2011.06.24. 17:35
2011.06.24. 19:01
Berkut írta:szala2 írta:540ia
96.07.havi
478.349 km
Húú, ez már igen!
Szala2 eddig mindenkit több körrel ver!
Gratula!
B.
2011.06.24. 19:35
kzolee írta:Berkut írta:szala2 írta:540ia
96.07.havi
478.349 km
Húú, ez már igen!
Szala2 eddig mindenkit több körrel ver!
Gratula!
B.
Úgy érted Oldboy...
2011.06.24. 20:02
Jerry írta:kzolee írta:Berkut írta:szala2 írta:540ia
96.07.havi
478.349 km
Húú, ez már igen!
Szala2 eddig mindenkit több körrel ver!
Gratula!
B.
Úgy érted Oldboy...
Berkut jól érti; Szala2 autója a mindent vivő (mint Lola T a régi autóskártyában) idáig.
Oldboy technikailag rosszul szólt hozzá így nem látszik, hogy szala2-től idézett. Oldboy annyit akart közölni velünk, hogy ha szala2 autója ennyit ment és az övé is képes lesz hasonló futásteljesítményre, akkor valószínűleg még a gazdáját is túléli (vagyis Oldboy előbb adja be a kulcsot, mint a 5er).
2011.06.26. 14:26
2011.06.27. 23:29
2011.06.28. 11:57
2011.07.01. 22:30
2011.07.02. 00:29
Berkut írta:Sziasztok!
Anno azért nyitottam ezt a topicot, mert nézegettem a használt autókat itthon és azt láttam, hogy mindegyik kevéssel, de 200 ezer km alatt van. Khm, nos az eddigi hozzászólásokból is lehet látni, hogy 10-ből egy kocsi van 200 ezer alatt, ami normális, mert közel 10 éves kocsiktól ez az elvárt.
A hasznaltauto.hu-n ez az arány fordított, kb 10-ből egy van 200 ezer felett!
Ezek után el lehet gondolkodni azon, hogy visszatekertek-e az eladó autók itthon...
Ezek után az egyszeri sügér megveszi a "törésmentes, keveset futott, végig szervizelt" kocsit a piacon olcsón, ami aztán egy hónap múlva letérdel. Ilyenkor mennek a Totalcar-ba meg egyéb helyre a kommentek, hogy a BMW a legszarabb, legszervizigényesebb, pénztemető német szemét...
Szolgáljon ez a topic minden vásárló okulására!
B.
2011.07.03. 17:29
2011.07.03. 21:50
2011.07.04. 07:38
BMWFUN írta:Berkut írta:Sziasztok!
Anno azért nyitottam ezt a topicot, mert nézegettem a használt autókat itthon és azt láttam, hogy mindegyik kevéssel, de 200 ezer km alatt van. Khm, nos az eddigi hozzászólásokból is lehet látni, hogy 10-ből egy kocsi van 200 ezer alatt, ami normális, mert közel 10 éves kocsiktól ez az elvárt.
A hasznaltauto.hu-n ez az arány fordított, kb 10-ből egy van 200 ezer felett!
Ezek után el lehet gondolkodni azon, hogy visszatekertek-e az eladó autók itthon...
Ezek után az egyszeri sügér megveszi a "törésmentes, keveset futott, végig szervizelt" kocsit a piacon olcsón, ami aztán egy hónap múlva letérdel. Ilyenkor mennek a Totalcar-ba meg egyéb helyre a kommentek, hogy a BMW a legszarabb, legszervizigényesebb, pénztemető német szemét...
Szolgáljon ez a topic minden vásárló okulására!
B.
Csak az a baj, hogy ha egyáltalán erre keveredik, nagy valószínűséggel már a vásárlás után teszi.
Amúgy, hogy on legyek, 203 000km (óra szerint) a napokban. 60k km-t tettem bele a 2 év alatt.
2011.07.04. 08:48
jackson írta:BMWFUN írta:Berkut írta:Sziasztok!
Anno azért nyitottam ezt a topicot, mert nézegettem a használt autókat itthon és azt láttam, hogy mindegyik kevéssel, de 200 ezer km alatt van. Khm, nos az eddigi hozzászólásokból is lehet látni, hogy 10-ből egy kocsi van 200 ezer alatt, ami normális, mert közel 10 éves kocsiktól ez az elvárt.
A hasznaltauto.hu-n ez az arány fordított, kb 10-ből egy van 200 ezer felett!
Ezek után el lehet gondolkodni azon, hogy visszatekertek-e az eladó autók itthon...
Ezek után az egyszeri sügér megveszi a "törésmentes, keveset futott, végig szervizelt" kocsit a piacon olcsón, ami aztán egy hónap múlva letérdel. Ilyenkor mennek a Totalcar-ba meg egyéb helyre a kommentek, hogy a BMW a legszarabb, legszervizigényesebb, pénztemető német szemét...
Szolgáljon ez a topic minden vásárló okulására!
B.
Csak az a baj, hogy ha egyáltalán erre keveredik, nagy valószínűséggel már a vásárlás után teszi.
Amúgy, hogy on legyek, 203 000km (óra szerint) a napokban. 60k km-t tettem bele a 2 év alatt.
Na igen itt jönnek a furcsa kérdések ha te nyomtál bele egy használt kocsiba 30ekm/év akkor vajon az első tulaj akinek azért van pénze meg venni egy 15-25mFt kocsit akkor vajon nem járt volna ennél többet?
Pl. 530d amit azért vesz mert sokat megy. Ilyenkor a csóka már az első 3 évben bele rak 150ekm-t, ők 200ekm alatt adják el mert innentől már komolyabban szervizeltetni kell. A magyar dizelek nagy részében min. 4-500ekm van.
Mint az a lepke is mesélte tegnap a maszikánál a valós kilóméter kiolvasáskor csupa lógó orrú ember jön kifelé amikor szembesül a valós számmal. Uraim tessék fel fogni ennek a kocsinak 1millió km a sok futás. És nem áltatni magunkat az enyémbe csak ennyi van dumával.
Jackson, aki szerint az állapotból nagyon ordit a használódás
2011.07.04. 09:27
kzolee írta:Ez az esetek 99,5% százalékában így van!
A maradék 0,05% az ///M autók...
2011.07.04. 09:44
Jerry írta:kzolee írta:Ez az esetek 99,5% százalékában így van!
A maradék 0,05% az ///M autók...
És hova tűnt az a 0,45 századnyi autó?
Beszippantja őket a fekete lyuk rögtön a gyártást követően?
2011.07.04. 09:54
jackson írta:BMWFUN írta:Berkut írta:Sziasztok!
Anno azért nyitottam ezt a topicot, mert nézegettem a használt autókat itthon és azt láttam, hogy mindegyik kevéssel, de 200 ezer km alatt van. Khm, nos az eddigi hozzászólásokból is lehet látni, hogy 10-ből egy kocsi van 200 ezer alatt, ami normális, mert közel 10 éves kocsiktól ez az elvárt.
A hasznaltauto.hu-n ez az arány fordított, kb 10-ből egy van 200 ezer felett!
Ezek után el lehet gondolkodni azon, hogy visszatekertek-e az eladó autók itthon...
Ezek után az egyszeri sügér megveszi a "törésmentes, keveset futott, végig szervizelt" kocsit a piacon olcsón, ami aztán egy hónap múlva letérdel. Ilyenkor mennek a Totalcar-ba meg egyéb helyre a kommentek, hogy a BMW a legszarabb, legszervizigényesebb, pénztemető német szemét...
Szolgáljon ez a topic minden vásárló okulására!
B.
Csak az a baj, hogy ha egyáltalán erre keveredik, nagy valószínűséggel már a vásárlás után teszi.
Amúgy, hogy on legyek, 203 000km (óra szerint) a napokban. 60k km-t tettem bele a 2 év alatt.
Na igen itt jönnek a furcsa kérdések ha te nyomtál bele egy használt kocsiba 30ekm/év akkor vajon az első tulaj akinek azért van pénze meg venni egy 15-25mFt kocsit akkor vajon nem járt volna ennél többet?
Pl. 530d amit azért vesz mert sokat megy. Ilyenkor a csóka már az első 3 évben bele rak 150ekm-t, ők 200ekm alatt adják el mert innentől már komolyabban szervizeltetni kell. A magyar dizelek nagy részében min. 4-500ekm van.
Mint az a lepke is mesélte tegnap a maszikánál a valós kilóméter kiolvasáskor csupa lógó orrú ember jön kifelé amikor szembesül a valós számmal. Uraim tessék fel fogni ennek a kocsinak 1millió km a sok futás. És nem áltatni magunkat az enyémbe csak ennyi van dumával.
Jackson, aki szerint az állapotból nagyon ordit a használódás
2011.07.04. 11:41
BMWFUN írta:Gondolom, ez általános a klubban.
2011.07.05. 08:15
2011.07.06. 19:25
2011.07.07. 08:27
szekeres írta:Helo
Én pl előre tekertetném az órámat, ha meg tudná valaki csinálni. Nekem valami ökör visszatekerte, most van benne 175000kb... vicces