* *
Pontos idő: 2024.05.22. 12:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.01.30. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Holnap azzal kezdem a napot, hogy felhúzom a bokszkesztyűt! :laie

A BMW-t még nem szedtük szét, de egy henger nem megy. Nincs hangja, de nagy a gyanúm, hogy csapágyas lesz. Abból gondolom, mert ma végre szétszedték a srácok a Ducato motorját. 2,8 iDtd - ez a legstrapabíróbb motor a Ducatókban.
A jelekből ítélve arra tippeltünk, hogy átugrott a vezérműszíj. Ma belenéztünk, szíj a helyén. A következő tipp - a motor hangjából ítélve - az volt, hogy leszakadt egy szelep. De mégsem. Aztán jött a hidegzuhi. A motorban 1liter!!!! olaj volt. Az olajteknő meg tele főtengely csapágy darabokkal!

Visszatérve az olajra, ugyanaz az öregúr öntötte bele, ugyanazt az olajat amit a BMWbe. Ez látszott az olaj állagán. A leghihetetlenebb ebben az, hogy 2500km-rel az eset előtt néztem meg az olajat, mert hidegen felvillant a lámpa. Egy fél liter Castrolt - mivel állítólag az volt benne, vettem a kúton - utánatöltöttem. Az olajszint majdnem a maximumon volt. Erre 2500km után ez történt. Hová tünt 7 liter olaj???? A szerelőm szerint ezt a híg szartl akár 1000km alatt is megeszi egy 500ezret lefutott Ducato. Pechemre az olajnyomás is beadta az unalmast - azt még keressük, hogy mi - így nem égett a lámpa.
Szomorú, de nekem így kezdődött az idei év. Úgy vagyok vele, hogy most már csak jó jöhet.
... ha fel nem jelent a holnap reggeli találkozás után az olajos szervízember.


Ha a Duciba fél liter olaj kellett a max.-ig,akkor nem villanhatott volna fel a lámpa alacsony olajszint miatt.Nem tudom milyen olajjal operál az öreg,Én végeznék a fejével egy hidegtesztet.Nem kicsi mínuszba rakott most téged...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.01.30. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Holnap azzal kezdem a napot, hogy felhúzom a bokszkesztyűt! :laie

A BMW-t még nem szedtük szét, de egy henger nem megy. Nincs hangja, de nagy a gyanúm, hogy csapágyas lesz. Abból gondolom, mert ma végre szétszedték a srácok a Ducato motorját. 2,8 iDtd - ez a legstrapabíróbb motor a Ducatókban.
A jelekből ítélve arra tippeltünk, hogy átugrott a vezérműszíj. Ma belenéztünk, szíj a helyén. A következő tipp - a motor hangjából ítélve - az volt, hogy leszakadt egy szelep. De mégsem. Aztán jött a hidegzuhi. A motorban 1liter!!!! olaj volt. Az olajteknő meg tele főtengely csapágy darabokkal!

Visszatérve az olajra, ugyanaz az öregúr öntötte bele, ugyanazt az olajat amit a BMWbe. Ez látszott az olaj állagán. A leghihetetlenebb ebben az, hogy 2500km-rel az eset előtt néztem meg az olajat, mert hidegen felvillant a lámpa. Egy fél liter Castrolt - mivel állítólag az volt benne, vettem a kúton - utánatöltöttem. Az olajszint majdnem a maximumon volt. Erre 2500km után ez történt. Hová tünt 7 liter olaj???? A szerelőm szerint ezt a híg szartl akár 1000km alatt is megeszi egy 500ezret lefutott Ducato. Pechemre az olajnyomás is beadta az unalmast - azt még keressük, hogy mi - így nem égett a lámpa.
Szomorú, de nekem így kezdődött az idei év. Úgy vagyok vele, hogy most már csak jó jöhet.
... ha fel nem jelent a holnap reggeli találkozás után az olajos szervízember.


Helo
Akkor lehet az öreg a huncut :wink:
Még az sem lehetetlen hogy az ÖREGnek valami löttyöt szállítanak olaj helyett


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.01.30. 22:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
kiara írta:
Holnap azzal kezdem a napot, hogy felhúzom a bokszkesztyűt! :laie

A BMW-t még nem szedtük szét, de egy henger nem megy. Nincs hangja, de nagy a gyanúm, hogy csapágyas lesz. Abból gondolom, mert ma végre szétszedték a srácok a Ducato motorját. 2,8 iDtd - ez a legstrapabíróbb motor a Ducatókban.
A jelekből ítélve arra tippeltünk, hogy átugrott a vezérműszíj. Ma belenéztünk, szíj a helyén. A következő tipp - a motor hangjából ítélve - az volt, hogy leszakadt egy szelep. De mégsem. Aztán jött a hidegzuhi. A motorban 1liter!!!! olaj volt. Az olajteknő meg tele főtengely csapágy darabokkal!

Visszatérve az olajra, ugyanaz az öregúr öntötte bele, ugyanazt az olajat amit a BMWbe. Ez látszott az olaj állagán. A leghihetetlenebb ebben az, hogy 2500km-rel az eset előtt néztem meg az olajat, mert hidegen felvillant a lámpa. Egy fél liter Castrolt - mivel állítólag az volt benne, vettem a kúton - utánatöltöttem. Az olajszint majdnem a maximumon volt. Erre 2500km után ez történt. Hová tünt 7 liter olaj???? A szerelőm szerint ezt a híg szartl akár 1000km alatt is megeszi egy 500ezret lefutott Ducato. Pechemre az olajnyomás is beadta az unalmast - azt még keressük, hogy mi - így nem égett a lámpa.
Szomorú, de nekem így kezdődött az idei év. Úgy vagyok vele, hogy most már csak jó jöhet.
... ha fel nem jelent a holnap reggeli találkozás után az olajos szervízember.


Ha a Duciba fél liter olaj kellett a max.-ig,akkor nem villanhatott volna fel a lámpa alacsony olajszint miatt.Nem tudom milyen olajjal operál az öreg,Én végeznék a fejével egy hidegtesztet.Nem kicsi mínuszba rakott most téged...


Nem a szinttel volt gond, szerintem gyenge volt a nyomás, mert csak üresen villant fel, meg amikor váltottam. Viszont miután feltöltöttem, akkor már nem. Ez még nyitott kérdés,hogy miért? Vagy lehet, hogy akkor mondta fel valami a szolgálatot? Mert most nem világít. Viszont ha a gomba, akkor meg folyamatosan világítana. Lehet, hogy pont akkor égett ki az égő. Holnap ez is kiderül.

Az emberrel aki az olajcserét végezte szeretném emberi módon elintézni, hogy legalább egy részét megtérítse a káromnak. Félek, ha pofánverem, az nem old meg semmit, max. a dühömet csillapítja majd valamelyest. Ráadásul 55 körüli a bácsika.
Mit tanácsoltok? Milyen módon vegyem rá, hogy fizesse ki a káromnak legalább egy részét? Most már sajnálom, hogy nem kértem számlát.

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.01.30. 22:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:

Helo
Akkor lehet az öreg a huncut :wink:
Még az sem lehetetlen hogy az ÖREGnek valami löttyöt szállítanak olaj helyett


Szia Zoli!
Nekem is ez a gyanúm, mert három házzal arréb lakik és eléggé jó viszony alakult ki köztünk. Nem hiszem, hogy direkt beöntené a gagyi olajat. Nem egy fiatal suhanc aki még nem tanult az életben semmit a becsületről.
A korából indulva az ügyfélkörét is inkább idős urak és hölgyek jellemzik. A többségük nem a legkorszerűbb járgányokkal érkezik. Gondolom spórolós, nyugdíjas tempóban vezetnek. Lehet, hogy a beszállítója ezzel tisztában van és gagyi olajat ad el neki. Nem gondolta, hogy olyan ember is odamehet, aki tövig nyomja majd a gázt. ( a BMW 4200 fordulatnál, a Ducató 170km folyamatos 135-145km/h-nál halt meg)

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.01.30. 22:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
kiara írta:
Az emberrel aki az olajcserét végezte szeretném emberi módon elintézni, hogy legalább egy részét megtérítse a káromnak. Félek, ha pofánverem, az nem old meg semmit, max. a dühömet csillapítja majd valamelyest. Ráadásul 55 körüli a bácsika.
Mit tanácsoltok? Milyen módon vegyem rá, hogy fizesse ki a káromnak legalább egy részét? Most már sajnálom, hogy nem kértem számlát.


Egy ujjal se nyúlj hozzá, és ha van rá mód, rögzíteni kell a beszélgetést. Ha az egyik fél hozzájárult (Te) akkor bíróságon is felhasználható. Ha véletlen dulakodás, vagy fenyegetőzés van, akkor a pénzednek lőttek, sosem lesz vége a hivatalos eljárásnak. Szerintem itt is - mint sokszor - értelmes emberi hangnemben elmondod neki mi történt, és ha tudja mi a becsület, nem fog elszaladni.

@ Te, és jók ezek a 2.8-as dukátók?

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 19:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
No most jövök a szerelőtől a szokásos olajcserét követően, de ha már ott voltam az alábbiakat cseréltettem:
kb. 7,5 liter olaj: 19 600 HUF
Olajszűrő: 2 810 HUF
Levegőszűrő: 3 250HUF
Pollenszűrő: 7 560 HUF
Benzinszűrő: 20 100 HUF
6db gyertya: 23 880 HUF
Munkadíj: 7 500 HUF
Összesen: 84 700 HUF


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
afcajax írta:
No most jövök a szerelőtől a szokásos olajcserét követően, de ha már ott voltam az alábbiakat cseréltettem:
kb. 7,5 liter olaj: 19 600 HUF
Olajszűrő: 2 810 HUF
Levegőszűrő: 3 250HUF
Pollenszűrő: 7 560 HUF
Benzinszűrő: 20 100 HUF
6db gyertya: 23 880 HUF
Munkadíj: 7 500 HUF
Összesen: 84 700 HUF


:franko:
Alakul a gépem! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 21:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
afcajax írta:
No most jövök a szerelőtől a szokásos olajcserét követően, de ha már ott voltam az alábbiakat cseréltettem:
kb. 7,5 liter olaj: 19 600 HUF
Olajszűrő: 2 810 HUF
Levegőszűrő: 3 250HUF
Pollenszűrő: 7 560 HUF
Benzinszűrő: 20 100 HUF
6db gyertya: 23 880 HUF
Munkadíj: 7 500 HUF
Összesen: 84 700 HUF


:franko:
Alakul a gépem! :lol:

Csak szólj nyugodtan ha érte jössz. A kulcsot benne hagyom :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
afcajax írta:
Rjani530d írta:
afcajax írta:
No most jövök a szerelőtől a szokásos olajcserét követően, de ha már ott voltam az alábbiakat cseréltettem:
kb. 7,5 liter olaj: 19 600 HUF
Olajszűrő: 2 810 HUF
Levegőszűrő: 3 250HUF
Pollenszűrő: 7 560 HUF
Benzinszűrő: 20 100 HUF
6db gyertya: 23 880 HUF
Munkadíj: 7 500 HUF
Összesen: 84 700 HUF


:franko:
Alakul a gépem! :lol:

Csak szólj nyugodtan ha érte jössz. A kulcsot benne hagyom :wink:


Áááá, még megvárom, hogy a hengerfejet megcsináltasd! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
kiara írta:
Az emberrel aki az olajcserét végezte szeretném emberi módon elintézni, hogy legalább egy részét megtérítse a káromnak. Félek, ha pofánverem, az nem old meg semmit, max. a dühömet csillapítja majd valamelyest. Ráadásul 55 körüli a bácsika.
Mit tanácsoltok? Milyen módon vegyem rá, hogy fizesse ki a káromnak legalább egy részét? Most már sajnálom, hogy nem kértem számlát.


Egy ujjal se nyúlj hozzá, és ha van rá mód, rögzíteni kell a beszélgetést. Ha az egyik fél hozzájárult (Te) akkor bíróságon is felhasználható. Ha véletlen dulakodás, vagy fenyegetőzés van, akkor a pénzednek lőttek, sosem lesz vége a hivatalos eljárásnak. Szerintem itt is - mint sokszor - értelmes emberi hangnemben elmondod neki mi történt, és ha tudja mi a becsület, nem fog elszaladni.

@ Te, és jók ezek a 2.8-as dukátók?

Kiarát ne keresd!
Megtalálta a bácsikát...
Kép
Az öreg a műhely mögött volt és ma is praktizál tovább.
Kiara meg nem jelentkezik.
Tud róla valaki valamit? :roll:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 21:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.22. 01:00
Hozzászólások: 768
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330iA
Évjárata: 2002
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
afcajax írta:
Rjani530d írta:
afcajax írta:
No most jövök a szerelőtől a szokásos olajcserét követően, de ha már ott voltam az alábbiakat cseréltettem:
kb. 7,5 liter olaj: 19 600 HUF
Olajszűrő: 2 810 HUF
Levegőszűrő: 3 250HUF
Pollenszűrő: 7 560 HUF
Benzinszűrő: 20 100 HUF
6db gyertya: 23 880 HUF
Munkadíj: 7 500 HUF
Összesen: 84 700 HUF


:franko:
Alakul a gépem! :lol:

Csak szólj nyugodtan ha érte jössz. A kulcsot benne hagyom :wink:


Áááá, még megvárom, hogy a hengerfejet megcsináltasd! :lol:

Ajaj, van egy rossz hírem, úgy néz ki nem hengerfejes :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 08:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
afcajax írta:
Rjani530d írta:
afcajax írta:
Rjani530d írta:
afcajax írta:
No most jövök a szerelőtől a szokásos olajcserét követően, de ha már ott voltam az alábbiakat cseréltettem:
kb. 7,5 liter olaj: 19 600 HUF
Olajszűrő: 2 810 HUF
Levegőszűrő: 3 250HUF
Pollenszűrő: 7 560 HUF
Benzinszűrő: 20 100 HUF
6db gyertya: 23 880 HUF
Munkadíj: 7 500 HUF
Összesen: 84 700 HUF


:franko:
Alakul a gépem! :lol:

Csak szólj nyugodtan ha érte jössz. A kulcsot benne hagyom :wink:


Áááá, még megvárom, hogy a hengerfejet megcsináltasd! :lol:

Ajaj, van egy rossz hírem, úgy néz ki nem hengerfejes :cry:


Na látod, nincs annak semmi baja. Vaklárma volt. Nekem is jelen volt már a fehér trutyi az olajbeöntőnél az 518-on. Volt egy balatoni utam, mindjárt eltűnt. Néha be kell iktatni a hosszútávú utat. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 13:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bmw520ds írta:
PapaBoss írta:
kiara írta:
Az emberrel aki az olajcserét végezte szeretném emberi módon elintézni, hogy legalább egy részét megtérítse a káromnak. Félek, ha pofánverem, az nem old meg semmit, max. a dühömet csillapítja majd valamelyest. Ráadásul 55 körüli a bácsika.
Mit tanácsoltok? Milyen módon vegyem rá, hogy fizesse ki a káromnak legalább egy részét? Most már sajnálom, hogy nem kértem számlát.


Egy ujjal se nyúlj hozzá, és ha van rá mód, rögzíteni kell a beszélgetést. Ha az egyik fél hozzájárult (Te) akkor bíróságon is felhasználható. Ha véletlen dulakodás, vagy fenyegetőzés van, akkor a pénzednek lőttek, sosem lesz vége a hivatalos eljárásnak. Szerintem itt is - mint sokszor - értelmes emberi hangnemben elmondod neki mi történt, és ha tudja mi a becsület, nem fog elszaladni.

@ Te, és jók ezek a 2.8-as dukátók?

Kiarát ne keresd!
Megtalálta a bácsikát...
Kép
Az öreg a műhely mögött volt és ma is praktizál tovább.
Kiara meg nem jelentkezik.
Tud róla valaki valamit? :roll:


Mintha láttam volna.... :mrgreen:

Kép

Viccet félretéve én megvizsgálnám okával a problémát, mert kicsit hihetetlen, hogy egyik pillanatról a másikra ilyen olajmennyiség eltűnjön egy motorból. Nem volt dolgom még teszkós olajjal, de nem tudom elképzelni hogy egy tapasztalt, öreg róka valami hasonlóan szar olajjal szervizeli az ügyfélkörét.

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.02. 23:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
PapaBoss írta:
kiara írta:
Az emberrel aki az olajcserét végezte szeretném emberi módon elintézni, hogy legalább egy részét megtérítse a káromnak. Félek, ha pofánverem, az nem old meg semmit, max. a dühömet csillapítja majd valamelyest. Ráadásul 55 körüli a bácsika.
Mit tanácsoltok? Milyen módon vegyem rá, hogy fizesse ki a káromnak legalább egy részét? Most már sajnálom, hogy nem kértem számlát.


Egy ujjal se nyúlj hozzá, és ha van rá mód, rögzíteni kell a beszélgetést. Ha az egyik fél hozzájárult (Te) akkor bíróságon is felhasználható. Ha véletlen dulakodás, vagy fenyegetőzés van, akkor a pénzednek lőttek, sosem lesz vége a hivatalos eljárásnak. Szerintem itt is - mint sokszor - értelmes emberi hangnemben elmondod neki mi történt, és ha tudja mi a becsület, nem fog elszaladni.

@ Te, és jók ezek a 2.8-as dukátók?

Kiarát ne keresd!
Megtalálta a bácsikát...
Kép
Az öreg a műhely mögött volt és ma is praktizál tovább.
Kiara meg nem jelentkezik.
Tud róla valaki valamit? :roll:


Mintha láttam volna.... :mrgreen:

Kép

Viccet félretéve én megvizsgálnám okával a problémát, mert kicsit hihetetlen, hogy egyik pillanatról a másikra ilyen olajmennyiség eltűnjön egy motorból. Nem volt dolgom még teszkós olajjal, de nem tudom elképzelni hogy egy tapasztalt, öreg róka valami hasonlóan szar olajjal szervizeli az ügyfélkörét.


Na szevasztok srácok!
Kicsit hanyagoltam a fórumot :oops: , nappal dolgoztam, esténként meg a Land Cruiseremet pofozgattam, mivel nem maradt más autóm.
A szerelőim amúgy nagyon segítőkészek voltak és a javítás idejére kaptam tőlük teljesen díjmentes használatra egy Corollát.
Az öreg szakit hagytam a fenébe. Megmondtam a véleményemet és ennyi. Bizonyítani nem tudom, hogy miatta történt a dolog, így nem érdemes rá az időmet pazarolni.
Végre elkészült a motorom!!! :taps:
A javítás vége 360eft volt. Három nap alatt bejárattam :facepalm: . Első nap itthon autóztam, aztán kint voltam Lengyelországban. Az első meglepetés az volt, hogy a motorgenerált követően elment az étvágya. 5,1 literes átlag volt 1100km-n! :nyelves: :drive

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 00:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Na szevasztok srácok!
Kicsit hanyagoltam a fórumot :oops: , nappal dolgoztam, esténként meg a Land Cruiseremet pofozgattam, mivel nem maradt más autóm.
A szerelőim amúgy nagyon segítőkészek voltak és a javítás idejére kaptam tőlük teljesen díjmentes használatra egy Corollát.
Az öreg szakit hagytam a fenébe. Megmondtam a véleményemet és ennyi. Bizonyítani nem tudom, hogy miatta történt a dolog, így nem érdemes rá az időmet pazarolni.
Végre elkészült a motorom!!! :taps:
A javítás vége 360eft volt. Három nap alatt bejárattam :facepalm: . Első nap itthon autóztam, aztán kint voltam Lengyelországban. Az első meglepetés az volt, hogy a motorgenerált követően elment az étvágya. 5,1 literes átlag volt 1100km-n! :nyelves: :drive


Ez nagyon jó hír! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.03. 00:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
kiara írta:
Na szevasztok srácok!
Kicsit hanyagoltam a fórumot :oops: , nappal dolgoztam, esténként meg a Land Cruiseremet pofozgattam, mivel nem maradt más autóm.
A szerelőim amúgy nagyon segítőkészek voltak és a javítás idejére kaptam tőlük teljesen díjmentes használatra egy Corollát.
Az öreg szakit hagytam a fenébe. Megmondtam a véleményemet és ennyi. Bizonyítani nem tudom, hogy miatta történt a dolog, így nem érdemes rá az időmet pazarolni.
Végre elkészült a motorom!!! :taps:
A javítás vége 360eft volt. Három nap alatt bejárattam :facepalm: . Első nap itthon autóztam, aztán kint voltam Lengyelországban. Az első meglepetés az volt, hogy a motorgenerált követően elment az étvágya. 5,1 literes átlag volt 1100km-n! :nyelves: :drive


Ez nagyon jó hír! :franko:



Hát még nekem Levi!
Már kezdtek elvonási tüneteim lenni.
Az év nagyon rosszul kezdődött, jan.2-án betörtek hozzánk, aztán mind a három autóm egyszerre utaltatta be magát a szervízbe és még 1-2 dolog. Most, hogy tavaszodik, már a "vasak" is rügyet hajtanak, úgy,hogy remélem idén már csak jó dolog történik velem! :D

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.09.19. 12:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.17. 00:00
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mayer015 írta:
Sziasztok!

Én 2010 novemberében vásároltam az autót 221000 kilóméterrel, azóta pedig szépen javítgatom amit kell, bár elég jó állapotban vettem, és az állapotához képest olcsón is

Az én költségeim (sajnos a kilómétert nem írtam mindenhol):

Mielőtt megvettem szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Muha Atinál szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Jackson 2-2,5óra diag 8000 (4000/óra)
Autokozmetika 10000ft
Mafra pulimax by XenonBalázs 3890ft 0,5L
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft
1l olaj ( mert nem néztem a szintet és hirtelen kellett) 6000ft
Komplett fényezés ( mert leöntétték és még mindig nem jó, ezért télen ismétlés) 500000ft
Az üzemanyagot nem számoltam! De most van benne 229372km!
Ez idáig ennyi, de van még rajta javítani való! :)


Szisztok,

Na akkor ahogy igértem megírom a mostani munkát. Előzmény márciusban vezérlés javítás mert behalt ( leszaladt a bakelit betét láncátvezetőről, mindennel együtt cirka 200 volt: új nagy lánc, lánc átvezető, új akssi teljes tömítéskészlet), aztán miután kész lett rá 1500km-re kb megforralta a vizet. Sok állás és most végre júliusban sikerült neki állni, úgy rendesen és rendbe rakni. Most egyenlőre minden ok vele( le is kopogom) :D Nagy meló volt, motor ki szét az egész. Hengerfej tömítés égett át, elküldtük gépmunkára ott azért kértünk nyomáspróbát és szerencsére semmi baja. Ezután síkolták szelepbeszabályozás+szelepszárszimering csere, és jött vissza. ztán kezdtük összeépíteni, persze a Wallis néha keresztbe tett, hogy ne legyen egyszerű az életem, felcseréltek csöveket, szal nem volt egyszerű. Nagyrészt mindent kicseréltünk amit szükségesnek láttunk illetve amit megbontottunk. Most gyönyörű szépen jár a motor. :D Akkor a cserélt alkatrészek listája, illetve a munkafolyamatok (sajnos az alkatrész árakat nem írtam fel, külön, majd a számlán megnézem):

- Hengerfej munka(síkolás, szelepbeszabályozás, szelepszárszimering csere) 70000ft
- hardy tárcsa csere
- 3 hidrotőke csere
- blokktömítések (eleje, karter, nagy karter, váltó, vízpumpa, kipufogó leömlő stb. minden amit megbontottunk oda új tömítés ment)
- 2 váltó olajhűtő cső 56000ft
- jobb hátsó kerékagy
- thermosztát
- 2 kis vezérműlánc+hozzá az olajpatronos feszítők
- nagy lánc feszítő+egy vezető
- motortartó bakok
- motorolaj+váltó olaj 5L( köszönet érte Pap Tamásnak)
- hűtő folyadék
- szervoolaj
- nagy hűtő radiátor+ hűtő cső (a legtöbbet cseréltük a múltkor)
- váltótartó gumibakok
- váltóban szimering csere
- hengerfejtömítés
- hengerfej csavarok
- szelepfedél szinterezés
- fényezés javítás ( teljesen új lakkozás, még csak félig van kész)
kb ennyi.... összköltségben kb 400000ft, de végre jó és szépen jár :D lehet kihagytam vmit a listából, de elég sokminden ment a levesbe és kapott újat az autó belőle. Ezúton szertném megköszönni az egész munkát édesapámnak, aki kiváló, precíz munkát végzett, és természetesen mindazoknak akik segédkeztek még az autó újjá varázsolásában.

Üdv: Dani

_________________
Üdv,
Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 00:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.19. 00:00
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!


2,5 éve vettem 96-os tds-em.
224535km vásárlásnál.Kötelező szervíz egyből!
Most 247000km az óraállás.

Amiket cseréltem eddig:

A kötelezők max.15000km-ként
-Olaj 8l 22000ft
-Olajszűrő 4000ft
-Gázolajszűrő 5000ft

Egyéb cserék:

-Üzememanyagpumpa(tankba) 27000ft
-Stabil pálca 4000ft
-ABS bal hátsó jeladó 11000ft
-Gumifékcsővek,hátul 6000ft
-Jobb első lengőkar(nagy) 22000Ft
-Légszűrő 11000ft
-Pollenszűrő 7500ft
-Ablaktörlő lapát 10000ft
-Váltórúd felújjító készlet 25000ft
-Futómű állítás 6000ft 2x
-Pixeljavítás(board,MID) 45000ft
-Gumiszőnyeg garnitúra 7500ft

Saját hülyeségek:

-M5 szárny 20000ft
-Sötétítés 35000ft
-Karbonozás 10000ft
-"fehérítés"(lámpák,index) 60000ft
-Ültetés 50000ft
-Óraegység gyűrűzés 9000ft
-Alufelni 19" 250000ft
-LED izzók 10000ft
-Angel eyes karika 14000ft

Kb. ennyi a lista első nekifutásra.

A kocsi azóta is hibátlanul üzemel télen-nyáron a gondos odafigyelésnek és törödésnek hála!

-


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 09:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
perobesz525tds írta:
Sziasztok!


2,5 éve vettem 96-os tds-em.
224535km vásárlásnál.Kötelező szervíz egyből!
Most 247000km az óraállás.

Amiket cseréltem eddig:

A kötelezők max.15000km-ként
-Olaj 8l 22000ft
-Olajszűrő 4000ft
-Gázolajszűrő 5000ft

Egyéb cserék:

-Üzememanyagpumpa(tankba) 27000ft
-Stabil pálca 4000ft
-ABS bal hátsó jeladó 11000ft
-Gumifékcsővek,hátul 6000ft
-Jobb első lengőkar(nagy) 22000Ft
-Légszűrő 11000ft
-Pollenszűrő 7500ft
-Ablaktörlő lapát 10000ft
-Váltórúd felújjító készlet 25000ft
-Futómű állítás 6000ft 2x
-Pixeljavítás(board,MID) 45000ft
-Gumiszőnyeg garnitúra 7500ft

Saját hülyeségek:

-M5 szárny 20000ft
-Sötétítés 35000ft
-Karbonozás 10000ft
-"fehérítés"(lámpák,index) 60000ft
-Ültetés 50000ft
-Óraegység gyűrűzés 9000ft
-Alufelni 19" 250000ft
-LED izzók 10000ft
-Angel eyes karika 14000ft

Kb. ennyi a lista első nekifutásra.

A kocsi azóta is hibátlanul üzemel télen-nyáron a gondos odafigyelésnek és törödésnek hála!

-


:franko:

Szép leírás!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 10:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
perobesz525tds írta:
Sziasztok!


2,5 éve vettem 96-os tds-em.
224535km vásárlásnál.Kötelező szervíz egyből!
Most 247000km az óraállás.

Amiket cseréltem eddig:

A kötelezők max.15000km-ként
-Olaj 8l 22000ft
-Olajszűrő 4000ft
-Gázolajszűrő 5000ft

Egyéb cserék:

-Üzememanyagpumpa(tankba) 27000ft
-Stabil pálca 4000ft
-ABS bal hátsó jeladó 11000ft
-Gumifékcsővek,hátul 6000ft
-Jobb első lengőkar(nagy) 22000Ft
-Légszűrő 11000ft
-Pollenszűrő 7500ft
-Ablaktörlő lapát 10000ft
-Váltórúd felújjító készlet 25000ft
-Futómű állítás 6000ft 2x
-Pixeljavítás(board,MID) 45000ft
-Gumiszőnyeg garnitúra 7500ft

Saját hülyeségek:

-M5 szárny 20000ft
-Sötétítés 35000ft
-Karbonozás 10000ft
-"fehérítés"(lámpák,index) 60000ft
-Ültetés 50000ft
-Óraegység gyűrűzés 9000ft
-Alufelni 19" 250000ft
-LED izzók 10000ft
-Angel eyes karika 14000ft

Kb. ennyi a lista első nekifutásra.

A kocsi azóta is hibátlanul üzemel télen-nyáron a gondos odafigyelésnek és törödésnek hála!

-

Szia Robi!
Igen eltűntél innen :!:
Gratula! TDS a KIRÁLY :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator