* *
Pontos idő: 2017.09.22. 10:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2488 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.09. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5244
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1640 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
Jobb "GL-szem" csere a legújabb nyereményem. :D EZEN kívűl mit kell vennem?


Hozzá kiszedő szerszámot és jó nagy levegőt. :franko:

Venni kell egy Muhaatit! :mrgreen:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.09. 19:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3591
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 765 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Venni kell egy Muhaatit! :mrgreen:


:lol: Vagy egy Gallacát! :mrgreen: Viccet félretéve, megfelelő szerszám nélkül nagyot lehet vele szo..ni. Legrosszabb esetben tönkreteszed a csonkállványt.Viszont, ha van türelem, akkor nem egy nagy varázslat. Legfeljebb még szétcsúszik a féltengely, becsípi az ujjacskádat a lengőkar, ..........

Drukkolok! :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.09. 21:41 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 293
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor? Most olyan embert találtam akinek elvileg van kiszedője, de ha nincs akkor elviszem muhaatihoz amint látom neki biztosan van. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 08:50 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1994
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor? Most olyan embert találtam akinek elvileg van kiszedője, de ha nincs akkor elviszem muhaatihoz amint látom neki biztosan van. :D


Már szinte látom, ahogy kivésték a csonkállványból és amiatt lóg. :doglotlo: Eleve egy türelmet kívánó művelet, mert össze tud oxidálódni a G-szem a csonkállvánnyal és ilyenkor bizony nem árt melegíteni kihúzás előtt. Ha ez elmarad, akkor utána meg fog lógni benne az új is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 09:31 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 293
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor? Most olyan embert találtam akinek elvileg van kiszedője, de ha nincs akkor elviszem muhaatihoz amint látom neki biztosan van. :D


Már szinte látom, ahogy kivésték a csonkállványból és amiatt lóg. :doglotlo: Eleve egy türelmet kívánó művelet, mert össze tud oxidálódni a G-szem a csonkállvánnyal és ilyenkor bizony nem árt melegíteni kihúzás előtt. Ha ez elmarad, akkor utána meg fog lógni benne az új is.


Offtopic :
Azt mondta annak idején a szerelő "ki kellet flexelni a f@szba annyit szívtam vele". És ez volt a legolcsóbb és legöregebb bmw abban a műhelyben, F széria, E60 dögivel... nem irigylem őket :facepalm: Eddig is sok volt a tanulópénz ezzel az autóval, a csonkállványt megúszhatnám. :D Bocsi az OFF-ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2149
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 151 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudom mar millioszor volt, de tudnatok ajanlani egy normalis futomuves helyet Gyor-Tatabanya-Szekesfehervar szentharomsagban futomu beallitas celjabol?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 21:10 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1994
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Tudom mar millioszor volt, de tudnatok ajanlani egy normalis futomuves helyet Gyor-Tatabanya-Szekesfehervar szentharomsagban futomu beallitas celjabol?


Nekem két éve a Rackban jól beállították. Bruttó 18 ezer forintot fizettem. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, morv
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.21. 10:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Elnézést, eszem ágában se volt itthon nekifeszülni! :D

Ma csak átnéztük futóművessel, olyat kottyan ihaj... Én "ha már itt vagyunk" alapon kérdeztem, hogy ne a csáposon derüljön ki. A kicsi "integrál" lengőkar nem kottyant, az visszarakható ha kiszedve is jó? Csavarokat megvegyem megelőző jelleggel? Ez a GL-szem már volt cserélve, de szerintem átb@sztak vele akkor megvetettek velem valami "nagy csavart" is. Lemförder volt, de utólag derült ki hogy nem volt az embernek kiszedője...szóval örülhetek ha nem cseszte szét a csonkállványt...valószínűleg a rossz beszerelés miatt ment szét akkor?


Halihó!

Na, én ezért csinálom magam a kocsi szereléseit. Persze van amit nem bontanék meg szívesen a helyhiány miatt.
De legalább mondta volna a szerelő, hogy nincs célszerszáma és nem vállalja a cserét... Így meg kalapács, csődarabok, alátétek nagy kárt tudnak okozni :facepalm:

Én ehhez a szilentcsapágyhoz esztergáltattam nyomófejeket,

Kép

de nem tetszett a kivitelezés :( és a kinyomáshoz szükséges legnagyobb átmérőjű támasztófejhez nem volt anyaga, így csak 3 darab készült el a szükséges 4-ből, ezért beszereztem egy normális szerszámgyártói darabot is, ez legalább szép készlet :D


Kép

Mivel leszedtem az egész hátsó futóművet a bölcsőváz kivételével teljesen, így asztalon könnyű dolgom van vele.
Könnyű, de sok...


Kép

Kép

Ezt a kerékcsapágyat nézni sem bírom... Merő egy rozsda... Tisztítás utáni képek... Középen fékpasztával kentem le még régebben, azért fémes a színe!

Kép

20 éves zsír a féltengelyben, szerencsére tisztítás után a fém alkatrészek kiváló állapotot mutatnak...LÖBRO

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2488 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: NagyMatyas valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator