2018.04.26. 12:48
hamoriarpi írta:dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....
2018.04.26. 12:51
pont nemreg irta valaki, hogy elvitte draga penzert a wallishoz, hogy majd azok frankon beallitjak, aztan egy kalap f.. lett.attila94 írta:hamoriarpi írta:dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....
Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?
Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
2018.04.26. 13:34
dreizwanzig írta:pont nemreg irta valaki, hogy elvitte draga penzert a wallishoz, hogy majd azok frankon beallitjak, aztan egy kalap f.. lett.attila94 írta:hamoriarpi írta:dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....
Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?
Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.04.27. 00:10
2018.04.27. 00:24
2018.04.27. 01:57
hamoriarpi írta:https://drive.google.com/open?id=1xWlY5aceh33mpTg0vBoBfOCjIa8S-bD7
Ősrégi, telefonos képek. BMW Magisz Debrecen. Saját kocsi.
Nem terhelt állítás után az egyesített összetartásokon kívül minden érték piros...
Akkor még nem volt a legújabb KDS-Beissbarth rendszer, amihez elég beadni a felniperem-sárvédőperem távolságokat és abból visszafejti a beállítási értékeket.
Az első tengelynél az egyedi összetartások, a hátsó tengelyen a csapterpesztés változik nagyot terhelésre.
2018.04.28. 13:19
dreizwanzig írta:sziasztok!
Valaki tud javasolni Budapesten es kornyeken egy jo futomuvest, aki nem hajt el, ha kicsit be van allva a futomu es melegiteni kell, illetve aki kepes arra, hogy ugy allitja be a futomuvet, hogy ha egyenesen megy a kocsi, akkor a kormany is egyenesen all?
2018.04.28. 13:21
attila94 írta:hamoriarpi írta:dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....
Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?
Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
2018.04.28. 13:23
hamoriarpi írta:https://drive.google.com/open?id=1xWlY5aceh33mpTg0vBoBfOCjIa8S-bD7
Ősrégi, telefonos képek. BMW Magisz Debrecen. Saját kocsi.
Nem terhelt állítás után az egyesített összetartásokon kívül minden érték piros...
Akkor még nem volt a legújabb KDS-Beissbarth rendszer, amihez elég beadni a felniperem-sárvédőperem távolságokat és abból visszafejti a beállítási értékeket.
Az első tengelynél az egyedi összetartások, a hátsó tengelyen a csapterpesztés változik nagyot terhelésre.
2018.04.28. 14:06
na most nekem is ez a bajom, hogy bizonytalan a kocsi. Az e39-et sem vittem soha olyan helyre, ahol lesulyoztak volna, de nem volt ilyen gondom, max az, hogy ferde volt a kormanyNagyMatyas írta:attila94 írta:hamoriarpi írta:dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....
Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?
Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
Nekem előtte három helyen esküdtek meg, hogy jól van beállítva a futómű, én meg esküdöztem, hogy iszonyat bizonytalan az autó 130 felett. Elvittem márkaszervizbe, megkértem őket, hogy állítsák be egyrészt középre a kormányt (diagnosztikát segítségül hívva), illetve állítsák be rendesen a futóművet, kerüljön, amibe kerüljön. 18 ezer forintba került Székesfehérváron és láss csodát jó is lett elsőre.
2018.04.28. 18:58
Bandi1978 írta:NagyMatyas írta:WASPZotya írta:Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi
BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.
Hát én igazolom, hogy nem kicsi meló pont az a lengőkar!
Nálam úgy be volt szorulva, rohadva, evődve mind a négy gömbfej (kivéve a nyomtávrúdé)..., hogy a perselyt ki kellett kocogtatnom a csonkállványból, levágni a gömbfejet és úgy kiütni egy 1kg-os kalapáccsal a szárat, de nem ment ám az sem első ütésre!
Egy egyszerű 21mm-es kinyomó szét is tört a próbálkozások közben (4500.-huf).
Utána ilyen kinyomóval próbálkoztam, de ez sem mozdította meg, pedig igen méretes darabok:
Gömbfej kinyomó készlet
És mielőtt tönkre tettem volna ezt is, úgy döntöttem kiveszem a perselyt a helyéből inkább.
Hozzáteszem, hogy nálam még a 20 éves gyári volt bent!
Ja, és a komplett futómű le volt szedve, asztalon dolgozhattam vele.
Emelt kocsinál, talajon feküdve... hát izzasztó...
Úgyhogy csak akkor kezdj hozzá, ha nagy türelmed, sok időd és jó szerszámozottságod van.
2018.04.28. 22:50
zsoldos34 írta:Bandi1978 írta:NagyMatyas írta:WASPZotya írta:Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi
BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.
Hát én igazolom, hogy nem kicsi meló pont az a lengőkar!
Nálam úgy be volt szorulva, rohadva, evődve mind a négy gömbfej (kivéve a nyomtávrúdé)..., hogy a perselyt ki kellett kocogtatnom a csonkállványból, levágni a gömbfejet és úgy kiütni egy 1kg-os kalapáccsal a szárat, de nem ment ám az sem első ütésre!
Egy egyszerű 21mm-es kinyomó szét is tört a próbálkozások közben (4500.-huf).
Utána ilyen kinyomóval próbálkoztam, de ez sem mozdította meg, pedig igen méretes darabok:
És mielőtt tönkre tettem volna ezt is, úgy döntöttem kiveszem a perselyt a helyéből inkább.
Hozzáteszem, hogy nálam még a 20 éves gyári volt bent!
Ja, és a komplett futómű le volt szedve, asztalon dolgozhattam vele.
Emelt kocsinál, talajon feküdve... hát izzasztó...
Úgyhogy csak akkor kezdj hozzá, ha nagy türelmed, sok időd és jó szerszámozottságod van.
sziasztok!
hol tudok venni ilyen perselyt (gl szemet)??
2018.04.29. 08:30
NagyMatyas írta:attila94 írta:hamoriarpi írta:dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....
Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?
Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
Nekem előtte három helyen esküdtek meg, hogy jól van beállítva a futómű, én meg esküdöztem, hogy iszonyat bizonytalan az autó 130 felett. Elvittem márkaszervizbe, megkértem őket, hogy állítsák be egyrészt középre a kormányt (diagnosztikát segítségül hívva), illetve állítsák be rendesen a futóművet, kerüljön, amibe kerüljön. 18 ezer forintba került Székesfehérváron és láss csodát jó is lett elsőre.
2018.04.29. 08:58
attila94 írta:
Megkérdezném a kecskeméti márkaszervizt, ha ott is 18, és ugyanolyan gép mint amivel neked csinálták elviszem oda. Milyen gép volt Székesfehérváron?
- Offtopic :
- Bizonytalan az autó 130 felett: hát amúgy lehet én vezettem már túl sok rossz autót, de a nyitott DRS zónákban (:D) 160-180 közötti utazónál nem kell egyenesben tartani, sávot is úgy lehet váltani mint 60nál, fékezni is elengedett kormánnynal egyenes vonalon fékez (160ról).
2018.04.29. 21:45
attila94 írta:Megkérdezném a kecskeméti márkaszervizt, ha ott is 18, és ugyanolyan gép mint amivel neked csinálták elviszem oda. Milyen gép volt Székesfehérváron?
2019.01.14. 15:57
2019.01.14. 18:48
lackosor6 írta:Sziasztok!
Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).
Köszönöm!
2019.01.14. 18:58
Bandi1978 írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).
Köszönöm!
Jellemzően egyforma mindnél, még a M5-nél is ugyanaz.
33 41 1 095 652
Kint ennyivel jobb áron jutsz hozzá, vagy valami csoda gyártótól hozatod?
Mennyiért hozzák szállítással együtt?
Honnan rendeled?
2019.01.15. 08:35
Bandi1978 írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).
Köszönöm!
Jellemzően egyforma mindnél, még a M5-nél is ugyanaz.
33 41 1 095 652
Kint ennyivel jobb áron jutsz hozzá, vagy valami csoda gyártótól hozatod?
Mennyiért hozzák szállítással együtt?
Honnan rendeled?
2019.01.26. 17:19