* *
Pontos idő: 2024.05.22. 17:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 11:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
Az mit jelent, hogy "sem a kelet európai piacra gyártott futőműhöz" sem? Az itteni gépeknek más a futóművük mint ami a fritzeknek van? Vagy mi a különbség?


a kelet európai modell olyan lengéscsillapítóval szerelt, ami emelt magasságú, tehát magasabban áll a kocsi, mint a normál futóművel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Demszky Road Package :lol: Ifa rugó, Kama3 teleszkóp

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
sxoe írta:
Az mit jelent, hogy "sem a kelet európai piacra gyártott futőműhöz" sem? Az itteni gépeknek más a futóművük mint ami a fritzeknek van? Vagy mi a különbség?


a kelet európai modell olyan lengéscsillapítóval szerelt, ami emelt magasságú, tehát magasabban áll a kocsi, mint a normál futóművel.


Jaaa!! Így már értem. És keleti blokk alatt honnan kell érteni? Már az itthoniak is úgy vannak szerelve, vagy mondjuk csak az ukránoktól?

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
kovessyroli írta:
sxoe írta:
Az mit jelent, hogy "sem a kelet európai piacra gyártott futőműhöz" sem? Az itteni gépeknek más a futóművük mint ami a fritzeknek van? Vagy mi a különbség?


a kelet európai modell olyan lengéscsillapítóval szerelt, ami emelt magasságú, tehát magasabban áll a kocsi, mint a normál futóművel.


Jaaa!! Így már értem. És keleti blokk alatt honnan kell érteni? Már az itthoniak is úgy vannak szerelve, vagy mondjuk csak az ukránoktól?


az enyém is ilyen, épp azon izzadok, hogy kicseréljem a rudókat "nyugati" blokkosra. Így Rhantos szavaival élve "country"-s az eleje.....a képeken látszik is....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
sxoe írta:
kovessyroli írta:
sxoe írta:
Az mit jelent, hogy "sem a kelet európai piacra gyártott futőműhöz" sem? Az itteni gépeknek más a futóművük mint ami a fritzeknek van? Vagy mi a különbség?


a kelet európai modell olyan lengéscsillapítóval szerelt, ami emelt magasságú, tehát magasabban áll a kocsi, mint a normál futóművel.


Jaaa!! Így már értem. És keleti blokk alatt honnan kell érteni? Már az itthoniak is úgy vannak szerelve, vagy mondjuk csak az ukránoktól?


az enyém is ilyen, épp azon izzadok, hogy kicseréljem a rudókat "nyugati" blokkosra. Így Rhantos szavaival élve "country"-s az eleje.....a képeken látszik is....


Magyarország már ezekszerint híres a nyugaton is nagyon. "Du Hans! Ez a e60 megy Ungarnba! Az X5 telóját rakjátok bele!" :lol: :lol:

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
sxoe írta:
Az mit jelent, hogy "sem a kelet európai piacra gyártott futőműhöz" sem? Az itteni gépeknek más a futóművük mint ami a fritzeknek van? Vagy mi a különbség?


a kelet európai modell olyan lengéscsillapítóval szerelt, ami emelt magasságú, tehát magasabban áll a kocsi, mint a normál futóművel.


a lengéscsillapítóval szerelt dolgot miből gondolod? nem csak a rugó más? hanyatvetem magam, ha lengéscsillapítót is cserélnem kell.... (900$/stück)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Én úgy olvastam valahol, hogy rugó és teló. Nagyobb rugóúthoz való és puhább teló is tartozik hozzá. De ez nem szentírás! Természesen amúgy nem ország kérdése, ez is rendelhető "extra" volt.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 13:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.28. 01:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ha jól néztem akkor 5 féle gátló létezik. (M5-öt nem néztem)
Normál (széria)
M sport I (extra)
M sport II (extra)
EDC (extra)
Kelet-Európa (szérai) vagy ugyanezt a gátlót kérhetted extraként "rossz útra".

Zsigu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 15:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsigu írta:
Sziasztok!

Ha jól néztem akkor 5 féle gátló létezik. (M5-öt nem néztem)
Normál (széria)
M sport I (extra)
M sport II (extra)
EDC (extra)
Kelet-Európa (szérai) vagy ugyanezt a gátlót kérhetted extraként "rossz útra".

Zsigu


Ez így igaz, de nekem EDC-s van, és ezen van másfajta rugó......
EDC-sból meg nem hiszem, hogy lenne keleti kiadás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 18:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
efer írta:
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


szerintem keveredik a niveauregulierung meg az edc. a szintszabályzásnál a lengéscsillapító ugyanaz, mint normál esetben, csak nincsen rugó: helyette van a szinszabályzónak nevezett légzsák/levegőrugó.
edc esetében van szó horror lengéscsilapítóról, mert ott a csillapítás keménységét szabályozza, nem a magasságot.


keresgettem a neten ebben a témakörben, de pl. aki bilstein futóműszettet (első és hátsó lengéscsillapítókat) árul e39-hez, az a leírásban jelzi, hogy a szett a normál futóművel szerelt autóhoz való, azaz sem az M-es, sem a nivos, sem a kelet európai piacra gyártott futóműveshez nem jó.
ezek szerint akkor mégis különbözik a lengéscsillapítóban is valami.


az etk szerint a touringba csak kétfajta lengéscsillapító van: 1 széria, 1 meg a szinszabályzós sport (ültetett) futóműhöz. csak szintszabályzóhoz nem hoz külön lengéscsillapítót - igaz ott külön, fektetve van a teló. (én erre gondoltam, mivel nekem touring van...)
sedannál pedig én is azokat a veerziókat találtam, amiket zsigu írt, vagyis ott sincs külön a niveauregulierung-hoz másfajta. inkább a sportfutómű lesz ami meghatározza a teló milyenségét. (edc-ről itt nem beszélek, mert az tökmás)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
kovessyroli írta:
efer írta:
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


szerintem keveredik a niveauregulierung meg az edc. a szintszabályzásnál a lengéscsillapító ugyanaz, mint normál esetben, csak nincsen rugó: helyette van a szinszabályzónak nevezett légzsák/levegőrugó.
edc esetében van szó horror lengéscsilapítóról, mert ott a csillapítás keménységét szabályozza, nem a magasságot.


keresgettem a neten ebben a témakörben, de pl. aki bilstein futóműszettet (első és hátsó lengéscsillapítókat) árul e39-hez, az a leírásban jelzi, hogy a szett a normál futóművel szerelt autóhoz való, azaz sem az M-es, sem a nivos, sem a kelet európai piacra gyártott futóműveshez nem jó.
ezek szerint akkor mégis különbözik a lengéscsillapítóban is valami.


az etk szerint a touringba csak kétfajta lengéscsillapító van: 1 széria, 1 meg a szinszabályzós sport (ültetett) futóműhöz. csak szintszabályzóhoz nem hoz külön lengéscsillapítót - igaz ott külön, fektetve van a teló. (én erre gondoltam, mivel nekem touring van...)
sedannál pedig én is azokat a veerziókat találtam, amiket zsigu írt, vagyis ott sincs külön a niveauregulierung-hoz másfajta. inkább a sportfutómű lesz ami meghatározza a teló milyenségét. (edc-ről itt nem beszélek, mert az tökmás)



akkor sasold meg ezt:

http://cgi.ebay.de/BMW-5ER-E39-4-GAS-ST ... dZViewItem

normál futóműves sedanhoz, ez pl. sem az m-eshez, sem a nivoshoz nem gut.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 22:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
efer írta:
kovessyroli írta:
efer írta:
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


szerintem keveredik a niveauregulierung meg az edc. a szintszabályzásnál a lengéscsillapító ugyanaz, mint normál esetben, csak nincsen rugó: helyette van a szinszabályzónak nevezett légzsák/levegőrugó.
edc esetében van szó horror lengéscsilapítóról, mert ott a csillapítás keménységét szabályozza, nem a magasságot.


keresgettem a neten ebben a témakörben, de pl. aki bilstein futóműszettet (első és hátsó lengéscsillapítókat) árul e39-hez, az a leírásban jelzi, hogy a szett a normál futóművel szerelt autóhoz való, azaz sem az M-es, sem a nivos, sem a kelet európai piacra gyártott futóműveshez nem jó.
ezek szerint akkor mégis különbözik a lengéscsillapítóban is valami.


az etk szerint a touringba csak kétfajta lengéscsillapító van: 1 széria, 1 meg a szinszabályzós sport (ültetett) futóműhöz. csak szintszabályzóhoz nem hoz külön lengéscsillapítót - igaz ott külön, fektetve van a teló. (én erre gondoltam, mivel nekem touring van...)
sedannál pedig én is azokat a veerziókat találtam, amiket zsigu írt, vagyis ott sincs külön a niveauregulierung-hoz másfajta. inkább a sportfutómű lesz ami meghatározza a teló milyenségét. (edc-ről itt nem beszélek, mert az tökmás)



akkor sasold meg ezt:

http://cgi.ebay.de/BMW-5ER-E39-4-GAS-ST ... dZViewItem

normál futóműves sedanhoz, ez pl. sem az m-eshez, sem a nivoshoz nem gut.


az eddigiekből nekem az jön le, hogy a niveauregulierung csak sportfutóművel együtt volt rendelhető.
ehhez képest az árlistában az van, hogy a szintszabályozás limuzin esetében nem volt rendelhető M sportfahrwerkkel, és edc-vel sem... :roll:
az etk alapján létezik a széria, létezik az SA705 esetén egy (M Sportfahrwerk II), az SA704 esetén egy (M Sportfahrwerk), az SA815, SA 816 esetén egy (osteuropa vagy schlechtweg paket), és ennyi.
hát erre varrjatok gombot...
(EDC esetén csak egyfajta lengéscsillapítót hoz)

a touringnál a sportfahrwerk tartalmazza a szintszabályozást is, de a niveau rendelhető volt sportfutómű nélkül is. az ETK-val összevetve az árlistát a másmilyen teló feltétele az SA227, vagyis a sportfutómű (ami a szintszabályozást is tartalmazza melesleg) - tehát itt áll a teória, vagyis pusztán a szintszabályozás megléte nem igényel másmilyen lengéscsillapítót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 22:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.28. 01:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem egyszerű ez a gátló!
Ahány cég annyi félét állítanak. Most néztem a www.lavina.hu -n E39-hez 2 félét ad a BOGE:
1. "lengéscsillapító;első tengely;szabványos futóművel szerelt járművekhez; szintszabályzóval szerelt járművekhez"
2. "lengéscsillapító;első tengely;sportfutóművel szerelt járművekhez; Kelet-Európai futóművel szerelt járművekhez; M-technik járművekhez; megerősített futóművel szerelt járművekhez"

Az első típus OK, ETK szerint és ahogy efer is írta. Viszont a második már sántít... ugyanazt adná sporthoz és Kelet-Európához is? 8O
Nem igazán tudják mit árulnak, pedig a Boge nem rossz :? :D
Úgy érzem, hogy ha cserélek akkor marad a gyári...az biztos :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 23:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
huh, a legfontosabbat elfelejtettem: én csak a hátsó tengelyt néztem, merthogy ott van csak szintszabályozás...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.05. 00:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.01. 01:00
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

tanácstalan vagyok, kérdezek. Kb. két hete a bal első futómű felől búgó hang jött sima úton, (rázósabbon nem) enyhe jobbosban erősebben, balosban halkabban. Kerékcsapágy kicserél, megnyugszik. Azonban két napja újra előjött a dolog, szintén balról szól, de most inkább bal kanyarban és egyenesben 40-60 km/h között, intenzívebben. Amit észrevettem, hogy ha akár csak hozzáérek a fékpedálhoz, azonnal elhallgat...

Van valakinek ötlete, tapasztalata a témában?
Válaszokat előre is köszönöm!

duc


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.07. 11:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem is valami hasonlo. annyi kulonbseggel, hogy egyenesben nem bug, csak balkanyarban, es csak bizonyos sebessegnel


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.07. 12:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.01. 01:00
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Atizba:

Picit lasabb vagy gyorsabb sebességnél változik a búgó hang magassága? Ha igen, akkor szinte biztosan kerékcsapágy.

Ezt azért írom, mert nálam szűkül a kör, figyelem a verdát, NEM A FUTÓMŰ SZÓL. Valami néha búg a bal elejében, de szinte biztos nem a futómű, nem sebesség, hanem inkább fordulatszámfüggő. Ezt onnan tudom, hogy néha 40-nél, néha 60-nál, de mindig ugyanazon a frekvencián búg.

Tegnap álltam be az udvarra, mehettem kb. 5-el, előjött egy pillanatra ugyanaz a hang!

Mi van a kocsii elejében balra (menetirány szerint), ami adhat ilyen hangot? Generátorcsapágy? Szervoszivattyú csapágy?
Az én problémám már nem a futómű topic-ba való :))

duc


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.07. 16:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hi.

az esetemben kormanymure gyanakszok... ezelott 30 ezerrel mar voltam a kormanymuvesnel, de mivel meg sokaig meg akarom tartani a kocsit, lebeszelt a felujitasrol. szerinte csereljem, mert a felujitas csak felmegoldas.

egyebkent a hang csak adott kormanyszogallasnal jelentkezik, sebessegre meg nem tudtam tesztelni, mert ahhoz hamar vege a kanyarnak :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.07. 19:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
az esetemben kormanymure gyanakszok... ezelott 30 ezerrel mar voltam a kormanymuvesnel, de mivel meg sokaig meg akarom tartani a kocsit, lebeszelt a felujitasrol. szerinte csereljem, mert a felujitas csak felmegoldas.


Az igaz, csak éppen az új kormánymű ára 320 ezer + áfa, ehhez képest a felújításért 68 ezer forint egész baráti, ráadásul adnak rá 2 év garit. Én most vagyok túl rajta és olyan mint az új.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.18. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Teljesen új állítható magasságú futómű eladó,az összes E39 tipushoz 1 év garanciával(rugó+gátló) 1 év garanciával :!: :!: :!:
Kérésre tudok képet küldeni mailban :wink: :wink:
Remélem jó helyre írtam :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator