* *
Pontos idő: 2024.04.19. 20:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 133  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.13. 22:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Voltam ma a BMW-nél, ahol KDS II Beissbarth géppel állították be a futóművet, viszont súlyokat nem használtak. Ez mennyire megszokott?

Kinek mennyiért állították be a futóművet szakszervízben?

Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj (Amit egy 15 éves 5-ösre baromi magasnak tartok), és csigalassúsággal dolgoztak. Ráadásul mindkét oldali hátsó kerék előtti műanyag sárvédőtoldatot is megtörték, amit sajnos csak azután vettem észre, amikor eljöttem.


Én 9 ezret fizettem tavaly a kecskeméti BMW Linartech-nél, ami szalon- és márkaszervíz. Nem helyben csinálták, hanem kivitték a kocsit egy First Stop-os gumishoz, és ott "állították" be. Katasztrófa volt az egész.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 06:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:

Én 4 ezerért szoktam állítatni egy újpesti csókánál, offot és bmw-t is negyed óra alatt nyílegyenesre csinál, összerohadt csavarokkal nehezítve is. Ennek fényében kissé soknak és feleslegesnek tűnik a szakszervízes móka

Hol van helyileg?

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 11:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
awh írta:

Én 4 ezerért szoktam állítatni egy újpesti csókánál, offot és bmw-t is negyed óra alatt nyílegyenesre csinál, összerohadt csavarokkal nehezítve is. Ennek fényében kissé soknak és feleslegesnek tűnik a szakszervízes móka

Hol van helyileg?

Én megnézném az a futómüvest aki egy Bmwt 15 perc allat beálit,és nyil egyenes lesz mig a 4 lézerfejet felszereli bealitja plusz lesulyoza,akkor a berohadt csavarokat meglazitja.Én már voltam pár beálitáson de hogy minimum 1 óra az biztos.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 18:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
awh írta:
bzsoltie írta:
Voltam ma a BMW-nél, ahol KDS II Beissbarth géppel állították be a futóművet, viszont súlyokat nem használtak. Ez mennyire megszokott?

Kinek mennyiért állították be a futóművet szakszervízben?

Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj (Amit egy 15 éves 5-ösre baromi magasnak tartok), és csigalassúsággal dolgoztak. Ráadásul mindkét oldali hátsó kerék előtti műanyag sárvédőtoldatot is megtörték, amit sajnos csak azután vettem észre, amikor eljöttem.


Én 4 ezerért szoktam állítatni egy újpesti csókánál, offot és bmw-t is negyed óra alatt nyílegyenesre csinál, összerohadt csavarokkal nehezítve is. Ennek fényében kissé soknak és feleslegesnek tűnik a szakszervízes móka

Az, hogy semerre nem húz, még távolról sem jelenti azt, hogy helyesen van beállítva és minden szituációban úgy viselkedik, ahogy viselkednie kell.
Szupermenek nincsenek.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 18:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
awh írta:
bzsoltie írta:
Voltam ma a BMW-nél, ahol KDS II Beissbarth géppel állították be a futóművet, viszont súlyokat nem használtak. Ez mennyire megszokott?

Kinek mennyiért állították be a futóművet szakszervízben?

Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj (Amit egy 15 éves 5-ösre baromi magasnak tartok), és csigalassúsággal dolgoztak. Ráadásul mindkét oldali hátsó kerék előtti műanyag sárvédőtoldatot is megtörték, amit sajnos csak azután vettem észre, amikor eljöttem.


Én 4 ezerért szoktam állítatni egy újpesti csókánál, offot és bmw-t is negyed óra alatt nyílegyenesre csinál, összerohadt csavarokkal nehezítve is. Ennek fényében kissé soknak és feleslegesnek tűnik a szakszervízes móka

Az, hogy semerre nem húz, még távolról sem jelenti azt, hogy helyesen van beállítva és minden szituációban úgy viselkedik, ahogy viselkednie kell.
Szupermenek nincsenek.


Én pl mocskosul allergiás vagyok rá, hogyha nem középen áll a kormány. Ezt általában csak akkor tudják megcsinálni, hogyha jó a gép, illetve ránéznek diaggal a kormányszög jeladóra :facepalm: :D Na én így szoktam futóművet állíttatni. Fehérvári Rack-ban 18 volt ez a művelet két éve.

AWH, nem akarok személyeskedni, de gondolom nem tudod milyen egy gyári jó BMW futómű és beállítás, mert különben nem hirdetnéd ezt az igét. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 21:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
awh írta:
bzsoltie írta:
Voltam ma a BMW-nél, ahol KDS II Beissbarth géppel állították be a futóművet, viszont súlyokat nem használtak. Ez mennyire megszokott?

Kinek mennyiért állították be a futóművet szakszervízben?

Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj (Amit egy 15 éves 5-ösre baromi magasnak tartok), és csigalassúsággal dolgoztak. Ráadásul mindkét oldali hátsó kerék előtti műanyag sárvédőtoldatot is megtörték, amit sajnos csak azután vettem észre, amikor eljöttem.


Én 4 ezerért szoktam állítatni egy újpesti csókánál, offot és bmw-t is negyed óra alatt nyílegyenesre csinál, összerohadt csavarokkal nehezítve is. Ennek fényében kissé soknak és feleslegesnek tűnik a szakszervízes móka

Az, hogy semerre nem húz, még távolról sem jelenti azt, hogy helyesen van beállítva és minden szituációban úgy viselkedik, ahogy viselkednie kell.
Szupermenek nincsenek.


Én pl mocskosul allergiás vagyok rá, hogyha nem középen áll a kormány. Ezt általában csak akkor tudják megcsinálni, hogyha jó a gép, illetve ránéznek diaggal a kormányszög jeladóra :facepalm: :D Na én így szoktam futóművet állíttatni. Fehérvári Rack-ban 18 volt ez a művelet két éve.

AWH, nem akarok személyeskedni, de gondolom nem tudod milyen egy gyári jó BMW futómű és beállítás, mert különben nem hirdetnéd ezt az igét. :D


A középen álló kormány szerintem alap dolog. :DD

Én se márkaszervizben állítattam futóművet, de közúton, az én viszonyítási alapomban 'ésszel' nem tudtam kiautózni azt, hogy a beállításon múlt volna bármi. Nem vagyok se burnout-os, se keresztbemenős tipus, nyitott drs zónákban szoktam behozni a lemaradást. :D

Ettől függetlenül szivesen megnéznék egy igazolhatóan, már-már referenciának vehető állapotú futóművet, akár utasként...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bzsoltie írta:
Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj


:shock:

A rezsióradíj nem lehet ennyi E39-nél, az E61-nél is kevesebb nálunk vidéken a márkaszervízben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 22:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
bzsoltie írta:
Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj


:shock:

A rezsióradíj nem lehet ennyi E39-nél, az E61-nél is kevesebb nálunk vidéken a márkaszervízben.

Rezsioradij szerintem meg nem attol fugg hogy milyen evjaratu a kocsid vagy tipus a Bmwnel,Oradij az oradij.Amugy itt egy allitasa a Bmwnel 250£ csak kivancsisagbol egyszer megkerdeztem par eve.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

AWH, nem akarok személyeskedni, de gondolom nem tudod milyen egy gyári jó BMW futómű és beállítás, mert különben nem hirdetnéd ezt az igét. :D


tök igazad van, nem tudom milyen a gyári beállítás, így a különbséget se tudom a 2 között. Én csak annyit tudok, hogy egy imbolygó ferdekormányú fosból párzerért csináltak nekem egy erősebb pályatempón is stabil, hirtelen mozdulatokra is jól reagáló autót. Biztos van az a helyzet amikor megmutatkozik a különbség a két beállítás között. Szerintem én még nem kerültem ilyen helyzetbe. Sajnos nálam a szakszerviz a lehúzás szinonimája számos ismerősi tapasztalat miatt. Csak ennyi, nem igehirdetés :) Olyasmi kérdés ez, hogy vajon "kiérezhető" a különbség a 20 ezres sufnis és a 70 ezres szakszervizes olajcsere között.. Szerintem nem, de aztán persze lehet , hogy mégis, sosincs kizárva a lehetősége, hogy én vagyok a hülye. Ami felől kétségem van, az csupán annyi, hogy a sokszorosan magasabb ár vajon sokszorosan magasabb minőségű munkát takar. Aki szerint igen, az menjen bátran szakszervizbe állíttatni, nincs ezzel semmi gond.
De hogy még tovább menjek, úgy ánblokk vajon "kiérezhető" a 12 millió forintos különbség a 0 km-es és a 430ezer km-es állapot között... Szívesen megnéznék én is egy tényleg tipptopp 528 automatát, lehet sírnék :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 13:02 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv Urak!

Egy ideje elkezdett panaszkodni a CC arra, hogy szerinte a szintszabályzás inaktív.
Az alany egy 2002-es 530d touring, M-es futóművel. A kulcs garázsállásában dolgozik a szintezés azonnal, de INPA-t rádugva azt adja be, hogy a JH szenzor beteg, a státuszban pedig egy pozícióban sem mutat átfolyó áramot (szintén csak az INPA szerint, nem multiméterrel, mert azt a költözés óta nem találom...) A pinek nem oxidosak, a kábelen nem látok sérülést. Lehetséges, hogy végleg elhalálozott a szenzor?
Valaki megerősítene abban, hogy jól értelmezem, hogy a szintezős sportfutóműhöz eltérő szenzor kell?
Itt a 9-es.

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 13:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
NagyMatyas írta:

AWH, nem akarok személyeskedni, de gondolom nem tudod milyen egy gyári jó BMW futómű és beállítás, mert különben nem hirdetnéd ezt az igét. :D


Olyasmi kérdés ez, hogy vajon "kiérezhető" a különbség a 20 ezres sufnis és a 70 ezres szakszervizes olajcsere között.. Szerintem nem, de aztán persze lehet , hogy mégis, sosincs kizárva a lehetősége, hogy én vagyok a hülye.


Látod, teljesen komolytalan a hozzáállásod. :roll: Legtöbb helyen a futómű állítás abban merül ki, hogy adjunk neki összetartást aztán jó is lesz. Ez valóban segít az autópályás egyenesfutáson, de könyörgöm ez egy BMW, ez egy műszer. Ott olyanra kell állítani, ami meg van írva a nagykönyvben. Akkor tekered egy ujjal a kormányt, akkor és úgy fordul vissza magától a kormány, a legkomolyabb fékezésnél is úgy marad nevetségesen stabil az autó. Ez így működik, nehogy már 20 ezer forintot ne lehessen kifizetni egy állításra, mert leszopom magam.

Én anno kíváncsiságból elmentem futóművet állíttatni márkaszerviz előtt két helyre is. Először kurvára, másodjára közepesen lett szar a beállítás. Utána beállíttattam a Rackban és érdekes jó lett. Na kellett hozzá gyári alufelni, meg a KDS pad, de ez így működik csak. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 18:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
awh írta:
NagyMatyas írta:

AWH, nem akarok személyeskedni, de gondolom nem tudod milyen egy gyári jó BMW futómű és beállítás, mert különben nem hirdetnéd ezt az igét. :D


Olyasmi kérdés ez, hogy vajon "kiérezhető" a különbség a 20 ezres sufnis és a 70 ezres szakszervizes olajcsere között.. Szerintem nem, de aztán persze lehet , hogy mégis, sosincs kizárva a lehetősége, hogy én vagyok a hülye.


Látod, teljesen komolytalan a hozzáállásod. :roll: Legtöbb helyen a futómű állítás abban merül ki, hogy adjunk neki összetartást aztán jó is lesz. Ez valóban segít az autópályás egyenesfutáson, de könyörgöm ez egy BMW, ez egy műszer. Ott olyanra kell állítani, ami meg van írva a nagykönyvben. Akkor tekered egy ujjal a kormányt, akkor és úgy fordul vissza magától a kormány, a legkomolyabb fékezésnél is úgy marad nevetségesen stabil az autó. Ez így működik, nehogy már 20 ezer forintot ne lehessen kifizetni egy állításra, mert leszopom magam.

Én anno kíváncsiságból elmentem futóművet állíttatni márkaszerviz előtt két helyre is. Először kurvára, másodjára közepesen lett szar a beállítás. Utána beállíttattam a Rackban és érdekes jó lett. Na kellett hozzá gyári alufelni, meg a KDS pad, de ez így működik csak. :franko:

Miért kéne 20 ezret fizetni? Pakson 7 ezerér,t 3,5 milliós hiperszuper amerikai padon, súlyozva ahogy kell!
Nem minden esetben az ár határozza meg a minőséget.
A márkaszervízeket meg hagyjuk!
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
BMWFUN írta:
Ãœdv Urak!

Egy ideje elkezdett panaszkodni a CC arra, hogy szerinte a szintszabályzás inaktív.
Az alany egy 2002-es 530d touring, M-es futóművel. A kulcs garázsállásában dolgozik a szintezés azonnal, de INPA-t rádugva azt adja be, hogy a JH szenzor beteg, a státuszban pedig egy pozícióban sem mutat átfolyó áramot (szintén csak az INPA szerint, nem multiméterrel, mert azt a költözés óta nem találom...) A pinek nem oxidosak, a kábelen nem látok sérülést. Lehetséges, hogy végleg elhalálozott a szenzor?
Valaki megerősítene abban, hogy jól értelmezem, hogy a szintezős sportfutóműhöz eltérő szenzor kell?
Itt a 9-es.

Igazából az számított eddig, hogy xenon+szintszabályzó van-e benne együtt. Akkor "doppelt" feliratos dupla érzékelő kellett bele. Ennek 1093700 volt a cikkszáma, előre: 1093697, míg a szimpla hátra: 1093698 volt. Most ahogy nézem már csak dupla van hátra alapból, az általad linkelt cikkszámú. Az mindegy, hogy szintezős sportfutóműves, vagy szintezős sima.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 20:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
bzsoltie írta:
Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj


:shock:

A rezsióradíj nem lehet ennyi E39-nél, az E61-nél is kevesebb nálunk vidéken a márkaszervízben.


Kép

Nálam annyira jött ki a matek! és nálad?
(1AW=6 perc avagy 1óra=10AW)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 20:48 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
BMWFUN írta:
Ãœdv Urak!

Egy ideje elkezdett panaszkodni a CC arra, hogy szerinte a szintszabályzás inaktív.
Az alany egy 2002-es 530d touring, M-es futóművel. A kulcs garázsállásában dolgozik a szintezés azonnal, de INPA-t rádugva azt adja be, hogy a JH szenzor beteg, a státuszban pedig egy pozícióban sem mutat átfolyó áramot (szintén csak az INPA szerint, nem multiméterrel, mert azt a költözés óta nem találom...) A pinek nem oxidosak, a kábelen nem látok sérülést. Lehetséges, hogy végleg elhalálozott a szenzor?
Valaki megerősítene abban, hogy jól értelmezem, hogy a szintezős sportfutóműhöz eltérő szenzor kell?
Itt a 9-es.

Igazából az számított eddig, hogy xenon+szintszabályzó van-e benne együtt. Akkor "doppelt" feliratos dupla érzékelő kellett bele. Ennek 1093700 volt a cikkszáma, előre: 1093697, míg a szimpla hátra: 1093698 volt. Most ahogy nézem már csak dupla van hátra alapból, az általad linkelt cikkszámú. Az mindegy, hogy szintezős sportfutóműves, vagy szintezős sima.


Köszönöm, így nyugodtabban átnézve az ábrát látható is, csak kutyafuttában nem raktam össze az infókat rendesen. :)
Csináltam pár képet, mielőtt visszatettem és ott van rajta a 1093700 és a doppelt felirat is.
Akkor felkutatok egy ilyet, hogy visszaálljon a rend.
Még jó, hogy molyolgattam alatta, mert legalább fény derült arra is, hogy miért csak az orromig látok a lámpával. Először azt gondoltam, hogy eltört a lámpamagasság állító műanyag bigyó, de most láttam, hogy a JE lengőkarról lefittyent a xenon szintező szenzorkarja, mert eltört az egyik lemezfül. Ezt is pótolnom kell...
Megjegyzem, szerintem eléggé lazán mozog a lámpatest a burkolatban, úgyhogy már a napokban rendeltem 2 szettet a műanyagokból is.
Még egy kis kozmetika a lámpán, két új izzó és lőn világosság. :)

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.15. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
BMWFUN írta:
Gallaca írta:
BMWFUN írta:
Ãœdv Urak!

Egy ideje elkezdett panaszkodni a CC arra, hogy szerinte a szintszabályzás inaktív.
Az alany egy 2002-es 530d touring, M-es futóművel. A kulcs garázsállásában dolgozik a szintezés azonnal, de INPA-t rádugva azt adja be, hogy a JH szenzor beteg, a státuszban pedig egy pozícióban sem mutat átfolyó áramot (szintén csak az INPA szerint, nem multiméterrel, mert azt a költözés óta nem találom...) A pinek nem oxidosak, a kábelen nem látok sérülést. Lehetséges, hogy végleg elhalálozott a szenzor?
Valaki megerősítene abban, hogy jól értelmezem, hogy a szintezős sportfutóműhöz eltérő szenzor kell?
Itt a 9-es.

Igazából az számított eddig, hogy xenon+szintszabályzó van-e benne együtt. Akkor "doppelt" feliratos dupla érzékelő kellett bele. Ennek 1093700 volt a cikkszáma, előre: 1093697, míg a szimpla hátra: 1093698 volt. Most ahogy nézem már csak dupla van hátra alapból, az általad linkelt cikkszámú. Az mindegy, hogy szintezős sportfutóműves, vagy szintezős sima.


Köszönöm, így nyugodtabban átnézve az ábrát látható is, csak kutyafuttában nem raktam össze az infókat rendesen. :)
Csináltam pár képet, mielőtt visszatettem és ott van rajta a 1093700 és a doppelt felirat is.
Akkor felkutatok egy ilyet, hogy visszaálljon a rend.
Még jó, hogy molyolgattam alatta, mert legalább fény derült arra is, hogy miért csak az orromig látok a lámpával. Először azt gondoltam, hogy eltört a lámpamagasság állító műanyag bigyó, de most láttam, hogy a JE lengőkarról lefittyent a xenon szintező szenzorkarja, mert eltört az egyik lemezfül. Ezt is pótolnom kell...
Megjegyzem, szerintem eléggé lazán mozog a lámpatest a burkolatban, úgyhogy már a napokban rendeltem 2 szettet a műanyagokból is.
Még egy kis kozmetika a lámpán, két új izzó és lőn világosság. :)

:franko:
Foncsorozást ne hagyd ki, 3000/db, az hozza meg igazán a fényerőt! Persze, ha 6. hó előtti a lámpád.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 11:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Csutortokon lecsereltettem az elso lengokarjaimat, igy mar a komplett elso futomuvem uj :) Kivancsi vagyok, hogy megszunt-e a razas a nagy temporol lassitaskor....

Kerdes:
A szerelo mondta, hogy hatul kene cserelni a 4db nagy szilentet + mondta, hogy tipikus e39 betegseg, hogy a hatso futomuben valami megszorul es nem tud elfordulni ezaltal kikopik az egesz. Ilyenkor nyikorog a hatso futomu, de nem jottem ra, hogy melyik alkatresz kene nekem. Tud valaki segiteni, hogy mirol lehet szo?
realoem link

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 12:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Csutortokon lecsereltettem az elso lengokarjaimat, igy mar a komplett elso futomuvem uj :) Kivancsi vagyok, hogy megszunt-e a razas a nagy temporol lassitaskor....

Kerdes:
A szerelo mondta, hogy hatul kene cserelni a 4db nagy szilentet + mondta, hogy tipikus e39 betegseg, hogy a hatso futomuben valami megszorul es nem tud elfordulni ezaltal kikopik az egesz. Ilyenkor nyikorog a hatso futomu, de nem jottem ra, hogy melyik alkatresz kene nekem. Tud valaki segiteni, hogy mirol lehet szo?
realoem link

Kugelgelenk (2-es). Integrallenkerrel (4-es) együtt szokás cserélni.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 15:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bzsoltie írta:
kzolee írta:
bzsoltie írta:
Én 33430 Ft-ot fizettem úgy, hogy 100%-ra tudom minden csavar könnyen járt, és semmi fennakadás nem volt. 18000Ft-os rezsióradíj


:shock:

A rezsióradíj nem lehet ennyi E39-nél, az E61-nél is kevesebb nálunk vidéken a márkaszervízben.


Kép

Nálam annyira jött ki a matek! és nálad?
(1AW=6 perc avagy 1óra=10AW)


Valamiért azt gondoltam, hogy a futóműállítás nem lehet 2 óra, csak ha az ebédszünet is benne van...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 18:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Csutortokon lecsereltettem az elso lengokarjaimat, igy mar a komplett elso futomuvem uj :) Kivancsi vagyok, hogy megszunt-e a razas a nagy temporol lassitaskor....

Kerdes:
A szerelo mondta, hogy hatul kene cserelni a 4db nagy szilentet + mondta, hogy tipikus e39 betegseg, hogy a hatso futomuben valami megszorul es nem tud elfordulni ezaltal kikopik az egesz. Ilyenkor nyikorog a hatso futomu, de nem jottem ra, hogy melyik alkatresz kene nekem. Tud valaki segiteni, hogy mirol lehet szo?
realoem link


Ketteske (bail joint) hibájakor szokott lovaskocsi hangot adni az autó. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 133  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator