Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Futómű

2017.05.29. 17:36

szepy írta:A szilent kép beillesztése persze nem sikerült, de próbálkozom:
Kép


Sziasztok Beszállok a kommunikációba. :) A kiszedéshez ne képzelj el nagyon bonyolult dolgot. Esztergálni kell egy tárcsát, ami átfér a szilentnek a helyén éppen, a kihúzásnál. A nagyobbik oldalhoz keresni kell egy vascsövet olyan hosszúságban , hogy a szilentet bele tudd húzni, aztán ide is csinálj egy tárcsát ami elfedi a csövet. Jóféle acélos 16-os menetesszár kell hozzá , nem ilyen szar bóvli,mert azzal nem fog menni és még anyák. Én aztán megmelegítettem kicsit az alumíniumot gázégővel, de csak óvatosan azért, felolvasztani nem kell, :lol: és a tanknál is vigyázz, tarts oda valami lemezt, nehogy kiolvaszd a tartályt :) még wd 40 kell, aztán szépen ki fog jönni. A beszereléshez én szappanos vizet használtam, jó sűrűt ez nem bántja a gumit.. A méreteket sajnos nem tudom , én az új szilentről méreteztem be. Visszaszereléshez természetesen ezek a tárcsák nem jók, kell csinálni ehhez a művelethez is külön, de gondolom ezt már ki fogod tudni logikázni. Remélem hasznos voltam. Sok sikert :franko:

Re: Futómű

2017.05.29. 17:53

Srácok nem járt valaki esetleg hasonlóképpen, mint én ? Pár nappal ezelőtt belefutottam egy hatalmas esőbe jó sokáig kb 10 centis vízben autóztam, jó mondjuk lehet kevesebb volt :D Ami a lényeg , hogy azóta kiszáradt és valami nyikorog az autóban a hátsó futóműnél, jobb, bal oldalon egyaránt,pláne ha ilyen rosszabb úton megyek,vagy ha megmozgatom a kocsit kézzel, vagy éppen ha kiszállok belőle akkor is. De sajnos magam nem jövök rá honnan jön a hang, ezért kérnék egy kis segítséget hátha van valakinek ötlete.

Re: Futómű

2017.05.29. 17:56

csikes77 írta:Srácok nem járt valaki esetleg hasonlóképpen, mint én ? Pár nappal ezelőtt belefutottam egy hatalmas esőbe jó sokáig kb 10 centis vízben autóztam, jó mondjuk lehet kevesebb volt :D Ami a lényeg , hogy azóta kiszáradt és valami nyikorog az autóban a hátsó futóműnél, jobb, bal oldalon egyaránt,pláne ha ilyen rosszabb úton megyek,vagy ha megmozgatom a kocsit kézzel, vagy éppen ha kiszállok belőle akkor is. De sajnos magam nem jövök rá honnan jön a hang, ezért kérnék egy kis segítséget hátha van valakinek ötlete.


Csak egy tipp, de en ugy hallottam, hogy ITT a 2-es es 4-es alkatresz hibajabol adodoan tud nyikorogni a futomu.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: Futómű

2017.05.29. 19:14

dreizwanzig írta:
csikes77 írta:Srácok nem járt valaki esetleg hasonlóképpen, mint én ? Pár nappal ezelőtt belefutottam egy hatalmas esőbe jó sokáig kb 10 centis vízben autóztam, jó mondjuk lehet kevesebb volt :D Ami a lényeg , hogy azóta kiszáradt és valami nyikorog az autóban a hátsó futóműnél, jobb, bal oldalon egyaránt,pláne ha ilyen rosszabb úton megyek,vagy ha megmozgatom a kocsit kézzel, vagy éppen ha kiszállok belőle akkor is. De sajnos magam nem jövök rá honnan jön a hang, ezért kérnék egy kis segítséget hátha van valakinek ötlete.


Csak egy tipp, de en ugy hallottam, hogy ITT a 2-es es 4-es alkatresz hibajabol adodoan tud nyikorogni a futomu.


Így van, és érdemes a 17-18-cal jelölt csavarral is készülni ha régen volt már bolygatva.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: Futómű

2017.05.29. 21:02

csikes77 írta:
szepy írta:A szilent kép beillesztése persze nem sikerült, de próbálkozom:
Kép


Sziasztok Beszállok a kommunikációba. :) A kiszedéshez ne képzelj el nagyon bonyolult dolgot. Esztergálni kell egy tárcsát, ami átfér a szilentnek a helyén éppen, a kihúzásnál. A nagyobbik oldalhoz keresni kell egy vascsövet olyan hosszúságban , hogy a szilentet bele tudd húzni, aztán ide is csinálj egy tárcsát ami elfedi a csövet. Jóféle acélos 16-os menetesszár kell hozzá , nem ilyen szar bóvli,mert azzal nem fog menni és még anyák. Én aztán megmelegítettem kicsit az alumíniumot gázégővel, de csak óvatosan azért, felolvasztani nem kell, :lol: és a tanknál is vigyázz, tarts oda valami lemezt, nehogy kiolvaszd a tartályt :) még wd 40 kell, aztán szépen ki fog jönni. A beszereléshez én szappanos vizet használtam, jó sűrűt ez nem bántja a gumit.. A méreteket sajnos nem tudom , én az új szilentről méreteztem be. Visszaszereléshez természetesen ezek a tárcsák nem jók, kell csinálni ehhez a művelethez is külön, de gondolom ezt már ki fogod tudni logikázni. Remélem hasznos voltam. Sok sikert :franko:


Kösz, minden vélemény hasznos, én még csak most tanulom a dolgokat. :) Már eddig is kaptam számos fontos infót.
Ha megkapom az új szilenteket akkor talán közelebb leszek én is, bár nem én csinálom, hanem a kollégám :D
Viszont a célszerszámot meg én megtudom csináltatni.

Re: Futómű

2017.05.30. 18:52

AlpinaFan írta:
Padre540 írta:
Gallaca írta:Egy kép sokat segítene! Van itthon 2db E38 perpill, de hátul nincs egyikben sem stabrúd.


Csak a légrugósban van hátsó stab. :franko:

E38-ast gyárilag nem szereltek légrugóval.


Akkor ezt nem értem,vagyis inkább kérdezem,hogy mi ez,még nem láttam ilyet:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0456

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E38

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... g=33&sg=50

Re: Futómű

2017.05.30. 19:13

Padre540 írta:
AlpinaFan írta:
Padre540 írta:
Gallaca írta:Egy kép sokat segítene! Van itthon 2db E38 perpill, de hátul nincs egyikben sem stabrúd.


Csak a légrugósban van hátsó stab. :franko:

E38-ast gyárilag nem szereltek légrugóval.


Akkor ezt nem értem,vagyis inkább kérdezem,hogy mi ez,még nem láttam ilyet:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0456

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E38

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... g=33&sg=50

Cseles ez a selflevelling, nem törvényszerű a légpárna. Ez inkább hidraulikának tűnik.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%

Re: Futómű

2017.05.30. 19:25

Gallaca írta:Cseles ez a selflevelling, nem törvényszerű a légpárna. Ez inkább hidraulikának tűnik.


Az,szintszabályzós,de nem légrugós.
Tehát szintszabályzós E38-ban van csak hátsó stabrúd.
Elnézést a félretájékoztatásért. :D :franko:

Re: Futómű

2017.05.30. 21:42

Ez a szintszabályzó hasonlít a Citroen által használt hidropneumatikus felfüggesztésre szerintem. Ült már valaki ilyennel szerelt BMW-ben? Magyarországon egyáltalán fut ilyen? :D

Re: Futómű

2017.05.31. 19:13

Padre540 írta:Akkor ezt nem értem,vagyis inkább kérdezem,hogy mi ez,még nem láttam ilyet:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0456

A szintszabályzós hátsó futómű stabilizátor rúdja, és annak elemei.

Padre540 írta:http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=37211090631&series=E38

A szintszabályzós hátsó lengéscsillapítók nyomástartó "gömb"-jeinek felhasználhatósága típusonként.

Padre540 írta:http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=GF83-USA---E38-BMW-740i&mg=33&sg=50

7' E38 740i hátsó futómű ábrái.

Re: Futómű

2017.05.31. 19:17

Padre540 írta:Az,szintszabályzós,de nem légrugós.
Tehát szintszabályzós E38-ban van csak hátsó stabrúd.
Elnézést a félretájékoztatásért. :D :franko:

Ez így még mindig nem az igazi.
Mi újság a 815-ös és 816-os felszereltség kódokkal? Ott is van egy még vastagabb hátsó stabilizátor rúd.

Re: Futómű

2017.05.31. 19:29

attila94 írta:Ült már valaki ilyennel szerelt BMW-ben?
Igen.

attila94 írta:Magyarországon egyáltalán fut ilyen? :D
Természetesen, nem volt egy ritka dolog.
Az összes V12 és iL kivitel gyárilag szintszabályozóval szerelt ( 728iL, 730iL, 735iL, 740iL, 750i, 750iL ).

Ezt a hozzászólást a szerzőnek AlpinaFan az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%

Re: Futómű

2017.06.01. 19:08

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem és aggodalmam:

A gépkocsi 8 hónapja áll, a rengeteg szétfáradt alkatrész cseréje miatt és az idővel való hadakozásom miatt.
Fel lett újítva az első futómű, a nyomtávrúd, csonkállvány és a rugó kivételével minden kicserélődött.
Ja, az abs-jeladó doboza és a felső rugótányérok is megmaradtak, de ez lényegtelen is.
A hátsó most jön, + kipufogó, + küszöbök, + hátsó ablakemelők, + hátsó elektromos roló... szóval van munka, de szeretem szerelni.
Persze a pufogó és küszöb nem az én kezem lesz.

Tehát, ma leengedtem a kocsit és jó 8 cm-rel magasabban áll.
A lengéscsillapító Koni Sport (citromsárga) volt és Bilstein B4 (fekete) lett.
Egymás mellé téve annyi a különbség, hogy a Koni 6 cm-rel alacsonyabb és 3 mm-rel keskenyebb rúddal szerelt (22mm ez is hihetetlen...), de a tubus egyforma.
És persze még új korában keményebb lehetett, de ez már a múlté volt.
Létezne, hogy a rugó "megpihent" és ezért még erősebben kitart?
Mert valamikor 6 hónapja kiszedtem, szétbontottam a rugóstagot és azóta nem volt terhelés alatt, még át is szintereztettem, mert a kavicsok itt-ott lelőtték róla a gyári porfestéket, de amúgy tuti állapotban volt, van.

Gyárilag M-sport I rugó (három világosbarna pötty egymás felett).
Mert amúgy a kocsi az átlagnál alacsonyabb állású volt és ezt nem szeretném elveszíteni.
Ráadásul amíg be nem ül a gép, addig a 2-2 lengőkart sem tudom meghúzni, mert így nem a normál, saját magasságában fog rögzülni a szilent.

Szóval idővel beigazodik majd a rugó?
Mert szerintem a hasmagasságot a rugó adja meg és a lengéscsillapítónak ebben nincs szerepe, csak ha eleve emelt tubusú vagy a toronycsapágy magasabb pár millivel (mert nem mind egyforma magas).
Valahol már régebben olvastam itt, hogy valaki már pánikolt ilyen miatt, akárcsak én most.

Köszi!

Re: Futómű

2017.06.01. 20:13

Bandi1978 írta:Sziasztok!

Lenne egy kérdésem és aggodalmam:

A gépkocsi 8 hónapja áll, a rengeteg szétfáradt alkatrész cseréje miatt és az idővel való hadakozásom miatt.
Fel lett újítva az első futómű, a nyomtávrúd, csonkállvány és a rugó kivételével minden kicserélődött.
Ja, az abs-jeladó doboza és a felső rugótányérok is megmaradtak, de ez lényegtelen is.
A hátsó most jön, + kipufogó, + küszöbök, + hátsó ablakemelők, + hátsó elektromos roló... szóval van munka, de szeretem szerelni.
Persze a pufogó és küszöb nem az én kezem lesz.

Tehát, ma leengedtem a kocsit és jó 8 cm-rel magasabban áll.
A lengéscsillapító Koni Sport (citromsárga) volt és Bilstein B4 (fekete) lett.
Egymás mellé téve annyi a különbség, hogy a Koni 6 cm-rel alacsonyabb és 3 mm-rel keskenyebb rúddal szerelt (22mm ez is hihetetlen...), de a tubus egyforma.
És persze még új korában keményebb lehetett, de ez már a múlté volt.
Létezne, hogy a rugó "megpihent" és ezért még erősebben kitart?
Mert valamikor 6 hónapja kiszedtem, szétbontottam a rugóstagot és azóta nem volt terhelés alatt, még át is szintereztettem, mert a kavicsok itt-ott lelőtték róla a gyári porfestéket, de amúgy tuti állapotban volt, van.

Gyárilag M-sport I rugó (három világosbarna pötty egymás felett).
Mert amúgy a kocsi az átlagnál alacsonyabb állású volt és ezt nem szeretném elveszíteni.
Ráadásul amíg be nem ül a gép, addig a 2-2 lengőkart sem tudom meghúzni, mert így nem a normál, saját magasságában fog rögzülni a szilent.

Szóval idővel beigazodik majd a rugó?
Mert szerintem a hasmagasságot a rugó adja meg és a lengéscsillapítónak ebben nincs szerepe, csak ha eleve emelt tubusú vagy a toronycsapágy magasabb pár millivel (mert nem mind egyforma magas).
Valahol már régebben olvastam itt, hogy valaki már pánikolt ilyen miatt, akárcsak én most.

Köszi!


Be fog magától ülni. Nyomtávrúd nincs a sorhatos E39-ben. Nem értem mi az hogy nem tudod lehúzni a normál saját magasságában a két lengőkart? Annak mindig más lesz a magassága, benzintanktól függően, sofőrtől, utasoktól függően. Tudtommal megvan adva hogy felemelve vagy lábon kell-e lehúzni, és mekkora nyomatékra. A többit a futóműves elintézi.

Nekem is M-Sport I-es a futómű alatta, Realoem.com szerint van különbség a futóművek közt ami a rugóstagot illeti. A lengéscsillapító amit vettél való hozzá? Ha nagyon fos volt a lengéscsillapító, és került bele egy vadonatúj szokott olyat eredményezni, hogy peckesebben áll tőle az autó de ez több dologból tevődik össze.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: Futómű

2017.06.01. 20:43

attila94 írta:
Bandi1978 írta:Sziasztok!

Lenne egy kérdésem és aggodalmam:

A gépkocsi 8 hónapja áll, a rengeteg szétfáradt alkatrész cseréje miatt és az idővel való hadakozásom miatt.
Fel lett újítva az első futómű, a nyomtávrúd, csonkállvány és a rugó kivételével minden kicserélődött.
Ja, az abs-jeladó doboza és a felső rugótányérok is megmaradtak, de ez lényegtelen is.
A hátsó most jön, + kipufogó, + küszöbök, + hátsó ablakemelők, + hátsó elektromos roló... szóval van munka, de szeretem szerelni.
Persze a pufogó és küszöb nem az én kezem lesz.

Tehát, ma leengedtem a kocsit és jó 8 cm-rel magasabban áll.
A lengéscsillapító Koni Sport (citromsárga) volt és Bilstein B4 (fekete) lett.
Egymás mellé téve annyi a különbség, hogy a Koni 6 cm-rel alacsonyabb és 3 mm-rel keskenyebb rúddal szerelt (22mm ez is hihetetlen...), de a tubus egyforma.
És persze még új korában keményebb lehetett, de ez már a múlté volt.
Létezne, hogy a rugó "megpihent" és ezért még erősebben kitart?
Mert valamikor 6 hónapja kiszedtem, szétbontottam a rugóstagot és azóta nem volt terhelés alatt, még át is szintereztettem, mert a kavicsok itt-ott lelőtték róla a gyári porfestéket, de amúgy tuti állapotban volt, van.

Gyárilag M-sport I rugó (három világosbarna pötty egymás felett).
Mert amúgy a kocsi az átlagnál alacsonyabb állású volt és ezt nem szeretném elveszíteni.
Ráadásul amíg be nem ül a gép, addig a 2-2 lengőkart sem tudom meghúzni, mert így nem a normál, saját magasságában fog rögzülni a szilent.

Szóval idővel beigazodik majd a rugó?
Mert szerintem a hasmagasságot a rugó adja meg és a lengéscsillapítónak ebben nincs szerepe, csak ha eleve emelt tubusú vagy a toronycsapágy magasabb pár millivel (mert nem mind egyforma magas).
Valahol már régebben olvastam itt, hogy valaki már pánikolt ilyen miatt, akárcsak én most.

Köszi!


Be fog magától ülni. Nyomtávrúd nincs a sorhatos E39-ben. Nem értem mi az hogy nem tudod lehúzni a normál saját magasságában a két lengőkart? Annak mindig más lesz a magassága, benzintanktól függően, sofőrtől, utasoktól függően. Tudtommal megvan adva hogy felemelve vagy lábon kell-e lehúzni, és mekkora nyomatékra. A többit a futóműves elintézi.

Nekem is M-Sport I-es a futómű alatta, Realoem.com szerint van különbség a futóművek közt ami a rugóstagot illeti. A lengéscsillapító amit vettél való hozzá? Ha nagyon fos volt a lengéscsillapító, és került bele egy vadonatúj szokott olyat eredményezni, hogy peckesebben áll tőle az autó de ez több dologból tevődik össze.


Vagy akkor kormányösszekötő. Amin a kerékösszetartást állíthatjuk... és tekeri a kereket :D
Van aki axiálcsuklónak hívja, hát van pár neve, nem tudom melyik és mi a hivatalos mérnöki megnevezése.

A csillapító abszolút hozzá való, csak nem rövidített rudas, keményített, hanem széria jellegű.
Puhább és hosszabb a rúd.
Minden oké amúgy, csak picit magasabb a kelleténél.
De arra is gondoltam, hogy így első leengedésre még feszül az összes alkatrész, mivel ugye felemelésnél a kerekek alja befelé dől és a gumi a talajon nem enged annyit, hogy kényelmesen szétterpesszen.
Lehet, ha holnap megmozdítom, akkor az jót tesz majd neki.

A lengőkarokat azért írtam, mert ugye a saját súlyán kell meghúzni azokat. Bár sokan sokfélét mondanak. Miszerint tele kell ültetni az autót, ide-oda zsákokat rakni, vagy nem kell teljesen leengedni... olvastam már mindent.
Most akkor hogyan van ez? 110NM amúgy a két lengőkar szilent felőli csavarjainak (4db) ajánlott nyomatéka.

Hát az is trükkös lesz amikor csinálom, mert még a "lego" rámpám nincs kész...

Re: Futómű

2017.06.02. 01:11

Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Bandi1978 írta:Sziasztok!

Lenne egy kérdésem és aggodalmam:

A gépkocsi 8 hónapja áll, a rengeteg szétfáradt alkatrész cseréje miatt és az idővel való hadakozásom miatt.
Fel lett újítva az első futómű, a nyomtávrúd, csonkállvány és a rugó kivételével minden kicserélődött.
Ja, az abs-jeladó doboza és a felső rugótányérok is megmaradtak, de ez lényegtelen is.
A hátsó most jön, + kipufogó, + küszöbök, + hátsó ablakemelők, + hátsó elektromos roló... szóval van munka, de szeretem szerelni.
Persze a pufogó és küszöb nem az én kezem lesz.

Tehát, ma leengedtem a kocsit és jó 8 cm-rel magasabban áll.
A lengéscsillapító Koni Sport (citromsárga) volt és Bilstein B4 (fekete) lett.
Egymás mellé téve annyi a különbség, hogy a Koni 6 cm-rel alacsonyabb és 3 mm-rel keskenyebb rúddal szerelt (22mm ez is hihetetlen...), de a tubus egyforma.
És persze még új korában keményebb lehetett, de ez már a múlté volt.
Létezne, hogy a rugó "megpihent" és ezért még erősebben kitart?
Mert valamikor 6 hónapja kiszedtem, szétbontottam a rugóstagot és azóta nem volt terhelés alatt, még át is szintereztettem, mert a kavicsok itt-ott lelőtték róla a gyári porfestéket, de amúgy tuti állapotban volt, van.

Gyárilag M-sport I rugó (három világosbarna pötty egymás felett).
Mert amúgy a kocsi az átlagnál alacsonyabb állású volt és ezt nem szeretném elveszíteni.
Ráadásul amíg be nem ül a gép, addig a 2-2 lengőkart sem tudom meghúzni, mert így nem a normál, saját magasságában fog rögzülni a szilent.

Szóval idővel beigazodik majd a rugó?
Mert szerintem a hasmagasságot a rugó adja meg és a lengéscsillapítónak ebben nincs szerepe, csak ha eleve emelt tubusú vagy a toronycsapágy magasabb pár millivel (mert nem mind egyforma magas).
Valahol már régebben olvastam itt, hogy valaki már pánikolt ilyen miatt, akárcsak én most.

Köszi!


Be fog magától ülni. Nyomtávrúd nincs a sorhatos E39-ben. Nem értem mi az hogy nem tudod lehúzni a normál saját magasságában a két lengőkart? Annak mindig más lesz a magassága, benzintanktól függően, sofőrtől, utasoktól függően. Tudtommal megvan adva hogy felemelve vagy lábon kell-e lehúzni, és mekkora nyomatékra. A többit a futóműves elintézi.

Nekem is M-Sport I-es a futómű alatta, Realoem.com szerint van különbség a futóművek közt ami a rugóstagot illeti. A lengéscsillapító amit vettél való hozzá? Ha nagyon fos volt a lengéscsillapító, és került bele egy vadonatúj szokott olyat eredményezni, hogy peckesebben áll tőle az autó de ez több dologból tevődik össze.


Vagy akkor kormányösszekötő. Amin a kerékösszetartást állíthatjuk... és tekeri a kereket :D
Van aki axiálcsuklónak hívja, hát van pár neve, nem tudom melyik és mi a hivatalos mérnöki megnevezése.

A csillapító abszolút hozzá való, csak nem rövidített rudas, keményített, hanem széria jellegű.
Puhább és hosszabb a rúd.
Minden oké amúgy, csak picit magasabb a kelleténél.
De arra is gondoltam, hogy így első leengedésre még feszül az összes alkatrész, mivel ugye felemelésnél a kerekek alja befelé dől és a gumi a talajon nem enged annyit, hogy kényelmesen szétterpesszen.
Lehet, ha holnap megmozdítom, akkor az jót tesz majd neki.

A lengőkarokat azért írtam, mert ugye a saját súlyán kell meghúzni azokat. Bár sokan sokfélét mondanak. Miszerint tele kell ültetni az autót, ide-oda zsákokat rakni, vagy nem kell teljesen leengedni... olvastam már mindent.
Most akkor hogyan van ez? 110NM amúgy a két lengőkar szilent felőli csavarjainak (4db) ajánlott nyomatéka.

Hát az is trükkös lesz amikor csinálom, mert még a "lego" rámpám nincs kész...

Lengéscsillapítót beengedted a csonkállványba peremig? Tehát az alja az alatta levő gömbfejtől csak 1-2 centire van? 8cm az soknak tűnik.

Re: Futómű

2017.06.02. 06:35

Persze, még egy 6-os imbuszkulcsból csiszoltam is egy finom szétfeszítő célszerszámot hozzá.

Re: Futómű

2017.06.02. 19:30

Sziasztok! Sajnos elfáradt a hátsó rugópárom,mindkettő el van törve. Cserélni szeretném és az első és hátsó lengéscsillapító is csereérett. Az elsőt felújíttatnám,mert gyári,a hátsó csere,mert Monroe. Milyen márkát keressek hátra rugóból és lengéscsillapítóból? A gyári mennyibe kerülhet? Köszönöm.

Re: Futómű

2017.06.02. 20:20

Kellene még bal oldali Axiál csukló is az első futóműhöz....Hol érdemes beszereznem,csak a gyári minőség jöhet szóba minden esetben
Köszönöm!

Re: Futómű

2017.06.02. 20:35

novi68 írta:Kellene még bal oldali Axiál csukló is az első futóműhöz....Hol érdemes beszereznem,csak a gyári minőség jöhet szóba minden esetben
Köszönöm!

Ment Pü.
Hozzászólás küldése

VigLink badge