2011.06.10. 15:49
2011.06.10. 17:17
2011.06.10. 17:34
2011.06.10. 17:34
2011.06.10. 17:34
Berkut írta:Sziasztok!
Gondoltam, nyitok egy ideglenes topicot, hogy kinek mennyi van a kocsijában, meddig tud elfutni egy E39-es. Ez nyilván sokat függ a motor fajtájától, igénybevételétől, stb. De mégis, legyen képünk arról, hogy mennyit bír. Természetesen csak valós óraadatokat lehet beírni.
Hölgyeim, akkor kezdem a licitet:
2001, 525d, Touring
321.000 km
B.
2011.06.10. 17:35
2011.06.10. 19:05
lepke írta:Helo
Jó ez a topik
A valós óraadatot csak akkor tudja valaki megmondani HA annak idején Ő vásárolta új korában
Mostanában nagyon nehéz megállapítani egy TÖBB gazdás kocsinál a kilométert
E60 535d 2007-es 231.850 km
2011.06.10. 19:25
2011.06.10. 19:44
kzolee írta:lepke írta:Helo
Jó ez a topik
A valós óraadatot csak akkor tudja valaki megmondani HA annak idején Ő vásárolta új korában
Mostanában nagyon nehéz megállapítani egy TÖBB gazdás kocsinál a kilométert
E60 535d 2007-es 231.850 km
E60/61-nél maszika ki tudja deríteni!
Amúgy 2004/11 525d 212.000km. (ja, bocsi, ez E61)
Oroszlán meg ne írjon ide, mert nem hiszik el neki, pedig az övé tényleg borzasztóan keveset ment. Mondjuk szerintem nem is eladó
2011.06.10. 20:05
2011.06.10. 20:42
2011.06.10. 21:03
kzolee írta:lepke írta:Helo
Jó ez a topik
A valós óraadatot csak akkor tudja valaki megmondani HA annak idején Ő vásárolta új korában
Mostanában nagyon nehéz megállapítani egy TÖBB gazdás kocsinál a kilométert
E60 535d 2007-es 231.850 km
E60/61-nél maszika ki tudja deríteni!
Amúgy 2004/11 525d 212.000km. (ja, bocsi, ez E61)
Oroszlán meg ne írjon ide, mert nem hiszik el neki, pedig az övé tényleg borzasztóan keveset ment. Mondjuk szerintem nem is eladó
2011.06.10. 21:08
2011.06.10. 21:25
2011.06.10. 21:48
2011.06.10. 22:01
2011.06.10. 22:11
Jerry írta:1996-os 525 TDS óra szerint 270.000 km
Szeretném hinni...
2011.06.10. 23:24
lepke írta:kzolee írta:lepke írta:Helo
Jó ez a topik
A valós óraadatot csak akkor tudja valaki megmondani HA annak idején Ő vásárolta új korában
Mostanában nagyon nehéz megállapítani egy TÖBB gazdás kocsinál a kilométert
E60 535d 2007-es 231.850 km
E60/61-nél maszika ki tudja deríteni!
Amúgy 2004/11 525d 212.000km. (ja, bocsi, ez E61)
Oroszlán meg ne írjon ide, mert nem hiszik el neki, pedig az övé tényleg borzasztóan keveset ment. Mondjuk szerintem nem is eladó
Helo
Nála is csak 2003-as évjárattól lehetséges
Előtte ez kinyomozhatatlan
,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,,,,,,
2011.06.10. 23:26
kzolee írta:Jerry írta:1996-os 525 TDS óra szerint 270.000 km
Szeretném hinni...
Hál' istennek előkerültek a levéltárból az autód történetének részletei!
Történetünk 1995-ben kezdődött, mikor Jürgen Vogelmeister harmincas évei közepén járó fogtechnikus München melletti kertvároska lakója egy E34-es BMW büszke tulajdonosaként két gyermeket nevelgetve ideális körülmények közepette tengette életét. Úgy volt vele, ez az 525i kiszolgálja a következő 10-15 évben. Nem kellett messzire járnia dolgozni, alig napi 20km-re volt a rendelő lakhelyétől. Ahogy teltek az évek, egyre több szakmai és anyagi elismerést kapott. A szomszéd, Hans Regenkurt már nem volt ilyen szerencsés. Sajnos neki Hamburgba kellett járnia naponta a jó fizetésért. De Hansnak volt egy nagy előnye: az 525 tds igen kevés üzemanyagért cserébe elvitte munkába, így összességében jobban járt anyagilag. Jürgen néha átjárt szomszédjához beszélgetni, blutwurstot és bajor sör iszogatni. Egyszer szóba kerültek az autók, és próbakörök következtek. Jürgennek imponált a dízel nyomatéka, mivel lakókocsi vásárláson törte a fejét. Eljött az 1997-es év, és megjelentek a márkakereskedésben az új, borzasztóan modern E39-esek. Jürgen éppen szervízbe vitte autóját, mikor megpillantotta csodaszép új Tds-t. Egy kicsit gondolkodott a dolgon, és végül úgy döntött, lecseréli elavult E34-esét egy modern autóra. Azonnal a szívébe zárta az új autót, annak meggyőző megjelenése és elképesztő menetteljesítménye miatt. A dolgok jól alakulnak... - gondolta. Sajnos a sors másképpen rendelkezett, a rendelő bezárt, így munka nélkül maradt. A legközelebbi új munkahely sajnos 94 km-re volt lakhelyétől, viszont jó fizetést ajánlottak neki. Elfogadta az ajánlatot, de ő, szomszédjával ellentétben vonattal járt dolgozni, hogy még több pénze maradjon gyermekei nevelésére. Így csak évente 1-2 alkalommal tudtak elmenni a családdal a lakókocsis túrákra, viszont azt nagyon élvezték. A szomszéd évente 40 ezer kilómétert tett bele az autóba, de ugye neki a megélhetése ettől függött. Azután 2003-ban megjelentek az új modellek, amik nagyon megmozgatták Jürgen fantáziáját. Sok jót hallott az 530d modellekről, ezért lecserélte autóját egy újabb modellre. Annyit hallott a régi autójáról, hogy vlami magyar vidéki orvos vette meg a feleségének. Úgy gondolta, biztos jó lesz nekik, hiszen alig volt benne eladáskor 132 ezer kilóméter. Az autó szerencsés helyzetben maradt ezután is, hiszen a vidéki orvos családjában még további 3 autó teljesített szolgálatot, így alig gyűltek a kilóméterek. Bezzeg a szomszéd Géza, mindig az 530d-vel ment az építőipari ügyeit intézni országszerte, neki beleszaladt évente 40 ezer! Az orvos felesége kezdte cikinek érezni a korosodó bajort, ezért egy divatosabb városi terepjárót sírt ki magának. Az autó ekkor egy kereskedésben kötött ki... Innen már ismered a sztorit
2011.06.10. 23:37
kzolee írta:Jerry írta:1996-os 525 TDS óra szerint 270.000 km
Szeretném hinni...
Hál' istennek előkerültek a levéltárból az autód történetének részletei!
Történetünk 1995-ben kezdődött, mikor Jürgen Vogelmeister harmincas évei közepén járó fogtechnikus München melletti kertvároska lakója egy E34-es BMW büszke tulajdonosaként két gyermeket nevelgetve ideális körülmények közepette tengette életét. Úgy volt vele, ez az 525i kiszolgálja a következő 10-15 évben. Nem kellett messzire járnia dolgozni, alig napi 20km-re volt a rendelő lakhelyétől. Ahogy teltek az évek, egyre több szakmai és anyagi elismerést kapott. A szomszéd, Hans Regenkurt már nem volt ilyen szerencsés. Sajnos neki Hamburgba kellett járnia naponta a jó fizetésért. De Hansnak volt egy nagy előnye: az 525 tds igen kevés üzemanyagért cserébe elvitte munkába, így összességében jobban járt anyagilag. Jürgen néha átjárt szomszédjához beszélgetni, blutwurstot és bajor sör iszogatni. Egyszer szóba kerültek az autók, és próbakörök következtek. Jürgennek imponált a dízel nyomatéka, mivel lakókocsi vásárláson törte a fejét. Eljött az 1997-es év, és megjelentek a márkakereskedésben az új, borzasztóan modern E39-esek. Jürgen éppen szervízbe vitte autóját, mikor megpillantotta csodaszép új Tds-t. Egy kicsit gondolkodott a dolgon, és végül úgy döntött, lecseréli elavult E34-esét egy modern autóra. Azonnal a szívébe zárta az új autót, annak meggyőző megjelenése és elképesztő menetteljesítménye miatt. A dolgok jól alakulnak... - gondolta. Sajnos a sors másképpen rendelkezett, a rendelő bezárt, így munka nélkül maradt. A legközelebbi új munkahely sajnos 94 km-re volt lakhelyétől, viszont jó fizetést ajánlottak neki. Elfogadta az ajánlatot, de ő, szomszédjával ellentétben vonattal járt dolgozni, hogy még több pénze maradjon gyermekei nevelésére. Így csak évente 1-2 alkalommal tudtak elmenni a családdal a lakókocsis túrákra, viszont azt nagyon élvezték. A szomszéd évente 40 ezer kilómétert tett bele az autóba, de ugye neki a megélhetése ettől függött. Azután 2003-ban megjelentek az új modellek, amik nagyon megmozgatták Jürgen fantáziáját. Sok jót hallott az 530d modellekről, ezért lecserélte autóját egy újabb modellre. Annyit hallott a régi autójáról, hogy vlami magyar vidéki orvos vette meg a feleségének. Úgy gondolta, biztos jó lesz nekik, hiszen alig volt benne eladáskor 132 ezer kilóméter. Az autó szerencsés helyzetben maradt ezután is, hiszen a vidéki orvos családjában még további 3 autó teljesített szolgálatot, így alig gyűltek a kilóméterek. Bezzeg a szomszéd Géza, mindig az 530d-vel ment az építőipari ügyeit intézni országszerte, neki beleszaladt évente 40 ezer! Az orvos felesége kezdte cikinek érezni a korosodó bajort, ezért egy divatosabb városi terepjárót sírt ki magának. Az autó ekkor egy kereskedésben kötött ki... Innen már ismered a sztorit