* *
Pontos idő: 2017.09.21. 14:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 382 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 09:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.20. 01:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Pfaffenhofen an der Glonn
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabesz81 írta:
Zo78 írta:
Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba? Józan rációval válaszolva egyáltalán nem! Azonban úgy vélem, nem járok messze az igazságtól, ha megkockáztatom: az a döntés amellyel e sorok olvasói E39-et vesznek, fenntartanak és megtartanak, nem tartozik a racionális kategóriába és soha nem is fog oda tartozni.

Ámen. :mrgreen:


Igen, és azért is szép a gondolat, mert amúgy Zoli, és párja is nagyon racionálisak. Ez a fanatizmus, sok örömet benne Zoli, lesz ez még M5 Touring is egyszer :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Szabi8 az itt látható tagok köszönték meg: Zo78
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szabi8 írta:
Gabesz81 írta:
Zo78 írta:
Végül még egy gondolat. Egy örök kérdés. Megérte, megéri több százezer (és összességében sokkal több) forintot beleölni egy tizenéves autóba? Józan rációval válaszolva egyáltalán nem! Azonban úgy vélem, nem járok messze az igazságtól, ha megkockáztatom: az a döntés amellyel e sorok olvasói E39-et vesznek, fenntartanak és megtartanak, nem tartozik a racionális kategóriába és soha nem is fog oda tartozni.

Ámen. :mrgreen:


Igen, és azért is szép a gondolat, mert amúgy Zoli, és párja is nagyon racionálisak. Ez a fanatizmus, sok örömet benne Zoli, lesz ez még M5 Touring is egyszer :D

Lesz ám...jahh...bummm a fejbe :D
Azt már levagják otthon...4 kipu, röfogő hang, es 3x annyi tankolás....hihihihi...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez a topik ugye többek között azoknak szól, akik érdeklődnek a költségek után.
Nos, akkor ide vések én is egy egyszerű szerviz ajánlatot 2.8L benzines motorhoz:

Motorolaj cseréje
Motorolaj szűrő cseréje
Üzemanyagszűrő cseréje
Differenciálmű olaj cseréje
------
43000.-

Hozott anyaggal nem dolgoznak, csak gyári olajokat és szűrőt tesznek be ebben a szervizben.
A légszűrőt nem kifelejtettem, hanem direkt nem írtam oda, mert azt még egy gyerek is ki tudja cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 15:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Ez a topik ugye többek között azoknak szól, akik érdeklődnek a költségek után.
Nos, akkor ide vések én is egy egyszerű szerviz ajánlatot 2.8L benzines motorhoz:

Motorolaj cseréje
Motorolaj szűrő cseréje
Üzemanyagszűrő cseréje
Differenciálmű olaj cseréje
------
43000.-

Hozott anyaggal nem dolgoznak, csak gyári olajokat és szűrőt tesznek be ebben a szervizben.
A légszűrőt nem kifelejtettem, hanem direkt nem írtam oda, mert azt még egy gyerek is ki tudja cserélni.

Talán típus megjelöléssel klasszabb lenne, mert elég széles a paletta!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.01.20. 10:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Ez a topik ugye többek között azoknak szól, akik érdeklődnek a költségek után.
Nos, akkor ide vések én is egy egyszerű szerviz ajánlatot 2.8L benzines motorhoz:

Motorolaj cseréje
Motorolaj szűrő cseréje
Üzemanyagszűrő cseréje
Differenciálmű olaj cseréje
------
43000.-

Hozott anyaggal nem dolgoznak, csak gyári olajokat és szűrőt tesznek be ebben a szervizben.
A légszűrőt nem kifelejtettem, hanem direkt nem írtam oda, mert azt még egy gyerek is ki tudja cserélni.

Az olajszűrő és az üzemanyagszűrő ára kb 15.000HUF gyáriban. Az olajat nem tudom mennyiért lehet venni a BMW-től, de a neten kb 2500/liter áron megy és kell belőle kb 7 liter, ha nem 8. 7 literrel számolva az 17500. Ez így már 32500HUF. A diffi olajnak a gyári áráról fogalmam sincs, de a castrol olajnak 3000HUF literje. Ebből nem tudom mennyi kell e39-be. E36ba 1,1 liter kellett, tehát 1 liter nem is volt elég, de számoljunk 1 literrel. Ez így 35500HUF. Persze lehet, hogy ők olcsóbban veszik meg ezeket az alkatrészeket, de itt most azokat az árakat írtam, amin Te be tudnád szerezni ezeket a dolgokat.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 15:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 49
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pzotyo írta:
Nem akarok senkit megbántani, de az én hozzáállásom más. Igaz csak a második BMW-t gyűröm. Itt nálunk Írországban 2-3000Euroért nagyon jó e39-eket ki lehet fogni értsd 200ekm alatt, első tulaj stb. persze csak a nagyon sok extrásat érdemes megvenni mert a vonóhorgosra simán ráakasztják a háromtengelyes tehénszállítót. De ha úgy nézne ki, hogy 1000eurót rá kellene költenem, biztos vennék másik hibátlant 3000-ért inkább. A lényege ennek a témának az lenne sztem, hogy arról beszéljünk aki havi 100ezret keres az ne vegyen E39-et és hasonló kaliberű autót mert itt bármikor előjöhet 2-300ezres gond akármilyen jó gazdái vagyunk a gépnek. mert ez nem jelenti ugyebár azt hogy ahol lehet ott nem megyünk 200 felett. Aztán amikor a totalcarteszteket olvasod írják hogy ilyen szar meg olyan szar.
Nekem van egy s80-as volvom 2,9 benzines sosem kell szerelni csak olaj+benzin mégis a BMW-t hajtom, mert azt az érzést hogy 140-nél tolsz egy padlót és belelapulsz az ülésbe nem sok autó tudja 3000euróér 8literes fogyasztással. de senki ne akarja havi 100-120ból eltartani mert akkor hanyagolni fogja, nem castrol, hanem tescoolaj, nem michlein hanem kinai valami stb aztán "beállt a motor, nem jó a kanyarstabilitás, állandóan lerohadok vele" kritikát irogatnak. Ha JÓ gazda akarsz lenni évi egymillát kalkulálj be és nem ér csalódás. Ha mégis, akkor mellényúltál. mégegyszer senkit nem akarok megbántani a kis jövedelműek táborából, én is laktam otthon, igaz peugeot 306-osom volt meg wagonR+ anyának és a kettő kevesebbe volt mint egy rendesen tartott E39. Üdv minden klubtársnak.



Ennél nagyobb vagy hasonló butaságokat ritkán lehet olvasni a fórumon ez biztos!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lacci az itt látható tagok köszönték meg: 2 lacir1, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 15:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 49
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezek után én már le sem merem írni az autóm üzemben tartási költségét ,mert nem hinné el senki! :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 08:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2299
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 241 alkalommal
Kapott köszik: 310 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
Ezek után én már le sem merem írni az autóm üzemben tartási költségét ,mert nem hinné el senki! :oops:


Nyugodtan írd le! Vannak itt páran, akik szépen locsolják/locsolták az e39-be a pénzt.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2158
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 481 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
lacci írta:
Ezek után én már le sem merem írni az autóm üzemben tartási költségét ,mert nem hinné el senki! :oops:


Nyugodtan írd le! Vannak itt páran, akik szépen locsolják/locsolták az e39-be a pénzt.

:offtopic
Én is "locsoltam" a pénzt az E39-be, lehet, még mindig jobban szeretem Melániát, mint Abigélt (Type-S 2.4), de valahogy az utóbbiba nem kell oly mértékben önteni a pénzt; friss élmény: szétment a kuplung 182 ezernél: 110k komplett szett gyári alkatrésszel+márkaszerviz (Honda Ercsi) munkadíj.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 07:52 
Online
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem nem mindig költségekben kellene gondolkozni, az alkatrészárak idővel is változnak, és forrástól is függnek.

Amikor üzembentartást tárgyalunk, írjatok tételeket, mi romlott el, mit kellet kicserélni.

A Hondában is, a BMW is kell kuplungot cserélni előbb utóbb, na és? Abszolút értékben a 110k se olcsó.

Szerintem mindig tegyük egymás mellé, mi romolhat el és abból mi romlott el? Ha a két lista egyforma, akkor van baj. :D

Bárdiban, teli áron 64k a LuK kuplungszett '96-os 528i-be. A lendkerék meg user függő, alattam nem kell még kicserélni egy ideig mert vigyázok rá. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 12:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
Pzotyo írta:
Nem akarok senkit megbántani, de az én hozzáállásom más. Igaz csak a második BMW-t gyűröm. Itt nálunk Írországban 2-3000Euroért nagyon jó e39-eket ki lehet fogni értsd 200ekm alatt, első tulaj stb. persze csak a nagyon sok extrásat érdemes megvenni mert a vonóhorgosra simán ráakasztják a háromtengelyes tehénszállítót. De ha úgy nézne ki, hogy 1000eurót rá kellene költenem, biztos vennék másik hibátlant 3000-ért inkább. A lényege ennek a témának az lenne sztem, hogy arról beszéljünk aki havi 100ezret keres az ne vegyen E39-et és hasonló kaliberű autót mert itt bármikor előjöhet 2-300ezres gond akármilyen jó gazdái vagyunk a gépnek. mert ez nem jelenti ugyebár azt hogy ahol lehet ott nem megyünk 200 felett. Aztán amikor a totalcarteszteket olvasod írják hogy ilyen szar meg olyan szar.
Nekem van egy s80-as volvom 2,9 benzines sosem kell szerelni csak olaj+benzin mégis a BMW-t hajtom, mert azt az érzést hogy 140-nél tolsz egy padlót és belelapulsz az ülésbe nem sok autó tudja 3000euróér 8literes fogyasztással. de senki ne akarja havi 100-120ból eltartani mert akkor hanyagolni fogja, nem castrol, hanem tescoolaj, nem michlein hanem kinai valami stb aztán "beállt a motor, nem jó a kanyarstabilitás, állandóan lerohadok vele" kritikát irogatnak. Ha JÓ gazda akarsz lenni évi egymillát kalkulálj be és nem ér csalódás. Ha mégis, akkor mellényúltál. mégegyszer senkit nem akarok megbántani a kis jövedelműek táborából, én is laktam otthon, igaz peugeot 306-osom volt meg wagonR+ anyának és a kettő kevesebbe volt mint egy rendesen tartott E39. Üdv minden klubtársnak.



Ennél nagyobb vagy hasonló butaságokat ritkán lehet olvasni a fórumon ez biztos!

:D :D :D
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni :D
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES :D 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit? :D :facepalm:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 19:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1990
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 369 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
:D :D :D
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni :D
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES :D 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit? :D :facepalm:


Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet :wink:

Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. :nyelves: Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.26. 21:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 49
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
:D :D :D
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni :D
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES :D 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit? :D :facepalm:


Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet :wink:

Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. :nyelves: Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.


Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs! Egy BMW vagy jó vagy nem! Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.26. 22:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
:D :D :D
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni :D
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES :D 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit? :D :facepalm:


Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet :wink:

Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. :nyelves: Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.


Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs! Egy BMW vagy jó vagy nem! Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!


Dehogynincs... Sajnos nem ilyen egyszerű, hogy egy BMW vagy jó, vagy nem. Ugyanaz a BMW lehet valakinek jó, valakinek nem. Ez az ami az ingerküszöbtől függ. Az ismerettségi körömben sokan fújognak, hogy szar a BMW, mert ennyit költök rá amennyit (viszonylag sokat). Azért költök rá ennyit, mert nekem így lesz az autó jó (nem életben tartom, hanem az állapotát fenntartom). 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rengetegen vannak (ültem az ő autójukban), akik ez az összeg ráköltése nélküli állapotban is jónak találnák. Nekik alacsonyabb az ingerküszöbük, mint nekem. Mátyásnak pedig alighanem magasabb, mint nekem. :shock:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.26. 22:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1990
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 369 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacci írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
:D :D :D
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni :D
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES :D 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit? :D :facepalm:


Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet :wink:

Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. :nyelves: Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.


Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs!
- Dehogyisnem. A tesók szerinted mennyit költenek ridegtartva az autójukra, amikor minden létező kontroll lámpa ég a műszerfalon? Vesznek alá futóművét és féket? 10 ezrenként ledobják az olajat? Nem! Na ugye, hogy alacsonyabb lesz az üzemben tartási költség? :doglotlo: (Sokán azért koptatják le a gumit szövetig, a féket vasig, mert az is ki van fizetve :mrgreen: :oops:. )

Egy BMW vagy jó vagy nem!

- Mi a jó, mi a rossz? Megint csak relatív, ámde meghatározó tényező költség szempontjából, hogy ki mire törekszik.

Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!
- Na ez mind az amit, 99%-ban nem vehetsz biztosra, mert már 15 évvel ezelőtt is profi módon tekerték ezeket az autókat, vettek/nyomtattak szervizkönyvet, hamisítottak számlákat. Akkor kell szerencse vagy sem? :wink: Egyébként arra is próbáltam finoman utalni, hogy sokszor előfordul, hogy megveszi az ember az után gyártott alkatrészt, beszereli/szerelteti, kiderül, hogy hibás, vissza az egész, betesz egy másikat és drágább lesz a végén, mintha a gyárit rakta volna bele. Ehhez is kell egy fajta szerencse. Pl. nekem a Febi motortartó bakkal nem volt szerencsém, drágább lesz a vége, mintha gyárit raktam volna bele. :x


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 08:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
lacci írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
:D :D :D
Az igaz, hogy ne vegyen az ember havi 100-as fizubol BMW-t, mert ott tuti az fog kijonni, hogy szar a BMW es minden penzt ra lehet kolteni :D
De az is erdekes hozzaallas, hogy ha 1000 eurt ra kene kolteni a kocsira, akkor venne egy masikat inkabb 3000ert. AMI TOKELETES :D 15-20 eves auto 3000euroert lehet nagyon jo allapotu (mivel ugye a jobbkormanyosnak semmi ara nincs), de biztos nem tokeletes.
Most koltottem 2kilot az elso futomuvemre es ezutan jon a hatso. lehet, el kellett volna adnom a kocsit? :D :facepalm:


Igen, vagy Ebayről rendelni bele 30k-ért egy komplett lengőkar készletet :wink:

Ahogy már többen mondtátok, ingerküszöb függő, hogy kinél mennyi az üzemben tartási költség. Sajnos sokan nem tudják, milyen is egy jó BMW. :nyelves: Én nem esek át a ló túloldalára, nem cserélgetek minden 95%-os alkatrészt 100%-osra, de elröppent az a három millió forint az E60-ra, pedig előttem is rendesen szervizelték és ez látszik is rajta.


Szerintem az 'ingerküszöbnek" ehhez, ezen a szinten semmi köze sincs!
- Dehogyisnem. A tesók szerinted mennyit költenek ridegtartva az autójukra, amikor minden létező kontroll lámpa ég a műszerfalon? Vesznek alá futóművét és féket? 10 ezrenként ledobják az olajat? Nem! Na ugye, hogy alacsonyabb lesz az üzemben tartási költség? :doglotlo: (Sokán azért koptatják le a gumit szövetig, a féket vasig, mert az is ki van fizetve :mrgreen: :oops:. )

Egy BMW vagy jó vagy nem!

- Mi a jó, mi a rossz? Megint csak relatív, ámde meghatározó tényező költség szempontjából, hogy ki mire törekszik.

Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!
- Na ez mind az amit, 99%-ban nem vehetsz biztosra, mert már 15 évvel ezelőtt is profi módon tekerték ezeket az autókat, vettek/nyomtattak szervizkönyvet, hamisítottak számlákat. Akkor kell szerencse vagy sem? :wink: Egyébként arra is próbáltam finoman utalni, hogy sokszor előfordul, hogy megveszi az ember az után gyártott alkatrészt, beszereli/szerelteti, kiderül, hogy hibás, vissza az egész, betesz egy másikat és drágább lesz a végén, mintha a gyárit rakta volna bele. Ehhez is kell egy fajta szerencse. Pl. nekem a Febi motortartó bakkal nem volt szerencsém, drágább lesz a vége, mintha gyárit raktam volna bele. :x

Erdekes, nekem sosem fordult elo, hogy egy utangyartott alkatresz szar lett volna. Igaz nem is a legolcsobbat teszem bele. Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett? A febi manapsag mar korantsem kepvisel olyan jo minoseget, mint mondjuk 10 eve... nagyon sok termeke csak atcsomagolt cucc....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 19:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1990
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 369 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?

Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. :franko: Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 19:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1425
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 507 alkalommal
Kapott köszik: 321 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?

Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. :franko: Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!

Gyári: 32k,
Lemförder bár már nincs 12k.
Corteco 18k
A többit én sem venném bele, de a
Meyle: 18k
Febi: 13k.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 19:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1990
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 369 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?

Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. :franko: Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!

Gyári: 32k,
Lemförder bár már nincs 12k.

Tavaly Padre klubtárs nekem egyforma árat mondott rá. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 20:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1425
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 507 alkalommal
Kapott köszik: 321 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?

Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. :franko: Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!

Gyári: 32k,
Lemförder bár már nincs 12k.

Tavaly Padre klubtárs nekem egyforma árat mondott rá. :)

Akkor a Lemfő nagyon drága volt, vagy a gyári volt nagyon olcsó! :D
Én a gyárit most 26k-ért tudnám. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 382 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Afterdark, attila94 valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator