* *
Pontos idő: 2024.04.19. 08:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 10:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.19. 00:00
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Simi!

Elnézéseteket kérem,kicsit tényleg hanyagoltam a fórumot. :(
Most visszatértem!!! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 10:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
perobesz525tds írta:
Szia Simi!

Elnézéseteket kérem,kicsit tényleg hanyagoltam a fórumot. :(
Most visszatértem!!! :taps:

:franko:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.27. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Frissítettem a táblázatom... nem kellett volna, mert elmorzsoltam pár könnyet :facepalm:

Vétel 4350 ? + 67? átiratás (2012 június 8)

Biztosítás 223 ?
Futómű 70 ?
Fűtött ablakmosók 40 ?
Óra pixeljavítás 100 ?
Töltőnyomás érzékelő 130 ?
Fékbetét 70 ?
Styling 31 Felnik 110 ?
Firestone Winterhawk 210 ?
Mid Pixeljavítás 80 ?
Bőr belső, elektromos roló 120 ?
Kapcsolósor 35 ?
Olaj és szűrők 135 ?
Doblemez 25 ?
lámpaállító műanyag 15 ?
Fényszóróbúrák 70 ?
Kábelezés 100 ?
Doblemez 15 ?
Váltókulissza & Kardán 200 ?
Motortartó gumibakok 180 ?
Légtömegmérő 40 ?
Kartergázszűrő 50 ?
Biztosítás 193 ?
Motorháztető bovden 10 ?
Klímaventi teszt 20 ?
Szervóhűtő cső és rendszer átmosás, viszkókuplung, vízpumpa 300 ?
Turbócsövek 25 ?
Önindítő 125 ?
Olaj és szűrő 100 ?
M kormány 85 ?
Fényezés 80 ?
Főtengely ékszíjtárcsa, kormánymű, vákumcsövek 260 ?
Webasto 100 ?
Fűtéscsap 25 ?
Lendkerék és kuplungszerkezet 685 ?
Termosztátok 80 ?

Szóval hiába 9 ?cent/km az üzemanyagköltségem, ha... a matekot Rátok bízom
És még mindig/már megint nem tökéletes az autó :facepalm:


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Haminda 2014.01.22. 11:08-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.27. 23:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Haminda írta:
Frissítettem a táblázatom... nem kellett volna, mert elmorzsoltam pár könnyet :facepalm:

Vétel 4350 ? + 67? átiratás
Másfél év és 16 500km alatt ráment 3316 ?
Biztosítás 223 ?
Futómű 70 ?
Fűtött ablakmosók 40 ?
Óra pixeljavítás 100 ?
Töltőnyomás érzékelő 130 ?
Fékbetét 70 ?
Styling 31 Felnik 110 ?
Firestone Winterhawk 210 ?
Mid Pixeljavítás 80 ?
Bőr belső, elektromos roló 120 ?
Kapcsolósor 35 ?
Olaj és szűrők 135 ?
Doblemez 25 ?
lámpaállító műanyag 15 ?
Fényszóróbúrák 70 ?
Kábelezés 100 ?
Doblemez 15 ?
Váltókulissza & Kardán 200 ?
Motortartó gumibakok 180 ?
Légtömegmérő 40 ?
Kartergázszűrő 50 ?
Biztosítás 193 ?
Motorháztető bovden 10 ?
Klímaventi teszt 20 ?
Szervóhűtő cső és rendszer átmosás, viszkókuplung, vízpumpa 300 ?
Turbócsövek 25 ?
Önindítő 125 ?
Olaj és szűrő 100 ?
M kormány 85 ?
Fényezés 80 ?
Főtengely ékszíjtárcsa, kormánymű, vákumcsövek 260 ?

Szóval hiába 9 ?cent/km az üzemanyagköltségem, ha... a matekot Rátok bízom
És még mindig/már megint nem tökéletes az autó :facepalm:


A véget nem érő kör fogalmával erősen barátkozz! :) used car


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.27. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Roller...mindenki rollerezik...ki ezzel ki azzal...de ettol szep (igaz csak akkor, ha a keret megvan es a kitartas)...sz...o roller az elet is ;)

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 07:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Haminda írta:

Szóval hiába 9 ?cent/km az üzemanyagköltségem, ha... a matekot Rátok bízom
És még mindig/már megint nem tökéletes az autó :facepalm:



És ezek közül a töltönyomás érzékelő (bár a benzineseknél a jeladók ugyanígy), a turbócsövek és a főtengely ékszíjtárcsa volt a dízeles mivolta miatt. A többit egy benzinesre is el lehet költeni.

Szóval ennek a három tételnek a költségét ha megspóroltad az üzemanyagon, akkor gazdasági szempontból jó döntés volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 11:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Haminda írta:

Szóval hiába 9 ?cent/km az üzemanyagköltségem, ha... a matekot Rátok bízom
És még mindig/már megint nem tökéletes az autó :facepalm:



És ezek közül a töltönyomás érzékelő (bár a benzineseknél a jeladók ugyanígy), a turbócsövek és a főtengely ékszíjtárcsa volt a dízeles mivolta miatt. A többit egy benzinesre is el lehet költeni.

Szóval ennek a három tételnek a költségét ha megspóroltad az üzemanyagon, akkor gazdasági szempontból jó döntés volt.


Az extrákat ne számold üzemeltetési költségnek. Ha így néznénk, akkor nekem a Bugatti Veyron szintű Ft/km költség jönne ki :)

Éppen ezért én a szervíz költségeket, az extrákat, és minden féle politikusokat/cigányokat eltartó egyéb költségeimet külön kezelem, és csak érdekesség képpen összesítem!

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csiatt az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bummer, Pzotyo
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csiatt írta:

Ha így néznénk, akkor nekem a Bugatti Veyron szintű Ft/km költség jönne ki :)


Ha így lenne, akkor lehet, hogy Veyronod lenne! :D ;)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 16:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
csiatt írta:

Ha így néznénk, akkor nekem a Bugatti Veyron szintű Ft/km költség jönne ki :)


Ha így lenne, akkor lehet, hogy Veyronod lenne! :D ;)


Akkor teszek rá egy Veyron felíratot hátra ilyen TESCO-s króm betűkből :)

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csiatt az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.12.08. 10:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Klubtársak!

Gondoltam megosztom veletek én is ennek az évnek a költségét:

2013.01.17. Megvásárlás 270.450 km
2013.01.19. Szerviz: 270.670 km
-8l Castrol Edge 5w-40 TurboDiesel
-Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő,
kartergázszűrő,
-Ablaktörlő lapát ÖSSZESEN: 70.000.- + 10.000.-
-ATE DOT 4 fékolaj 2.000.-

2013.02.16. 274.095 km
-Középkonzol-pixelhiba javitás 23.000.-
-Helyzetjelző led (jégfehér) 29.900.-

2013.03.19. 282.500 km
-Gyári első féktárcsák, betétek
-Gyári hátsó féktárcsák, betétek
-Gyári fékkopásjelzők 124.000.-

2013.04.13. 285.000 km
-2 db Point S Summerstar(Conti.) elölre 18" 70.000.-

2013.05.01. 289.300 km
-Olaj, olajszűrő, levegőszűrő tartozásból levonva
-Olajhűtő (bontott) 10.000.-

2013.07.05. 293.420 km
-Hátsó szilent csere 150?
-2 db Dunlop sp 9000 hátra 18" 290?
-Futóműbeállítás 50?
-Klímahűtő ventillátor motorjának javítása 40.700.-

2013.08.22. 296.230 km
-2 db motortartóbak csere 250?

2013.09.23. 296.875 km
-6db NGK izzítógyertya 21.000.-
-Tank AC pumpa (gyári) 25.000.-

2013.10.31. 297.457 km
-tank ac pumpa VDO(gyári) 125?
(most már tényleg jó)

2013.11.18. 297.881 km
-Akkumulátor(EXIDE Premium 100ah,900A) 31.500.-

2013.12.07. 300.433 km
-Olaj(Castrol 5w40),olajszűrő,
-Üzemanyagszűrő, kartergázszűrő Tartozásból levonva


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2013.12.08. 10:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Klubtársak!

Gondoltam megosztom veletek én is ennek az évnek a költségét:

2013.01.17. Megvásárlás 270.450 km
2013.01.19. Szerviz: 270.670 km
-8l Castrol Edge 5w-40 TurboDiesel
-Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő,
kartergázszűrő,
-Ablaktörlő lapát ÖSSZESEN: 70.000.- + 10.000.-
-ATE DOT 4 fékolaj 2.000.-

2013.02.16. 274.095 km
-Középkonzol-pixelhiba javitás 23.000.-
-Helyzetjelző led (jégfehér) 29.900.-

2013.03.19. 282.500 km
-Gyári első féktárcsák, betétek
-Gyári hátsó féktárcsák, betétek
-Gyári fékkopásjelzők 124.000.-

2013.04.13. 285.000 km
-2 db Point S Summerstar(Conti.) elölre 18" 70.000.-

2013.05.01. 289.300 km
-Olaj, olajszűrő, levegőszűrő 30.000.-
-Olajhűtő (bontott) 10.000.-

2013.07.05. 293.420 km
-Hátsó szilent csere 150?
-2 db Dunlop sp 9000 hátra 18" 290?
-Futóműbeállítás 50?
-Klímahűtő ventillátor motorjának javítása 40.700.-

2013.08.22. 296.230 km
-2 db motortartóbak csere 250?

2013.09.23. 296.875 km
-6db NGK izzítógyertya 21.000.-
-Tank AC pumpa (gyári) 25.000.-

2013.10.31. 297.457 km
-tank ac pumpa VDO(gyári) 125?
(most már tényleg jó)

2013.11.18. 297.881 km
-Akkumulátor(EXIDE Premium 100ah,900A) 31.500.-

2013.12.07. 300.433 km
-Olaj(Castrol 5w40),olajszűrő,
-Üzemanyagszűrő, kartergázszűrő 40.000.-

Egyenlőre ennyi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 15:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Közel 3 éve van nálam a vas. Mikor megvettem, tudtam, hogy futóművet fel kel majd újítani és a hátsó fék cserés. Ezen kívül apróbb gondok voltak csak, mikor megvettem.
Azóta a köv. alkatrészek lettek cserélve ( időrendi sorrendben ) :
- pdc szenzorok , első lámpa állító műanyagok cseréje
- hátsó fékbetét + tárcsa csere
- üvegek fóliázása
- EGR termosztát csere
- első futómű felújítása - minőségi alkatrészekkel
- felnik szintereztetése
- xenon izzó csere, helyzetjelző izzó csere
- akksi csere
- téli felni+gumi csere
- kályha csere, vese fóliázása
- belső visszapillantó tükör csere ( folyt a régi )
- motorolaj + szűrő csere, téli gumiszőnyeg vásárlás
- önindító csere
- gázolajszűrő csere
- első féktárcsa + betét + kop-jelző csere ( gyári )
- kormány bőrözése, légszűrő csere
- ajtó kédergumi csere,
- hátsó emelőbak elrohadt, javítása + karosszéria munka
- olaj, szűrő csere , stab. szilent csere , pollenszűrő csere
- termosztátok cseréje
- turbó felújítása, rezonátor cső csere
- aut.váltó olaj+ szűrő csere
- karosszéria munka
- első-alsó lengőkar csere
- aut.váltó felújítása
- szívósor herélés, turbó felújítás ( ismét )
- kartergázszűrő csere
- ablaktörlő szerk. csere

Összesen : 1.741.000.- Itt tartok most.
Lehet mondani, hogy minden szart beleiírtam, de így teljes a lista ( szerintem) Azt nem is írtam bele, amivel "csak" az idő ment, pl. a csom.tér ajtó átvezető kábelek cseréje, stb.
Most jó a vas. A kályha ismét cserés, más nincs.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 16:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A turbód miért kellett egymás után kétszer felújítani? Nem jól sikerült elsőre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 16:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
A turbód miért kellett egymás után kétszer felújítani? Nem jól sikerült elsőre?


Eloszor azert kellett, mert mar ideje volt, masodszorra pedig azert, mert nem volt kiherelve a szivosor es bekovetkezett, ami...
a turbo banta...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 17:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
nagy.matyika írta:
A turbód miért kellett egymás után kétszer felújítani? Nem jól sikerült elsőre?


Eloszor azert kellett, mert mar ideje volt, masodszorra pedig azert, mert nem volt kiherelve a szivosor es bekovetkezett, ami...
a turbo banta...

A valtoolajcseret mennyi futas utan kovette a felujitas? Melyik modszerrel tortent az olajcsere? Leenged-feltolt vagy szetkap-kipucol-feltolt stb.?
Amugy en pl a vese foliazasat nem szamolnam az uzembentartasi koltsegek koze.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
leslie írta:
nagy.matyika írta:
A turbód miért kellett egymás után kétszer felújítani? Nem jól sikerült elsőre?


Eloszor azert kellett, mert mar ideje volt, masodszorra pedig azert, mert nem volt kiherelve a szivosor es bekovetkezett, ami...
a turbo banta...

A valtoolajcseret mennyi futas utan kovette a felujitas? Melyik modszerrel tortent az olajcsere? Leenged-feltolt vagy szetkap-kipucol-feltolt stb.?
Amugy en pl a vese foliazasat nem szamolnam az uzembentartasi koltsegek koze.


A valto olajcserenel nem tudom, hogy elottem ki es mikor cserelte le... ( nem ismertem az elozo tulajt )
Papp Tamas vegezte az olajcseret.... Nagy szetbontas nem volt....
A vesevel kapcsolatban pedig, azert is irtam a vegere, hogy szinte minden szart beleirtam, ami eddig volt.....hogy ne lehessen belekotni... ( mivel szamitottam, hogy valaki valami hasonlot hozzaszol :facepalm: :D )

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 19:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
morv írta:
leslie írta:
nagy.matyika írta:
A turbód miért kellett egymás után kétszer felújítani? Nem jól sikerült elsőre?


Eloszor azert kellett, mert mar ideje volt, masodszorra pedig azert, mert nem volt kiherelve a szivosor es bekovetkezett, ami...
a turbo banta...

A valtoolajcseret mennyi futas utan kovette a felujitas? Melyik modszerrel tortent az olajcsere? Leenged-feltolt vagy szetkap-kipucol-feltolt stb.?
Amugy en pl a vese foliazasat nem szamolnam az uzembentartasi koltsegek koze.


A valto olajcserenel nem tudom, hogy elottem ki es mikor cserelte le... ( nem ismertem az elozo tulajt )
Papp Tamas vegezte az olajcseret.... Nagy szetbontas nem volt....
A vesevel kapcsolatban pedig, azert is irtam a vegere, hogy szinte minden szart beleirtam, ami eddig volt.....hogy ne lehessen belekotni... ( mivel szamitottam, hogy valaki valami hasonlot hozzaszol :facepalm: :D )

En csak azert jegyeztem meg, mert szamomra a rakoltott osszeg ne egyezik meg az uzembentartasi koltseggel. Pl az ablakfoliazasra koltottem, de nem letszukseglet a kocsi mukodesenek szempontjabol. ;)

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 19:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
leslie írta:
morv írta:
leslie írta:
nagy.matyika írta:
A turbód miért kellett egymás után kétszer felújítani? Nem jól sikerült elsőre?


Eloszor azert kellett, mert mar ideje volt, masodszorra pedig azert, mert nem volt kiherelve a szivosor es bekovetkezett, ami...
a turbo banta...

A valtoolajcseret mennyi futas utan kovette a felujitas? Melyik modszerrel tortent az olajcsere? Leenged-feltolt vagy szetkap-kipucol-feltolt stb.?
Amugy en pl a vese foliazasat nem szamolnam az uzembentartasi koltsegek koze.


A valto olajcserenel nem tudom, hogy elottem ki es mikor cserelte le... ( nem ismertem az elozo tulajt )
Papp Tamas vegezte az olajcseret.... Nagy szetbontas nem volt....
A vesevel kapcsolatban pedig, azert is irtam a vegere, hogy szinte minden szart beleirtam, ami eddig volt.....hogy ne lehessen belekotni... ( mivel szamitottam, hogy valaki valami hasonlot hozzaszol :facepalm: :D )

En csak azert jegyeztem meg, mert szamomra a rakoltott osszeg ne egyezik meg az uzembentartasi koltseggel. Pl az ablakfoliazasra koltottem, de nem letszukseglet a kocsi mukodesenek szempontjabol. ;)



Ha innen kozelitjuk meg, akkor igazad van.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.21. 09:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem akarok senkit megbántani, de az én hozzáállásom más. Igaz csak a második BMW-t gyűröm. Itt nálunk Írországban 2-3000Euroért nagyon jó e39-eket ki lehet fogni értsd 200ekm alatt, első tulaj stb. persze csak a nagyon sok extrásat érdemes megvenni mert a vonóhorgosra simán ráakasztják a háromtengelyes tehénszállítót. De ha úgy nézne ki, hogy 1000eurót rá kellene költenem, biztos vennék másik hibátlant 3000-ért inkább. A lényege ennek a témának az lenne sztem, hogy arról beszéljünk aki havi 100ezret keres az ne vegyen E39-et és hasonló kaliberű autót mert itt bármikor előjöhet 2-300ezres gond akármilyen jó gazdái vagyunk a gépnek. mert ez nem jelenti ugyebár azt hogy ahol lehet ott nem megyünk 200 felett. Aztán amikor a totalcarteszteket olvasod írják hogy ilyen szar meg olyan szar.
Nekem van egy s80-as volvom 2,9 benzines sosem kell szerelni csak olaj+benzin mégis a BMW-t hajtom, mert azt az érzést hogy 140-nél tolsz egy padlót és belelapulsz az ülésbe nem sok autó tudja 3000euróér 8literes fogyasztással. de senki ne akarja havi 100-120ból eltartani mert akkor hanyagolni fogja, nem castrol, hanem tescoolaj, nem michlein hanem kinai valami stb aztán "beállt a motor, nem jó a kanyarstabilitás, állandóan lerohadok vele" kritikát irogatnak. Ha JÓ gazda akarsz lenni évi egymillát kalkulálj be és nem ér csalódás. Ha mégis, akkor mellényúltál. mégegyszer senkit nem akarok megbántani a kis jövedelműek táborából, én is laktam otthon, igaz peugeot 306-osom volt meg wagonR+ anyának és a kettő kevesebbe volt mint egy rendesen tartott E39. Üdv minden klubtársnak.

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.21. 10:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem akarlak megbántani, de egy e39 szervizelése már nem kimondottan igényel vaskos tárcát. 12-18 éves autókról beszélünk! Gyakorlatilag szinte minden van hozzá nevetséges árakon. Ha új alkatrészekben gondolkozok, akkor sem vészes (gyári ATE féktrácsa előre 30d-re 20 ezer forint/db). Örülnék, ha most csak annyi lett volna. Persze, akinek 100 ezer forintos fizetése van, akkor az én látásmódom szerint, jobban teszi, ha valami új és egyszerű autót vesz, de ízlések és pofonok. Ezekre az autókra úgyis előbb utóbb a koruknál fogva mindig költeni kell egy kicsit.

Az én tapasztalatom szerint egy e39 jóval strapabíróbb, mint egy e60 sajnos. Ha az ex e39 528i-nk szerviztörténetét nézem nálunk, akkor gyakorlatilag egyedül a visco ventilátor volt az, ami ténylegesen elromlott 5 év alatt. A többi az kötelező szerviz vagy kopó alkatrészek cseréje volt. Biztos, hogy van olyan autó amibe mocskosul belehet nyúlni és minden része széthullik, de ezzel kalkulálni kell vételkor.
Az pedig, hogy 1 millát évente rá kéne költeni. Hát szépen mondva be is b*szott volna :doglotlo:

Mai napig szeretem és örömmel nézek egy szép állapotú e39-et, de már csak életérzés, nem pedig prémium érzés egy ilyen autó használata.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Pzotyo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator