* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.09. 21:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor? Most olyan embert találtam akinek elvileg van kiszedője, de ha nincs akkor elviszem muhaatihoz amint látom neki biztosan van. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 08:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor? Most olyan embert találtam akinek elvileg van kiszedője, de ha nincs akkor elviszem muhaatihoz amint látom neki biztosan van. :D


Már szinte látom, ahogy kivésték a csonkállványból és amiatt lóg. :doglotlo: Eleve egy türelmet kívánó művelet, mert össze tud oxidálódni a G-szem a csonkállvánnyal és ilyenkor bizony nem árt melegíteni kihúzás előtt. Ha ez elmarad, akkor utána meg fog lógni benne az új is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 09:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor? Most olyan embert találtam akinek elvileg van kiszedője, de ha nincs akkor elviszem muhaatihoz amint látom neki biztosan van. :D


Már szinte látom, ahogy kivésték a csonkállványból és amiatt lóg. :doglotlo: Eleve egy türelmet kívánó művelet, mert össze tud oxidálódni a G-szem a csonkállvánnyal és ilyenkor bizony nem árt melegíteni kihúzás előtt. Ha ez elmarad, akkor utána meg fog lógni benne az új is.


Offtopic :
Azt mondta annak idején a szerelő "ki kellet flexelni a f@szba annyit szívtam vele". És ez volt a legolcsóbb és legöregebb bmw abban a műhelyben, F széria, E60 dögivel... nem irigylem őket :facepalm: Eddig is sok volt a tanulópénz ezzel az autóval, a csonkállványt megúszhatnám. :D Bocsi az OFF-ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudom mar millioszor volt, de tudnatok ajanlani egy normalis futomuves helyet Gyor-Tatabanya-Szekesfehervar szentharomsagban futomu beallitas celjabol?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Tudom mar millioszor volt, de tudnatok ajanlani egy normalis futomuves helyet Gyor-Tatabanya-Szekesfehervar szentharomsagban futomu beallitas celjabol?


Nekem két éve a Rackban jól beállították. Bruttó 18 ezer forintot fizettem. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, morv
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.21. 10:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor?


Halihó!

Na, én ezért csinálom magam a kocsi szereléseit. Persze van amit nem bontanék meg szívesen a helyhiány miatt.
De legalább mondta volna a szerelő, hogy nincs célszerszáma és nem vállalja a cserét... Így meg kalapács, csődarabok, alátétek nagy kárt tudnak okozni :facepalm:

Én ehhez a szilentcsapágyhoz esztergáltattam nyomófejeket,

Kép

de nem tetszett a kivitelezés :( és a kinyomáshoz szükséges legnagyobb átmérőjű támasztófejhez nem volt anyaga, így csak 3 darab készült el a szükséges 4-ből, ezért beszereztem egy normális szerszámgyártói darabot is, ez legalább szép készlet :D


Kép

Mivel leszedtem az egész hátsó futóművet a bölcsőváz kivételével teljesen, így asztalon könnyű dolgom van vele.
Könnyű, de sok...


Kép

Kép

Ezt a kerékcsapágyat nézni sem bírom... Merő egy rozsda... Tisztítás utáni képek... Középen fékpasztával kentem le még régebben, azért fémes a színe!

Kép

20 éves zsír a féltengelyben, szerencsére tisztítás után a fém alkatrészek kiváló állapotot mutatnak...LÖBRO

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 13:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi


BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 16:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
WASPZotya írta:
Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi


BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.


Hát én igazolom, hogy nem kicsi meló pont az a lengőkar!
Nálam úgy be volt szorulva, rohadva, evődve mind a négy gömbfej (kivéve a nyomtávrúdé)..., hogy a perselyt ki kellett kocogtatnom a csonkállványból, levágni a gömbfejet és úgy kiütni egy 1kg-os kalapáccsal a szárat, de nem ment ám az sem első ütésre!

Kép

Kép

Egy egyszerű 21mm-es kinyomó szét is tört a próbálkozások közben (4500.-huf).
Utána ilyen kinyomóval próbálkoztam, de ez sem mozdította meg, pedig igen méretes darabok:

Gömbfej kinyomó készlet

És mielőtt tönkre tettem volna ezt is, úgy döntöttem kiveszem a perselyt a helyéből inkább.
Hozzáteszem, hogy nálam még a 20 éves gyári volt bent!
Ja, és a komplett futómű le volt szedve, asztalon dolgozhattam vele.
Emelt kocsinál, talajon feküdve... hát izzasztó... :doglotlo:

Úgyhogy csak akkor kezdj hozzá, ha nagy türelmed, sok időd és jó szerszámozottságod van.
:szerintem

:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 16:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
NagyMatyas írta:
WASPZotya írta:
Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi


BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.


Hát én igazolom, hogy nem kicsi meló pont az a lengőkar!
Nálam úgy be volt szorulva, rohadva, evődve mind a négy gömbfej (kivéve a nyomtávrúdé)..., hogy a perselyt ki kellett kocogtatnom a csonkállványból, levágni a gömbfejet és úgy kiütni egy 1kg-os kalapáccsal a szárat, de nem ment ám az sem első ütésre!

Egy egyszerű 21mm-es kinyomó szét is tört a próbálkozások közben (4500.-huf).
Utána ilyen kinyomóval próbálkoztam, de ez sem mozdította meg, pedig igen méretes darabok:

Gömbfej kinyomó készlet

És mielőtt tönkre tettem volna ezt is, úgy döntöttem kiveszem a perselyt a helyéből inkább.
Hozzáteszem, hogy nálam még a 20 éves gyári volt bent!
Ja, és a komplett futómű le volt szedve, asztalon dolgozhattam vele.
Emelt kocsinál, talajon feküdve... hát izzasztó... :doglotlo:

Úgyhogy csak akkor kezdj hozzá, ha nagy türelmed, sok időd és jó szerszámozottságod van.
:szerintem

:franko:


Én haveromét aknából csináltam -5 fokban. Fogyott a forralt bor meg a pálinka rendesen, meg repkedtek a válogatott szitokszavak. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 15:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ti melyik markat valasztanatok? Lemforder vagy meyle hd? Tudvan azt, hogy a meyle kb negyed arban van. Elso futomu cuccok, meyylebol talan minden beleferne a keretbe egy menetben, lemforderbol csak a legszuksegesebbek.
Mod: esetleg polibush, de az a gombfejeken nem segit.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 17:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Ti melyik markat valasztanatok? Lemforder vagy meyle hd? Tudvan azt, hogy a meyle kb negyed arban van. Elso futomu cuccok, meyylebol talan minden beleferne a keretbe egy menetben, lemforderbol csak a legszuksegesebbek.
Mod: esetleg polibush, de az a gombfejeken nem segit.

Szia! Én nem látok ekkora különbséget.
Írd le légy szíves miket cserélnél, akár privátban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 22:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Ti melyik markat valasztanatok? Lemforder vagy meyle hd? Tudvan azt, hogy a meyle kb negyed arban van. Elso futomu cuccok, meyylebol talan minden beleferne a keretbe egy menetben, lemforderbol csak a legszuksegesebbek.
Mod: esetleg polibush, de az a gombfejeken nem segit.


Én a lengőkar-szilentekből Lemfördert vettem (kapható mindkét fajta első lengőkarhoz), a lengőkar-gömbfejeket pedig felújíttattam Érden. Kormányösszekötőből új Lemförder. Szerintem ez a legolcsóbb út, ha minőséget akarsz. Én a Meylet kerülném, nagyon sokan megszívták vele.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 01:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:49
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Ti melyik markat valasztanatok? Lemforder vagy meyle hd? Tudvan azt, hogy a meyle kb negyed arban van. Elso futomu cuccok, meyylebol talan minden beleferne a keretbe egy menetben, lemforderbol csak a legszuksegesebbek.
Mod: esetleg polibush, de az a gombfejeken nem segit.


Én Lemfördert vette, a 4 lengőkar, meg a 2 stabpálca volt 400 euró/ ~120 ezer. De megérte! Meyle HD? Nem hiszek az "erősített" cuccokban. Valami vagy jó, vagy nem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 10:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
morv írta:
Ti melyik markat valasztanatok? Lemforder vagy meyle hd? Tudvan azt, hogy a meyle kb negyed arban van. Elso futomu cuccok, meyylebol talan minden beleferne a keretbe egy menetben, lemforderbol csak a legszuksegesebbek.
Mod: esetleg polibush, de az a gombfejeken nem segit.

Szia! Én nem látok ekkora különbséget.
Írd le légy szíves miket cserélnél, akár privátban.
Az elso also karokat lenne fontos cserelnem. Lemforder 132 font (ok, ebbol meg jon le valamennyi kedvezmeny), a meyle pedig 44 font ebayen. Igazad van, nem negyed ar, csak harmad meg a kedvezmeny/akcio sokat segithet az aranyon. Alap esetben teged kerdeztelek volna, de most problemas lenne ezeket ide kilogisztikazni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 10:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
morv írta:
Ti melyik markat valasztanatok? Lemforder vagy meyle hd? Tudvan azt, hogy a meyle kb negyed arban van. Elso futomu cuccok, meyylebol talan minden beleferne a keretbe egy menetben, lemforderbol csak a legszuksegesebbek.
Mod: esetleg polibush, de az a gombfejeken nem segit.


Én a lengőkar-szilentekből Lemfördert vettem (kapható mindkét fajta első lengőkarhoz), a lengőkar-gömbfejeket pedig felújíttattam Érden. Kormányösszekötőből új Lemförder. Szerintem ez a legolcsóbb út, ha minőséget akarsz. Én a Meylet kerülném, nagyon sokan megszívták vele.


Szilentek mar voltak par eve cserelve, most a gombfejek kezdenek faradni. A felujitas itt horror osszeg lenne, nem tudom egyaltalan csinal-e valaki itt ilyesmit.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 10:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszi a hozzaszolasokat! Maradok a lemfordernel, hosszu tavra tervezek a kocsival, maximum nem egyszerre lesz cserelve minden. Nemreg csereltunk kormanyosszekotot, abbol is lemforder kerult bele. A meylerol vegyes tapasztalatokat olvastam, azert is kerdeztem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 12:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csonkállványt kell cserélnem mert az elöző GL-szemet egy fakezű barbár bekalapálta. :facepalm:

GL-szem megvan, bontott csonkállvány megvan.

Muhaati átnézte, mindent át tudunk rakni az új csonkállványra...kivéve az ABS jeladót.

Az ABS jeladóra azt mondta vigyek bontottat/újat mert beletörik. Tuti beletörik? Néztem képek közt, ez egy műanyag jeladó mi törik el rajta? Belerohadni nem tud elvileg.

Fölöslegesen nem akarok vinni másikat... Ha beletörik, akkor a helyét gondolom illene betakarni mert ott van az impulzuskerék.

Csak gyárit szabad venni, vagy szabad utángyártottat is? Bontottan nem találok sehol, mert ez a régebbi fajta "szürke csatlakozós".

Köszi. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 13:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Csonkállványt kell cserélnem mert az elöző GL-szemet egy fakezű barbár bekalapálta. :facepalm:

GL-szem megvan, bontott csonkállvány megvan.

Muhaati átnézte, mindent át tudunk rakni az új csonkállványra...kivéve az ABS jeladót.

Az ABS jeladóra azt mondta vigyek bontottat/újat mert beletörik. Tuti beletörik? Néztem képek közt, ez egy műanyag jeladó mi törik el rajta? Belerohadni nem tud elvileg.

Fölöslegesen nem akarok vinni másikat... Ha beletörik, akkor a helyét gondolom illene betakarni mert ott van az impulzuskerék.

Csak gyárit szabad venni, vagy szabad utángyártottat is? Bontottan nem találok sehol, mert ez a régebbi fajta "szürke csatlakozós".

Köszi. :D


Irj Schnitzer Szabinak egy privat uzenetet hatha tud segiteni. Gondolhatod, hogy Muhaati nem riogatasbol mondta a beletorest. A muanyag is eloregszik idovel plusz a fem oxidalodik mellette es kosz is kerulhet oda ezert eleg szoros tud lenni a helyzet. Erdemes gyarit venni BMW-nel minden szenzorbol, valamiert nem komaljak ezek a kocsik az utangyartottat.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.17. 13:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Csonkállványt kell cserélnem mert az elöző GL-szemet egy fakezű barbár bekalapálta. :facepalm:

GL-szem megvan, bontott csonkállvány megvan.

Muhaati átnézte, mindent át tudunk rakni az új csonkállványra...kivéve az ABS jeladót.

Az ABS jeladóra azt mondta vigyek bontottat/újat mert beletörik. Tuti beletörik? Néztem képek közt, ez egy műanyag jeladó mi törik el rajta? Belerohadni nem tud elvileg.

Fölöslegesen nem akarok vinni másikat... Ha beletörik, akkor a helyét gondolom illene betakarni mert ott van az impulzuskerék.

Csak gyárit szabad venni, vagy szabad utángyártottat is? Bontottan nem találok sehol, mert ez a régebbi fajta "szürke csatlakozós".

Köszi. :D

Hogy beletörik-e? Gyakorlatilag szinte elporlad! Öröm az ürömben, hogy ha van stiftkiütőd, akkor a maradék is szépen kijön :D
Kb ez szokott a szituk többsége lenni az abs jeladónál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator