* *
Pontos idő: 2024.04.19. 06:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.


Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Römi írta:
Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.

Helo
No de miért KÖLT rá a Jackson klubtárs :?:
Egy párszor már leírta az oldalon Ő ezt az E39-es 540i-t NYOLC évig akarja használni
Szándékában sincsen eladni az autót még egy darabig
Hosszú távon érdemes költögetni rá
Egyetértek vele :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Römi írta:
Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.


Szerintem simán. Én nála is többet költöttem az autóra. Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá. Ne felejtsük el, hogy egy jobban felszerelt ötös újonnan 20M fizetőeszköz jelenleg!

Ehhez képest...

Az ember az autóját magának alakítja, szervizeli, nem a leendő következő tulajnak :!: A saját és a családja biztonsága múlik rajta :!:


Így van, ahogy mondod! Ha azt néznénk, hogy a következő tulaj mennyiért fogja megvenni a kocsit, akkor nem lennénk igazi fanatikusok! Én ezért tartok ott, hogy kettő van, ahelyett, hogy egy fiatalabbat vettem volna! Ezzel az 530d-vel nem fog jóljárni senki. :lol:
Már nem követem az 530d piacot sem, mert rossz ránézni, hogy 1,3 milláért vannak fent kocsik! Elszomorító. Persze milyen állapotban?!
De, hogy a témánál maradjak, most az 518i-re költök én is rendesen, de a következő 4-5 év mindennapok autója ez lesz, így nem sajnálom rádobni a kb. 200 ezer forintot, mire minden tökéletes lesz.
Én inkább úgy nézem adolgot, hogy 1 millába lesz egy 518i-m, ami feltehetően 5 évig működik majd, mindenféle nagyobb hiba nélkül. Ha így nézem, akkor buktam 200-at évente. Ja, és autóban ülök. Másnak a hitelkamata ennyi évente.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gabii írta:
kzolee írta:
Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.


Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.


Egy 18-as gyári új felnigarnitúra új márkás gumikkal minimum 500 ezer.

Egy utángyártott garnitúra, nóném, neadj' isten használt gumikkal ennek a harmada-negyede. Mi ez, ha nem igényszint :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Rjani530d írta:
Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!! :lol:


Én inkább meg se szólalok a 3-al, most alkudok a negyedikre :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Rjani530d írta:
Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!! :lol:


Én inkább meg se szólalok a 3-al, most alkudok a negyedikre :D


Az mát tényleg durva! :oops:
Én is nézem a harmadikat, csak nincs garázs! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én ezzel úgy vagyok, kit érdekel majd a következő tulaj!!! Jöjjön ide fel, aztán olvasson, úgy is azt mondja bármit le lehet írni ide. Amíg több évig meglesz valakinél a kocsi, megéri rátenni a pénzt, mert ÉN élvezem ki hogy jó! De másnak minek tennék csak úgy szívességet??? Érdemes egy dugásért pár vacsora, sok telefonszámla, szálloda??? Ha kiszámoljuk, luxus ribancot lehet ezen a pénzen fogadni.
Akinek van rá pénze, tud rá költeni, akinek nincs, nézegesse a garázsba.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Rjani530d írta:
Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!! :lol:


Én inkább meg se szólalok a 3-al, most alkudok a negyedikre :D

Helo
:taps: :franko: :taps:
Csak gratulálni tudok az ízlésedhez


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: Rjani530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Gabii írta:
kzolee írta:
Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.


Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.


Egy 18-as gyári új felnigarnitúra új márkás gumikkal minimum 500 ezer.

Egy utángyártott garnitúra, nóném, neadj' isten használt gumikkal ennek a harmada-negyede. Mi ez, ha nem igényszint :?:

Viszont van közép út is! Az autó attól még nem lesz se rossz, se kevésbé
biztonságos, hogy nem gyári felniken gurul.
Mellesleg a BMW felnit sem gyárt, mint ahogy olajat sem amit már máshol kitárgyaltunk.
Attól, hogy valaki, nem minden bizbaszból a gyárit veszi, még nem jelenti
azt, hogy az autója pár év alatt széthullik, és azt sem, hogy igénytelen


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
jackson írta:
Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.


Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő :!:
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!! :evil:
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.

Azt hiszem, néhányszor ezt már kiveséztük!
Jackson mindent kicserélget, "ha kell ha nem". Valószínűleg neki van a legtöbbe
az autója. Ő egy különleges gondolkodású ember az autóval kapcsolatban.
Ezt is el kell fogadni! Nem vagyunk egyformák. Ami egyikünknek óriás hiba, az a másikunkat nem is
érdekli. Pl. egy törött pohártartó, vagy bármi apróság. Van aki ettől is agyvérzést kap
és van aki nem. Mellesleg az én autómat is diagolta már és abban sem találtunk
semmit az éppen akkor aktuális jeladó hibán kívül. :D :D :D
Azt nem mondhatnám, hogy hibátlan, mert az csak a "null" kilométeres autó lehet de
baja sincs. Akkor most mi van :?: :roll:


Nem azt kérdeztem miért cseréli ki? Hanem hogy minden biz-basz szar benne. Ezen döbbentem meg. Nem értem mitől van ennyi dolog cseréjére szükség. Mert nekem nem ez a tapasztalatom.
Költeni kell az autóra, ez természetes, fék, váltó, olaj, ablaktörlő, izzó, stb... De ezekszerint mindenkinél minden biz-basz szar? Ezt nem akarom elhinni! Ilyeneknek nem kéne elromlani, mint egy belső lámpabúra...

Ezek után az E60-at ne merje szídni senki, tökéletes autó! :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeviM5 2011.06.28. 22:07-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tbi01 írta:
kzolee írta:
Gabii írta:
kzolee írta:
Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.


Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.


Egy 18-as gyári új felnigarnitúra új márkás gumikkal minimum 500 ezer.

Egy utángyártott garnitúra, nóném, neadj' isten használt gumikkal ennek a harmada-negyede. Mi ez, ha nem igényszint :?:

Viszont van közép út is! Az autó attól még nem lesz se rossz, se kevésbé
biztonságos, hogy nem gyári felniken gurul.
Mellesleg a BMW felnit sem gyárt, mint ahogy olajat sem amit már máshol kitárgyaltunk.
Attól, hogy valaki, nem minden bizbaszból a gyárit veszi, még nem jelenti
azt, hogy az autója pár év alatt széthullik, és azt sem, hogy igénytelen


Így van, ezért írtam hogy igényszint. Felnit vehetsz az Alessiótól a gyárin át a Hartge-ig. 90ezertől 300 ezren át az 1M-ig. Nekem pl. nincs igényem 1M-ért Hartge-t venni, de van akinek ez a mindene...

Amúgy a gyári-nemgyári olaj nem ugyanaz, mint a feni! Próbálj meg rendelni a BBS-től gyári BMW felnit...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 22:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
jackson írta:
Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.


Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő :!:
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!! :evil:
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.

Azt hiszem, néhányszor ezt már kiveséztük!
Jackson mindent kicserélget, "ha kell ha nem". Valószínűleg neki van a legtöbbe
az autója. Ő egy különleges gondolkodású ember az autóval kapcsolatban.
Ezt is el kell fogadni! Nem vagyunk egyformák. Ami egyikünknek óriás hiba, az a másikunkat nem is
érdekli. Pl. egy törött pohártartó, vagy bármi apróság. Van aki ettől is agyvérzést kap
és van aki nem. Mellesleg az én autómat is diagolta már és abban sem találtunk
semmit az éppen akkor aktuális jeladó hibán kívül. :D :D :D
Azt nem mondhatnám, hogy hibátlan, mert az csak a "null" kilométeres autó lehet de
baja sincs. Akkor most mi van :?: :roll:


Nem azt kérdeztem miért cseréli ki? Hanem hogy minden biz-basz szar benne. Ezen döbbentem meg. Nem értem mitől van ennyi dolog cseréjére szükség. Mert nekem nem ez a tapasztalatom.
Költeni kell az autóra, ez természetes, fék, váltó, olaj, ablaktörlő, izzó, stb... De ezekszerint mindenkinél minden biz-basz szar? Ezt nem akarom elhinni! Ilyeneknek nem kéne elromlani, mint egy belső lámpabúra...

Ezek után az E60-at ne merje szídni senki, tökéletes autó! :D

Nem mindenkinek szar minden biz-basz! :D
:D :D :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.


Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő :!:
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!! :evil:
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.


LeviM5 a te kocsidat nem soha nem néztem meg diagal, tehát ne is tudok véleményt formálni róla. Szóval ne vedd magadra.
Én arról beszélek, hogy minden kocsiban lehet ilyen-olyan hibát találni. Ha már nem egy tegnap megreped pohártartó.

Jackson, aki tudja hogy te is hülye maximalista módon állsz hozzá és nem tudsz aludni ha bármely hiba fenn áll
ui: és ennek örülök mert jó látni egy szép (értsd jó állapotú E39-eket) muhaati, LeviM5 stb. igaz ezeket nem is kell megnéznem diagal mivel nézi a gazdája eleget

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Römi írta:
Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.


Megéri tudod mivel 10 évre vettem a kocsit és ha nézem a E30 318i 10 évig használt kocsimat akkor a gazdaságossági számitások azt mutatják, hogy még mindig sokkal kevesebbet fizettem és többet kaptam mint a OFF új Suzukira befizető papa. Cirka 3mFt eloszlik 10 éves használati idő mellett az érték vesztése az újnak még mindig x millió per év. Szarba meg nem szeretek nap mint nap ülni.
Amúgy bocsánat de a kocsi értéke megvételkor 2,6MFt volt csak most ér 1,5mFt-t és nem akarom eladni tehát tökmindegy.

Jackson, aki a mérleg másik oldalát is nézi.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="jacksonLeviM5 a te kocsidat nem soha nem néztem meg diagal, tehát ne is tudok véleményt formálni róla. Szóval ne vedd magadra.
Én arról beszélek, hogy minden kocsiban lehet ilyen-olyan hibát találni. Ha már nem egy tegnap megreped pohártartó.

Jackson, aki tudja hogy te is hülye maximalista módon állsz hozzá és nem tudsz aludni ha bármely hiba fenn áll
ui: és ennek örülök mert jó látni egy szép (értsd jó állapotú E39-eket) muhaati, LeviM5 stb. igaz ezeket nem is kell megnéznem diagal mivel nézi a gazdája eleget[/quote]

OK, rendben. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni! :wink:


:lol: :lol: :lol: Meg a lepke E60-a mert abba is önti a pénzt rendesen. A Levi és a muhaati-é nem is kérdés mert nem fogja eladni.

Jackson, aki nem véletlenül írta: A nyugalom megzavarására alkalmas lista

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 09:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
tibi666 írta:
Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni! :wink:


:lol: :lol: :lol: Meg a lepke E60-a mert abba is önti a pénzt rendesen. A Levi és a muhaati-é nem is kérdés mert nem fogja eladni.

Jackson, aki nem véletlenül írta: A nyugalom megzavarására alkalmas lista


Agybajt kaptam tőle, de Te vagy az igazi fanatikus, mint GSkill, újjáépítők... 8O :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 49 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator