* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Agybajt kaptam tőle, de Te vagy az igazi fanatikus, mint GSkill, újjáépítők... 8O :D


Áhhh hasonlóak vagyunk csak neked jobb állapotú a kocsid. Legalábbis amit az irígy pillantásokból a motortér felé vetettem.

Jackson, aki azért figyel még ha néha nem is mondja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.30. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:
Agybajt kaptam tőle, de Te vagy az igazi fanatikus, mint GSkill, újjáépítők... 8O :D


Áhhh hasonlóak vagyunk csak neked jobb állapotú a kocsid. Legalábbis amit az irígy pillantásokból a motortér felé vetettem.

Jackson, aki azért figyel még ha néha nem is mondja

Azért az "igazi hülye maximalista" az a külsőjével is szokott törődni :roll:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.30. 07:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Azért az "igazi hülye maximalista" az a külsőjével is szokott törődni :roll:


Az design és nem funkcionalitás. Neked még nem meséltem miért vágom direkt ritkán a szakálam? Mert akkor nem beszélnél ilyen csacsiságokat.

Jackson, aki szerint lényeges különbség van

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.30. 12:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Neked még nem meséltem miért vágom direkt ritkán a szakálam? Mert akkor nem beszélnél ilyen csacsiságokat.

Lustaság, nem?

Na mesélj :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 00:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
tibi666 írta:
Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni! :wink:


:lol: :lol: :lol: Meg a lepke E60-a mert abba is önti a pénzt rendesen. A Levi és a muhaati-é nem is kérdés mert nem fogja eladni.

Jackson, aki nem véletlenül írta: A nyugalom megzavarására alkalmas lista

Helo
Én már ezért nem merem írni az E60-as üzemben tartási költség .... topikot


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 07:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
lepke írta:
jackson írta:
tibi666 írta:
Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni! :wink:


:lol: :lol: :lol: Meg a lepke E60-a mert abba is önti a pénzt rendesen. A Levi és a muhaati-é nem is kérdés mert nem fogja eladni.

Jackson, aki nem véletlenül írta: A nyugalom megzavarására alkalmas lista

Helo
Én már ezért nem merem írni az E60-as üzemben tartási költség .... topikot


Szerintem vezessük továbbra is. Hasznos, ha tudják a látogatók, mennyibe kerül gyári alkatrészekkel szervizelni. Nekem sincs bajom az autóval így 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 21:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
Vásároltam 350-ért :lol:

Féktárcsa+betét(Zimmermann): 30e
8 liter olaj(zöld castrol), olajszűrő, pollenszűrők, légszűrő, fagyálló, desztvíz, 2 liter fékolaj, 1 liter atf-olaj: 30e
vízhűtő(bontott): 10e
szárítószűrő: 6,5e
hátsó fékcsövek(delphi): 8e

TuNNing:
lámpabúra(új): 22e
projektoros lámpatest(bontott): 15e
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e

Illetve van egy rakat holmi, amit a donor autókból szedtem ki, így pénz nem fizettem. KP-s vásárlás ennyi volt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 21:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az utóbbi 2 hét:

Facelift lámpa előre (bontott):80000
Hella átalakító stekkerek:12000
Munkadíj:5000

Motorolaj,olajszűrő,légszűrő:33000
Munkadíj:4000

Klímakompresszor:77000
Klímatöltés:10000
Munkadíj:6000

Sachs kuplungszett:58000
Hátsó főt. szimering:7000
Munkadíj:30000

Össz:322.000 HUF

(+ bekerült egy MK 4+ karcmentes 16:9,de az árát le se merem írni mert annyira brutál akciósan sikerült rárepülni... :) )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 23:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 23:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:



Nekem is ilyenem van, én az ebay.de-n vettem, és bár már elég régen volt, de ködlámpa szettel és szállítással sem volt több 250 EUR-nál összesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.17. 01:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:


Teljesen pubilus :wink:

deviltuning.hu

Megrendelt termékek:


1 db tuning lökhárító Bmw E39 M lökhárító, ABS anyagból, (ráccsal, díszcsíkkal és rendszámtartóval együtt)
1 db ködlámpa Bmw E39, 1996-2002-ig, fekete
1 db tuning irányjelző, index Bmw E39 Füst-Króm
Szállítási költség: 2,000 Ft.-
---------------------------------------------------------
Összesen: 87,355 Ft.-



Árak a mellettük lévő képen, de mondom: 59900, 18600, 6765, 2000 posta


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.17. 08:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
simi64 írta:
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:


Teljesen pubilus :wink:

deviltuning.hu

Megrendelt termékek:


1 db tuning lökhárító Bmw E39 M lökhárító, ABS anyagból, (ráccsal, díszcsíkkal és rendszámtartóval együtt)
1 db ködlámpa Bmw E39, 1996-2002-ig, fekete
1 db tuning irányjelző, index Bmw E39 Füst-Króm
Szállítási költség: 2,000 Ft.-
---------------------------------------------------------
Összesen: 87,355 Ft.-



Árak a mellettük lévő képen, de mondom: 59900, 18600, 6765, 2000 posta

Ahááá!
Szóval hátsó nincs és fújni is kell még.
Köszi :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.17. 10:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
gskill írta:
simi64 írta:
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:


Teljesen pubilus :wink:

deviltuning.hu

Megrendelt termékek:


1 db tuning lökhárító Bmw E39 M lökhárító, ABS anyagból, (ráccsal, díszcsíkkal és rendszámtartóval együtt)
1 db ködlámpa Bmw E39, 1996-2002-ig, fekete
1 db tuning irányjelző, index Bmw E39 Füst-Króm
Szállítási költség: 2,000 Ft.-
---------------------------------------------------------
Összesen: 87,355 Ft.-



Árak a mellettük lévő képen, de mondom: 59900, 18600, 6765, 2000 posta

Ahááá!
Szóval hátsó nincs és fújni is kell még.
Köszi :!:


Azt a lököst elég akciós áron sikerült megvenned :franko:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.17. 10:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
gskill írta:
simi64 írta:
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:


Teljesen pubilus :wink:

deviltuning.hu

Megrendelt termékek:


1 db tuning lökhárító Bmw E39 M lökhárító, ABS anyagból, (ráccsal, díszcsíkkal és rendszámtartóval együtt)
1 db ködlámpa Bmw E39, 1996-2002-ig, fekete
1 db tuning irányjelző, index Bmw E39 Füst-Króm
Szállítási költség: 2,000 Ft.-
---------------------------------------------------------
Összesen: 87,355 Ft.-



Árak a mellettük lévő képen, de mondom: 59900, 18600, 6765, 2000 posta

Ahááá!
Szóval hátsó nincs és fújni is kell még.
Köszi :!:


Hát a hátsót még lövésem nincs honnan szerzem be, ill. tükör is kéne... Lehet 2 felvonásban viszem fényezőhöz 8O Első körben a motorháztetőt leködölni, szélvédőspoilert, M-es díszcsíkokat és lökőt színre fújni, második körben meg a maradék, ami még nincs meg... Annyira nem félek a fényezés költségétől, 20 körül lesz max :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.07.17. 11:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
simi64 írta:
gskill írta:
simi64 írta:
gskill írta:
műanyag M5lökő, smoke oldalindex, ködlámpa: 88e


Ezt hol sikerült ennyiért?
Ha publikus.
Jöhet püben is :!:


Teljesen pubilus :wink:

deviltuning.hu

Megrendelt termékek:


1 db tuning lökhárító Bmw E39 M lökhárító, ABS anyagból, (ráccsal, díszcsíkkal és rendszámtartóval együtt)
1 db ködlámpa Bmw E39, 1996-2002-ig, fekete
1 db tuning irányjelző, index Bmw E39 Füst-Króm
Szállítási költség: 2,000 Ft.-
---------------------------------------------------------
Összesen: 87,355 Ft.-



Árak a mellettük lévő képen, de mondom: 59900, 18600, 6765, 2000 posta

Ahááá!
Szóval hátsó nincs és fújni is kell még.
Köszi :!:


Azt a lököst elég akciós áron sikerült megvenned :franko:


Annyira nem, mobilgumin is valami hasonló áron van... Csak nekem kellettek a smoke cuccok is :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.08.04. 09:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Év Hó,nap eKm Megnevezés Ár (eFt)
2006. 08.09. 190
Vásárlás ellenőrzött
nagyszerviz után
jó állapotú nyári és
közepes állapotú téli
gumikkal (alufelniken) 2300
2007. 04.19. 200 1 db fűtéscső csere 10
04.24. 200 Kézifék javítás 5
05.08. 201 Klíma vent. ell. csere,
h. fékcsövek cseréje,
h. ?kutya csontok? cseréje 40
06.11. 202 Olajcsere 30
06.21. 203 e. fékbetétek cseréje 33
07.02. 203 Be. belső ajtó kilincs 6
08.07. 204 Termosztát csere 12
10.15. 207 1 db lambda szonda cseréje 50
10.20. 207 Ablaktörlő gumik 10
11.15. 208 1 db vízcső csere 4
2008. 02.27. 212 Vízpumpa csere 30
03.28. 213 Olajcsere 28
05.19. 216 Főtengely jeladó csere,
1 db vízcső csere 40
09.18. 224 e. lengéscsillapítók cseréje,
2 db szilent csere és
szervó csövek cseréje 139
09.20. 224 Be. belső ajtó kilincs 6
2009. 05.15. 226 Olajcsere, összes szűrő és
fékfolyadék csere 60
05.26. 226 Váltó k. bowden csere 20
06.19. 227 Váltó előv.bowden csere 25
09.25. 232 Önindító felújítás 20
10.26. 233 4 db téli gumi 92
12.01. 234 e. fékbetét és tárcsák,
b. tart. levegőztető csere 80
2010. 05.04. 238 Olajcsere, h. fékb. cseréje 42
05.14. 239 Ülésfoglaltság jelző cseréje 39
06.01. 240 Váltó olajcsere 40
10.05. 244 Ablaktörlő gumik 10
11.19. 245 ?Süni? csere 22
11.29. 246 LCM csere 35
2011. 02.15. 249 Akkumulátor (Banner) 23
05.04. 255 Viszkó és je. k.dob csere 50

Összes alkatrész és javítás: 943
A vizsgáztatásokat, zöld kártyákat, adókat nem
számoltam össze.
A javításokat az 5er-nél végeztetem.
Néhány pixel hibám van és a kormány bőrözésre, valamint a vezető ülésre is ráfér egy felújítás, továbbá a jobboldali külső küszöb is csere lesz egy korábbi nem szakszerű javítás miatt. Most 260 ekm van a gépben, így a fajlagos javítási költség eddig 13,5 Ft/km.

Üdv: Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek VZoltan az itt látható tagok köszönték meg: 2 jackson, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.09.01. 11:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az "E39 vásárlás" topicban megírtam, ide is berakom.
Július elején vettem az 525TDSemet.
Egyből olaj, szűrők cseréje, + úgy vettem, hogy búgott a bal első kerékcsapágy = 80eft.
Melegen nehezen indul, hoztak Olaszból adagolót + csere = 70eft.
XenonBalu munkálatai +0,5l viasz és 0,5l műanyagápoló =
A gumikban nem sok volt, így az általam megtett 12,000km után mennek a kukába. 4új gumi kb.150eft.
Eddig 300eft. Ezt tudtam, hogy rá kell egyből költenem.

Ami nem volt kötelező:
Faceliftes hátsó lámpák - 40eft
Bőr belső+kárpitok - 80eft
Hátsó belső lámpák térképolvasóval - 5eft
Előrehúzható könyöktámasz - 5eft
Bőr kézifékszoknya - 5eft
Csomifedélben lévő szerszámkészlet nem volt komplett. Pótoltam - 2eft.
Gyári emelő - 3eft.
Eddig 140eft

Amit még kap az autó a közeljövőben:
Motor alatti védő burkolat
Klímakompresszorba új csapágy
Levegőszűrőház teteje (elavult a műanyag)
2db klímagomb
Fekete emblémák
Facelift első lámpák
Nagy, fekete vesék
M kormány
R18as felnik E60ról+nyári gumik.
R16 + téli gumik.
El. hátsó roló
... ha találok, oldalsó függönyök
... és ha marad a zsebben valami
M első/hátsó lökhárítók.
Küszöbre M-es műanyag
M hátsó szárny
E38 ból elektromos csomi tető nyitás/zárás

Ez így cakompakk a már megvett dolgokkal minimum 1,2-1,4 milla. Van értelme???? De mi egy jó páran már csak ilyenek vagyunk.

CSAK A FELESÉGEM EL NE OLVASSA!!! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.09.04. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Az "E39 vásárlás" topicban megírtam, ide is berakom.
Július elején vettem az 525TDSemet.
Egyből olaj, szűrők cseréje, + úgy vettem, hogy búgott a bal első kerékcsapágy = 80eft.
Melegen nehezen indul, hoztak Olaszból adagolót + csere = 70eft.
XenonBalu munkálatai +0,5l viasz és 0,5l műanyagápoló =
A gumikban nem sok volt, így az általam megtett 12,000km után mennek a kukába. 4új gumi kb.150eft.
Eddig 300eft. Ezt tudtam, hogy rá kell egyből költenem.

Ami nem volt kötelező:
Faceliftes hátsó lámpák - 40eft
Bőr belső+kárpitok - 80eft
Hátsó belső lámpák térképolvasóval - 5eft
Előrehúzható könyöktámasz - 5eft
Bőr kézifékszoknya - 5eft
Csomifedélben lévő szerszámkészlet nem volt komplett. Pótoltam - 2eft.
Gyári emelő - 3eft.
Eddig 140eft

Amit még kap az autó a közeljövőben:
Motor alatti védő burkolat
Klímakompresszorba új csapágy
Levegőszűrőház teteje (elavult a műanyag)
2db klímagomb
Fekete emblémák
Facelift első lámpák
Nagy, fekete vesék
M kormány
R18as felnik E60ról+nyári gumik.
R16 + téli gumik.
El. hátsó roló
... ha találok, oldalsó függönyök
... és ha marad a zsebben valami
M első/hátsó lökhárítók.
Küszöbre M-es műanyag
M hátsó szárny
E38 ból elektromos csomi tető nyitás/zárás

Ez így cakompakk a már megvett dolgokkal minimum 1,2-1,4 milla. Van értelme???? De mi egy jó páran már csak ilyenek vagyunk.

CSAK A FELESÉGEM EL NE OLVASSA!!! :lol: :lol: :lol:


Ej ha......
Mit adsz, hogy ne mondjam el neki????? :lol: ( X5 megemelve csörlővel terepgumival megteszi + rá kellene még egy olyan tetőről beszívós levegőcső Narancssárgát kérek 35XD motorral ) ( "Pirosat sárga tetővel" Bud Spenser Különben dühbe jövünk )

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.09.04. 21:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
XenonBalazs írta:
kiara írta:
Az "E39 vásárlás" topicban megírtam, ide is berakom.
Július elején vettem az 525TDSemet.
Egyből olaj, szűrők cseréje, + úgy vettem, hogy búgott a bal első kerékcsapágy = 80eft.
Melegen nehezen indul, hoztak Olaszból adagolót + csere = 70eft.
XenonBalu munkálatai +0,5l viasz és 0,5l műanyagápoló =
A gumikban nem sok volt, így az általam megtett 12,000km után mennek a kukába. 4új gumi kb.150eft.
Eddig 300eft. Ezt tudtam, hogy rá kell egyből költenem.

Ami nem volt kötelező:
Faceliftes hátsó lámpák - 40eft
Bőr belső+kárpitok - 80eft
Hátsó belső lámpák térképolvasóval - 5eft
Előrehúzható könyöktámasz - 5eft
Bőr kézifékszoknya - 5eft
Csomifedélben lévő szerszámkészlet nem volt komplett. Pótoltam - 2eft.
Gyári emelő - 3eft.
Eddig 140eft

Amit még kap az autó a közeljövőben:
Motor alatti védő burkolat
Klímakompresszorba új csapágy
Levegőszűrőház teteje (elavult a műanyag)
2db klímagomb
Fekete emblémák
Facelift első lámpák
Nagy, fekete vesék
M kormány
R18as felnik E60ról+nyári gumik.
R16 + téli gumik.
El. hátsó roló
... ha találok, oldalsó függönyök
... és ha marad a zsebben valami
M első/hátsó lökhárítók.
Küszöbre M-es műanyag
M hátsó szárny
E38 ból elektromos csomi tető nyitás/zárás

Ez így cakompakk a már megvett dolgokkal minimum 1,2-1,4 milla. Van értelme???? De mi egy jó páran már csak ilyenek vagyunk.

CSAK A FELESÉGEM EL NE OLVASSA!!! :lol: :lol: :lol:


Ej ha......
Mit adsz, hogy ne mondjam el neki????? :lol: ( X5 megemelve csörlővel terepgumival megteszi + rá kellene még egy olyan tetőről beszívós levegőcső Narancssárgát kérek 35XD motorral ) ( "Pirosat sárga tetővel" Bud Spenser Különben dühbe jövünk )


A hallgatásért túl sokat kérsz! Vannak olcsóbb módszerek, hogy el ne mond! (tudod - nem narancssárga, hanem fekete. Olyan, mint a teniszedződhöz jött) :lol: :lol: :lol:
De mivel "nyilt" fórumra írtam, igy olcsóbb lesz, ha veszek a feleségemnek egy narancssárga 135i-t és nem fogja érdekelni, hogy mennyit költök az E39-re! :lol: :lol: :lol: :lol:
Kép

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.09.05. 09:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
XenonBalazs írta:
kiara írta:
Az "E39 vásárlás" topicban megírtam, ide is berakom.
Július elején vettem az 525TDSemet.
Egyből olaj, szűrők cseréje, + úgy vettem, hogy búgott a bal első kerékcsapágy = 80eft.
Melegen nehezen indul, hoztak Olaszból adagolót + csere = 70eft.
XenonBalu munkálatai +0,5l viasz és 0,5l műanyagápoló =
A gumikban nem sok volt, így az általam megtett 12,000km után mennek a kukába. 4új gumi kb.150eft.
Eddig 300eft. Ezt tudtam, hogy rá kell egyből költenem.

Ami nem volt kötelező:
Faceliftes hátsó lámpák - 40eft
Bőr belső+kárpitok - 80eft
Hátsó belső lámpák térképolvasóval - 5eft
Előrehúzható könyöktámasz - 5eft
Bőr kézifékszoknya - 5eft
Csomifedélben lévő szerszámkészlet nem volt komplett. Pótoltam - 2eft.
Gyári emelő - 3eft.
Eddig 140eft

Amit még kap az autó a közeljövőben:
Motor alatti védő burkolat
Klímakompresszorba új csapágy
Levegőszűrőház teteje (elavult a műanyag)
2db klímagomb
Fekete emblémák
Facelift első lámpák
Nagy, fekete vesék
M kormány
R18as felnik E60ról+nyári gumik.
R16 + téli gumik.
El. hátsó roló
... ha találok, oldalsó függönyök
... és ha marad a zsebben valami
M első/hátsó lökhárítók.
Küszöbre M-es műanyag
M hátsó szárny
E38 ból elektromos csomi tető nyitás/zárás

Ez így cakompakk a már megvett dolgokkal minimum 1,2-1,4 milla. Van értelme???? De mi egy jó páran már csak ilyenek vagyunk.

CSAK A FELESÉGEM EL NE OLVASSA!!! :lol: :lol: :lol:


Ej ha......
Mit adsz, hogy ne mondjam el neki????? :lol: ( X5 megemelve csörlővel terepgumival megteszi + rá kellene még egy olyan tetőről beszívós levegőcső Narancssárgát kérek 35XD motorral ) ( "Pirosat sárga tetővel" Bud Spenser Különben dühbe jövünk )


A hallgatásért túl sokat kérsz! Vannak olcsóbb módszerek, hogy el ne mond! (tudod - nem narancssárga, hanem fekete. Olyan, mint a teniszedződhöz jött) :lol: :lol: :lol:
De mivel "nyilt" fórumra írtam, igy olcsóbb lesz, ha veszek a feleségemnek egy narancssárga 135i-t és nem fogja érdekelni, hogy mennyit költök az E39-re! :lol: :lol: :lol: :lol:
Kép


Kiara!
Most mért? Mért neki veszed nem is szeretni azt a színt! Én szívesen elfogadom a 135i-t narancsban, tehát akkor jöhet ide. Címem tudod, ha nem vagyok itthon Zsuzsának is odaadhatod, átveszi. :lol:
De ha nem én kapom meg akkor lesötétítem az üvegeket és beállok a házatok elé 8) :lol:

Nem offolok többet bocsi mindenkitől :?

Ha már itt tartunk akkor mondom mi kell a 7-esbe hátsó fékcsövek, mert ki van törve belőle jó nagy darab
Új kis navi kijelző előre mert villog és meríti az akkut
Két első gumi mert az egyik szálszakadt.
Egy BMC sportlégszűrő
4 tehermentesítő az Antera felnikhez ( kicsit már viseltesek, amik vannak )
Felniket le kell fényeztetni
Az első üléseket PMiki ismerősével meg kell csináltatni mert szarrá repedtek, mivel nem volt sokáig ápolva.
A fa berakást KZ540i-vel lekarbonoztatni és a krómcsíkokat az oldalán fóliából kivágni ( shadow line a kocsi )

Majd valamikor összejönnek ezek is.

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator