* *
Pontos idő: 2017.08.19. 11:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 382 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1972
Adott köszi: 369 alkalommal
Kapott köszik: 366 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Apropo, ha mar igy tobbszor elhangzott toled, h az utangyartott az gyagyisitas, akkor legalabb miert nem lemförder bakot vettel a gagyi febi helyett?

Hát ezt én is szeretném tudni, talán elhittem, hogy jó a Febi, mert régen az volt. :franko: Leginkább az a kérdés, hogy miért nem tudtam akkor még, hogy Lemförder áron meg lehet kapni a gyárit!

Gyári: 32k,
Lemförder bár már nincs 12k.

Tavaly Padre klubtárs nekem egyforma árat mondott rá. :)

Akkor a Lemfő nagyon drága volt, vagy a gyári volt nagyon olcsó! :D
Én a gyárit most 26k-ért tudnám. :wink:


Kevesebb volt akkor a gyári, illetve unix sem túl olcsó. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 12:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 49
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Annak viszont sok köze van az üzemben tartási költséghez,hogy milyen gazdája volt(gazdái voltak) előtted , hogyan közlekedtek vele ,betartották -e a gyári szervizintervallumokat, te magad hogyan használod, valós szervizkönyve van-e az autónak, és nem utolsó sorban mennyi az autó valós futásteljesítménye !!- És hogy reagáljak azon állításodra miszerint -"lehet 50-100 ezernél olcsóbban is üzemeltetni de az szerencse kérdése" - azt kell mondjam butaság!- mert szerintem 90%-ban az általam fent említettek határozzák meg!- szerencse a lottózáshoz kell!
- Na ez mind az amit, 99%-ban nem vehetsz biztosra, mert már 15 évvel ezelőtt is profi módon tekerték ezeket az autókat, vettek/nyomtattak szervizkönyvet, hamisítottak számlákat. Akkor kell szerencse vagy sem? :wink: Egyébként arra is próbáltam finoman utalni, hogy sokszor előfordul, hogy megveszi az ember az után gyártott alkatrészt, beszereli/szerelteti, kiderül, hogy hibás, vissza az egész, betesz egy másikat és drágább lesz a végén, mintha a gyárit rakta volna bele. Ehhez is kell egy fajta szerencse. Pl. nekem a Febi motortartó bakkal nem volt szerencsém, drágább lesz a vége, mintha gyárit raktam volna bele. :x
[/quote][/quote]

Én most is azt mondom, nem szerencse kérdése! Ugyanis a valós km-nek és a szervizkönyvnek is utána lehet nézni ! Hamis szervizkönyves , bizonytalan előéletű és tekergetett km-órás autót én biztosan nem vennék meg,tehát szerencse 90%-ban kizárva!
És hogy gyári vagy "után gyártott ", ezt mindenki maga döntse el ,mert itt nem néhány ezer forint árkülönbségről beszélünk, hanem több százezres nagyságrendű költségekről ami éppen a fent említett dolgok következménye és nem "ingerküszöb" kérdése,mert ennyi erővel kicserélhetnénk az összes alkatrészt egy 3 év feletti autóban hiszen egyetlen porcikája sem működik már 100%-osan!! És hogy mit cserélsz vagy nem cserélsz ki, az pénztárca, hozzáértés(vagy nem értés!) műszaki állapot, függvénye ! Az ingerküszöb pedig rendkívül szubjektív dolog aminek(normál körülmények között!!) általában nagyon kevés köze van az autó műszaki állapotához ! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5606
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1397 alkalommal
Kapott köszik: 1343 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nem tekert órás BMW-t akkor vehetsz 100%-ban biztosan, ha újonnan veszed.

Minden más csak találgatás, E60-nál öregebb autóknál.

És ott is megfelelő szakember kell, aki ki tudja deríteni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 21:50 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 282
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem személyes, ezért nem is idézem az előttem szólót.

De túl van már tolva ez a tekert órás demagógia. Ezzel tönkreteszitek a piacon lévő, valóban kevesett futott, igazolt előéletű autók hirdetéseit, sőt már-már vicc tárgyává válik aki meg 'mer' hirdetni egy ilyen autót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 22:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

két halogén izzó
1860 Ft

jobb első ablakemelőszerkezet (bontott) csere, 2 PDC (bontott) csere
28 000 Ft

AGR szelep tisztítása, szívósor örvénycsappantyúk ledugózása, szívósor összes tömítés cseréje
19 100 Ft

Sonax bőrápoló
3156 Ft

4db 225/55 R16 Michelen nyári gumi
134 984 Ft

gumiszerelés
7200 Ft

porlasztócsere a 3-as hengerben (2x)
112 700 Ft

Olaj- (BMW LL-04 5W30), olajszűrő (Filtron), gázolajszűrő (Vaico), levegőszűrő- (Filtron), kartergázszűrő (BMW) csere, intercooler tisztítás
55 000 Ft

2db BMW embléma (Ebay)
2000 Ft

pollenszűrő csere (Alco, aktívszenes), klímatöltés, házi klímatisztítás
12 180 Ft

hátsó ablaktörlőlapát (Valeo) csere, csomagtérajtó 4db teleszkóp (Swag és Febi, előző tulaj adta) csere
3000 Ft

első-hátsó lámpapolír
6000 Ft

elöl jobb első lengőkar csere (Febi, előző tulaj adta)
3000 Ft

két motortartó bak (BMW), két váltótartó bak (Lemförder), összes vákuumcső cseréje
75 115 Ft

teljes fényszórófelújítás (új búrák, új állítóműanyagok, új porvédő gumiharmonikák, új foncsorok, fényszórófóliázás)
77 900 Ft

kompressziómérés, 6db izzítógyertya (NGK) csere
37 492 Ft

gumiszerelés
7600 Ft

csomagtér tálca
8120 Ft

első ablaktörlőgumik (Bottari), hátsó ablaktörlő kar (Metzger), csomagtér-ablaknyitó műanyag fogantyú (BMW) csere
8217 Ft

4db alufelni Style 5 16”
60 000 Ft

felniközép-leszedő kulcs
2280 Ft

2db termosztát (Behr és Febi), fagyálló (kék Febi) csere
25 176 Ft

2db első kerékcsapágy (FAG), első fék mögötti nagy (Metzger) és kicsi (BMW) védőlemezek cseréje
74 733 Ft

első féktárcsák és fékbetétek (Meyle) csere
41 174 Ft

4db feszítőgörgő (3 INA, 1 SKF), ékszíjak (nagy Bosch, kicsi Goodyear) csere
36 207 Ft

szervóolaj csere (Febi)
2895 Ft

felső Coolercső tartaléknak
2892 Ft

Sonax bőrápoló
4179 Ft

összes féknyereg felújítása, új fékbetétszorító lemezek (TRW illetve QuickBrake), fékfolyadék (BMW) csere
21 110 Ft

bontott nyitható és csúsztatható könyöklő (nekem telefonos volt, ami nem nyitható)
5000 Ft

bontott kardán (téves diagnisztika miatt megvéve, nem került beépítésre), diffi előtti hővédő lemez
16 000 Ft

futóműdiagnosztika
6000 Ft

elöl bal első lengőkarszilent csere (előző tulaj adta, BMW), hátul bal Kugelgelenk (Lemförder) és Integrallenker (előző tulaj adta, Febi) csere
31 280 Ft

futóműállítás
5100 Ft

webasto kályhacsere (bontott 3x, egyik sem volt jó…)
25 000 Ft

Kormánymű fogasléc zsírzás (BMW), kormánymű porvédő (Lemförder) csere, jobb komplett kormányösszekötő (Lemförder) csere
32 568 Ft

2 első stabilizátorszilent (Swag) csere
6391 Ft

hátsó féktárcsa, fékbetét, kézifékpofa, teljes kézifékszerkezet bowden után (mindenből ATE) csere
50 093 Ft

4db hídszilent csere (Lemförder)
48 000 Ft

gumiszerelés
7600 Ft

CD-tár emulátor (Yatour)
18 554 Ft

Bontott MID, új MID pixelhibajavítókészlet
7000 Ft

Akkumulátorcsere garanciában (még jó, hogy az autóval megkaptam a számlákat is)
0Ft

Meyle első féktárcsa és fékbetét garanciális visszaküldése, ráfizetés Zimmermann Sport tárcsára és Textar betétre, csere
44 000 Ft

Lengéscsillapító mérés
1500 Ft

4db lengéscsillapító felújítás
36000 Ft

2-2 első és 3-3 hátsó lengőkar felújítása: 8db gömbfejjavítás, 12db szilentcsere (8 Lemförder, 4 MOOG)
117 365 Ft

Az előző két tételhez tartozó ki-be szerelés, 4db toronyszilent (elöl Lemförder, hátul Sachs), első porvédők és felütközésgátlók (Sachs), felső rugótányér (BMW), néhány csavar/anya, első diffiszilent (Meyle) csere
56 784 Ft

futóműállítás
5100 Ft

futóműállítás (márkaszervíz)
33 430 Ft

lakatosmunka (mindkét küszöb eleje-vége, emelési pontok, hátsó sárvédőívek, hátsó lámpák környéke, jobb A oszlop) és fényezés (5 elem)
200 000 Ft

teljes alváz- és üregvédelem
86 100 Ft

Dolgok, amik már megvannak, de eztán kerülnek az autóba: generátor felújító készlet (első-hátsó csapágy, csúszógyűrű, szénkefék), 8l BMW LL-04 5W30 motorolaj, Mann-Filter olajszűrő, 2 Alco aktívszenes pollenszűrő, hátsó kardáncsuklóhoz való zsír és tömítés (gyári), két hátsó Lemförder diffiszilent
38 300 Ft

ÖSSZESEN, ha jól számoltam:
1 750 435 Ft

Futott km: 25 000

Egységnyi távolságra számolt költség: 70 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás) = kb. 105 Ft/km

A kocsi akkor is menne, ha az összeg 10%-a lett volna ráköltve 1 év alatt. Úgy gondolom, akkor lehetne azt mondani, hogy az autó a korának megfelelő állapotban van.

Nagyon sokminden a maximalizmusom miatt lett megcsinálva, átlag magyar autóhasználó biztos nem foglalkozott volna vele. Lettek cserélve dolgok amiknek nem volt semmi bajuk, de ha már szét volt szedve az a része az autónak, új került bele, hogy ne kelljen később esetlegesen újra szétszedni. Hibajelenség nélküli megelőző beavatkozások is voltak bőven.

A haldokló akksi miatt párszor kellett bikázni, egyébként nem rohadtam le egyszer sem az autóval.

Amivel valószínűleg lesz idén dolgom:
- Főtengelyszíjtárcsa leállításkor nyikkan, mínuszukban hidegindításkor adja a tipikus hangot.
- 2 porlasztó még gyári a 6-ból. Résolaj nem gázos, de hosszabb tötymörgés után odalépve látom a tükörben ahogy kinyomja a lerakódott kormot.
- Alighanem automata váltó-felújítás előtt állok. Valószínűleg soha nem volt cserélve a váltóban olaj. Télen hidegen két fokozat között váltáskor eléggé felnyomja a fordulatot. Szerintem melegen sem vált mindig úgy ahogy kéne, kevésbé „lágy” a váltás mint mikor vettem.
- A klímarendszerben lehet kéne tömítéseket cserélni, feltöltés után szerintem valamennyit enged a nyomásból. Hideget fúj a klíma, de nem jéghideget.
- Géptetőn, csomiajtón, és a bal hátsó ajtón enyhe rozsda, meg kéne állítani mielőtt elharapózik. Hátsó ülések előtti taposón szintén (belülről).
- Webastobol kéne végre egy működőt szereznem.

1 év múlva írok ide újra.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: 3 Afterdark, PeterE39, rockolo77
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 23:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

két halogén izzó
1860 Ft

jobb első ablakemelőszerkezet (bontott) csere, 2 PDC (bontott) csere
28 000 Ft

AGR szelep tisztítása, szívósor örvénycsappantyúk ledugózása, szívósor összes tömítés cseréje
19 100 Ft

Sonax bőrápoló
3156 Ft

4db 225/55 R16 Michelen nyári gumi
134 984 Ft

gumiszerelés
7200 Ft

porlasztócsere a 3-as hengerben (2x)
112 700 Ft

Olaj- (BMW LL-04 5W30), olajszűrő (Filtron), gázolajszűrő (Vaico), levegőszűrő- (Filtron), kartergázszűrő (BMW) csere, intercooler tisztítás
55 000 Ft

2db BMW embléma (Ebay)
2000 Ft

pollenszűrő csere (Alco, aktívszenes), klímatöltés, házi klímatisztítás
12 180 Ft

hátsó ablaktörlőlapát (Valeo) csere, csomagtérajtó 4db teleszkóp (Swag és Febi, előző tulaj adta) csere
3000 Ft

első-hátsó lámpapolír
6000 Ft

elöl jobb első lengőkar csere (Febi, előző tulaj adta)
3000 Ft

két motortartó bak (BMW), két váltótartó bak (Lemförder), összes vákuumcső cseréje
75 115 Ft

teljes fényszórófelújítás (új búrák, új állítóműanyagok, új porvédő gumiharmonikák, új foncsorok, fényszórófóliázás)
77 900 Ft

kompressziómérés, 6db izzítógyertya (NGK) csere
37 492 Ft

gumiszerelés
7600 Ft

csomagtér tálca
8120 Ft

első ablaktörlőgumik (Bottari), hátsó ablaktörlő kar (Metzger), csomagtér-ablaknyitó műanyag fogantyú (BMW) csere
8217 Ft

4db alufelni Style 5 16”
60 000 Ft

felniközép-leszedő kulcs
2280 Ft

2db termosztát (Behr és Febi), fagyálló (kék Febi) csere
25 176 Ft

2db első kerékcsapágy (FAG), első fék mögötti nagy (Metzger) és kicsi (BMW) védőlemezek cseréje
74 733 Ft

első féktárcsák és fékbetétek (Meyle) csere
41 174 Ft

4db feszítőgörgő (3 INA, 1 SKF), ékszíjak (nagy Bosch, kicsi Goodyear) csere
36 207 Ft

szervóolaj csere (Febi)
2895 Ft

felső Coolercső tartaléknak
2892 Ft

Sonax bőrápoló
4179 Ft

összes féknyereg felújítása, új fékbetétszorító lemezek (TRW illetve QuickBrake), fékfolyadék (BMW) csere
21 110 Ft

bontott nyitható és csúsztatható könyöklő (nekem telefonos volt, ami nem nyitható)
5000 Ft

bontott kardán (téves diagnisztika miatt megvéve, nem került beépítésre), diffi előtti hővédő lemez
16 000 Ft

futóműdiagnosztika
6000 Ft

elöl bal első lengőkarszilent csere (előző tulaj adta, BMW), hátul bal Kugelgelenk (Lemförder) és Integrallenker (előző tulaj adta, Febi) csere
31 280 Ft

futóműállítás
5100 Ft

webasto kályhacsere (bontott 3x, egyik sem volt jó…)
25 000 Ft

Kormánymű fogasléc zsírzás (BMW), kormánymű porvédő (Lemförder) csere, jobb komplett kormányösszekötő (Lemförder) csere
32 568 Ft

2 első stabilizátorszilent (Swag) csere
6391 Ft

hátsó féktárcsa, fékbetét, kézifékpofa, teljes kézifékszerkezet bowden után (mindenből ATE) csere
50 093 Ft

4db hídszilent csere (Lemförder)
48 000 Ft

gumiszerelés
7600 Ft

CD-tár emulátor (Yatour)
18 554 Ft

Bontott MID, új MID pixelhibajavítókészlet
7000 Ft

Akkumulátorcsere garanciában (még jó, hogy az autóval megkaptam a számlákat is)
0Ft

Meyle első féktárcsa és fékbetét garanciális visszaküldése, ráfizetés Zimmermann Sport tárcsára és Textar betétre, csere
44 000 Ft

Lengéscsillapító mérés
1500 Ft

4db lengéscsillapító felújítás
36000 Ft

2-2 első és 3-3 hátsó lengőkar felújítása: 8db gömbfejjavítás, 12db szilentcsere (8 Lemförder, 4 MOOG)
117 365 Ft

Az előző két tételhez tartozó ki-be szerelés, 4db toronyszilent (elöl Lemförder, hátul Sachs), első porvédők és felütközésgátlók (Sachs), felső rugótányér (BMW), néhány csavar/anya, első diffiszilent (Meyle) csere
56 784 Ft

futóműállítás
5100 Ft

futóműállítás (márkaszervíz)
33 430 Ft

lakatosmunka (mindkét küszöb eleje-vége, emelési pontok, hátsó sárvédőívek, hátsó lámpák környéke, jobb A oszlop) és fényezés (5 elem)
200 000 Ft

teljes alváz- és üregvédelem
86 100 Ft

Dolgok, amik már megvannak, de eztán kerülnek az autóba: generátor felújító készlet (első-hátsó csapágy, csúszógyűrű, szénkefék), 8l BMW LL-04 5W30 motorolaj, Mann-Filter olajszűrő, 2 Alco aktívszenes pollenszűrő, hátsó kardáncsuklóhoz való zsír és tömítés (gyári), két hátsó Lemförder diffiszilent
38 300 Ft

ÖSSZESEN, ha jól számoltam:
1 750 435 Ft

Futott km: 25 000

Egységnyi távolságra számolt költség: 70 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás) = kb. 105 Ft/km

A kocsi akkor is menne, ha az összeg 10%-a lett volna ráköltve 1 év alatt. Úgy gondolom, akkor lehetne azt mondani, hogy az autó a korának megfelelő állapotban van.

Nagyon sokminden a maximalizmusom miatt lett megcsinálva, átlag magyar autóhasználó biztos nem foglalkozott volna vele. Lettek cserélve dolgok amiknek nem volt semmi bajuk, de ha már szét volt szedve az a része az autónak, új került bele, hogy ne kelljen később esetlegesen újra szétszedni. Hibajelenség nélküli megelőző beavatkozások is voltak bőven.

A haldokló akksi miatt párszor kellett bikázni, egyébként nem rohadtam le egyszer sem az autóval.

Amivel valószínűleg lesz idén dolgom:
- Főtengelyszíjtárcsa leállításkor nyikkan, mínuszukban hidegindításkor adja a tipikus hangot.
- 2 porlasztó még gyári a 6-ból. Résolaj nem gázos, de hosszabb tötymörgés után odalépve látom a tükörben ahogy kinyomja a lerakódott kormot.
- Alighanem automata váltó-felújítás előtt állok. Valószínűleg soha nem volt cserélve a váltóban olaj. Télen hidegen két fokozat között váltáskor eléggé felnyomja a fordulatot. Szerintem melegen sem vált mindig úgy ahogy kéne, kevésbé „lágy” a váltás mint mikor vettem.
- A klímarendszerben lehet kéne tömítéseket cserélni, feltöltés után szerintem valamennyit enged a nyomásból. Hideget fúj a klíma, de nem jéghideget.
- Géptetőn, csomiajtón, és a bal hátsó ajtón enyhe rozsda, meg kéne állítani mielőtt elharapózik. Hátsó ülések előtti taposón szintén (belülről).
- Webastobol kéne végre egy működőt szereznem.

1 év múlva írok ide újra.

Ez nagyon egyedi hozzáállásnak tűnik, és elképesztően magas költség, legalábbis nekem.
Ezek után én már félve írom le az én költségeimet.
Tavaly januárban vettem az autót Németországba azóta mentem vele 42-ezer kilómétert.
Csak Muhaatihoz viszem (nem tartozik a drága szerelők közé)
1. háromszor voltam inspekción darabja 65000ft
2. motortartó bakok csereje 72000ft
3. levolt ültetve (igy vettem) ültetés megszüntetése 200000ft
4. Váltó olaj csere 62000ft
5. lámpák polírozása, fóliázása, állítók cseréje 34000ft Bömbölőnél
6. angel eyes ledd egység mtec 36000ft bömbölö
7. külső-belső takarítás, polírozás, bőr ápolás, klíma tisztítás 55000ft Balázsnál
8. pajzs 140000ft
9. géptető nyitó bovdenek, ablakmosó spricni cső garnitúra 35000ft Padre540
Ez összesen 829000ft (kicsit szégyenlem is)

ja letörtem a jobbos tükrömet megjavítottam, nem lett szép cserélni kell


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 00:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 746
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 147 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.



Nagyon bízom benne, hogy Pásztóra elhozod az autót. :franko:

Teljesen egyet tudok érteni veled, én is hasonló úton járok a sajátommal. A múltkor már leírtam az elmúlt lassan két és fél év szervíz és alkatrészköltségeinek végösszegét, részletezve nálam ezeket kellett csinálni az elmúlt időszakban.

2014

nov.3 - Váltó felújítás 360.000

nov.8 - olaj 40.000

nov.8 - hardy tárcsa 10.000

nov.8 - gátlók (Mornoe reflex4db) 50.000

nov.8 - toronycsapágy 18.000

nov.12- váltóolaj hűtő (bontott) 10.000

nov.12- hűtőcsere (bontott) 10.000

nov.12- szervíz ktg. 65.000

nov.29-téligumi 30.000

2015

jan.05-kerékcsapágy (SKF) munkával 40.000

jan.07-Ac pumpa munkával 15.000

jan.07- pixeljavítás 25.000

jan.17- Új Ac pumpa + benzinszűrő + munka 45.000 298.000 km

feb.3 - 2 új lambdaszonda 60.000 ft

feb.3 - servotronic szelep (bontott) 15.000 ft

feb.3 - munkadíj (lambda csere, alapjárati motor tisztítás) 12.000

feb.10 - légzsák vezérlő csere, programozás 15.000

feb.23 - servotronic szelep csere munkadíj 10.000 301.000 km

márc. 2 - gyertyacsere anyag (NGK) és munka 20.000 ft

márc. 10 - felni görgőzés és hegesztés 30.000 ft

ápr.7 - szervoolaj tartály, olaj, olajszűrő, hátsó lengőkar szilent, első szilent, 2 hátsó stabilizátor 100.000 ft

ápr.7 - olajcsere + munkadíj 22.000 ft 306.000 km

ápr.8 - szélvédő újraragasztás 10.000 ft

ápr. 9 - fényszóró polír 10.000 ft

ápr. 13 - vízpumpa 26.000 ft

ápr. 14 - ültetőrugó (Eibach) 66.000 ft

ápr. 15 - vízpumpa csere 20.000 ft

ápr. 17 - rugócsere munkadíj 30.000 ft

máj. 4 - vezérműtengely jeladó 27.000 ft

máj. 4 - M lökhárítók 85.000 ft

máj. 5 - nyári kerék (styling 135) gumikkal (brigdgestone potenza) 195.000 ft

máj. 7 - 2 hátsó gumi 20.000 ft

máj. 7 - felni peremjavítás plusz munkadíj 25.000 ft

máj. 8 - szívócső 21.000 ft

máj. 11 - ülés oldalsó műanyag 13.000 Ft. 309.000 km

máj. 15 - hátsó lámpa 20.000 ft

jún. 1 - dobbetétek, fékhűtőcsövek 50.000 ft

jún. 3 - píszléc, vonószem takaró 10.000 ft

jún. 8 - első lökhárító rács 15.000 ft

jún. 8 - vesék 7.000 ft

jún. 9 - lökhárító hátsó szivacs 8.000 ft

jún. 12 - lökhárítók fényezése 50.000 ft

jún. 12 - hátsó lökhárító ütközésgátló patronok 12.000 ft

jún. 13 - lökhárító fényezés 58.000 ft

jún. 13 - lökhárító szerelés 38.000

jún. 23 - főtengely jeladó gyári 30.000 ft

jún. 23 - ablaktörlő mosó motor gyári 5.000 ft

jún. 23 - csomatér teleszkóp gyári 5.000 ft

jún. 30 - felújított generátor 75.000 ft

jún. 30 - alapjárati motor bontott 10.000 ft

jún. 30 - munkadíj - 15.000 ft

júl. 22 - hűtő (nissen) 32.000 ft

júl. 22 - munkadíj 10.000 ft

aug. 5 - 8 liter 5w40 motul olaj, hűtő kiegyenlítő tartály, légszűrő, olajszűrő, motortér nyitó bowden 45.000 ft 320.000 km

aug. 7 - munkadíj 15.000 ft

aug. 12 - alapjárati motor bontott 5.000 ft

okt. 8 - csomagtér szőnyeg, díszlécek, poroltó 18.000 ft

okt. 24 - angel eyes helyzetjelző Mtech 6w 18.000 ft

dec. 19 - önindító felújítás, bosch 4s akksi plusz munkadíj 85 000 Ft

dec. 20 - ködlámpa keret (5000/db), műszerfal patentek (4000 ft, ajtóhatároló (gyári 13.000) 27.000 ft

dec.21 - téli gumi (Dunlop Wintersport 3d) szereléssel 67 000 ft

2016

jan. 3 - szervo szivattyú , légzsák átvezető 18 000 Ft

jan. 7 - 5w30 olaj (Motul), olajszűrő. légszűrő, motortér nyitó alsó rész, tempomat átnézés, szemetes lapát rögzítés, biztosíték csere (anyag : 10+8+10) munkadíj : összesen 40 000

jan. 7 - shadowline lécek (15.000) fekete díszlécek (15.000) bontott ajtó üresen (5000) bontott sárvédő (8000) szerszámos tálca 43.000 ft

feb. 7 - fekete tetőkárpit, kétindítós kormányoszlop, xenontartó konzol 41.000 ft

feb. 7 - Alufelni styling 32 104.000 ft

feb. 9 - alufelni felújítás (4 peremezés + 3 görgőzés) 35.000 ft

feb.10 - díszlécek felújjítása - 25.000

április. 1 - 4 Sachs Mtech gátló, két hátsó kerékcsapágy, két hátsó toronycsapágy, porvédő, felüközésgátló 170.000 ft

május 1. - smg kormány 30 000 ft

május 3. - állófűtés 30 000 ft

május 3. - ledes hátsó lámpa 20 000 ft

május 5. - e46 multikormány 65 000 ft

május 10 - hástó csuklós lengőkar jobbos - balos 2 x 6000 ft - hátsó nagy lengőkar jobbos és balos 35 000 ft - hástó hídszilent 20 000 - első futómű 2 hosszanti kitámasztó lengőkar 2 x 20 000 ft - stab pálca 2 x 5500 ft - balos kormány összekötő - stabilizátor gumi - fékbetét és kopásjelző , kartergázszűrő, első alsó hátsó szívósor tömítés — 178.000 ft

május 14 - kormány beszerelés + új lcm modul + lámpa beszerelés 80 000 ft

május 19 - futómű felújítás munkadíj 141.000 ft

június 1 - ablakszigetelések elől hátul, első ajtókéderek. olaj, szűrők, tempomat bowden, gázpedál bowden 140.000 ft

június 3 - olajcsere, bowdenek beszerelése, szívósor tomítés csere, 60 000 ft munkadíj 337.000 km

június 6 - szélvédő csere, újraragasztás, hátsó szélvédő újraragasztás 55 000 ft

június 7 - michelin pilot sport 3 előre 36 000 ft

június 14 - új hűtő (nissens vásárlás és csere), 1-es henger gyújtásprobléma orvoslása 60.000 ft

június 16 - 245/40 michelin pilot super sport hátsó gumik 35.000 ft

június 16 - műanyag bazárok ( km óra vakdugó, levélrács, szervo tömítés, csavarok)

augusztus 1 - ablaktörlő mechanika 10 000 ft

augusztus 3- ablaktörlő mechanika csere, levélrács csere, görgők (ina) szíjak (contitech) csere 53.000 ft

augusztus 8 - m-es küszöblécek 15.000 ft

augusztus 8 - beige bőr ülések 60.000 ft

augusztus 19 - sachs viszkó 40.000 ft

október 14 - bőrfelújjítás 120.000 ft

november 23 - bézs műszerfal elemek 15.000 ft

november 30 - fényszóró felújítás (foncsorozás, új búrák, új állítók) 110.000 ft

november 30 - xenon izzók (Osram night breaker unlimited ) 34.000

november 30 - e38 fűtött hátsó ülés és könyöklő 17.000 ft

december 13 - 8 liter motul x-cess 5w-40, olajszűrő (mannfilter) , légszűrő (mannfilter), két pollenszűrő (mahle) munkadíjjal 30e ft 352.000 km

december 13 - szelepszár szimering készlet (reinz) főtengely szimering (elring) kifufogó oldali tömítés (reinz ) 7000 ft

december 17 - Hankook winter icept evo2 téli gumi szett 205/60 r16 - 95.000 ft

december 17 - Styling 50 felniszett - 50.000 ft

2017

január 30 - oldalsó rolók két ajtóanellel 40.000 ft

február 6 - hővédő üvegezés 4 ajtóval kompletten 80.000 ft

február 20 - bőrözött középbox és m5 ajtópanelek 50.000 ft

március 31 - motor hűtőrendszer komplett csövezés billincsekkel és tömítésekkel 75.000 ft

április 10 - sport contour ülések 115.000 ft

április 18. - FAG első kerékcsapágy jobb oldalra - 21.000 ft munkadíj 8.000 ft

április 27. - Individual Birke Anthrazit díszlécek 10.000 ft

május 3 - Lemförder középső kormány összekötő (30e) - Lemförder jobbos kormányösszekötő (9e) - összekötő persely (3e) - lemförder jobbos és balos első alsó egyenes lengőkar (28k / db) - 98.000 ft


A jegyzetben, amiben a szervízt vezetem van egy idézet az első sorban :

"Ilyen hibák hátán aztán csúnyán ki tud folyni egy élet az ember keze közül." /Csikós Zsolt/

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 20:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 307
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

két halogén izzó
1860 Ft

jobb első ablakemelőszerkezet (bontott) ...

Szép kis lista!

Hídszilent hibának milyen tünetei voltak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

két halogén izzó
1860 Ft

jobb első ablakemelőszerkezet (bontott) ...

Szép kis lista!

Hídszilent hibának milyen tünetei voltak?


Terhelésváltozásra (hirtelen gáz, hirtelen fékezés) lehetett érezni egy kis ütést, az egyiknek az alja olajos volt (a touring hídszilent olajjal van töltve), az autót kézzel hintáztatva szemmel látható holtjátékuk volt, szemrevételezéssel felülről nézve repedések voltak rajtuk.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 23:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 307
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
rockolo77 írta:
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

két halogén izzó
1860 Ft

jobb első ablakemelőszerkezet (bontott) ...

Szép kis lista!

Hídszilent hibának milyen tünetei voltak?


Terhelésváltozásra (hirtelen gáz, hirtelen fékezés) lehetett érezni egy kis ütést, az egyiknek az alja olajos volt (a touring hídszilent olajjal van töltve), az autót kézzel hintáztatva szemmel látható holtjátékuk volt, szemrevételezéssel felülről nézve repedések voltak rajtuk.

Az enyémnek hangosan dubog a hátulja, fáj vele átmenni minden keresztbordán pl:villamossinen. Normális sebességgel fekvőrendőrön áthajtva semmi hangja, terhelésváltásra nem reagál. A futómű többi eleme rendben van, csomi ajtó, burkolatok okék, úgyhogy másra már nem tudok gondolni.
Egész olcsón megúsztad a cserét, magadnak csináltad?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 09:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
bzsoltie írta:
rockolo77 írta:
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

két halogén izzó
1860 Ft

jobb első ablakemelőszerkezet (bontott) ...

Szép kis lista!

Hídszilent hibának milyen tünetei voltak?


Terhelésváltozásra (hirtelen gáz, hirtelen fékezés) lehetett érezni egy kis ütést, az egyiknek az alja olajos volt (a touring hídszilent olajjal van töltve), az autót kézzel hintáztatva szemmel látható holtjátékuk volt, szemrevételezéssel felülről nézve repedések voltak rajtuk.

Az enyémnek hangosan dubog a hátulja, fáj vele átmenni minden keresztbordán pl:villamossinen. Normális sebességgel fekvőrendőrön áthajtva semmi hangja, terhelésváltásra nem reagál. A futómű többi eleme rendben van, csomi ajtó, burkolatok okék, úgyhogy másra már nem tudok gondolni.
Egész olcsón megúsztad a cserét, magadnak csináltad?


Alighanem megszolgálta már a magáét, ha még a gyári van benn.
Egy barátom csinálta, házi készítésű célszerszámmal. Jó nagy szopás volt.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 09:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:

Alighanem megszolgálta már a magáét, ha még a gyári van benn.
Egy barátom csinálta, házi készítésű célszerszámmal. Jó nagy szopás volt.

full cumi. en most allok hidszilent csere elott.
ha valakit erdekel, akkor 45-ert tudok meyle szettet (4db)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 10:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 307
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

Alighanem megszolgálta már a magáét, ha még a gyári van benn.
Egy barátom csinálta, házi készítésű célszerszámmal. Jó nagy szopás volt.

full cumi. en most allok hidszilent csere elott.
ha valakit erdekel, akkor 45-ert tudok meyle szettet (4db)

Vedd fel a kapcsolatot bendegúzzal!

Kinyomó szerszámot nem tudsz véletlenül?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 10:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

Alighanem megszolgálta már a magáét, ha még a gyári van benn.
Egy barátom csinálta, házi készítésű célszerszámmal. Jó nagy szopás volt.

full cumi. en most allok hidszilent csere elott.
ha valakit erdekel, akkor 45-ert tudok meyle szettet (4db)

Vedd fel a kapcsolatot bendegúzzal!

Kinyomó szerszámot nem tudsz véletlenül?

de tudok. irok Neked is.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 01:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5183
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1621 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

Alighanem megszolgálta már a magáét, ha még a gyári van benn.
Egy barátom csinálta, házi készítésű célszerszámmal. Jó nagy szopás volt.

full cumi. en most allok hidszilent csere elott.
ha valakit erdekel, akkor 45-ert tudok meyle szettet (4db)

Vedd fel a kapcsolatot bendegúzzal!

Kinyomó szerszámot nem tudsz véletlenül?

Atinak van, pikkpakk cseréli!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.08. 07:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 307
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

Alighanem megszolgálta már a magáét, ha még a gyári van benn.
Egy barátom csinálta, házi készítésű célszerszámmal. Jó nagy szopás volt.

full cumi. en most allok hidszilent csere elott.
ha valakit erdekel, akkor 45-ert tudok meyle szettet (4db)

Vedd fel a kapcsolatot bendegúzzal!

Kinyomó szerszámot nem tudsz véletlenül?

Atinak van, pikkpakk cseréli!

Úgy néz ki nekem is lesz ! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 22:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 49
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha valaki elolvassa ,vagy beleolvas a topikba ,nagy valószínűséggel elmegy a kedve attól,hogy BMW-t,vagy E39-est vásároljon! Hiszen mást sem olvas mint "horror" üzemben tartási költségek" havi ötven- százezrek " és csak szerencse ha nem -Stb. Talán néhányan azt mondják majd szerencsém volt kifogtam ,lesznek akik nem is hiszik el ,de minden amit leírok valós és nem szépítek semmit! Sőt nem egy, hanem 3 Bmw költségeit írom le ,hogy a fent említetteket (szerencse stb,) minél jobban kizárjam!
Természetesen az olajcserék és vonzatai ,valamint az üzemanyagra fordított összeg ,súlyadó biztosítás illeték részletesen nem szerepel !

1, 525 TDS évj. 1996 Vásárolva 2003-ban 126 e, km

E-H fék 60000
kipufogó közép 15000
izzító gy. 6db 7200
irányjelző kapcs 13000
klíma jav. 15000
H. kerék csapágy kb 10000
2x2 stabilizátor kb 18000
1x k.összekötő kb 15000
4db nyári gumi 40000
--------------
193200
Mind ez öt év és 140 000 km futás 1,38 ft/km fogyasztás: 7,5-9,5l olajfogy: min-max között

2, 320d Touring évj. 2005 vásárolva 2008 okt. 129 000 km

E-H fék 60000
4db nyári gumi 72000
2x stab. 11000
---------
143 000
Öt év és 136 000 km 1,05 ft/km fogyasztás 5,5-6,5l olajfogy: min-max között

3, E39 525 d Touring évj. 2002 vásárolva 2014 márc.302 000 km

E-H fék 66000
Flexrohr 30000
lengéscsill.+toronycs. 47000
H.kerékcs. 11000
stabilizátor 11000
futómű beállítás 7000
Üa.szűrő kb 10000
-------------
182 000
Mind ez a mai napig 3év és 70 000 km. 2,6 ft/km fogysztás átlag 6,5l olajfogy: min-max között

Természetesen mindhárom autó valós szervizkönyvvel és km-óra állással és lekövethető múlttal rendelkezett !



Remélem egy kicsit elbizonytalanítottam azokat akik "letettek" a Bmw vásárlásáról!
További szép estét mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 12:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2295
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 241 alkalommal
Kapott köszik: 310 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="lacci"]Ha valaki elolvassa ,vagy beleolvas a topikba ,nagy valószínűséggel elmegy a kedve attól,hogy BMW-t,vagy E39-est...

Az első kettő szerintem nem releváns, mivel csak néhány éves autók voltak...
A harmadiknál szerencséd is lehetett, illetve sokat számít az ismert múlt és a kötelező szervizek megléte. Ha pl. én folyamatosan Muha Atitól venném az autóimat, akkor valszeg nekem sem lenne magas a szervízköltség....
Anno Trabis korszakban nekem is volt Trabantom, én állandóan alatta feküdtem. Az akkor csajomnak az apjának is Trabija volt, az sosem szerelte....
Továbbá, azt se feledjük, hogy az E39-ek lassan 20 éves vasak lesznek, trikmillió kilóméterrel. Nem csoda, hogy tönkremennek.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 23:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 49
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
lacci írta:
Ha valaki elolvassa ,vagy beleolvas a topikba ,nagy valószínűséggel elmegy a kedve attól,hogy BMW-t,vagy E39-est...

Az első kettő szerintem nem releváns, mivel csak néhány éves autók voltak...
A harmadiknál szerencséd is lehetett, illetve sokat számít az ismert múlt és a kötelező szervizek megléte. Ha pl. én folyamatosan Muha Atitól venném az autóimat, akkor valszeg nekem sem lenne magas a szervízköltség....
Anno Trabis korszakban nekem is volt Trabantom, én állandóan alatta feküdtem. Az akkor csajomnak az apjának is Trabija volt, az sosem szerelte....
Továbbá, azt se feledjük, hogy az E39-ek lassan 20 éves vasak lesznek, trikmillió kilóméterrel. Nem csoda, hogy tönkremennek.


Nem mondanám,hogy " nem releváns" hiszen az egyik 12, a másik nyolc éves volt amikor eladtam és mindkettőt friss műszakival hibakód mentesen hibátlan állapotban !! A 320d -t ismerősnek adtam el és a mai napig (14 éves közel 300e km) az autó szinte hibátlanul üzemel! Az 525 d sem szerencse hiszen valós szervizkönyvvel valós km-rel gondos első tulajdonostól vettem !-közel hat hónap keresgélés sok száz km utazgatás és kb 50 autó megnézése után! Ezt nem nevezném szerencsének!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.06.02. 10:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
engem az erdekelne, hogy hol kapsz nyari gumi garniturat 72ezerert? :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 382 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator