* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.17. 12:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.19. 12:56
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

E39 525d 2001 6.hó gyártásúnál hány mm-es az első stabilizátor rúd? Vagy több méret lehetséges és muszáj lemérnem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.17. 15:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nikon86 írta:
Üdv!

E39 525d 2001 6.hó gyártásúnál hány mm-es az első stabilizátor rúd? Vagy több méret lehetséges és muszáj lemérnem?


Attól függ, hogy M-es vagy normál futómű van alatta.

Normál - 22,5 mm átrmérő
Mtech - 24 mm
Mtech II - 25 mm

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.17. 22:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Nikon86 írta:
Üdv!

E39 525d 2001 6.hó gyártásúnál hány mm-es az első stabilizátor rúd? Vagy több méret lehetséges és muszáj lemérnem?


Attól függ, hogy M-es vagy normál futómű van alatta.

Normál - 22,5 mm átrmérő
Mtech - 24 mm
Mtech II - 25 mm


Gyári M-mes futóműből is több fajta van E39-nél? Honnan tudom, hogy nekem melyik van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.18. 08:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Afterdark írta:
Nikon86 írta:
Üdv!

E39 525d 2001 6.hó gyártásúnál hány mm-es az első stabilizátor rúd? Vagy több méret lehetséges és muszáj lemérnem?


Attól függ, hogy M-es vagy normál futómű van alatta.

Normál - 22,5 mm átrmérő
Mtech - 24 mm
Mtech II - 25 mm


Gyári M-mes futóműből is több fajta van E39-nél? Honnan tudom, hogy nekem melyik van?

Ha normál akkor 23mm, ha sport, akkor a tiéd 24mm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 23:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 47
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Bal hátsó felső?(a bumeráng alakú) lengőkarom cserés így néz ki: https://hermesautoparts.com/productimages/1997%20BMW%20528i%20E39%20-%20Guiding%20Suspension%20Link%20Control%20Arm,%20Rear%20Right%2010907465.jpg
Ha megemelem kézzel autót hátul akkor kattog vagy ha beülök és kiszállok vagy lassú menet közben.

Értelem szerűen cserélem mindkét oldalon. Febire gondoltam. Többi elem épnek néz ki, az asló lengőkar meg a stab összekötő is.

Kell utána vinni futóműveshez? Mer ahogy nézem csak az alsók cseréje után érdemes mivel azok excenteres csavarral vannak belőve.

Előre is köszönöm :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 23:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Sziasztok.

Bal hátsó felső?(a bumeráng alakú) lengőkarom cserés így néz ki: https://hermesautoparts.com/productimages/1997%20BMW%20528i%20E39%20-%20Guiding%20Suspension%20Link%20Control%20Arm,%20Rear%20Right%2010907465.jpg
Ha megemelem kézzel autót hátul akkor kattog vagy ha beülök és kiszállok vagy lassú menet közben.

Értelem szerűen cserélem mindkét oldalon. Febire gondoltam. Többi elem épnek néz ki, az asló lengőkar meg a stab összekötő is.

Kell utána vinni futóműveshez? Mer ahogy nézem csak az alsók cseréje után érdemes mivel azok excenteres csavarral vannak belőve.

Előre is köszönöm :)


Lemförder, vagy különben kár neki állni. :wink: Szerintem nem árt elvinned utána beállíttatni, de normális helyre vidd, ahol kds beissbarth pad van és a súlyokat is beteszik megfelelő helyre. :wink:

Egyébként nem szeretnék g*ci lenne, de ilyen futóművet nem szemre vizsgálunk. 3-4 ezer forintba kerül egy rázópados vizsgálat. Ott mindjárt kiderül, hogy mi jó és mi nem. Sok felesleges kört megspórolsz magadnak vele, hidd el, mert ezek az autók nagyon kényesek futómű téren.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 09:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Sziasztok.

Bal hátsó felső?(a bumeráng alakú) lengőkarom cserés így néz ki: https://hermesautoparts.com/productimages/1997%20BMW%20528i%20E39%20-%20Guiding%20Suspension%20Link%20Control%20Arm,%20Rear%20Right%2010907465.jpg
Ha megemelem kézzel autót hátul akkor kattog vagy ha beülök és kiszállok vagy lassú menet közben.

Értelem szerűen cserélem mindkét oldalon. Febire gondoltam. Többi elem épnek néz ki, az asló lengőkar meg a stab összekötő is.

Kell utána vinni futóműveshez? Mer ahogy nézem csak az alsók cseréje után érdemes mivel azok excenteres csavarral vannak belőve.

Előre is köszönöm :)

Ment privát!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 19:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy ideje felfigyeltem rá, hogy ha megállok, akkor a megszokottnál több ideig leng az autó. Ma bemérettettem a lengéscsillapítókat. Az eredmények a következők:
Elsők: 56% és 57%, a hátsók 53% és 42%. Legnagyobb meglepődésemre büszkén közlölték, hogy mind jó, hiszen a határérték elsőnél 40%, hátsónál 20%. A tökéletes állítólag 70% körül van. Ti kezdenétek valamit a helyemben, vagy hagynátok a fenébe?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 20:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Egy ideje felfigyeltem rá, hogy ha megállok, akkor a megszokottnál több ideig leng az autó. Ma bemérettettem a lengéscsillapítókat. Az eredmények a következők:
Elsők: 56% és 57%, a hátsók 53% és 42%. Legnagyobb meglepődésemre büszkén közlölték, hogy mind jó, hiszen a határérték elsőnél 40%, hátsónál 20%. A tökéletes állítólag 70% körül van. Ti kezdenétek valamit a helyemben, vagy hagynátok a fenébe?


Már, hogy a viharba ne. Nekem is ilyesmik voltak a gátlóim. Így utólag visszagondolva borzalom :wink: Kapott négy új Sachs-ot, toronycsapágyakkal, lengőkarokkal, szilentekkel. (komplett generál). Komolyan mondom olyan lett, mint az új! A legfájóbb pont egyébként a gátlók viselkedése volt, imbolygott a kocsi, nulla volt a feszessége a futóműnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Egy ideje felfigyeltem rá, hogy ha megállok, akkor a megszokottnál több ideig leng az autó. Ma bemérettettem a lengéscsillapítókat. Az eredmények a következők:
Elsők: 56% és 57%, a hátsók 53% és 42%. Legnagyobb meglepődésemre büszkén közlölték, hogy mind jó, hiszen a határérték elsőnél 40%, hátsónál 20%. A tökéletes állítólag 70% körül van. Ti kezdenétek valamit a helyemben, vagy hagynátok a fenébe?


Már, hogy a viharba ne. Nekem is ilyesmik voltak a gátlóim. Így utólag visszagondolva borzalom :wink: Kapott négy új Sachs-ot, toronycsapágyakkal, lengőkarokkal, szilentekkel. (komplett generál). Komolyan mondom olyan lett, mint az új! A legfájóbb pont egyébként a gátlók viselkedése volt, imbolygott a kocsi, nulla volt a feszessége a futóműnek.

Nekem a hátsók 60/57%-osak voltak, az új Sachs-al 65/67%, de sokkal jobb lett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Egy ideje felfigyeltem rá, hogy ha megállok, akkor a megszokottnál több ideig leng az autó. Ma bemérettettem a lengéscsillapítókat. Az eredmények a következők:
Elsők: 56% és 57%, a hátsók 53% és 42%. Legnagyobb meglepődésemre büszkén közlölték, hogy mind jó, hiszen a határérték elsőnél 40%, hátsónál 20%. A tökéletes állítólag 70% körül van. Ti kezdenétek valamit a helyemben, vagy hagynátok a fenébe?


Már, hogy a viharba ne. Nekem is ilyesmik voltak a gátlóim. Így utólag visszagondolva borzalom :wink: Kapott négy új Sachs-ot, toronycsapágyakkal, lengőkarokkal, szilentekkel. (komplett generál). Komolyan mondom olyan lett, mint az új! A legfájóbb pont egyébként a gátlók viselkedése volt, imbolygott a kocsi, nulla volt a feszessége a futóműnek.

Nekem a hátsók 60/57%-osak voltak, az új Sachs-al 65/67%, de sokkal jobb lett.


Rúgó sajnos benne van a buliban :wink: Nekem, amikor lógott 3 napot az autó és össze lett rakva, akkor kinyúlott rúgókkal olyan volt, mint egy Bilstein-es Mazda MX5. Bármit csináltam, meg sem dőlt a kaszni. Utána eltelt egy hét és érezhetően romlott, de így is nagyon jó vele menni :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 22:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Egy ideje felfigyeltem rá, hogy ha megállok, akkor a megszokottnál több ideig leng az autó. Ma bemérettettem a lengéscsillapítókat. Az eredmények a következők:
Elsők: 56% és 57%, a hátsók 53% és 42%. Legnagyobb meglepődésemre büszkén közlölték, hogy mind jó, hiszen a határérték elsőnél 40%, hátsónál 20%. A tökéletes állítólag 70% körül van. Ti kezdenétek valamit a helyemben, vagy hagynátok a fenébe?


Már, hogy a viharba ne. Nekem is ilyesmik voltak a gátlóim. Így utólag visszagondolva borzalom :wink: Kapott négy új Sachs-ot, toronycsapágyakkal, lengőkarokkal, szilentekkel. (komplett generál). Komolyan mondom olyan lett, mint az új! A legfájóbb pont egyébként a gátlók viselkedése volt, imbolygott a kocsi, nulla volt a feszessége a futóműnek.

Nekem a hátsók 60/57%-osak voltak, az új Sachs-al 65/67%, de sokkal jobb lett.


Rúgó sajnos benne van a buliban :wink: Nekem, amikor lógott 3 napot az autó és össze lett rakva, akkor kinyúlott rúgókkal olyan volt, mint egy Bilstein-es Mazda MX5. Bármit csináltam, meg sem dőlt a kaszni. Utána eltelt egy hét és érezhetően romlott, de így is nagyon jó vele menni :wink:

Köszönöm a megerősítést, én is úgy gondolom hogy foglalkozós. Rugóból is Sachs márkájút érdemes venni?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 23:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Egy ideje felfigyeltem rá, hogy ha megállok, akkor a megszokottnál több ideig leng az autó. Ma bemérettettem a lengéscsillapítókat. Az eredmények a következők:
Elsők: 56% és 57%, a hátsók 53% és 42%. Legnagyobb meglepődésemre büszkén közlölték, hogy mind jó, hiszen a határérték elsőnél 40%, hátsónál 20%. A tökéletes állítólag 70% körül van. Ti kezdenétek valamit a helyemben, vagy hagynátok a fenébe?


Már, hogy a viharba ne. Nekem is ilyesmik voltak a gátlóim. Így utólag visszagondolva borzalom :wink: Kapott négy új Sachs-ot, toronycsapágyakkal, lengőkarokkal, szilentekkel. (komplett generál). Komolyan mondom olyan lett, mint az új! A legfájóbb pont egyébként a gátlók viselkedése volt, imbolygott a kocsi, nulla volt a feszessége a futóműnek.

Nekem a hátsók 60/57%-osak voltak, az új Sachs-al 65/67%, de sokkal jobb lett.


Rúgó sajnos benne van a buliban :wink: Nekem, amikor lógott 3 napot az autó és össze lett rakva, akkor kinyúlott rúgókkal olyan volt, mint egy Bilstein-es Mazda MX5. Bármit csináltam, meg sem dőlt a kaszni. Utána eltelt egy hét és érezhetően romlott, de így is nagyon jó vele menni :wink:

Köszönöm a megerősítést, én is úgy gondolom hogy foglalkozós. Rugóból is Sachs márkájút érdemes venni?


Nem tudom, hogy van-e belőle rúgó, én eddig úgy tudtam, hogy abból gyárit érdemes. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 23:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a megerősítést, én is úgy gondolom hogy foglalkozós. Rugóból is Sachs márkájút érdemes venni?

Nem tudom, hogy van-e belőle rúgó, én eddig úgy tudtam, hogy abból gyárit érdemes. :)

Van Sachs rugó, igen. Gyárit viszont nem találok, itt elakadok: https://www.etkbmw.com/bmw/DE/search/se ... CE/33_0857 ....
A közel 400e km ellenére nincsenek amúgy eltörve (mint ahogy sokaktól hallom hogy nekik igen), viszont kicsit fáradtnak érzem őket.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.22. 02:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a megerősítést, én is úgy gondolom hogy foglalkozós. Rugóból is Sachs márkájút érdemes venni?

Nem tudom, hogy van-e belőle rúgó, én eddig úgy tudtam, hogy abból gyárit érdemes. :)

Van Sachs rugó, igen. Gyárit viszont nem találok, itt elakadok: https://www.etkbmw.com/bmw/DE/search/se ... CE/33_0857 ....
A közel 400e km ellenére nincsenek amúgy eltörve (mint ahogy sokaktól hallom hogy nekik igen), viszont kicsit fáradtnak érzem őket.

E60/61 biztosra tudom Sachs a gyári beszálitó rugó teló és toronycsapágy,szerintem e39 is az lesz.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.22. 10:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a megerősítést, én is úgy gondolom hogy foglalkozós. Rugóból is Sachs márkájút érdemes venni?

Nem tudom, hogy van-e belőle rúgó, én eddig úgy tudtam, hogy abból gyárit érdemes. :)

Van Sachs rugó, igen. Gyárit viszont nem találok, itt elakadok: https://www.etkbmw.com/bmw/DE/search/se ... CE/33_0857 ....
A közel 400e km ellenére nincsenek amúgy eltörve (mint ahogy sokaktól hallom hogy nekik igen), viszont kicsit fáradtnak érzem őket.

E60/61 biztosra tudom Sachs a gyári beszálitó rugó teló és toronycsapágy,szerintem e39 is az lesz.


Igen, az.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.24. 20:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A felniperem-sárvédőív távolságokat a futóműbeállításhoz használatos terheléssel, vagy terheletlenül szokás mérni?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.24. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bzsoltie írta:
A felniperem-sárvédőív távolságokat a futóműbeállításhoz használatos terheléssel, vagy terheletlenül szokás mérni?

TIS-ben is 2 számsor van.
Van terhelt és terheletlen érték is.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.24. 20:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
bzsoltie írta:
A felniperem-sárvédőív távolságokat a futóműbeállításhoz használatos terheléssel, vagy terheletlenül szokás mérni?

TIS-ben is 2 számsor van.
Van terhelt és terheletlen érték is.

Én a TIS-ben csak egy oszlopot látok, az abban lévő értékek pedig a Normallage-ra vonatkoznak.

Közben megtaláltam, hogy a Normallage a következőt jelenti:
68-68kg elöl két oldalt,
68kg hátul középen,
21kg a csomagtérben középen,
és teli tank.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.03.24. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bzsoltie írta:
hamoriarpi írta:
bzsoltie írta:
A felniperem-sárvédőív távolságokat a futóműbeállításhoz használatos terheléssel, vagy terheletlenül szokás mérni?

TIS-ben is 2 számsor van.
Van terhelt és terheletlen érték is.

Én a TIS-ben csak egy oszlopot látok, az abban lévő értékek pedig a Normallage-ra vonatkoznak.

Közben megtaláltam, hogy a Normallage a következőt jelenti:
68-68kg elöl két oldalt,
68kg hátul középen,
21kg a csomagtérben középen,
és teli tank.

Nekem valami olyasmi rémlik, hogy van "normal position" meg "design position" vagy vmi ilyesmi. De 2 oszlop van, az tuti.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator