* *
Pontos idő: 2024.04.18. 22:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 133  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.20. 11:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:
bzsoltie írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Jelentem megoldodott a razas problema :) Csak jo futomu kellett :D

Viszont voltam futomuallitason es azota a kormany egy kicsit balra all. De a kocsi teljesen egyenesen megy. Mi a teendo? Ujra kell allittatni? Vagy tegyem arrebb a kormanyt 2-3 foggal (kb ennyit kene arrebb tenni, hogy egyenesen alljon)?

Vidd visza nem a kormanyt rakjuk arreb hanem a gombfejnel kell bealitani rendesen,es csak is lesulyozva,elol 2x68kg hatul 68 kb comagtarto 21kg,es full tank,ha szintszabalyzos akkor csak a 68kgmok kelenek es jaro motornal,kell allitani.


Ha esetleg valaki gondolkozik rajta, hogy a Budapest Motors-hoz vigye azt lebeszélném. Ott sem súlyozva állítanak, cserébe jó drágán...

Ott már a legújabb Beisbarth van. Ahhoz nem kell súlyozni. Felniperem-sárvédőív távolságokat mérnek és abból a gép kalkulál.
Én meg kifejezetten ajánlom a Bud-Mot-t csak őrült drágák!

huhh... magyarul csak gyari felnivel mukodik??

Igen. Furatossal.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.20. 22:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
bzsoltie írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Jelentem megoldodott a razas problema :) Csak jo futomu kellett :D

Viszont voltam futomuallitason es azota a kormany egy kicsit balra all. De a kocsi teljesen egyenesen megy. Mi a teendo? Ujra kell allittatni? Vagy tegyem arrebb a kormanyt 2-3 foggal (kb ennyit kene arrebb tenni, hogy egyenesen alljon)?

Vidd visza nem a kormanyt rakjuk arreb hanem a gombfejnel kell bealitani rendesen,es csak is lesulyozva,elol 2x68kg hatul 68 kb comagtarto 21kg,es full tank,ha szintszabalyzos akkor csak a 68kgmok kelenek es jaro motornal,kell allitani.


Ha esetleg valaki gondolkozik rajta, hogy a Budapest Motors-hoz vigye azt lebeszélném. Ott sem súlyozva állítanak, cserébe jó drágán...

Ott már a legújabb Beisbarth van. Ahhoz nem kell súlyozni. Felniperem-sárvédőív távolságokat mérnek és abból a gép kalkulál.
Én meg kifejezetten ajánlom a Bud-Mot-t csak őrült drágák!


Mennyi az az őrült drága kb?

Esetleg más Budapest, és környéki (20km) hely amit ajánlanátok?

Minőségi munkára, és alkatrészre nem sajnálom a pénzt de az átverést, és lehúzást nem szeressem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.20. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
attila94 írta:
hamoriarpi írta:
bzsoltie írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Jelentem megoldodott a razas problema :) Csak jo futomu kellett :D

Viszont voltam futomuallitason es azota a kormany egy kicsit balra all. De a kocsi teljesen egyenesen megy. Mi a teendo? Ujra kell allittatni? Vagy tegyem arrebb a kormanyt 2-3 foggal (kb ennyit kene arrebb tenni, hogy egyenesen alljon)?

Vidd visza nem a kormanyt rakjuk arreb hanem a gombfejnel kell bealitani rendesen,es csak is lesulyozva,elol 2x68kg hatul 68 kb comagtarto 21kg,es full tank,ha szintszabalyzos akkor csak a 68kgmok kelenek es jaro motornal,kell allitani.


Ha esetleg valaki gondolkozik rajta, hogy a Budapest Motors-hoz vigye azt lebeszélném. Ott sem súlyozva állítanak, cserébe jó drágán...

Ott már a legújabb Beisbarth van. Ahhoz nem kell súlyozni. Felniperem-sárvédőív távolságokat mérnek és abból a gép kalkulál.
Én meg kifejezetten ajánlom a Bud-Mot-t csak őrült drágák!


Mennyi az az őrült drága kb?

Esetleg más Budapest, és környéki (20km) hely amit ajánlanátok?

Minőségi munkára, és alkatrészre nem sajnálom a pénzt de az átverést, és lehúzást nem szeressem.

35 és 40 közötti összegre emlékszem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 12:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
NagyMatyas írta:

AWH, nem akarok személyeskedni, de gondolom nem tudod milyen egy gyári jó BMW futómű és beállítás, mert különben nem hirdetnéd ezt az igét. :D


tök igazad van, nem tudom milyen a gyári beállítás, így a különbséget se tudom a 2 között. Én csak annyit tudok, hogy egy imbolygó ferdekormányú fosból párzerért csináltak nekem egy erősebb pályatempón is stabil, hirtelen mozdulatokra is jól reagáló autót. Biztos van az a helyzet amikor megmutatkozik a különbség a két beállítás között. Szerintem én még nem kerültem ilyen helyzetbe. Sajnos nálam a szakszerviz a lehúzás szinonimája számos ismerősi tapasztalat miatt. Csak ennyi, nem igehirdetés :) Olyasmi kérdés ez, hogy vajon "kiérezhető" a különbség a 20 ezres sufnis és a 70 ezres szakszervizes olajcsere között.. Szerintem nem, de aztán persze lehet , hogy mégis, sosincs kizárva a lehetősége, hogy én vagyok a hülye. Ami felől kétségem van, az csupán annyi, hogy a sokszorosan magasabb ár vajon sokszorosan magasabb minőségű munkát takar. Aki szerint igen, az menjen bátran szakszervizbe állíttatni, nincs ezzel semmi gond.
De hogy még tovább menjek, úgy ánblokk vajon "kiérezhető" a 12 millió forintos különbség a 0 km-es és a 430ezer km-es állapot között... Szívesen megnéznék én is egy tényleg tipptopp 528 automatát, lehet sírnék :)


Teljes mértékben egyetértek veled!! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 12:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
[
Miért kéne 20 ezret fizetni? Pakson 7 ezerér,t 3,5 milliós hiperszuper amerikai padon, súlyozva ahogy kell!
Nem minden esetben az ár határozza meg a minőséget.
A márkaszervízeket meg hagyjuk!
:szerintem[/quote]

Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 20:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 06:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:


Pont erre való a fórum! Mindenki megoszthatja a "szent meggyőződését". Ezt hívják véleménycserének.
Kár ezért ledorongolni a fórumtársakat! - ez a szemetelés. :)
/Nekem 5 000-ért hibátlan a futásom, nem eszi a gumit./

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, rockolo77
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 07:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!

Ez nem meggyőződés, hanem tény Matyika! Azóta nem ráz a kormányom fékezéskor. Előtte már mindent cseréltem pedig.

Te pedig kábítsd csak magad a drága márkaszervizekkel!

A "szemetelésről" pedig inkább nem mondok semmi! :mereg:

Béke!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 19:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!

Ez nem meggyőződés, hanem tény Matyika! Azóta nem ráz a kormányom fékezéskor. Előtte már mindent cseréltem pedig.

Te pedig kábítsd csak magad a drága márkaszervizekkel!

A "szemetelésről" pedig inkább nem mondok semmi! :mereg:

Béke!


Lehet, hogy szerencsétek volt, de nekem két BMW-n eddig csak a Rackban tudták beállítani a futóművemet. Olyan lett utána, mint amilyennek elképzeltem :wink: Van itt nálunk máshol is KDS pad, de ott meg valamiért nem akart összejönni a kívánt végeredmény :doglotlo:

Egyébként azt nem tudom elképzelni, hogy a márkaszervizben ne lett volna jó. Ilyenkor mindig megfordul bennem, hogy jó magyar szokás szerint, csak a köpködés megy és valójában sose járt ott az író :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!

Ez nem meggyőződés, hanem tény Matyika! Azóta nem ráz a kormányom fékezéskor. Előtte már mindent cseréltem pedig.

Te pedig kábítsd csak magad a drága márkaszervizekkel!

A "szemetelésről" pedig inkább nem mondok semmi! :mereg:

Béke!


Lehet, hogy szerencsétek volt, de nekem két BMW-n eddig csak a Rackban tudták beállítani a futóművemet. Olyan lett utána, mint amilyennek elképzeltem :wink: Van itt nálunk máshol is KDS pad, de ott meg valamiért nem akart összejönni a kívánt végeredmény :doglotlo:

Egyébként azt nem tudom elképzelni, hogy a márkaszervizben ne lett volna jó. Ilyenkor mindig megfordul bennem, hogy jó magyar szokás szerint, csak a köpködés megy és valójában sose járt ott az író :facepalm: :D

:offtopic Srácok, vegyetek egy Hondát! :oops:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
:offtopic Srácok, vegyetek egy Hondát! :oops:

Az légpárnás? :D :D :D

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 22:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
SvidronyA írta:
:offtopic Srácok, vegyetek egy Hondát! :oops:

Az légpárnás? :D :D :D

Igen!
...mert momentán csáposon van... :mrgreen: :facepalm:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!


Véleményem szerint ez a topik a futóműről és a vele kapcsolatos dolgokról szól! Továbbá szerintem te kábítod magad ,hogy csak a drága 'márkaszervizek '? jók ,pedig valójában tele vannak minden kreativitást nélkülöző, az autószerelő szakmát csak hírből ismerő alkatrész cserélőkkel!!(TISZTELET A KIVÉTELNEK!!) Erre számtalan példát olvashatsz itt a fórumon is! -és ennek (is) köszönhetően lehetséges az ,hogy sokaknak "horror" összegekbe kerül egy E39 üzemben tartása ! Az ilyen és ehhez hasonló hozzászólások miatt terjedt el a köztudatban (és itt a fórumon is többen bizonygatják),hogy egy BMW-t borzasztó drága üzemeltetni és csak az vegyen E39-et aki legalább havi 50-100e forintot tud rákölteni !Ez legalább akkora butaság mint amit te irkálsz a "szemetelésről"! És szerintem nem illik csak azért "megszólni" másokat mert rossz tapasztalataik alapján messze elkerülik az általad nagyra tartott "szakszervizeket"!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 22:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!


Véleményem szerint ez a topik a futóműről és a vele kapcsolatos dolgokról szól! Továbbá szerintem te kábítod magad ,hogy csak a drága 'márkaszervizek '? jók ,pedig valójában tele vannak minden kreativitást nélkülöző, az autószerelő szakmát csak hírből ismerő alkatrész cserélőkkel!!(TISZTELET A KIVÉTELNEK!!) Erre számtalan példát olvashatsz itt a fórumon is! -és ennek (is) köszönhetően lehetséges az ,hogy sokaknak "horror" összegekbe kerül egy E39 üzemben tartása ! Az ilyen és ehhez hasonló hozzászólások miatt terjedt el a köztudatban (és itt a fórumon is többen bizonygatják),hogy egy BMW-t borzasztó drága üzemeltetni és csak az vegyen E39-et aki legalább havi 50-100e forintot tud rákölteni !Ez legalább akkora butaság mint amit te irkálsz a "szemetelésről"! És szerintem nem illik csak azért "megszólni" másokat mert rossz tapasztalataik alapján messze elkerülik az általad nagyra tartott "szakszervizeket"!

:offtopic Béke van, Cartársak!!!
Mivel az E39 Klub sem az "Economy", sem pedig a "Business Class" felhasználók oltárán jött létre, kérlek Benneteket, hogy tartózkodjatok a kizárólag anyagi alapon/kasztba rendeződő megközelítés tekintetében!
Tisztelettel javaslom, hogy a kifogások keresése helyett inkább a megolásra orientálódjunk, mert az talán több(i)eknek hasznára válhat! :hangos:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára SvidronyA 2017.04.24. 22:58-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 22:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!

általad nagyra tartott "szakszervizeket"!


Nem állítottam ilyet. Én azt állítottam, hogy 10 év BMW-s tapasztalattal a hátam mögött, hogy eddig csak ott tudták normális módon beállítani a futóművemet. Minden ellenirányú kísérlet csak árnyéka volt a tökéletes beállításnak. :wink: Tegyük fel elképzelem, hogy a márkaszervizben nem tudták beállítani neked, de hidd el baromi nehezemre esik a gondolat, amikor ott minden adott. Az, hogy komolyabb problémát nem tudnak, vagy nem akarnak megoldani, azt még megemésztem, de ez elég beteg gondolat, szerintem. :facepalm: Ne csináljunk ebből ügyet a továbbiakban. Én tiszteletben tartom a véleményedet, illetve az állításodat, csak ne ilyen formában adagold.

Lehet olcsóbban fenntartani egy E39-et, de nagy része csak szerencse kérdése, mivel a gyári megoldásokkal szemben, az ügyeskedés nem mindig hoz biztos eredményt. Az ingerküszöbünk se hiszem, hogy hasonló, de ezt már másik topicban kiveséztük. (Heti 2x porszívózom az autómat például, akkor a többi részét is elképzelheted, hogy milyen :wink: és ezt nem azért teszem, mert valami bohóc vagyok, hanem nekem attól prémium valami, hogyha kívül belül azt az érzetet nyújtja.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Afterdark
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
lacci írta:
NagyMatyas írta:
lacci írta:
Igazad van !!! :taps: Ez az én véleményem is !! nekem is 7-ezerért állították legutóbb ( első hátsó) és végre jó is!! Előtte "márkaszervizben"? 15-ért,- szar volt !-kétszer vittem vissza, utána meguntam és elvittem egy szakemberhez!


Kábítsátok csak magatokat egész nyugodtan, DE azért mert ez a szent meggyőződésetek, még nem kell teleszemetelni ezzel a fórumot orrba szájba. :franko:

Idézést sem ártana megfelelő módon használni!

általad nagyra tartott "szakszervizeket"!


Nem állítottam ilyet. Én azt állítottam, hogy 10 év BMW-s tapasztalattal a hátam mögött, hogy eddig csak ott tudták normális módon beállítani a futóművemet. Minden ellenirányú kísérlet csak árnyéka volt a tökéletes beállításnak. :wink: Tegyük fel elképzelem, hogy a márkaszervizben nem tudták beállítani neked, de hidd el baromi nehezemre esik a gondolat, amikor ott minden adott. Az, hogy komolyabb problémát nem tudnak, vagy nem akarnak megoldani, azt még megemésztem, de ez elég beteg gondolat, szerintem. :facepalm: Ne csináljunk ebből ügyet a továbbiakban. Én tiszteletben tartom a véleményedet, illetve az állításodat, csak ne ilyen formában adagold.

Lehet olcsóbban fenntartani egy E39-et, de nagy része csak szerencse kérdése, mivel a gyári megoldásokkal szemben, az ügyeskedés nem mindig hoz biztos eredményt. Az ingerküszöbünk se hiszem, hogy hasonló, de ezt már másik topicban kiveséztük. (Heti 2x porszívózom az autómat például, akkor a többi részét is elképzelheted, hogy milyen :wink: és ezt nem azért teszem, mert valami bohóc vagyok, hanem nekem attól prémium valami, hogyha kívül belül azt az érzetet nyújtja.)

Ez már messze nem a topic-témáról szól!
Egzisztenciális/társadalmi ranglétrálól szóló fórumtéma megnyitásához keressétek Lacit; örülni fog neki. :mrgreen: :facepalm:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 23:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet olcsóbban fenntartani egy E39-et, de nagy része csak szerencse kérdése,

:roll: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 19:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
Lehet olcsóbban fenntartani egy E39-et, de nagy része csak szerencse kérdése,

:roll: :facepalm:


Hagyjuk az offot tényleg. Nem akartam konfliktust kelteni, de hagyjuk a hülyeséget. Márkaszervizben megcsinálnak szinte mindent amit kell, de meg is kell fizetni. Akinek nem tetszik, az meg oldja meg máshogy a problémáját, csak ne jó magyar mentalitás szerint szarozza a másikat. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 14:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem szeretném újra kirobbantani a topicban elindult vitát :!: :!:

Jelenleg egy 18-as 8' és 9' széles kerék van a kocsi valatt 225/40 és 245/40 gumikkal. Érdemes márkaszervízbe mennem KDS -el állítatni?

Valaki hozzászólásából rémlik, hogy csak gyári méretű kerékkel lehet erre a fajta padra menni.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 15:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Nem szeretném újra kirobbantani a topicban elindult vitát :!: :!:

Jelenleg egy 18-as 8' és 9' széles kerék van a kocsi valatt 225/40 és 245/40 gumikkal. Érdemes márkaszervízbe mennem KDS -el állítatni?

Valaki hozzászólásából rémlik, hogy csak gyári méretű kerékkel lehet erre a fajta padra menni.

Nem a méret a fontos, hanem az öt kis furat a kerékcsavarok között, oda rögzítik a gyári fejet.
Szerintem bárhol meg tudják csinálni jól ahol van szakértelem, és komoly géppel rendelkeznek.
Lényeges, hogy az eszköz szoftvere kérje a pontos kerékméretet, és a sárvédőív távolságát a kerékagytól, így nem kell súlyozni a kocsit.
És ahogy többen leírták már: a határértéken belüli maximális összetartással lesz az igazi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 133  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: aszakaltibi, Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator