* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.29. 12:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Hero írta:
Van még egy alu kis távtartó vagy mi itt csak ugy becézik hogy kutyacsont.
Na ha azzal bajvan akkor kopogást hallasz kis gödrökben, én már 3x cseréltem most lesz olajcserénél a 4. csere!
Eszméletlen idegesitő egy alkatrész :(


Nekem nem kopog, hanem ú-úú-ú mély búgó hang jön, gondolom a kerék beleér a sárvédőbe - a magasabb peremű téligumi miatt. Balelső teleszkóp gondolom már elfáradt, talán a rugó is búcsúzik szerintem (márha szoktak). Persze kimérve jó, dehát azok a műszerek szart érnek.

Meg tudod itt mutatni melyik a kutyacsont? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10


a kutyacsont a 6-os jelü itt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=31_0257&hg=31&fg=10

a szilent, ami szintén kopoghat, az a 2-es.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.09. 14:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicseréltettem az említettem szilentet. 13eFt szilent 20eFt munkadíj és szarabb lett! Bosszúból olyat adtam a rothadéknak, hogy kigyulladtak a fékek. Kezd tele lenni a pöcsöm, oda fogom adni a Wallisnak, hogy addig a szemem elé ne kerüljenek, amíg nem makulátlan minden. Ha 600ezer akkor annyi, szarok rá. Nem tudom, hogy a rákba fogok hétfőn Rétságra menni ezzel a nyekergő szarral. :mereg:
Persze, ha már felpolcolták aládikáztam és hátul is szar a két alsó szilent.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.09. 16:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 289
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is kicseréltettem a hátsó hídszilenteket,azóta elmúlt a kopogás.Sajnos a kombiban ki kellett hozzá építeni az egész futóművet,de megérte,mert szét voltak szakadva.Meg elöl a telókat is kicserélték,meg az első,hátsó toronycsapágyakat is,azóta mmegszünt a jobbra húzás és mintha a hátsó kerekek sem terpesztenének annyira.Holnap elviszem futóműveshez és kiderül minden.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.12. 11:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 289
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tudna valaki touring szintszabályzós hátsó futóműhöz komplett hidat?Mindennel együtt SOS-ba?
Csak hibátlan jöhet szóba,mert hiába cseréltük a toronycsapágyakat,meg a szilenteket, a kerékdőlés ugyanolyan rossz maradt.
És olcsóbb egy egész komplett hátsó(ha hibátlan),mint a lengőkarokat cserélgetni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.12. 11:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy jársz, mint én többe lesz, mint az űrprogram, mire minden zsír. :D

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.12. 12:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Úgy jársz, mint én többe lesz, mint az űrprogram, mire minden zsír. :D


Mikorra tervezed a HOLDRA SZÁLLÁST?

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.12. 14:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
ViSoR írta:
Úgy jársz, mint én többe lesz, mint az űrprogram, mire minden zsír. :D


Mikorra tervezed a HOLDRA SZÁLLÁST?

PMiki


Amikor Anettka nem.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 15:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 15:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Hello!

Így hirtelen ilyesmit találtam,nem értek hozzá :cry:

Støddæmper bag
Alle touring modeller med sportsundervogn med niveauregulering
Varenummer: 33521094057


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 16:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Anti520i írta:
kovessyroli írta:
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Hello!

Így hirtelen ilyesmit találtam,nem értek hozzá :cry:

Støddæmper bag
Alle touring modeller med sportsundervogn med niveauregulering
Varenummer: 33521094057


kösz.
azt írják, hogy niveauregulierung-os futóműhöt hátsó lengéscsillapító, és touringhoz való.
vajon a touring és a 4 ajtós változaté eltéthet egymástól?
hogyan lehetne ezt ellenőrizni?

köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 16:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Anti520i írta:
kovessyroli írta:
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Hello!

Így hirtelen ilyesmit találtam,nem értek hozzá :cry:

Støddæmper bag
Alle touring modeller med sportsundervogn med niveauregulering
Varenummer: 33521094057


kösz.
azt írják, hogy niveauregulierung-os futóműhöt hátsó lengéscsillapító, és touringhoz való.
vajon a touring és a 4 ajtós változaté eltéthet egymástól?
hogyan lehetne ezt ellenőrizni?

köszi.


http://www.schmiedmann.com/DisplayProdu ... &DummyId=0

Itt találtam.Ezen én is meglepődtem,h T-hoz valót ír.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 16:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Anti520i írta:
kovessyroli írta:
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Hello!

Így hirtelen ilyesmit találtam,nem értek hozzá :cry:

Støddæmper bag
Alle touring modeller med sportsundervogn med niveauregulering
Varenummer: 33521094057


kösz.
azt írják, hogy niveauregulierung-os futóműhöt hátsó lengéscsillapító, és touringhoz való.
vajon a touring és a 4 ajtós változaté eltéthet egymástól?
hogyan lehetne ezt ellenőrizni?

köszi.


Nemcsakhogy nivós, de ültetett sportfutóműveshez való, és csakis touringhoz jó. Beírod az ETK-ba a számát és utána jobb gomb a Teileverwendungra, így kiadja azokat amibe behegesztheted....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 16:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
kovessyroli írta:
Anti520i írta:
kovessyroli írta:
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Hello!

Így hirtelen ilyesmit találtam,nem értek hozzá :cry:

Støddæmper bag
Alle touring modeller med sportsundervogn med niveauregulering
Varenummer: 33521094057


kösz.
azt írják, hogy niveauregulierung-os futóműhöt hátsó lengéscsillapító, és touringhoz való.
vajon a touring és a 4 ajtós változaté eltéthet egymástól?
hogyan lehetne ezt ellenőrizni?

köszi.


Nemcsakhogy nivós, de ültetett sportfutóműveshez való, és csakis touringhoz jó. Beírod az ETK-ba a számát és utána jobb gomb a Teileverwendungra, így kiadja azokat amibe behegesztheted....


nem tudom az ETK-t letölteni.
múltkor már kaptam rá leírást, de olyan bonyolult volt, hogy szakértő kellett volna hozzá, így a 3.nekifutás után már nem is próbálkoztam :oops:

van azt etk letöltésre valamilyen egyszerűbb megoldás is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.15. 17:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Diabolica írta:
kovessyroli írta:
Anti520i írta:
kovessyroli írta:
tudna valaki segíteni nekem az ETK alapján, hogy ez milyen lengéscsillapító? :roll:

a száma:
33521094057



köszönettel.

roland


Hello!

Így hirtelen ilyesmit találtam,nem értek hozzá :cry:

Støddæmper bag
Alle touring modeller med sportsundervogn med niveauregulering
Varenummer: 33521094057


kösz.
azt írják, hogy niveauregulierung-os futóműhöt hátsó lengéscsillapító, és touringhoz való.
vajon a touring és a 4 ajtós változaté eltéthet egymástól?
hogyan lehetne ezt ellenőrizni?

köszi.


Nemcsakhogy nivós, de ültetett sportfutóműveshez való, és csakis touringhoz jó. Beírod az ETK-ba a számát és utána jobb gomb a Teileverwendungra, így kiadja azokat amibe behegesztheted....


nem tudom az ETK-t letölteni.
múltkor már kaptam rá leírást, de olyan bonyolult volt, hogy szakértő kellett volna hozzá, így a 3.nekifutás után már nem is próbálkoztam :oops:

van azt etk letöltésre valamilyen egyszerűbb megoldás is?


installálod lemezről.......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.25. 13:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.26. 01:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?



[b] SEHOL EGY ÉPKÉZLÁB FUTÓMŰSZAKI :roll: ????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 00:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


szerintem keveredik a niveauregulierung meg az edc. a szintszabályzásnál a lengéscsillapító ugyanaz, mint normál esetben, csak nincsen rugó: helyette van a szinszabályzónak nevezett légzsák/levegőrugó.
edc esetében van szó horror lengéscsilapítóról, mert ott a csillapítás keménységét szabályozza, nem a magasságot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 01:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


szerintem keveredik a niveauregulierung meg az edc. a szintszabályzásnál a lengéscsillapító ugyanaz, mint normál esetben, csak nincsen rugó: helyette van a szinszabályzónak nevezett légzsák/levegőrugó.
edc esetében van szó horror lengéscsilapítóról, mert ott a csillapítás keménységét szabályozza, nem a magasságot.


keresgettem a neten ebben a témakörben, de pl. aki bilstein futóműszettet (első és hátsó lengéscsillapítókat) árul e39-hez, az a leírásban jelzi, hogy a szett a normál futóművel szerelt autóhoz való, azaz sem az M-es, sem a nivos, sem a kelet európai piacra gyártott futóműveshez nem jó.
ezek szerint akkor mégis különbözik a lengéscsillapítóban is valami.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 01:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
efer írta:
kovessyroli írta:
futómű szakik FIGYELEM: 8O

2002-es 530da-m hátsó futóműve niveauregulierung-os, azaz szintszabályzós.

az igazat megvallva, én ennek előnyét nem érzem, a hátránya viszont az, hogy a lengéscsillapítók cseréje többe kerül, mint egy sima futómű esetében.

nekem mániám ez lengéscsillapító ügy, már hónapok óta agyalok azon, hogy mit tegyek vele.

kimérettem, mert szerintem kicsit puha, de a mérés szerint az elje is jó, meg a hátulja is jó.

lehet, hogy a közepesen puha a jó??? :lol:

kicsit szeretném feszesebbre állítani a kocsit, és esetleg beépíteni valamilyen sportfutómű szettet. csak itt van a probléma: ezekben nincs niveauregulierungos.

a kérdésem pedig: :roll:

beépíthető-e egy sima sportfutómű az én autómba? (gázos és rugós)
ha igen, akkor a computer nem jelez folyamatos hibát a niveaur. felől?
vagy modiccal ezt a funkciót egyszerűen le lehet tiltani?


szerintem keveredik a niveauregulierung meg az edc. a szintszabályzásnál a lengéscsillapító ugyanaz, mint normál esetben, csak nincsen rugó: helyette van a szinszabályzónak nevezett légzsák/levegőrugó.
edc esetében van szó horror lengéscsilapítóról, mert ott a csillapítás keménységét szabályozza, nem a magasságot.


keresgettem a neten ebben a témakörben, de pl. aki bilstein futóműszettet (első és hátsó lengéscsillapítókat) árul e39-hez, az a leírásban jelzi, hogy a szett a normál futóművel szerelt autóhoz való, azaz sem az M-es, sem a nivos, sem a kelet európai piacra gyártott futóműveshez nem jó.
ezek szerint akkor mégis különbözik a lengéscsillapítóban is valami.


pl. akkor ezt be lehetne építeni a kocsimba:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=011


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 11:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Az mit jelent, hogy "sem a kelet európai piacra gyártott futőműhöz" sem? Az itteni gépeknek más a futóművük mint ami a fritzeknek van? Vagy mi a különbség?

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator