Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5

2018.10.21. 15:49

Sziasztok az lenne a gond baj hogy hidegen alapjáraton beráz a blokk mintha nem menne 1-2 henger össze vissza emeli az alapjáratot leálni nem áll le csak ossze vissza jár. Gyertyákat most cseréltem ,olvastam a fórumot és trafó hibát is mondtatok azt hogy tudom megnézni az inpával illetve azt is megtudom nézni hogy minden henger megy e? Ha igen akkor melyik menüpontban?Ha bemelegeszik 1-2 perc jaratas es elcsendesedik utanna minden a legnagyobb rendben.Az alany 1998 as 535i manual 5 ös no vanos.A segìtséget előre is köszönöm

Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5

2018.10.21. 16:03

Sziasztok. Az lenne a gondom bajom hogy hidegen nem megy minden henger rázza a blokkot azaz lehet megy csak valami gixer van es fordulatszám erőssen ugrall le nem áll.Gyertyákat cseréltem ,meg ha bemelegszik utánna olyan rezgésmentesen jár veszi a lapot nem dadog stb meg van benne ami kell ,csak ez a fránya hidegindítás. Ilyenkor merre lehet keresgélni az alany egy no vanos 535i kézi váltós .Ja és nem dobta be a chech engine lámpát. A segítséget előre is köszönöm.

Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5

2018.10.21. 19:06

Petikrém írta:Sziasztok. Az lenne a gondom bajom hogy hidegen nem megy minden henger rázza a blokkot azaz lehet megy csak valami gixer van es fordulatszám erőssen ugrall le nem áll.Gyertyákat cseréltem ,meg ha bemelegszik utánna olyan rezgésmentesen jár veszi a lapot nem dadog stb meg van benne ami kell ,csak ez a fránya hidegindítás. Ilyenkor merre lehet keresgélni az alany egy no vanos 535i kézi váltós .Ja és nem dobta be a chech engine lámpát. A segítséget előre is köszönöm.


Olvass kicsit visszább ebben a topikban: viewtopic.php?f=1&t=1661&start=60#p306044

Közvetlen link: viewtopic.php?f=1&t=130&start=17800#p303211

Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5

2018.11.26. 22:08

Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.

Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5

2018.11.27. 14:41

Petikrém írta:Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.

Diag volt?
Alapjárati, légtömegmérő, lambda kizárva?

(Hát igen. Az idősebb, több kézen átment prémiumok hamar megunhatóak, bármennyire is jók a vele járó kényelmi- és presztízsbeli érzések. Az X-edik tulajnak havi több tízezres alkatrész kiadása van, ha szerelteti akkor pedig ez hatványozódik, mivel általában lelakva sózzák el 17-22 éves korukban. Kívülről rendszerint viszonylag jól néznek ki (erre vigyáznak a "nagyképű menők"), könnyű beléjük szeretni. Amelyik pedig kívülről sem a legtökéletesebb, az általában már a bontóba való itt keleten! Jó néhányan adták és adják fel a velük való harcot, mert idegileg, de legfőképp anyagilag megterhelő! Pláne ha még biztonsággal járni sem lehet vele, mert bizonytalan és sokszor csak láncban megoldható hibák jönnek elő folyton.)

Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5

2018.11.27. 21:01

Bandi1978 írta:
Petikrém írta:Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.

Diag volt?
Alapjárati, légtömegmérő, lambda kizárva?

(Hát igen. Az idősebb, több kézen átment prémiumok hamar megunhatóak, bármennyire is jók a vele járó kényelmi- és presztízsbeli érzések. Az X-edik tulajnak havi több tízezres alkatrész kiadása van, ha szerelteti akkor pedig ez hatványozódik, mivel általában lelakva sózzák el 17-22 éves korukban. Kívülről rendszerint viszonylag jól néznek ki (erre vigyáznak a "nagyképű menők"), könnyű beléjük szeretni. Amelyik pedig kívülről sem a legtökéletesebb, az általában már a bontóba való itt keleten! Jó néhányan adták és adják fel a velük való harcot, mert idegileg, de legfőképp anyagilag megterhelő! Pláne ha még biztonsággal járni sem lehet vele, mert bizonytalan és sokszor csak láncban megoldható hibák jönnek elő folyton.)

Hello diag volt lambda érték jo helyen volt semmj különös a 3 abs jeladó hibán kívül. Sikerült egy 2 tulajos verdát kifogni az első svájci az a manus 240.000 km ert tett bele a szervizkönyv szerint csak márkaszervízbe hordta a tobbi 100 at egy német csóka rakta bele ő se otthon szerelte .Feladni eszem ágába sincsen csak néha hirtelen felindulásból már néha ki van vele a...Érzésre megvan benne a kraft.Én magam otthon szervizelem. Eddig nem volt dolgom bmw vel,valahogy eddig kimaradt most cseppentem bele ebbe a világba 2 hónapja .Amúgy nem rohad stb minden extrája tökéletesen megy nem mondanám elhanyagoltnak csak hat valami gebasz van nem birok sajna rájönni :(
Hozzászólás küldése

VigLink badge