik a személyleírás.[/quote]

Ezaz, KTS! Bocsánat mindenkitől akit nem direkt de majdnem félre vezettem. Az én autóm a másod képen láthatóra volt rákötve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.11. 23:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.28. 20:18
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az én autóm már be lett állítva KTS-el,de nem változott semmit :(
Az adagolós azt mondja,hogy az állítómű a hibás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 07:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
525TDS írta:
Sziasztok!

Az én autóm már be lett állítva KTS-el,de nem változott semmit :(
Az adagolós azt mondja,hogy az állítómű a hibás.



Hello, nos miután az én autómat is rá kötötte az adagolos, ő is azt mondta fedél hiba, sőt be is írja hibának. Fel raktunk most utoljára kettőt és semmi változás. Szépek lehetünk de okosak nem eset van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 20:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Én jövő héten hozok az enyémre új adagolófedelet.
Diag szépen megmutatta, hogy a kért érték 4, és a megvalósult másodpercenként ugráló 1,2,0,4,3,1,5,0,3,2,4,1 ...
(adagoló egyébként porszáraz, és pöcröff bármilyen állapotban. Tényleg jónak tűnik mechanikusan)

Van egy májszter ITT aki komplett adagolókat és részben felújított dolgokat (hdk, stb) terít az országban. Cseredarabot le kell adni, de semmi gond azzal, hogy előre lepostázza a hibátlan példányt.

Egyébként elég jól elbeszélgettünk a minap, nekem szimpatikus szakember volt.

Ma meg felcsörögrem az M-Kiss műhelyet amit Jerry ajánlott pár hete, ahol a cserére fél - 1 nap munkaidőt, és 15k munkadíjat mondtak. Diaggal, hangolással, teszteléssel, mindennel.

Szerk.: Mostanában el vagyok tűnve, bocsánat érte. Új megbízatásom, munkám van.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 20:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Én jövő héten hozok az enyémre új adagolófedelet.
Diag szépen megmutatta, hogy a kért érték 4, és a megvalósult másodpercenként ugráló 1,2,0,4,3,1,5,0,3,2,4,1 ...
(adagoló egyébként porszáraz, és pöcröff bármilyen állapotban. Tényleg jónak tűnik mechanikusan)

Van egy májszter ITT aki komplett adagolókat és részben felújított dolgokat (hdk, stb) terít az országban. Cseredarabot le kell adni, de semmi gond azzal, hogy előre lepostázza a hibátlan példányt.

Egyébként elég jól elbeszélgettünk a minap, nekem szimpatikus szakember volt.

Ma meg felcsörögrem az M-Kiss műhelyet amit Jerry ajánlott pár hete, ahol a cserére fél - 1 nap munkaidőt, és 15k munkadíjat mondtak. Diaggal, hangolással, teszteléssel, mindennel.

Szerk.: Mostanában el vagyok tűnve, bocsánat érte. Új megbízatásom, munkám van.


Hello, erre már én is gondoltam illetve már én is néztem, ezt a megoldást is. Viszont, hogy kaptam két fedelet (amiért nagy köszönet)
próbára és mind a kettővel pontosan ugyan azt csinálta ezért elbizonytalanodtam. Pedig nekem is az értéket 3.4-4-5-5.6-3-6.5 között ugráltak. És be is van írva a hibatárolóba az üzemanyag mennyiség állító mű. És nekem is pöcc röff bármikor. Tehát joggal jön az ötlet hogy ez elektromos hiba és nem mechanikus.
Viszont a legnagyobb távpont most az a srác illetve mostmár kettő akinek ugyan ezt csinálta és állítással helyre jött.
De azért nagyon várom a te eredményedet is.
Legyen szerencséd, és akkor talán mi is a nyomdokaidba léphetünk.
Üdv Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 19:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
-Adagoló felújítva,beállítva
-gyári szoftver felrakva (valami tuning volt rajt)
-jeladók ellenőrzése,oké
-porlasztók,jók
-vezérlés,oké
Melegen akkor is csinálja,de nem mindig. Állítólag olyankor a 6. hengernél,nem kap gázolajat a porlasztó,tehát az az egy henger megáll,kis gáz és elindul.Ha mindig csinálná melegen,megérteném,de nem. Szerintem valami kis hibája lehet,csak nem jövünk rá mi az. Javult a helyzet,nem annyira durván remeg,mint előtte.Én itt járok.Lehetne tovább menni a szerelőm szerint,meg kellene bontani a hengerfejet,stb. de elég költséges lenne. Így egyenlőre nem is zavar annyira :) de jó lenne tudni.

atesz25 írta:
Üdv Urak!
Én kértem ezt a témát, ugyanis jelentkezett ez a hiba nálam is, majd miután beírtam erre a fórumra elég sokan megkerestek, hogy hasonló cipőben járnak. És hogy ne kelljen mindenkivel külön privátban megbeszélni ezért gondoltam hogy itt összegyűjthetnénk Ki hol jár.
De nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű megoldás is van mint a gyufa. :nyelves:
Nade viccet félre téve, még mindig nem találtam meg a hiba okát. Viszont haladás van.
Amire gondolunk
- vezérlés: ha rossz lenne akkor nem csak melegen csinálná, és csörögne a lánc
- lendkerék: ennek is hangjának kellene lennie, de nincs
- porlasztók: szintén hidegen semmi baja, nem füstöl nem csattog
- adagoló: hidegen melegen pöcc röff
- adagoló elektronika: négy fejet cseréltem és semmi változás
- motorvezérlő (igaz ez csak az én gondolatom) : semmit nem tudok róla ez csak tipp volt

Na és akkor várom ki mit cserélt és lett e valami változás. Van most egy srác akinek volt ilyen problémája és nála egy Ktr-bosch beállítás teljesen megoldotta a problémát.
Volt sok ötlet és elgondolás, hogy hát ez nem mechanikus hiba hanem elektromos, mert csak egy ponton csinálja.
Üdv Attila


u.i.: Itt az írás amit egy kaptam segítségül. remélem nem gond, hogy itt is megosztom.
idézet "Nekem ugyanez volt a jelenség mint neked!Az enyém még jobban hebegett!A beporlasztott adaggal volt a baj,(sokat kapott), RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 22:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
-Adagoló felújítva,beállítva
-gyári szoftver felrakva (valami tuning volt rajt)
-jeladók ellenőrzése,oké
-porlasztók,jók
-vezérlés,oké
Melegen akkor is csinálja,de nem mindig. Állítólag olyankor a 6. hengernél,nem kap gázolajat a porlasztó,tehát az az egy henger megáll,kis gáz és elindul.Ha mindig csinálná melegen,megérteném,de nem. Szerintem valami kis hibája lehet,csak nem jövünk rá mi az. Javult a helyzet,nem annyira durván remeg,mint előtte.Én itt járok.Lehetne tovább menni a szerelőm szerint,meg kellene bontani a hengerfejet,stb. de elég költséges lenne. Így egyenlőre nem is zavar annyira :) de jó lenne tudni.

atesz25 írta:
Üdv Urak!
Én kértem ezt a témát, ugyanis jelentkezett ez a hiba nálam is, majd miután beírtam erre a fórumra elég sokan megkerestek, hogy hasonló cipőben járnak. És hogy ne kelljen mindenkivel külön privátban megbeszélni ezért gondoltam hogy itt összegyűjthetnénk Ki hol jár.
De nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű megoldás is van mint a gyufa. :nyelves:
Nade viccet félre téve, még mindig nem találtam meg a hiba okát. Viszont haladás van.
Amire gondolunk
- vezérlés: ha rossz lenne akkor nem csak melegen csinálná, és csörögne a lánc
- lendkerék: ennek is hangjának kellene lennie, de nincs
- porlasztók: szintén hidegen semmi baja, nem füstöl nem csattog
- adagoló: hidegen melegen pöcc röff
- adagoló elektronika: négy fejet cseréltem és semmi változás
- motorvezérlő (igaz ez csak az én gondolatom) : semmit nem tudok róla ez csak tipp volt

Na és akkor várom ki mit cserélt és lett e valami változás. Van most egy srác akinek volt ilyen problémája és nála egy Ktr-bosch beállítás teljesen megoldotta a problémát.
Volt sok ötlet és elgondolás, hogy hát ez nem mechanikus hiba hanem elektromos, mert csak egy ponton csinálja.
Üdv Attila


u.i.: Itt az írás amit egy kaptam segítségül. remélem nem gond, hogy itt is megosztom.
idézet "Nekem ugyanez volt a jelenség mint neked!Az enyém még jobban hebegett!A beporlasztott adaggal volt a baj,(sokat kapott), RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"



Hello, hát az már gondolom jobb állapot mint előtte mert ha már csak egy henger hagy ki akkor nem is rázza annyira a kasztnit.
De várjuk a továbbiakat. Igaz én még nem jutottam el sehova, de sokan vannak folyamatos projektben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.16. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő? :shock:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hamoriarpi 2013.06.17. 16:20-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 05:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem tudom,csak esetleg kompresszió gyengülésre is gondoltak.(gyűrű,hidrotőke esetleg.)
Az adagolót Kecelen csinálták,járatták padon is legalább fél órát üzem meleg állapotban.És a befecskendezési hibát mi okozza?

hamoriarpi írta:
Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő?:shock:

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 06:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Robika300 írta:
Nem tudom,csak esetleg kompresszió gyengülésre is gondoltak.(gyűrű,hidrotőke esetleg.)
Az adagolót Kecelen csinálták,járatták padon is legalább fél órát üzem meleg állapotban.És a befecskendezési hibát mi okozza?

hamoriarpi írta:
Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő?:shock:

Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 14:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?


Kecelen gondolon a Benedeczki Bosch szervízben csinálták, én úgy tudom, ott vannak a legjobb gépek és technika Magyarországon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 16:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kovessyroli írta:
hamoriarpi írta:
Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?


Kecelen gondolon a Benedeczki Bosch szervízben csinálták, én úgy tudom, ott vannak a legjobb gépek és technika Magyarországon.

Valami mégsem korrekt, ha melegen néha ki-kihagyogat. Adagolóra gondolok inkább.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kovessyroli írta:
hamoriarpi írta:
Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?


Kecelen gondolon a Benedeczki Bosch szervízben csinálták, én úgy tudom, ott vannak a legjobb gépek és technika Magyarországon.

Valami mégsem korrekt, ha melegen néha ki-kihagyogat. Adagolóra gondolok inkább.


Szerintem is adagoló probléma lesz. Nagyon sokféle problémát tud okozni.
És hiába a felújítás - még akár a keceli is - tökéletes sohasem lesz.
A 3. TDS után jöttem rá.
Én megpróbálnám a gázolajat egy kis spurival - vagy egyéb más adalékkal - megbolondítani.
Nekem spec. a spurizástól a hidegen előforduló időnkénti fulladás megszűnt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.18. 06:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen,üzem meleg állapotban.

hamoriarpi írta:
Robika300 írta:
Nem tudom,csak esetleg kompresszió gyengülésre is gondoltak.(gyűrű,hidrotőke esetleg.)
Az adagolót Kecelen csinálták,járatták padon is legalább fél órát üzem meleg állapotban.És a befecskendezési hibát mi okozza?

hamoriarpi írta:
Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő?:shock:

Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator