* *
Pontos idő: 2024.05.12. 22:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 17:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mayer015 írta:
Sziasztok!

Én 2010 novemberében vásároltam az autót 221000 kilóméterrel, azóta pedig szépen javítgatom amit kell, bár elég jó állapotban vettem, és az állapotához képest olcsón is

Az én költségeim (sajnos a kilómétert nem írtam mindenhol):

Mielőtt megvettem szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Muha Atinál szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Jackson 2-2,5óra diag 8000 (4000/óra)
Autokozmetika 10000ft
Mafra pulimax by XenonBalázs 3890ft 0,5L
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft
1l olaj ( mert nem néztem a szintet és hirtelen kellett) 6000ft
Komplett fényezés ( mert leöntétték és még mindig nem jó, ezért télen ismétlés) 500000ft
Az üzemanyagot nem számoltam! De most van benne 229372km!
Ez idáig ennyi, de van még rajta javítani való! :)

Akkor nekem úgy tűnik, hogy te nyered a Ft/km versenyt.
Nem is tudom melyik smiley-t használjam:
:D vagy :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 17:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.17. 00:00
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
mayer015 írta:
Sziasztok!

Én 2010 novemberében vásároltam az autót 221000 kilóméterrel, azóta pedig szépen javítgatom amit kell, bár elég jó állapotban vettem, és az állapotához képest olcsón is

Az én költségeim (sajnos a kilómétert nem írtam mindenhol):

Mielőtt megvettem szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Muha Atinál szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Jackson 2-2,5óra diag 8000 (4000/óra)
Autokozmetika 10000ft
Mafra pulimax by XenonBalázs 3890ft 0,5L
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft
1l olaj ( mert nem néztem a szintet és hirtelen kellett) 6000ft
Komplett fényezés ( mert leöntétték és még mindig nem jó, ezért télen ismétlés) 500000ft
Az üzemanyagot nem számoltam! De most van benne 229372km!
Ez idáig ennyi, de van még rajta javítani való! :)

Akkor nekem úgy tűnik, hogy te nyered a Ft/km versenyt.
Nem is tudom melyik smiley-t használjam:
:D vagy :cry:


Hát a fényezés nagyon rosszkor jött :( De nem érdemes rajta bánkódni, már megtörtént és minden rosszban van vmi jó, még így is, hogy nem százas a fényezés, meg van süllyedve ( de ez csak közelről látszik), nagyon szép a fénye :) Már csak kisebb javítani valóim vannak. Még egy lambdaszonda csere, légzsákvezérlő csere, műszerfal pixelhiba, kormány bőrözés, váltógomb bőrözés, lámpa plexi csere, aztán jönnek az opciális dolgog amik nem szükségesek feltétlenül ( kivéve a gumit), de amint pénzem lesz megcsinálom rajta ( ez a része még csak terv): 18" króm görgők, Bilstein sport gátlók+rúgók, új fejegység, faszább hifi, tetőmonitor szal ez már csak hab a tortára, ezek maradnak utoljára. A lényeg, hogy mindig előre kell tekinteni :)

_________________
Üdv,
Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 17:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Ó jaj, felsorolni sem tudom. :lol:

-vásárlás 263 ezer km-el, 2.3 millióért
-utána olaj- és szűrőcsere mindenben, váltót is beleértve, csomagtérajtó korrózió eltüntetése, egy szilent csere
-üzemanyagszivattyú csere
-rengeteg műanyag elem, illetve tömítés cseréje, így víz- és olajköpés megszüntetése
-hátsó emelési pontoknál lakatosmunka, ismételten a csomagtérajtó korrózió eltüntetése
-generátor, és önindító felújítás
-turbónyomás szabályozó szelep cseréje
-új lámpabúrák, és lámpamagasság állító pöckök cseréje
-abs/asc jeladó csere
-rendszámtáblavilágítás csere
-hátsó embléma csere
-termosztát csere
-felnigörgőzés
-baloldali tükörlap csere
-új első lökhárító
-két akkumulátor
-kézifék javítása

Kb. ennyi, ha jól rémlik, összegeket ne kérdezzetek, SOK. :| Most következik július elején egy váltófelújítás, kipufogó középrész csere, és rail szelep csere.
Mindezt 2 év, és 42 ezer km beletétele után. Ma néztem 305800 km van benne jelenleg. És ez egy jó állapotú autó volt, ennél sokkal, de sokkal siralmasabbak vannak a piacon, nem is tudom, hogy mit gondol az, aki 1 millióért akar jó E39-est venni.


Elkészült az autó, holnap megyek érte.
Az alábbiak lettek rajta csinálva:
-automata váltó wandler felújítás
-automata váltó olaj és szűrőcsere
-egy váltótartó gumibak
-common rail nyomásszabályozó szelep
-gázolajszűrő csere
-két alsó lengőkar csere
-kipufogó megfelelő rögzítése (nem a katalizátor csörömpölt, hanem le volt lazulva egy rögzítés)
-kormánynál egy gumiharang cseréje

Végösszeg: 237 ezer ft

Múlt héten volt még futóművesnél, ott is egy huszast le kellett szurkolni. Idén eddig szarul állunk, havi 60 ezer simán ráment átlagolva az autóra, és ebben nincs üzemanyagköltség, csak javítások.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 18:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mayer015 írta:
Sziasztok!

Én 2010 novemberében vásároltam az autót 221000 kilóméterrel, azóta pedig szépen javítgatom amit kell, bár elég jó állapotban vettem, és az állapotához képest olcsón is

Az én költségeim (sajnos a kilómétert nem írtam mindenhol):

Mielőtt megvettem szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Muha Atinál szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Jackson 2-2,5óra diag 8000 (4000/óra)
Autokozmetika 10000ft
Mafra pulimax by XenonBalázs 3890ft 0,5L
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft
1l olaj ( mert nem néztem a szintet és hirtelen kellett) 6000ft
Komplett fényezés ( mert leöntétték és még mindig nem jó, ezért télen ismétlés) 500000ft
Az üzemanyagot nem számoltam! De most van benne 229372km!
Ez idáig ennyi, de van még rajta javítani való! :)


Jacko árat emelt? :D

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jackson írta:
No akkor 242ekm-el vettem 2009-ben február valamikor (lásd fórum) cirka 2mFt és mint állati jó állapotú gyári alkatrészekkel szervizelt.
Vigyázat mivel Jackson maximalista a közrend meg zavarására alkalmas lista jön nem végig olvasni aki nem birja

Évi cirka max.24ekm fut a kocsi most nem irogatom az állásokat



" - ablak mosócsövek csere: 1méter levegőztető cső akvarisztikai boltból "

ezt nem tudom hová tenni :lol:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
No akkor 242ekm-el vettem 2009-ben február valamikor (lásd fórum) cirka 2mFt és mint állati jó állapotú gyári alkatrészekkel szervizelt.
Vigyázat mivel Jackson maximalista a közrend meg zavarására alkalmas lista jön nem végig olvasni aki nem birja

Évi cirka max.24ekm fut a kocsi most nem irogatom az állásokat

2009évben:
2009 Rendszeres/Rezsi(össz: kb.70eFt):
- Ntautó motor levegőszűrő + pollenszűrő (sima nem aktiv szenes) össz 25eFt
- rendszámtábla égő csere és hátsó ajtóban jobb helyzetjelző 5w csere
- baráti áron 9eft aktiv szén pollenszűrő
- klima tisztitás kb by muhaati 15eft
- Zöldkártya kb 7.280Ft
- jobb angel eyes izzócsere 1eft bömbölő
- fékolajcsere 10eFt Dot5 muhaati (3500ft/liter)

2009 Egyszeri vagy nagyobb beruházás(össz:kb.510eFt):
- Bal kerék: fék légterelő 23eFt, motorboritás 27eft, dobbetétek 2db 3100ft/db Ntautó összesen: 45297Ft
- új riasztó+szerelés 60eft, új kerékőr:15eFt
- nyár gumi: 120eFt GoodYear F1 Assymetric 235/45R17 94Y 4db
- Körkereszt Kft. Hella ABS szenzor (kb 25eft) csere + Bosch kézifék pofák össz 55eFt
- intenziv mosó motor csere ingyen bontott by muhaati (Köszi)
- ablak mosócsövek csere: 1méter levegőztető cső akvarisztikai boltból
- fényszóró mosó nem megy: muhaati szelep elött csö lehúzva.
- NT autó váltó szoftver upgrade 7eFt (max 15eft fix áras)
- LRA Első xenon szenzor csere bontott 5eft (rákosi úti bontó) rábasztam mert kiderült ez nem is bele való de ez ekkor még nem volt tudott
- Váltójavitás+olajcsere 45.000Ft Papp Tamás
- téli gumi felni a 17? 8Jx17 Styling 81 alpina 150eFt 4db
- Bal fényszóró madár utáni fix műanyag csere 5eFt (hála neked Bömbölő és nem komplett lámpa csere mint az NTautó mondta)
................
2010 évi

2010 Rendszeres (eddig:107eFt):
- téli ablakmosó BMW 5L 3*4200Ft)
- Olajcsere: BMW 5w-40 LL98 8*1liter+2liter: 2500Ft*8 és olajszűrő: 3.490Ft motor levegőszűrő: 5056Ft. Összesen:33546Ft
- nyári ablakmosó BMW kék tabletta (kb.6*1700Ft) + desztilált viz Csepeli csapat kb 500Ft 50-60 liter (valami 7,6ft/liter kimérve)
- pollenszűrő csere by muhaati kb 10eFt a pár
- jobb angel eyes izzó csere 1000Ft Bömbölő (muhaati olcsóbb)
- téli ablakmosó BMW 2*5L (2*4200Ft)
- hátsó fékpofa (TEXTAR 34216761281 14.695Ft, kopás jelző: 34351163207 3.758Ft)
- téli ablakmosó BMW 3*5L (33526779611 3*4200Ft) még utoljára mert 4990-re emelte a BMW: köszi neked

2010 Egyszeri vagy nagyobb beruházás (eddig:491eft):
- Belső elektrokróm tükör bohóc orral 15eft Schnitzer.
- BM24 rádiómodul javitás 6eFt Pmiki
- Kézifék bowden 2*6.000Ft+meló talán 35eFt: összesen 55eFt lett muhaati egy napos melóval (tehát meg egy halom minden benne van).
- Tanksapka zár vezető 445Ft
- hátsó ajtó világitás nem ég talán hátsó ajtónál törött: kontakt hiba by muhaati kijavitva
- Ajtó küszöb műanyag patent 5*33Ft alpina
- pollenszűrőház rögzitő rugó 494Ft alpina
- motorház tető bal gumi új kb.3eFt alpina
- fényszóró gumitömitések 2*1805Ft alpina
- Viszkó kuplung és ventilátor lapát csere Alpina gyári 65eFt
- klima ventilátor nem megy: kontakt hiba by muhaati
- Bal fényszóró LRA motor csere 5500Ft (motor maga 3500Ft) Bömbölő
- Jobb fényszóró állitó pöcök törött bömbölő 10eFt
- LRA Front Szenzor új alpina (véletlenül hátsót rendeltem sebaj már van az is) 20.069Ft
- új akkumlátor Exide Premium EA1000 35eFt forex
- Lambda szonda csere anyós oldal kat elött bank1 (fűtés hibás) csak új 25eft/szonda Bosch muhaati (és mák mivel 45eft lenne lista áron)
- CD váltó javitás rhantos ricsi haverja 12eFt
- vezérműtengely jeladó bank2 (vezető oldal) csere 20.069Ft alpina
- Klima újra feltöltés 8eft+2eft UV
- szelepfedél tömités csere anyag 2*5600Ft (alpina) + meló 6eft muhaati (kb 12eft lenne a V8 miatt)
- Hűtőfolyadék szintjelző szenzor 61318360876 (alpina 5.276Ft)
- LRA Xenon front magasság szenzor csere (igazi első 37146784697) alpina 19.964Ft
- első vese műanyag pöckei újabb 4db 4*61Ft
- Első bal takarólemez a kerékjáratban (Füredi luk törte össze, kerékjárati dobbetét avagy taposólemez) (alpina bal:51718159425 jobb:51718159426 3.045Ft per oldal, anya:07129925731 6*25Ft, csavar:07119901299 6*32Ft) és a két speciális tartó kapocs (egy tartalék 51118207874 2*100Ft),
- Vonószem 4eFt Devergo
- intenziv mosó schnitzer 4eft
- akkumlátor alsó tartó tálca schnitzer 3eft (vajon jó a Sedan a Touringban???)
- utastér középső szellőző konzol rács keret bontott 5eft schnitzer (angol ezért nincs középen fehér jel, de amúgy hibátlan)
- első lökháritó spoiler 2eFt schnitzer
- hűtőfolyadék szintjelző 61318360876 (5.276Ft) utóbb kiderült nem hibás csak más szint kell neki
- Motortér hátsó takaró műanyaglemez ami elporlott 51718157446 (alpina 5.734Ft) és hozzá a csavarok és anyák (4db bajonett zár 51718204904 4*110Ft, 4db kapocs 51717571975 4*100Ft)
- jobb hátsó stabilizátor-rúd (kutya csont) lötyög csere 33551095532 (alpina 5.396Ft)
- Mk2 to Mk3 GPS antennakábel retrofit (alpina 61 12 8 372 410 8.525Ft)
- MkIII navi Alibiman használt 25eFt nagyon baráti alapon
- hamoriárpi 22,5eFt jobb elektrokróm visszapillantó baráti alapon (végül is ingyen lett mert ledolgoztam nagyon baráti alapon)
- pohártartó hátul bontott ha van 5eFt Schnitzer
- hátsó utastéri lámpa borítás Schnitzer 3eFt
- AUC szenzor 4eFt
- hátsó ajtó (csak fém) Schnitzer 18eFt
- Hűtőfolyadék hőmérő thermosztátnál (kontakt hiba kétszer -48fok)13621703993 4.570Ft alpina
- Bömbölő hátsó PDC lapolt 12eFt (és nem volt hibás csak kábel gond volt nem baj van tartalék)
- Vizsga autóklub 24eFt
- PDC kábel készlet hátsó 61128387107 12620Ft plusz két adapter mama-mama 61128376876 2*2042Ft alpina
- Secondary air valve vákumcső 915Ft alpina
- Secondary air system egyenirányító szelepre gumi a blokk tetején 11731745265 265Ft alpina

NO ez 1.178.000Ft. Ami ha jól emlékszem amikor múltok számolta cirka 40ekm alatt sikerült.
Ebben MINDEN BENNE VAN csak a benzin nincs!!!
Aki nem számolja az ablakmosó árát is az csak magát ámítja hogy nem kerül ennyibe.

TCO (Total Cost of Ownership): 49eFt/hó+kb havi 60-70eft benya.
AZ az uraim nekem havi 110-120ezer Forintot nyúlok a zsebembe a BMW feelingért. Nem duma nem félre vezetés hanem a tények.

29,45Ft/km amitől nem meg lepődni, mert mivel a 10 éves tervezett üzemidő elején vagyok ezért még többet költök rá.
2011 is szépen alakul csak nem friss a lista. Igen vannak még húzos kiadás tervek: lengéscsillapitó csere 250eft (sport légrugós), festés és kaszni cirka 300-500eft stb.

Jackson, kicsit tömöritette a listáját

Helo
Valóban a BMW feelingért megkel fizetni
Hogy ne amortizálódjon ezeket rá is kell költeni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 23:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
jackson írta:
No akkor 242ekm-el vettem 2009-ben február valamikor (lásd fórum) cirka 2mFt és mint állati jó állapotú gyári alkatrészekkel szervizelt.
Vigyázat mivel Jackson maximalista a közrend meg zavarására alkalmas lista jön nem végig olvasni aki nem birja

Évi cirka max.24ekm fut a kocsi most nem irogatom az állásokat

2009évben:
2009 Rendszeres/Rezsi(össz: kb.70eFt):
- Ntautó motor levegőszűrő + pollenszűrő (sima nem aktiv szenes) össz 25eFt
- rendszámtábla égő csere és hátsó ajtóban jobb helyzetjelző 5w csere
- baráti áron 9eft aktiv szén pollenszűrő
- klima tisztitás kb by muhaati 15eft
- Zöldkártya kb 7.280Ft
- jobb angel eyes izzócsere 1eft bömbölő
- fékolajcsere 10eFt Dot5 muhaati (3500ft/liter)

2009 Egyszeri vagy nagyobb beruházás(össz:kb.510eFt):
- Bal kerék: fék légterelő 23eFt, motorboritás 27eft, dobbetétek 2db 3100ft/db Ntautó összesen: 45297Ft
- új riasztó+szerelés 60eft, új kerékőr:15eFt
- nyár gumi: 120eFt GoodYear F1 Assymetric 235/45R17 94Y 4db
- Körkereszt Kft. Hella ABS szenzor (kb 25eft) csere + Bosch kézifék pofák össz 55eFt
- intenziv mosó motor csere ingyen bontott by muhaati (Köszi)
- ablak mosócsövek csere: 1méter levegőztető cső akvarisztikai boltból
- fényszóró mosó nem megy: muhaati szelep elött csö lehúzva.
- NT autó váltó szoftver upgrade 7eFt (max 15eft fix áras)
- LRA Első xenon szenzor csere bontott 5eft (rákosi úti bontó) rábasztam mert kiderült ez nem is bele való de ez ekkor még nem volt tudott
- Váltójavitás+olajcsere 45.000Ft Papp Tamás
- téli gumi felni a 17? 8Jx17 Styling 81 alpina 150eFt 4db
- Bal fényszóró madár utáni fix műanyag csere 5eFt (hála neked Bömbölő és nem komplett lámpa csere mint az NTautó mondta)
................
2010 évi

2010 Rendszeres (eddig:107eFt):
- téli ablakmosó BMW 5L 3*4200Ft)
- Olajcsere: BMW 5w-40 LL98 8*1liter+2liter: 2500Ft*8 és olajszűrő: 3.490Ft motor levegőszűrő: 5056Ft. Összesen:33546Ft
- nyári ablakmosó BMW kék tabletta (kb.6*1700Ft) + desztilált viz Csepeli csapat kb 500Ft 50-60 liter (valami 7,6ft/liter kimérve)
- pollenszűrő csere by muhaati kb 10eFt a pár
- jobb angel eyes izzó csere 1000Ft Bömbölő (muhaati olcsóbb)
- téli ablakmosó BMW 2*5L (2*4200Ft)
- hátsó fékpofa (TEXTAR 34216761281 14.695Ft, kopás jelző: 34351163207 3.758Ft)
- téli ablakmosó BMW 3*5L (33526779611 3*4200Ft) még utoljára mert 4990-re emelte a BMW: köszi neked

2010 Egyszeri vagy nagyobb beruházás (eddig:491eft):
- Belső elektrokróm tükör bohóc orral 15eft Schnitzer.
- BM24 rádiómodul javitás 6eFt Pmiki
- Kézifék bowden 2*6.000Ft+meló talán 35eFt: összesen 55eFt lett muhaati egy napos melóval (tehát meg egy halom minden benne van).
- Tanksapka zár vezető 445Ft
- hátsó ajtó világitás nem ég talán hátsó ajtónál törött: kontakt hiba by muhaati kijavitva
- Ajtó küszöb műanyag patent 5*33Ft alpina
- pollenszűrőház rögzitő rugó 494Ft alpina
- motorház tető bal gumi új kb.3eFt alpina
- fényszóró gumitömitések 2*1805Ft alpina
- Viszkó kuplung és ventilátor lapát csere Alpina gyári 65eFt
- klima ventilátor nem megy: kontakt hiba by muhaati
- Bal fényszóró LRA motor csere 5500Ft (motor maga 3500Ft) Bömbölő
- Jobb fényszóró állitó pöcök törött bömbölő 10eFt
- LRA Front Szenzor új alpina (véletlenül hátsót rendeltem sebaj már van az is) 20.069Ft
- új akkumlátor Exide Premium EA1000 35eFt forex
- Lambda szonda csere anyós oldal kat elött bank1 (fűtés hibás) csak új 25eft/szonda Bosch muhaati (és mák mivel 45eft lenne lista áron)
- CD váltó javitás rhantos ricsi haverja 12eFt
- vezérműtengely jeladó bank2 (vezető oldal) csere 20.069Ft alpina
- Klima újra feltöltés 8eft+2eft UV
- szelepfedél tömités csere anyag 2*5600Ft (alpina) + meló 6eft muhaati (kb 12eft lenne a V8 miatt)
- Hűtőfolyadék szintjelző szenzor 61318360876 (alpina 5.276Ft)
- LRA Xenon front magasság szenzor csere (igazi első 37146784697) alpina 19.964Ft
- első vese műanyag pöckei újabb 4db 4*61Ft
- Első bal takarólemez a kerékjáratban (Füredi luk törte össze, kerékjárati dobbetét avagy taposólemez) (alpina bal:51718159425 jobb:51718159426 3.045Ft per oldal, anya:07129925731 6*25Ft, csavar:07119901299 6*32Ft) és a két speciális tartó kapocs (egy tartalék 51118207874 2*100Ft),
- Vonószem 4eFt Devergo
- intenziv mosó schnitzer 4eft
- akkumlátor alsó tartó tálca schnitzer 3eft (vajon jó a Sedan a Touringban???)
- utastér középső szellőző konzol rács keret bontott 5eft schnitzer (angol ezért nincs középen fehér jel, de amúgy hibátlan)
- első lökháritó spoiler 2eFt schnitzer
- hűtőfolyadék szintjelző 61318360876 (5.276Ft) utóbb kiderült nem hibás csak más szint kell neki
- Motortér hátsó takaró műanyaglemez ami elporlott 51718157446 (alpina 5.734Ft) és hozzá a csavarok és anyák (4db bajonett zár 51718204904 4*110Ft, 4db kapocs 51717571975 4*100Ft)
- jobb hátsó stabilizátor-rúd (kutya csont) lötyög csere 33551095532 (alpina 5.396Ft)
- Mk2 to Mk3 GPS antennakábel retrofit (alpina 61 12 8 372 410 8.525Ft)
- MkIII navi Alibiman használt 25eFt nagyon baráti alapon
- hamoriárpi 22,5eFt jobb elektrokróm visszapillantó baráti alapon (végül is ingyen lett mert ledolgoztam nagyon baráti alapon)
- pohártartó hátul bontott ha van 5eFt Schnitzer
- hátsó utastéri lámpa borítás Schnitzer 3eFt
- AUC szenzor 4eFt
- hátsó ajtó (csak fém) Schnitzer 18eFt
- Hűtőfolyadék hőmérő thermosztátnál (kontakt hiba kétszer -48fok)13621703993 4.570Ft alpina
- Bömbölő hátsó PDC lapolt 12eFt (és nem volt hibás csak kábel gond volt nem baj van tartalék)
- Vizsga autóklub 24eFt
- PDC kábel készlet hátsó 61128387107 12620Ft plusz két adapter mama-mama 61128376876 2*2042Ft alpina
- Secondary air valve vákumcső 915Ft alpina
- Secondary air system egyenirányító szelepre gumi a blokk tetején 11731745265 265Ft alpina

NO ez 1.178.000Ft. Ami ha jól emlékszem amikor múltok számolta cirka 40ekm alatt sikerült.
Ebben MINDEN BENNE VAN csak a benzin nincs!!!
Aki nem számolja az ablakmosó árát is az csak magát ámítja hogy nem kerül ennyibe.

TCO (Total Cost of Ownership): 49eFt/hó+kb havi 60-70eft benya.
AZ az uraim nekem havi 110-120ezer Forintot nyúlok a zsebembe a BMW feelingért. Nem duma nem félre vezetés hanem a tények.

29,45Ft/km amitől nem meg lepődni, mert mivel a 10 éves tervezett üzemidő elején vagyok ezért még többet költök rá.
2011 is szépen alakul csak nem friss a lista. Igen vannak még húzos kiadás tervek: lengéscsillapitó csere 250eft (sport légrugós), festés és kaszni cirka 300-500eft stb.

Jackson, kicsit tömöritette a listáját

Helo
Valóban a BMW feelingért megkel fizetni
Hogy ne amortizálódjon ezeket rá is kell költeni


Hát ez durva! Ennyi cuccot, meg bizbaszt kellett cserélni??? 8O
Megörűlnék ha műanyag izéket, pohártartót, vesepöcköket, lámpaborítást stb. kéne cserélni. Ez nem normális, nem értem, hogyan lehet ennyi apró hiba? 8O Ledöbbentem... 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 00:05 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
jackson írta:
No akkor 242ekm-el vettem 2009-ben február valamikor (lásd fórum) cirka 2mFt és mint állati jó állapotú gyári alkatrészekkel szervizelt.


Hát ez durva! Ennyi cuccot, meg bizbaszt kellett cserélni??? 8O
Megörűlnék ha műanyag izéket, pohártartót, vesepöcköket, lámpaborítást stb. kéne cserélni. Ez nem normális, nem értem, hogyan lehet ennyi apró hiba? 8O Ledöbbentem... 8O
Gondold el ha a fenti szöveg nincs ott!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 06:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
jackson írta:
No akkor 242ekm-el vettem 2009-ben február valamikor (lásd fórum) cirka 2mFt és mint állati jó állapotú gyári alkatrészekkel szervizelt.
Vigyázat mivel Jackson maximalista a közrend meg zavarására alkalmas lista jön nem végig olvasni aki nem birja

Évi cirka max.24ekm fut a kocsi most nem irogatom az állásokat

2009évben:
2009 Rendszeres/Rezsi(össz: kb.70eFt):
- Ntautó motor levegőszűrő + pollenszűrő (sima nem aktiv szenes) össz 25eFt
- rendszámtábla égő csere és hátsó ajtóban jobb helyzetjelző 5w csere
- baráti áron 9eft aktiv szén pollenszűrő
- klima tisztitás kb by muhaati 15eft
- Zöldkártya kb 7.280Ft
- jobb angel eyes izzócsere 1eft bömbölő
- fékolajcsere 10eFt Dot5 muhaati (3500ft/liter)

2009 Egyszeri vagy nagyobb beruházás(össz:kb.510eFt):
- Bal kerék: fék légterelő 23eFt, motorboritás 27eft, dobbetétek 2db 3100ft/db Ntautó összesen: 45297Ft
- új riasztó+szerelés 60eft, új kerékőr:15eFt
- nyár gumi: 120eFt GoodYear F1 Assymetric 235/45R17 94Y 4db
- Körkereszt Kft. Hella ABS szenzor (kb 25eft) csere + Bosch kézifék pofák össz 55eFt
- intenziv mosó motor csere ingyen bontott by muhaati (Köszi)
- ablak mosócsövek csere: 1méter levegőztető cső akvarisztikai boltból
- fényszóró mosó nem megy: muhaati szelep elött csö lehúzva.
- NT autó váltó szoftver upgrade 7eFt (max 15eft fix áras)
- LRA Első xenon szenzor csere bontott 5eft (rákosi úti bontó) rábasztam mert kiderült ez nem is bele való de ez ekkor még nem volt tudott
- Váltójavitás+olajcsere 45.000Ft Papp Tamás
- téli gumi felni a 17? 8Jx17 Styling 81 alpina 150eFt 4db
- Bal fényszóró madár utáni fix műanyag csere 5eFt (hála neked Bömbölő és nem komplett lámpa csere mint az NTautó mondta)
................
2010 évi

2010 Rendszeres (eddig:107eFt):
- téli ablakmosó BMW 5L 3*4200Ft)
- Olajcsere: BMW 5w-40 LL98 8*1liter+2liter: 2500Ft*8 és olajszűrő: 3.490Ft motor levegőszűrő: 5056Ft. Összesen:33546Ft
- nyári ablakmosó BMW kék tabletta (kb.6*1700Ft) + desztilált viz Csepeli csapat kb 500Ft 50-60 liter (valami 7,6ft/liter kimérve)
- pollenszűrő csere by muhaati kb 10eFt a pár
- jobb angel eyes izzó csere 1000Ft Bömbölő (muhaati olcsóbb)
- téli ablakmosó BMW 2*5L (2*4200Ft)
- hátsó fékpofa (TEXTAR 34216761281 14.695Ft, kopás jelző: 34351163207 3.758Ft)
- téli ablakmosó BMW 3*5L (33526779611 3*4200Ft) még utoljára mert 4990-re emelte a BMW: köszi neked

2010 Egyszeri vagy nagyobb beruházás (eddig:491eft):
- Belső elektrokróm tükör bohóc orral 15eft Schnitzer.
- BM24 rádiómodul javitás 6eFt Pmiki
- Kézifék bowden 2*6.000Ft+meló talán 35eFt: összesen 55eFt lett muhaati egy napos melóval (tehát meg egy halom minden benne van).
- Tanksapka zár vezető 445Ft
- hátsó ajtó világitás nem ég talán hátsó ajtónál törött: kontakt hiba by muhaati kijavitva
- Ajtó küszöb műanyag patent 5*33Ft alpina
- pollenszűrőház rögzitő rugó 494Ft alpina
- motorház tető bal gumi új kb.3eFt alpina
- fényszóró gumitömitések 2*1805Ft alpina
- Viszkó kuplung és ventilátor lapát csere Alpina gyári 65eFt
- klima ventilátor nem megy: kontakt hiba by muhaati
- Bal fényszóró LRA motor csere 5500Ft (motor maga 3500Ft) Bömbölő
- Jobb fényszóró állitó pöcök törött bömbölő 10eFt
- LRA Front Szenzor új alpina (véletlenül hátsót rendeltem sebaj már van az is) 20.069Ft
- új akkumlátor Exide Premium EA1000 35eFt forex
- Lambda szonda csere anyós oldal kat elött bank1 (fűtés hibás) csak új 25eft/szonda Bosch muhaati (és mák mivel 45eft lenne lista áron)
- CD váltó javitás rhantos ricsi haverja 12eFt
- vezérműtengely jeladó bank2 (vezető oldal) csere 20.069Ft alpina
- Klima újra feltöltés 8eft+2eft UV
- szelepfedél tömités csere anyag 2*5600Ft (alpina) + meló 6eft muhaati (kb 12eft lenne a V8 miatt)
- Hűtőfolyadék szintjelző szenzor 61318360876 (alpina 5.276Ft)
- LRA Xenon front magasság szenzor csere (igazi első 37146784697) alpina 19.964Ft
- első vese műanyag pöckei újabb 4db 4*61Ft
- Első bal takarólemez a kerékjáratban (Füredi luk törte össze, kerékjárati dobbetét avagy taposólemez) (alpina bal:51718159425 jobb:51718159426 3.045Ft per oldal, anya:07129925731 6*25Ft, csavar:07119901299 6*32Ft) és a két speciális tartó kapocs (egy tartalék 51118207874 2*100Ft),
- Vonószem 4eFt Devergo
- intenziv mosó schnitzer 4eft
- akkumlátor alsó tartó tálca schnitzer 3eft (vajon jó a Sedan a Touringban???)
- utastér középső szellőző konzol rács keret bontott 5eft schnitzer (angol ezért nincs középen fehér jel, de amúgy hibátlan)
- első lökháritó spoiler 2eFt schnitzer
- hűtőfolyadék szintjelző 61318360876 (5.276Ft) utóbb kiderült nem hibás csak más szint kell neki
- Motortér hátsó takaró műanyaglemez ami elporlott 51718157446 (alpina 5.734Ft) és hozzá a csavarok és anyák (4db bajonett zár 51718204904 4*110Ft, 4db kapocs 51717571975 4*100Ft)
- jobb hátsó stabilizátor-rúd (kutya csont) lötyög csere 33551095532 (alpina 5.396Ft)
- Mk2 to Mk3 GPS antennakábel retrofit (alpina 61 12 8 372 410 8.525Ft)
- MkIII navi Alibiman használt 25eFt nagyon baráti alapon
- hamoriárpi 22,5eFt jobb elektrokróm visszapillantó baráti alapon (végül is ingyen lett mert ledolgoztam nagyon baráti alapon)
- pohártartó hátul bontott ha van 5eFt Schnitzer
- hátsó utastéri lámpa borítás Schnitzer 3eFt
- AUC szenzor 4eFt
- hátsó ajtó (csak fém) Schnitzer 18eFt
- Hűtőfolyadék hőmérő thermosztátnál (kontakt hiba kétszer -48fok)13621703993 4.570Ft alpina
- Bömbölő hátsó PDC lapolt 12eFt (és nem volt hibás csak kábel gond volt nem baj van tartalék)
- Vizsga autóklub 24eFt
- PDC kábel készlet hátsó 61128387107 12620Ft plusz két adapter mama-mama 61128376876 2*2042Ft alpina
- Secondary air valve vákumcső 915Ft alpina
- Secondary air system egyenirányító szelepre gumi a blokk tetején 11731745265 265Ft alpina

NO ez 1.178.000Ft. Ami ha jól emlékszem amikor múltok számolta cirka 40ekm alatt sikerült.
Ebben MINDEN BENNE VAN csak a benzin nincs!!!
Aki nem számolja az ablakmosó árát is az csak magát ámítja hogy nem kerül ennyibe.

TCO (Total Cost of Ownership): 49eFt/hó+kb havi 60-70eft benya.
AZ az uraim nekem havi 110-120ezer Forintot nyúlok a zsebembe a BMW feelingért. Nem duma nem félre vezetés hanem a tények.

29,45Ft/km amitől nem meg lepődni, mert mivel a 10 éves tervezett üzemidő elején vagyok ezért még többet költök rá.
2011 is szépen alakul csak nem friss a lista. Igen vannak még húzos kiadás tervek: lengéscsillapitó csere 250eft (sport légrugós), festés és kaszni cirka 300-500eft stb.

Jackson, kicsit tömöritette a listáját

Helo
Valóban a BMW feelingért megkel fizetni
Hogy ne amortizálódjon ezeket rá is kell költeni


Hát ez durva! Ennyi cuccot, meg bizbaszt kellett cserélni??? 8O
Megörűlnék ha műanyag izéket, pohártartót, vesepöcköket, lámpaborítást stb. kéne cserélni. Ez nem normális, nem értem, hogyan lehet ennyi apró hiba? 8O Ledöbbentem... 8O


Lehet hogy törött volt...

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 10:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.17. 00:00
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
mayer015 írta:
Sziasztok!

Én 2010 novemberében vásároltam az autót 221000 kilóméterrel, azóta pedig szépen javítgatom amit kell, bár elég jó állapotban vettem, és az állapotához képest olcsón is

Az én költségeim (sajnos a kilómétert nem írtam mindenhol):

Mielőtt megvettem szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Muha Atinál szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Jackson 2-2,5óra diag 8000 (4000/óra)
Autokozmetika 10000ft
Mafra pulimax by XenonBalázs 3890ft 0,5L
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft
1l olaj ( mert nem néztem a szintet és hirtelen kellett) 6000ft
Komplett fényezés ( mert leöntétték és még mindig nem jó, ezért télen ismétlés) 500000ft
Az üzemanyagot nem számoltam! De most van benne 229372km!
Ez idáig ennyi, de van még rajta javítani való! :)


Jacko árat emelt? :D


Sajnos nem tudom, mennyi volt az ár előtte, de szerintem ígyis bőven megéri, és az én autómmal volt szopás ilyen téren, mert elfelejtették említeni, hogy EWS csere volt rajta :( Be kellett rajta állítani minden szart! Most is megyek majd hozzá valamikor, csak még fel kell hívnom!

_________________
Üdv,
Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 12:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Lehet hogy törött volt...

Most is az.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 13:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
MChris írta:
Lehet hogy törött volt...

Most is az.


Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.

A Laci nagy jól mondja patika állapotúnak írta le az NTAutó a kocsit és mégis ennyit mindent tudtam cserélni az első évben. Talán az Mk3 az egyetlen extra. A többi mind a nem működő gyári állapot vagy a szokásos üzemelési költségek miatt van.
Amit imádok benne amit már normális rendbe raktam az hibátlanul megy. Az a rohadt hátsó lámpa az egyetlen ami szivat mert megint elment a hátsó ajtóban lévő lámpa.

Jackson, aki alapos és ezért minden kis apró szir-szart kicserélt és még cserél is folyamatosan

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 13:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:

Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt.


No-no! Már voltam nálad. :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 13:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jackson írta:

Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt.


No-no! Már voltam nálad. :franko:


Amikor nálam voltál már nem volt hibátlan mert oda vágtad az alját a lehajtón. Nem emlékszel?????

Jackson, aki igazat irt :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 13:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
muhaati írta:
jackson írta:

Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt.


No-no! Már voltam nálad. :franko:


Amikor nálam voltál már nem volt hibátlan mert oda vágtad az alját a lehajtón. Nem emlékszel?????

Jackson, aki igazat irt :lol:



Egy ilyen korú autóban úgy is lesznek hibák sajnos.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 13:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
jackson írta:
muhaati írta:
jackson írta:

Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt.


No-no! Már voltam nálad. :franko:


Amikor nálam voltál már nem volt hibátlan mert oda vágtad az alját a lehajtón. Nem emlékszel?????

Jackson, aki igazat irt :lol:



Egy ilyen korú autóban úgy is lesznek hibák sajnos.


Persze de ha kijavitod akkor továbbra is BMW feeling lesz. És amikor bele taposol a fékbe meg is fog állni. Ellenben ha gagyi 1200-as LADA módon buheráloja valaki akkor az nézni fog amikor nem áll meg és kocc lesz belölle.
Nekem meg speciel tele volt a tököm a kispolszki féle belerakom a gyárit és egy hónap múlva az is letört módszerből.

Jackson, aki azért oda figyel a fontos részekre

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 20:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.


Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő :!:
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!! :evil:
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.


Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő :!:
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!! :evil:
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.

Azt hiszem, néhányszor ezt már kiveséztük!
Jackson mindent kicserélget, "ha kell ha nem". Valószínűleg neki van a legtöbbe
az autója. Ő egy különleges gondolkodású ember az autóval kapcsolatban.
Ezt is el kell fogadni! Nem vagyunk egyformák. Ami egyikünknek óriás hiba, az a másikunkat nem is
érdekli. Pl. egy törött pohártartó, vagy bármi apróság. Van aki ettől is agyvérzést kap
és van aki nem. Mellesleg az én autómat is diagolta már és abban sem találtunk
semmit az éppen akkor aktuális jeladó hibán kívül. :D :D :D
Azt nem mondhatnám, hogy hibátlan, mert az csak a "null" kilométeres autó lehet de
baja sincs. Akkor most mi van :?: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Römi írta:
Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.


Szerintem simán. Én nála is többet költöttem az autóra. Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá. Ne felejtsük el, hogy egy jobban felszerelt ötös újonnan 20M fizetőeszköz jelenleg!

Ehhez képest...

Az ember az autóját magának alakítja, szervizeli, nem a leendő következő tulajnak :!: A saját és a családja biztonsága múlik rajta :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator