* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.21. 10:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Nem akarlak megbántani, de egy e39 szervizelése már nem kimondottan igényel vaskos tárcát. 12-18 éves autókról beszélünk! Gyakorlatilag szinte minden van hozzá nevetséges árakon. Ha új alkatrészekben gondolkozok, akkor sem vészes (gyári ATE féktrácsa előre 30d-re 20 ezer forint/db). Örülnék, ha most csak annyi lett volna. Persze, akinek 100 ezer forintos fizetése van, akkor az én látásmódom szerint, jobban teszi, ha valami új és egyszerű autót vesz, de ízlések és pofonok. Ezekre az autókra úgyis előbb utóbb a koruknál fogva mindig költeni kell egy kicsit.

Az én tapasztalatom szerint egy e39 jóval strapabíróbb, mint egy e60 sajnos. Ha az ex e39 528i-nk szerviztörténetét nézem nálunk, akkor gyakorlatilag egyedül a visco ventilátor volt az, ami ténylegesen elromlott 5 év alatt. A többi az kötelező szerviz vagy kopó alkatrészek cseréje volt. Biztos, hogy van olyan autó amibe mocskosul belehet nyúlni és minden része széthullik, de ezzel kalkulálni kell vételkor.
Az pedig, hogy 1 millát évente rá kéne költeni. Hát szépen mondva be is b*szott volna :doglotlo:

Mai napig szeretem és örömmel nézek egy szép állapotú e39-et, de már csak életérzés, nem pedig prémium érzés egy ilyen autó használata.

:mereg:
Nem Érted miről beszéltem, pl én napi 200-250km-t megyek átlag Kb. 80e/év minimum 3 olajcsere 8l castrol edge+szűrők plusz 2-3 garnitúra gumi 30-40e/db(245/40W18) ez kb már maga 600eft, vesd össze a renault-dacia 1.5dci-vel Én pl. nem autószerelő vagyok és inkább megfizetem a hozzáértést minthogy a haver buherálja, hát nekem símán benne van egy milkában a gép/év úgy, hogy mintahogy irtam ,ha valami 1000eurónál többe nézne ki vennék másik jót 3000ért. Igaz a renault-daciat is lehet háromnaponta mosatni kéthetente waxolni de minek. Az én gépem 11éves de még ma is megnézik itt Írországban is ahol akinek 5évnél régebbi az autója azt a helyiek nem veszik emberszámba..

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.21. 11:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Értem is meg nem is amit mondasz. Ha a tiedre vár egy 1000 eurós kiadás, ami már már főelem cserét sejtet, akkor eladod gombokért és inkább veszel egy 3000 eurós autót? Ami utána jó eséllyel lutri?
Félre ne érts, nem akarok veszekedni és bosszantani se akarlak, simán érdekel a véleményed :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.21. 16:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt én nem veszem bosszantásnak köszönöm és tisztelem mindenki véleményét. Holnap ha nem esik, mert itt mindig esik... Teszek fel pár képet a kocsimról amit pár hete vettem 2rugóért


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.22. 18:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pzotyo írta:
Nem Érted miről beszéltem, pl én napi 200-250km-t megyek átlag Kb. 80e/év minimum 3 olajcsere 8l castrol edge+szűrők plusz 2-3 garnitúra gumi 30-40e/db(245/40W18) ez kb már maga 600eft, vesd össze a renault-dacia 1.5dci-vel Én pl. nem autószerelő vagyok és inkább megfizetem a hozzáértést minthogy a haver buherálja, hát nekem símán benne van egy milkában a gép/év úgy, hogy mintahogy irtam ,ha valami 1000eurónál többe nézne ki vennék másik jót 3000ért. Igaz a renault-daciat is lehet háromnaponta mosatni kéthetente waxolni de minek. Az én gépem 11éves de még ma is megnézik itt Írországban is ahol akinek 5évnél régebbi az autója azt a helyiek nem veszik emberszámba..


Nekem ehhez csak néhány rövid észrevételem van:
Évi 80ekm-es futásteljesítményhez valószínűleg nem a legalkalmasabb jármű a tizenéves, +200ekm-t futott E39.
Ha valóban ennyit kell menned, akkor meg ezt nyilván meg is fizetik neked.
1Mft-ot ráköltesz évente 80ekm-rel számolva, míg az átlag magyar BMW-s akkor kb. a 1/4-ét, azaz kb. 250eft-ot költ a kocsijára. Az havi kb. 20eft, ezt meg sokan be tudják vállalni. Én utálom ezt a matekozást, csak azért írtam le, mert a számok tényleg makacs dolgok és ha elfogadom azt, amit írsz, akkor nekem is rögtön el kellene adnom a kocsimat.
Én sem tudok évi 1mft-ot rákölteni a kocsimra - és szerencsére nem is igényli - de attól még fenn tudom tartani hazai körülmények között, pedig nem vagyok szerelő, és sokszor viszem szakszervízbe.
Nekem pl. az a tapasztalatom, hogy a szakszervízben sem fizetek többet, mint egy átlag szervízben, mert itt tudják, hogy mikor mihez kell nyúlni, van szerszám, van oktatás, stb,. és meg van adva, hogy egy lengéscsillapító cserére mennyi munkaóra írható rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 3 Bummer, NagyMatyas, Pzotyo
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem ehhez csak néhány rövid észrevételem van:
Évi 80ekm-es futásteljesítményhez valószínűleg nem a legalkalmasabb jármű a tizenéves, +200ekm-t futott E39.
Ha valóban ennyit kell menned, akkor meg ezt nyilván meg is fizetik neked.
1Mft-ot ráköltesz évente 80ekm-rel számolva, míg az átlag magyar BMW-s akkor kb. a 1/4-ét, azaz kb. 250eft-ot költ a kocsijára. Az havi kb. 20eft, ezt meg sokan be tudják vállalni. Én utálom ezt a matekozást, csak azért írtam le, mert a számok tényleg makacs dolgok és ha elfogadom azt, amit írsz, akkor nekem is rögtön el kellene adnom a kocsimat.
Én sem tudok évi 1mft-ot rákölteni a kocsimra - és szerencsére nem is igényli - de attól még fenn tudom tartani hazai körülmények között, pedig nem vagyok szerelő, és sokszor viszem szakszervízbe.
Nekem pl. az a tapasztalatom, hogy a szakszervízben sem fizetek többet, mint egy átlag szervízben, mert itt tudják, hogy mikor mihez kell nyúlni, van szerszám, van oktatás, stb,. és meg van adva, hogy egy lengéscsillapító cserére mennyi munkaóra írható rá.[/quote]

Nos Egészen biztos rosszúl fogalmaztam, az én hozzáállásom ehhez a témához a következő, Háromévente veszek egy nagy valószínűsséggel keveset (cirka100-150emax.km) kocsit 3000euro körűl
három évíg használom, megadva mindent amit kell, és utána sok (kb. 400ekm)-el eladom, ki mit ad érte alapon, amotizáciora kalkukálok 1000euro/év tehát nekem ingyenbe van. általában 1000-1500-körűl elviszik mert üzemkész, műszaki stb ok. most az 535d-t nézegettem, de még kicsit drága (5-9e) meg hát az se biztos hogy jól jöttem volna ki vele az e60 topikot olvasgatva.
lehet hogy valami kis autóval jobban jönnék ki, de itt nálunk olyan keskenyek az utak, ha valaki elalszik nincs hová lehúzódni és csatt. ezért csak Volvot- saab-ot és BMW- veszek mert hát a 17 mázsa vas azért véd egy kicsit legalábbis ezzel hitegetem magam. A Saab az rémálom 150ekm után, ha mindent megcsimáltatsz ami elromlik, Az s80 az hibátlan szerintem, de nagyon nagypapás. Úgyis abban a korban vagyok már, legalább a kocsi ne emlékeztessen rá. Ja a csillag elvből nem, mifelénk a brazilvajdának volt, tehát nekem soha.

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem akarok akadékoskodni továbbra se, de 100-150 ezret futott e39-et hol találsz :shock: ? Főleg dieselt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 15:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
nagy.matyika írta:
Nem akarok akadékoskodni továbbra se, de 100-150 ezret futott e39-et hol találsz :shock: ? Főleg dieselt!

És főleg mindezt 3000euro körül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 15:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Nem akarok akadékoskodni továbbra se, de 100-150 ezret futott e39-et hol találsz :shock: ? Főleg dieselt!


Itt említette a kolléga, hol a"szűz" dízelek Mekkája. Bár soha nem voltam Írországban, én is furcsálltam, hogy arrafelé nem járkálni vették ezeket a kocsikat, de ahány ház, annyi szokás ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 15:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én most megnéztem pár Ír használt autós oldalt, de egy sem esett ebbe a kilométer sávba :doglotlo: Lehet a kolléga már felvásárolta az összest az évek alatt :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 17:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
--- A nagyomotorosokat azért nem hobbiautónak veszik ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 18:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:


Még 5 év és hobbi autó lesz belőle 150e km-rel! :) ,)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 18:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
kzolee írta:


Még 5 év és hobbi autó lesz belőle 150e km-rel! :) ,)


Mi az a gyalogos legzsak? :shock:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 18:15 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Imco írta:
kzolee írta:


Még 5 év és hobbi autó lesz belőle 150e km-rel! :) ,)


Mi az a gyalogos legzsak? :shock:

A géptetőt megemeli a szélvédőnél így kisebb szögbe csapódik be a gyalog.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 20:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Nem akarok akadékoskodni továbbra se, de 100-150 ezret futott e39-et hol találsz :shock: ? Főleg dieselt!


Írországban.

https://plus.google.com/photos/11364932 ... 8773959270
https://plus.google.com/photos/11364932 ... 8773959270
https://plus.google.com/photos/11364932 ... 8773959270

E39 2003 530i DA/T 128000miles kb 200ekm, 2000ojro. szerinted?
De más off
https://plus.google.com/photos/11364932 ... 8773959270
Saab 9.5 2,0T 123000miles anyának napi 5 km autózásra, 600EURO!!

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 20:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:


http://cars.donedeal.ie/cars-for-sale/c ... 0d/6723231

erre varrjál gombot :doglotlo:
első tulaj
180ekm
ez csak egy hírdetés
Az a baj hogy mihozzánk (mármint magyarországra) szinte csak német és holland autók kerűlnek
akik köztudottan zsugoriak és érzelemmentesek
Matek megéri, neméri kész.
Írországban leszarják a nagy buktát. Mármint az amortizáción. A szomszédunk az Adóhivatalban dolgozik (1,6km) BMW320d kb. 100ekm/10 év.
Olyan x5 Lexus450h RangeRoverekkel hordják anyáék a gyerekeket a suliba hogy else hinnétek.
Persze ha nem hiszeitek attól még tudok nyugodtan aludni, de azt azért elmondanám én is megnézek vagy ötven autót mire veszek egyet,
nem úgy megy hogy katt a netre és ott a tuti, vagy TI ÍGY CSINÁLJÁTOK?

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 21:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 10:58
Hozzászólások: 258
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5725da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gratulálok a munkahelyedhez! (Hotel Armada) Pazar a helyen van, és hát Írország is az..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 16:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fecó írta:
Gratulálok a munkahelyedhez! (Hotel Armada) Pazar a helyen van, és hát Írország is az..


:franko:
Ezt honnan a P...-ból gogliztad ki?
:taps:

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 17:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pzotyo írta:
Fecó írta:
Gratulálok a munkahelyedhez! (Hotel Armada) Pazar a helyen van, és hát Írország is az..


:franko:
Ezt honnan a P...-ból gogliztad ki?
:taps:

A Picasa képeidnél egy kattintás a Pzotyo1 képecskére és a profilodban ott van ;)
Egyébként, ha némi túlzással is, de hiába lógnak fürtökben a 100 ezres E39-ek, ahogy nézem mind jobb kormányos...
Nekem sajnos ez kizáró ok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 17:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Persze nem titok, de szívesen küldenék vagy ötven esős napot évente. Ma kb. 70 mm esett éjjel..


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.09.27. 03:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.21. 14:36
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Megtetszett a e39-es m5 és jókat hallottam róla, hogy nem vészes a fenntartása, de utána olvastam vanos problémákról meg hogy ha egyszer elromlott utána már mindig kattogni fog. Tudna valaki segíteni hogy mivel kell számolni egy 15 éves 250 000Km-t futott m5 nél ? Nyilván nem apróságokra gondolok, hanem pl vanost kell-e esetleg cserélni bennük bizonyos idő után ? Vagy elég felújítani? Vagy ha jól működik sokáig nincs vele gond?
Üdv:Imi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator