2014.11.04. 09:41
Gabesz81 írta:Zo78 írta:Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba? Józan rációval válaszolva egyáltalán nem! Azonban úgy vélem, nem járok messze az igazságtól, ha megkockáztatom: az a döntés amellyel e sorok olvasói E39-et vesznek, fenntartanak és megtartanak, nem tartozik a racionális kategóriába és soha nem is fog oda tartozni.
Ámen.
2014.11.06. 18:46
Szabi8 írta:Gabesz81 írta:Zo78 írta:Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba? Józan rációval válaszolva egyáltalán nem! Azonban úgy vélem, nem járok messze az igazságtól, ha megkockáztatom: az a döntés amellyel e sorok olvasói E39-et vesznek, fenntartanak és megtartanak, nem tartozik a racionális kategóriába és soha nem is fog oda tartozni.
Ámen.
Igen, és azért is szép a gondolat, mert amúgy Zoli, és párja is nagyon racionálisak. Ez a fanatizmus, sok örömet benne Zoli, lesz ez még M5 Touring is egyszer
2015.12.26. 14:34
2015.12.26. 15:40
Bandi1978 írta:Ez a topik ugye többek között azoknak szól, akik érdeklődnek a költségek után.
Nos, akkor ide vések én is egy egyszerű szerviz ajánlatot 2.8L benzines motorhoz:
Motorolaj cseréje
Motorolaj szűrő cseréje
Üzemanyagszűrő cseréje
Differenciálmű olaj cseréje
------
43000.-
Hozott anyaggal nem dolgoznak, csak gyári olajokat és szűrőt tesznek be ebben a szervizben.
A légszűrőt nem kifelejtettem, hanem direkt nem írtam oda, mert azt még egy gyerek is ki tudja cserélni.
2016.01.20. 10:29
Bandi1978 írta:Ez a topik ugye többek között azoknak szól, akik érdeklődnek a költségek után.
Nos, akkor ide vések én is egy egyszerű szerviz ajánlatot 2.8L benzines motorhoz:
Motorolaj cseréje
Motorolaj szűrő cseréje
Üzemanyagszűrő cseréje
Differenciálmű olaj cseréje
------
43000.-
Hozott anyaggal nem dolgoznak, csak gyári olajokat és szűrőt tesznek be ebben a szervizben.
A légszűrőt nem kifelejtettem, hanem direkt nem írtam oda, mert azt még egy gyerek is ki tudja cserélni.
2017.04.18. 15:42
Pzotyo írta:Nem akarok senkit megbántani, de az én hozzáállásom más. Igaz csak a második BMW-t gyűröm. Itt nálunk Írországban 2-3000Euroért nagyon jó e39-eket ki lehet fogni értsd 200ekm alatt, első tulaj stb. persze csak a nagyon sok extrásat érdemes megvenni mert a vonóhorgosra simán ráakasztják a háromtengelyes tehénszállítót. De ha úgy nézne ki, hogy 1000eurót rá kellene költenem, biztos vennék másik hibátlant 3000-ért inkább. A lényege ennek a témának az lenne sztem, hogy arról beszéljünk aki havi 100ezret keres az ne vegyen E39-et és hasonló kaliberű autót mert itt bármikor előjöhet 2-300ezres gond akármilyen jó gazdái vagyunk a gépnek. mert ez nem jelenti ugyebár azt hogy ahol lehet ott nem megyünk 200 felett. Aztán amikor a totalcarteszteket olvasod írják hogy ilyen szar meg olyan szar.
Nekem van egy s80-as volvom 2,9 benzines sosem kell szerelni csak olaj+benzin mégis a BMW-t hajtom, mert azt az érzést hogy 140-nél tolsz egy padlót és belelapulsz az ülésbe nem sok autó tudja 3000euróér 8literes fogyasztással. de senki ne akarja havi 100-120ból eltartani mert akkor hanyagolni fogja, nem castrol, hanem tescoolaj, nem michlein hanem kinai valami stb aztán "beállt a motor, nem jó a kanyarstabilitás, állandóan lerohadok vele" kritikát irogatnak. Ha JÓ gazda akarsz lenni évi egymillát kalkulálj be és nem ér csalódás. Ha mégis, akkor mellényúltál. mégegyszer senkit nem akarok megbántani a kis jövedelműek táborából, én is laktam otthon, igaz peugeot 306-osom volt meg wagonR+ anyának és a kettő kevesebbe volt mint egy rendesen tartott E39. Üdv minden klubtársnak.
2017.04.23. 15:15
2017.04.24. 08:15
lacci írta:Ezek után én már le sem merem írni az autóm üzemben tartási költségét ,mert nem hinné el senki!
2017.04.24. 21:14
leslie írta:lacci írta:Ezek után én már le sem merem írni az autóm üzemben tartási költségét ,mert nem hinné el senki!
Nyugodtan írd le! Vannak itt páran, akik szépen locsolják/locsolták az e39-be a pénzt.
2017.04.25. 07:52
2017.04.25. 12:13
lacci írta:Pzotyo írta:Nem akarok senkit megbántani, de az én hozzáállásom más. Igaz csak a második BMW-t gyűröm. Itt nálunk Írországban 2-3000Euroért nagyon jó e39-eket ki lehet fogni értsd 200ekm alatt, első tulaj stb. persze csak a nagyon sok extrásat érdemes megvenni mert a vonóhorgosra simán ráakasztják a háromtengelyes tehénszállítót. De ha úgy nézne ki, hogy 1000eurót rá kellene költenem, biztos vennék másik hibátlant 3000-ért inkább. A lényege ennek a témának az lenne sztem, hogy arról beszéljünk aki havi 100ezret keres az ne vegyen E39-et és hasonló kaliberű autót mert itt bármikor előjöhet 2-300ezres gond akármilyen jó gazdái vagyunk a gépnek. mert ez nem jelenti ugyebár azt hogy ahol lehet ott nem megyünk 200 felett. Aztán amikor a totalcarteszteket olvasod írják hogy ilyen szar meg olyan szar.
Nekem van egy s80-as volvom 2,9 benzines sosem kell szerelni csak olaj+benzin mégis a BMW-t hajtom, mert azt az érzést hogy 140-nél tolsz egy padlót és belelapulsz az ülésbe nem sok autó tudja 3000euróér 8literes fogyasztással. de senki ne akarja havi 100-120ból eltartani mert akkor hanyagolni fogja, nem castrol, hanem tescoolaj, nem michlein hanem kinai valami stb aztán "beállt a motor, nem jó a kanyarstabilitás, állandóan lerohadok vele" kritikát irogatnak. Ha JÓ gazda akarsz lenni évi egymillát kalkulálj be és nem ér csalódás. Ha mégis, akkor mellényúltál. mégegyszer senkit nem akarok megbántani a kis jövedelműek táborából, én is laktam otthon, igaz peugeot 306-osom volt meg wagonR+ anyának és a kettő kevesebbe volt mint egy rendesen tartott E39. Üdv minden klubtársnak.
Ennél nagyobb vagy hasonló butaságokat ritkán lehet olvasni a fórumon ez biztos!
2017.04.25. 19:31
dreizwanzig írta:
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit?
2017.04.26. 21:55
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit?
Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet
Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.
2017.04.26. 22:36
lacci írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit?
Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet
Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.
Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs! Egy BMW vagy jó vagy nem! Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!
2017.04.26. 22:42
lacci írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit?
Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet
Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.
Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs!
- Dehogyisnem. A tesók szerinted mennyit költenek ridegtartva az autójukra, amikor minden létező kontroll lámpa ég a műszerfalon? Vesznek alá futóművét és féket? 10 ezrenként ledobják az olajat? Nem! Na ugye, hogy alacsonyabb lesz az üzemben tartási költség? (Sokán azért koptatják le a gumit szövetig, a féket vasig, mert az is ki van fizetve . )
Egy BMW vagy jó vagy nem!
- Mi a jó, mi a rossz? Megint csak relatív, ámde meghatározó tényező költség szempontjából, hogy ki mire törekszik.
Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!
- Na ez mind az amit, 99%-ban nem vehetsz biztosra, mert már 15 évvel ezelőtt is profi módon tekerték ezeket az autókat, vettek/nyomtattak szervizkönyvet, hamisítottak számlákat. Akkor kell szerencse vagy sem? Egyébként arra is próbáltam finoman utalni, hogy sokszor előfordul, hogy megveszi az ember az után gyártott alkatrészt, beszereli/szerelteti, kiderül, hogy hibás, vissza az egész, betesz egy másikat és drágább lesz a végén, mintha a gyárit rakta volna bele. Ehhez is kell egy fajta szerencse. Pl. nekem a Febi motortartó bakkal nem volt szerencsém, drágább lesz a vége, mintha gyárit raktam volna bele.
2017.04.27. 08:37
NagyMatyas írta:lacci írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit?
Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet
Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.
Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs!
- Dehogyisnem. A tesók szerinted mennyit költenek ridegtartva az autójukra, amikor minden létező kontroll lámpa ég a műszerfalon? Vesznek alá futóművét és féket? 10 ezrenként ledobják az olajat? Nem! Na ugye, hogy alacsonyabb lesz az üzemben tartási költség? (Sokán azért koptatják le a gumit szövetig, a féket vasig, mert az is ki van fizetve . )
Egy BMW vagy jó vagy nem!
- Mi a jó, mi a rossz? Megint csak relatív, ámde meghatározó tényező költség szempontjából, hogy ki mire törekszik.
Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!
- Na ez mind az amit, 99%-ban nem vehetsz biztosra, mert már 15 évvel ezelőtt is profi módon tekerték ezeket az autókat, vettek/nyomtattak szervizkönyvet, hamisítottak számlákat. Akkor kell szerencse vagy sem? Egyébként arra is próbáltam finoman utalni, hogy sokszor előfordul, hogy megveszi az ember az után gyártott alkatrészt, beszereli/szerelteti, kiderül, hogy hibás, vissza az egész, betesz egy másikat és drágább lesz a végén, mintha a gyárit rakta volna bele. Ehhez is kell egy fajta szerencse. Pl. nekem a Febi motortartó bakkal nem volt szerencsém, drágább lesz a vége, mintha gyárit raktam volna bele.
2017.04.27. 19:33
dreizwanzig írta:Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?
2017.04.27. 19:55
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?
Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!
2017.04.27. 19:57
bendegúz írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?
Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!
2017.04.27. 20:00
NagyMatyas írta:bendegúz írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?
Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!
Gyári: 32k,
Lemförder bár már nincs 12k.
Tavaly Padre klubtárs nekem egyforma árat mondott rá.