* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.27. 08:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi128 írta:
Sziasztok!
Megtetszett a e39-es m5 és jókat hallottam róla, hogy nem vészes a fenntartása, de utána olvastam vanos problémákról meg hogy ha egyszer elromlott utána már mindig kattogni fog. Tudna valaki segíteni hogy mivel kell számolni egy 15 éves 250 000Km-t futott m5 nél ? Nyilván nem apróságokra gondolok, hanem pl vanost kell-e esetleg cserélni bennük bizonyos idő után ? Vagy elég felújítani? Vagy ha jól működik sokáig nincs vele gond?
Üdv:Imi

Simán elég felújítani. Láttam egy párat szétszedve mostanság! :D
Nem vagyok szerelő!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: imi128
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.27. 09:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Láttam egy párat szétszedve mostanság!


:mrgreen: , és ugyanakkor :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.27. 09:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi128 írta:
Sziasztok!
Megtetszett a e39-es m5 és jókat hallottam róla, hogy nem vészes a fenntartása, de utána olvastam vanos problémákról meg hogy ha egyszer elromlott utána már mindig kattogni fog. Tudna valaki segíteni hogy mivel kell számolni egy 15 éves 250 000Km-t futott m5 nél ? Nyilván nem apróságokra gondolok, hanem pl vanost kell-e esetleg cserélni bennük bizonyos idő után ? Vagy elég felújítani? Vagy ha jól működik sokáig nincs vele gond?
Üdv:Imi


Ezeknek a vanosa mindig kattog,attól még nem rossz,van rá teszt,meg kell csinálni.
Csak abból indulj ki,hogy a 250.000km-ből kb. mennyit ment füstölgő gumikkal és/vagy kilinccsel előre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: imi128
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.27. 15:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.21. 14:36
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezeknek a vanosa mindig kattog,attól még nem rossz,van rá teszt,meg kell csinálni.
Csak abból indulj ki,hogy a 250.000km-ből kb. mennyit ment füstölgő gumikkal és/vagy kilinccsel előre.[/quote]

Milyen teszt ? Debrecen környékén ismertek szakembert aki ért ehhez ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.28. 12:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Szeptemberi termés:

Váltó olajcsere+szűrő
Kormámyösszekötők, lengőkarok
Intercooler
Futóműbeállítás
Első szélvédő
Kulcs tanítás
2db pollenszűrő
Felni javítás :facepalm:, 2db Bridgestone potenza 235/40r18

Összesen 364.000 Huf ------Inkább ne számoltam volna össze :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.28. 13:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
imi128 írta:

Milyen teszt ? Debrecen környékén ismertek szakembert aki ért ehhez ?

Vollai Feri Civis Mobil

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: imi128
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pzotyo írta:
nagy.matyika írta:
Nem akarlak megbántani, de egy e39 szervizelése már nem kimondottan igényel vaskos tárcát. 12-18 éves autókról beszélünk! Gyakorlatilag szinte minden van hozzá nevetséges árakon. Ha új alkatrészekben gondolkozok, akkor sem vészes (gyári ATE féktrácsa előre 30d-re 20 ezer forint/db). Örülnék, ha most csak annyi lett volna. Persze, akinek 100 ezer forintos fizetése van, akkor az én látásmódom szerint, jobban teszi, ha valami új és egyszerű autót vesz, de ízlések és pofonok. Ezekre az autókra úgyis előbb utóbb a koruknál fogva mindig költeni kell egy kicsit.

Az én tapasztalatom szerint egy e39 jóval strapabíróbb, mint egy e60 sajnos. Ha az ex e39 528i-nk szerviztörténetét nézem nálunk, akkor gyakorlatilag egyedül a visco ventilátor volt az, ami ténylegesen elromlott 5 év alatt. A többi az kötelező szerviz vagy kopó alkatrészek cseréje volt. Biztos, hogy van olyan autó amibe mocskosul belehet nyúlni és minden része széthullik, de ezzel kalkulálni kell vételkor.
Az pedig, hogy 1 millát évente rá kéne költeni. Hát szépen mondva be is b*szott volna :doglotlo:

Mai napig szeretem és örömmel nézek egy szép állapotú e39-et, de már csak életérzés, nem pedig prémium érzés egy ilyen autó használata.

:mereg:
Nem Érted miről beszéltem, pl én napi 200-250km-t megyek átlag Kb. 80e/év minimum 3 olajcsere 8l castrol edge+szűrők plusz 2-3 garnitúra gumi 30-40e/db(245/40W18) ez kb már maga 600eft, vesd össze a renault-dacia 1.5dci-vel Én pl. nem autószerelő vagyok és inkább megfizetem a hozzáértést minthogy a haver buherálja, hát nekem símán benne van egy milkában a gép/év úgy, hogy mintahogy irtam ,ha valami 1000eurónál többe nézne ki vennék másik jót 3000ért. Igaz a renault-daciat is lehet háromnaponta mosatni kéthetente waxolni de minek. Az én gépem 11éves de még ma is megnézik itt Írországban is ahol akinek 5évnél régebbi az autója azt a helyiek nem veszik emberszámba..


Természetesen így nem is csoda az évi majd egymillió! 80e.km. -enként 2-3 garnitúra gumi ??!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 08:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
Pzotyo írta:
nagy.matyika írta:
Nem akarlak megbántani, de egy e39 szervizelése már nem kimondottan igényel vaskos tárcát. 12-18 éves autókról beszélünk! Gyakorlatilag szinte minden van hozzá nevetséges árakon. Ha új alkatrészekben gondolkozok, akkor sem vészes (gyári ATE féktrácsa előre 30d-re 20 ezer forint/db). Örülnék, ha most csak annyi lett volna. Persze, akinek 100 ezer forintos fizetése van, akkor az én látásmódom szerint, jobban teszi, ha valami új és egyszerű autót vesz, de ízlések és pofonok. Ezekre az autókra úgyis előbb utóbb a koruknál fogva mindig költeni kell egy kicsit.

Az én tapasztalatom szerint egy e39 jóval strapabíróbb, mint egy e60 sajnos. Ha az ex e39 528i-nk szerviztörténetét nézem nálunk, akkor gyakorlatilag egyedül a visco ventilátor volt az, ami ténylegesen elromlott 5 év alatt. A többi az kötelező szerviz vagy kopó alkatrészek cseréje volt. Biztos, hogy van olyan autó amibe mocskosul belehet nyúlni és minden része széthullik, de ezzel kalkulálni kell vételkor.
Az pedig, hogy 1 millát évente rá kéne költeni. Hát szépen mondva be is b*szott volna :doglotlo:

Mai napig szeretem és örömmel nézek egy szép állapotú e39-et, de már csak életérzés, nem pedig prémium érzés egy ilyen autó használata.

:mereg:
Nem Érted miről beszéltem, pl én napi 200-250km-t megyek átlag Kb. 80e/év minimum 3 olajcsere 8l castrol edge+szűrők plusz 2-3 garnitúra gumi 30-40e/db(245/40W18) ez kb már maga 600eft, vesd össze a renault-dacia 1.5dci-vel Én pl. nem autószerelő vagyok és inkább megfizetem a hozzáértést minthogy a haver buherálja, hát nekem símán benne van egy milkában a gép/év úgy, hogy mintahogy irtam ,ha valami 1000eurónál többe nézne ki vennék másik jót 3000ért. Igaz a renault-daciat is lehet háromnaponta mosatni kéthetente waxolni de minek. Az én gépem 11éves de még ma is megnézik itt Írországban is ahol akinek 5évnél régebbi az autója azt a helyiek nem veszik emberszámba..


Természetesen így nem is csoda az évi majd egymillió! 80e.km. -enként 2-3 garnitúra gumi ??!

3 olajcsere jut csak 80e km-re? :shock:
Nálam minimum 5, de inkább 8 lenne. Igaz, ha ennyit mennék, lehet én is elkezdeném nyújtani az olajcsere peridódust. :facepalm:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 16:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
lacci írta:
Pzotyo írta:
nagy.matyika írta:
Nem akarlak megbántani, de egy e39 szervizelése már nem kimondottan igényel vaskos tárcát. 12-18 éves autókról beszélünk! Gyakorlatilag szinte minden van hozzá nevetséges árakon. Ha új alkatrészekben gondolkozok, akkor sem vészes (gyári ATE féktrácsa előre 30d-re 20 ezer forint/db). Örülnék, ha most csak annyi lett volna. Persze, akinek 100 ezer forintos fizetése van, akkor az én látásmódom szerint, jobban teszi, ha valami új és egyszerű autót vesz, de ízlések és pofonok. Ezekre az autókra úgyis előbb utóbb a koruknál fogva mindig költeni kell egy kicsit.

Az én tapasztalatom szerint egy e39 jóval strapabíróbb, mint egy e60 sajnos. Ha az ex e39 528i-nk szerviztörténetét nézem nálunk, akkor gyakorlatilag egyedül a visco ventilátor volt az, ami ténylegesen elromlott 5 év alatt. A többi az kötelező szerviz vagy kopó alkatrészek cseréje volt. Biztos, hogy van olyan autó amibe mocskosul belehet nyúlni és minden része széthullik, de ezzel kalkulálni kell vételkor.
Az pedig, hogy 1 millát évente rá kéne költeni. Hát szépen mondva be is b*szott volna :doglotlo:

Mai napig szeretem és örömmel nézek egy szép állapotú e39-et, de már csak életérzés, nem pedig prémium érzés egy ilyen autó használata.

:mereg:
Nem Érted miről beszéltem, pl én napi 200-250km-t megyek átlag Kb. 80e/év minimum 3 olajcsere 8l castrol edge+szűrők plusz 2-3 garnitúra gumi 30-40e/db(245/40W18) ez kb már maga 600eft, vesd össze a renault-dacia 1.5dci-vel Én pl. nem autószerelő vagyok és inkább megfizetem a hozzáértést minthogy a haver buherálja, hát nekem símán benne van egy milkában a gép/év úgy, hogy mintahogy irtam ,ha valami 1000eurónál többe nézne ki vennék másik jót 3000ért. Igaz a renault-daciat is lehet háromnaponta mosatni kéthetente waxolni de minek. Az én gépem 11éves de még ma is megnézik itt Írországban is ahol akinek 5évnél régebbi az autója azt a helyiek nem veszik emberszámba..


Természetesen így nem is csoda az évi majd egymillió! 80e.km. -enként 2-3 garnitúra gumi ??!

3 olajcsere jut csak 80e km-re? :shock:
Nálam minimum 5, de inkább 8 lenne. Igaz, ha ennyit mennék, lehet én is elkezdeném nyújtani az olajcsere peridódust. :facepalm:

Nem tudom miert, de itt ugy van beallitva a szerviz indikator, hogy kb 15-20 ezer merfoldenkent fogy el az 5 zold jel. Az en kocsim szervizkonyve is kb 16 ezrenkent jelol szervizt. Ettol fuggetlenul en kb 10k merfoldenkent cserelek olajat.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Nem tudom miert, de itt ugy van beallitva a szerviz indikator, hogy kb 15-20 ezer merfoldenkent fogy el az 5 zold jel. Az en kocsim szervizkonyve is kb 16 ezrenkent jelol szervizt. Ettol fuggetlenul en kb 10k merfoldenkent cserelek olajat.

Azok a ledek becsapósak. Sok mindent figyelnek. Teljesen változó, hogy kinek mikor fogy el. Talán 3 éve reseteltem utoljára és még mindig égett 2 zöld. :)

Valahol talán Jackson értekezett róla, de hogy beszéltünk róla az tuti.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 19:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
Nem tudom miert, de itt ugy van beallitva a szerviz indikator, hogy kb 15-20 ezer merfoldenkent fogy el az 5 zold jel. Az en kocsim szervizkonyve is kb 16 ezrenkent jelol szervizt. Ettol fuggetlenul en kb 10k merfoldenkent cserelek olajat.



Ha jól tudom, figyeli a hidegindítást, a kigyorsításokat, az autópályatempót, stb, stb. A szervíz intervallum resetnél visszaáll a számláló, majd az említett szempontok alapján elkezdi levonogatni. Ezt pedig a ledek elfogyásával jeleniti meg az autó a júzernek.

:szerintem


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára imi36 2014.10.03. 19:37-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 19:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
morv írta:
Nem tudom miert, de itt ugy van beallitva a szerviz indikator, hogy kb 15-20 ezer merfoldenkent fogy el az 5 zold jel. Az en kocsim szervizkonyve is kb 16 ezrenkent jelol szervizt. Ettol fuggetlenul en kb 10k merfoldenkent cserelek olajat.

Azok a ledek becsapósak. Sok mindent figyelnek. Teljesen változó, hogy kinek mikor fogy el. Talán 3 éve reseteltem utoljára és még mindig égett 2 zöld. :)

Valahol talán Jackson értekezett róla, de hogy beszéltünk róla az tuti.

En ugy tudom az elfogyasztott uzemanyag mrnnyiseg alapjan fogynak a ledek. Lehet nem teljes koru a tajekozottsagom.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
En ugy tudom az elfogyasztott uzemanyag mrnnyiseg alapjan fogynak a ledek. Lehet nem teljes koru a tajekozottsagom.

Annál összetettebb! Valami olyasmi amit Imi36 ír. Több szempont alapján számol ez biztos.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 09:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindenesetre én biztosra megyek. Tízezrenként cserélem, LEDektől függetlenül.
Eddig bevált a taktika. még mindig szépen zakatol az öreg dízel.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 09:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Mindenesetre én biztosra megyek. Tízezrenként cserélem, LEDektől függetlenül.
Eddig bevált a taktika. még mindig szépen zakatol az öreg dízel.


En nyolcezrenkent cserelem az olajat. Utana 500 km.-ig alig fustol. Tetszik:)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 16:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
leslie írta:
Jerry írta:
Mindenesetre én biztosra megyek. Tízezrenként cserélem, LEDektől függetlenül.
Eddig bevált a taktika. még mindig szépen zakatol az öreg dízel.


En nyolcezrenkent cserelem az olajat. Utana 500 km.-ig alig fustol. Tetszik:)

Én 10 után... De az enyém akkor sem füstöl. Bár lehet hogy nem nyomom eléggé :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 06:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.19. 14:02
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Budapest-Debrecen
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
imi128 írta:

Milyen teszt ? Debrecen környékén ismertek szakembert aki ért ehhez ?

Vollai Feri Civis Mobil


Igen, Feri nagy tekintély itt a környéken.
A kollégám most vette meg az E60-át. Hát... mit is mondjak, egyben van az autó és sok szempontból egyedi.

Ha Ferihez be akarsz jelentkezni, akkor kb. 2 héttel számolj, annyi munkája van. Ez gondolom sokat elmond.

Nekem is jövőhéten kell hívni és időpontot kérni. De megéri várni, mert tudom, hogy hozzáértő kezek között lesz az autó, akárcsak JLaci kollégánál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek mobala az itt látható tagok köszönték meg: imi128
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.11.02. 17:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Ígértemhez híven, az M54B30 hadművelet költsége:
Az egyes tételek és alkatrészek árait külön nem tüntettem fel, mert ezek nagyjából bárhol kideríthetőek, másrészt az idegrendszeremet nem akartam végső próbára tenni, így csak a végösszeget adtam meg forintban.

gyűrűgarnitúra
hajtókarcsapágy garnitúra
szelepszár szimmering szett
szelepvezetők
szívósor tömítés
szelepfedél-tömítés készlet
hengerfej tömítés
olajteknő tömítés
vezérműlánc feszítők
gyújtógyertyák
főtengely szimmeringek
vanos felújító szett
szíjfeszítő görgő
vízpumpa
termosztát
vízcső 2 db
szervóolaj tartály
olajszűrőhöz O-gyűrűk, olajszűrőház tömítés, tömítőgyűrű
Folyadékok
Castrol Magnatec 5w40 full synt (újraindulást követő 2000-2500 km-ig)
szervóolaj (Dex III ATF)
szűrő cserék (levegő, pollen, olaj)
Diag
hengerfej köszörülés
munkadíj 1.

M54B30 - beszámítva a benézett B22
szállítási költség (2 x)

B30 légtömegmérő
B30 levegőszűrőház
B30 szívócső
motorvezérlés programozás
diag
munkadíj 2.

vanos beállítása gyári szerszámmal (csak munkadíj 3.)
Mindez összesen 590.000, Ft

Továbbá, az elkövetkező 2 hónapban pontot akarok tenni még a Disa szelep cserére, valamint az összeépítést követő bejáratási időszak (~2000 km) lejártával olajcserére (Motul vagy Liqui Moly). Végül megjegyzendő, hogy a projekt megvalósítása során felmerült bizonyos kényszerítő körülmények hatására a B25 kuplungja került vissza, amely jelenleg is jól szolgál, azonban feltehető, hogy hosszabb távon nem fogja bírni a többletnyomatékot; attól tartok, ez idővel a diffire is érvényes lehet.

Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba? Józan rációval válaszolva egyáltalán nem! Azonban úgy vélem, nem járok messze az igazságtól, ha megkockáztatom: az a döntés amellyel e sorok olvasói E39-et vesznek, fenntartanak és megtartanak, nem tartozik a racionális kategóriába és soha nem is fog oda tartozni.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: 14 admin, barbrady, Gabesz81, Goldman, Haminda, hamoriarpi, jimbi525d, jlaci74, Padre540, PeterE39 és 4 több felhasználó
Értékelés: 66.67%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.11.02. 18:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba? Józan rációval válaszolva egyáltalán nem! Azonban úgy vélem, nem járok messze az igazságtól, ha megkockáztatom: az a döntés amellyel e sorok olvasói E39-et vesznek, fenntartanak és megtartanak, nem tartozik a racionális kategóriába és soha nem is fog oda tartozni.

Ámen. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.11.02. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Zo78 írta:
Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba?


Én az E28-nál egy nagyságrenddel több pénznél járok, de úgy érzem Nekem, megéri. És az mindjárt 30 éves. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator