* *
Pontos idő: 2017.12.15. 15:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2527 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.06. 14:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
cseptomi1211 írta:
bendegúz írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.

Futómű beállítása kb. 1,5 éve történt. Tavaly is éreztem a rázást de nem volt ennyire zavaró.
Viszont téli kerekekkel nem érzem a szitálást. Bár az 4cm-rel keskenyebb oldalanként a nyárinál ami 235/45r17.
De a futóművet megnézetem akkor.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

az hogy 1,5 éve volt beálitva az nem jelent semmit szar utak után alitanak :D meg ha télivel nem rázot és a nyárival ráz akkor vagy centir vagy futó nincs jól beálitva mivel különbözö méretüek a gumijaid igy minden cserénél viheted futó álitásra,Bmwnek elég érzékeny a futója


Nekem is hasonlóan a télivel nem volt gond, de a nyárival kóválygott az úton. Muha mester kicserélte a két első stab pálcát és beállíttatta maxra az összetartást. Azóta mintha kicserélték volna a kocsit. Ég és föld.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 07:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 279
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
cseptomi1211 írta:
bendegúz írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok aminek okára már tudok magyarázatot találni.
Autóm (e39 525i sedan)
Kb. 90-120km/h tartományban rázza a kormányt. Nem durván, csak épp annyira hogy allergiás legyek rá. :)
Futómű kb. 2 éve lett felújítva, kerekek 2x centírozva. Mai nap rázópadon átnézve. Szilentek, gömbfejek épek nem lógnak. Stabpálcák rendben. Féktárcsák nem hullámosak.
A hiba annyiból még furcsa hogy előfordul néha, hogy fékezésnél erősebben szitál.
Tárcsa+betét zimmermann körbe.
Mi lehet a hiba? Mit lenne érdemes még megnézni?

Előre is köszönöm!

cseptomi1211

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Futóműbeállítás ellenőrízve volt?

Ha tényleg minden futómű alkatrész jó, akkor futómű beállítás, és kérd meg az embert, hogy a max. összetartást állítsa.

Futómű beállítása kb. 1,5 éve történt. Tavaly is éreztem a rázást de nem volt ennyire zavaró.
Viszont téli kerekekkel nem érzem a szitálást. Bár az 4cm-rel keskenyebb oldalanként a nyárinál ami 235/45r17.
De a futóművet megnézetem akkor.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

az hogy 1,5 éve volt beálitva az nem jelent semmit szar utak után alitanak :D meg ha télivel nem rázot és a nyárival ráz akkor vagy centir vagy futó nincs jól beálitva mivel különbözö méretüek a gumijaid igy minden cserénél viheted futó álitásra,Bmwnek elég érzékeny a futója


Hát szar út az van bőven kis hazánkban. :D
A gondom egyenlőre csak az, hogy mikor rákérdezek, hogy műterhelést használnak e futómű állításnál akkor kb. hülyének vagyok nézve. :facepalm: (szerintük nem kell bele...itt megjegyzem, nem a legújabb Beissbarth gépük van, hogy tényleg így legyen)
Ahogy itt a fórumon olvasgattam, igencsak jó lenne ha használnák a műterheléseket, ha már a bajorok így találták ki.
Bár egytől egyik az összes futóműves akivel beszéltem itt Székesfehérváron, centírozás problémát mondott telefonban, de nem zárták ki a futóművet ők sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 23:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 06:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8386
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 932 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

Az 50% az a minimum, de néhányszor már át lett rágva.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 10:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 279
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?



Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 11:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
rockerekhu írta:
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?



Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! :? ) Persze, ha nem volt még cserélve.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 11:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 279
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
rockerekhu írta:
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?



Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! :? ) Persze, ha nem volt még cserélve.

Igen, ismerős. Olajszűrő ház tömítést kb. 2 hónapja cseréltem. Generátor mögötti részen olajos volt állandóan.
Szóval nem 100% hogy ugyanabba a pozícióba kerül vissza a bölcső?
Időben mennyi a tömítés csere? Nagy munka? A gond az hogy jövő hét szombaton külföldi nyaralásra megyek az autóval. Kb. 1500km oda-vissza.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 12:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
rockerekhu írta:
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?



Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! :? ) Persze, ha nem volt még cserélve.

Igen, ismerős. Olajszűrő ház tömítést kb. 2 hónapja cseréltem. Generátor mögötti részen olajos volt állandóan.
Szóval nem 100% hogy ugyanabba a pozícióba kerül vissza a bölcső?
Időben mennyi a tömítés csere? Nagy munka? A gond az hogy jövő hét szombaton külföldi nyaralásra megyek az autóval. Kb. 1500km oda-vissza.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Dehogynem, illesztett menesztőcsapokra kell visszatolni, ugyanott lesz. Nem tudom mennyi idő, egy napon belüli úgy gondolom. Viszont forró motoron ebben az időben nem egy leányálom.
Ilyen melóból még mindig sikerült kihúzni magam! :mrgreen:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 12:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 279
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
rockerekhu írta:
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?



Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! :? ) Persze, ha nem volt még cserélve.

Igen, ismerős. Olajszűrő ház tömítést kb. 2 hónapja cseréltem. Generátor mögötti részen olajos volt állandóan.
Szóval nem 100% hogy ugyanabba a pozícióba kerül vissza a bölcső?
Időben mennyi a tömítés csere? Nagy munka? A gond az hogy jövő hét szombaton külföldi nyaralásra megyek az autóval. Kb. 1500km oda-vissza.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Dehogynem, illesztett menesztőcsapokra kell visszatolni, ugyanott lesz. Nem tudom mennyi idő, egy napon belüli úgy gondolom. Viszont forró motoron ebben az időben nem egy leányálom.
Ilyen melóból még mindig sikerült kihúzni magam! :mrgreen:

Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam. :D
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? :) messzebb nem szívesen mennék már a héten.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam.
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? messzebb nem szívesen mennék már a héten.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Nem tudok sajnos, senki nem ismeri. Vagy én nem ismerem, aki ismeri! :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 13:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 279
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam.
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? messzebb nem szívesen mennék már a héten.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Nem tudok sajnos, senki nem ismeri. Vagy én nem ismerem, aki ismeri! :D

Rendben, azért köszönöm a segítséged! Sajnos a fehérvári futóművesek sem ismerik. :D

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 17:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 465
Adott köszi: 71 alkalommal
Kapott köszik: 48 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
cseptomi1211 írta:
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam.
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? messzebb nem szívesen mennék már a héten.

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

Nem tudok sajnos, senki nem ismeri. Vagy én nem ismerem, aki ismeri! :D

Rendben, azért köszönöm a segítséged! Sajnos a fehérvári futóművesek sem ismerik. :D

Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről

próbáld meg siófokon,a tóth-nál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 22:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 39
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem! :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.22. 22:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem! :?

Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 11:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
rockerekhu írta:
Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.

0%

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 18:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 39
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
ST1 írta:
lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem! :?

Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.

azóta cseréltem egy noname márkára, ami a másik oldalon egy éve bírja, az is nyekk.
a lemförder komplett volt, csuklóval együtt. lehetséges, hogy a csukló lelazult? izomból meg lett húzva. de az miért kottyanna amíg meneten van?
most újra alá feküdtem, és a fogasléc felől érzem inkább a kottyanást bal oldalon. jobbon "kb semmit nem érezni belőle.
lehet tényleg nem lemförder volt, és a csukló szét ment volna ilyen hamar? mert nem a gömbfej oldalán érzem a kottyanást. teszek egy próbát egy másik csuklóval. :kalapács


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 19:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
rockerekhu írta:
ST1 írta:
lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem! :?

Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.

azóta cseréltem egy noname márkára, ami a másik oldalon egy éve bírja, az is nyekk.
a lemförder komplett volt, csuklóval együtt. lehetséges, hogy a csukló lelazult? izomból meg lett húzva. de az miért kottyanna amíg meneten van?
most újra alá feküdtem, és a fogasléc felől érzem inkább a kottyanást bal oldalon. jobbon "kb semmit nem érezni belőle.
lehet tényleg nem lemförder volt, és a csukló szét ment volna ilyen hamar? mert nem a gömbfej oldalán érzem a kottyanást. teszek egy próbát egy másik csuklóval. :kalapács

Most csak nézek, mert a kutyacsont mindkét oldalán gömbfej van. Hivatalos neve "stabilizátor pálca".
Ez a kutyacsont: Kép
Esetleg Morzsinak ez:
Kép
Már előzőleg is azon gondolkoztam, hogy mi köze a stabpálcának a kormányműhöz. :shock: :D

Gondolom amiről Te beszélsz, az a kormányösszekötő gömbfej és az axiál csukló.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gallaca 2017.07.24. 15:13-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.07.24. 08:39 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
rockerekhu írta:
ST1 írta:
lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem! :?

Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.

azóta cseréltem egy noname márkára, ami a másik oldalon egy éve bírja, az is nyekk.
a lemförder komplett volt, csuklóval együtt. lehetséges, hogy a csukló lelazult? izomból meg lett húzva. de az miért kottyanna amíg meneten van?
most újra alá feküdtem, és a fogasléc felől érzem inkább a kottyanást bal oldalon. jobbon "kb semmit nem érezni belőle.
lehet tényleg nem lemförder volt, és a csukló szét ment volna ilyen hamar? mert nem a gömbfej oldalán érzem a kottyanást. teszek egy próbát egy másik csuklóval. :kalapács


Látod, ez a baj. Keress egy szerelőt akinek nem a kezében van a nyomatékkulcs, és használja is! Sajnos itthon ez nehéz feladat, a gumisnak is könyörögni kell...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.09. 13:55 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jobb "GL-szem" csere a legújabb nyereményem. :D EZEN kívűl mit kell vennem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.09. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Jobb "GL-szem" csere a legújabb nyereményem. :D EZEN kívűl mit kell vennem?


Hozzá kiszedő szerszámot és jó nagy levegőt. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2527 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: tomi520 valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator