2018.10.21. 15:49
2018.10.21. 16:03
2018.10.21. 19:06
Petikrém írta:Sziasztok. Az lenne a gondom bajom hogy hidegen nem megy minden henger rázza a blokkot azaz lehet megy csak valami gixer van es fordulatszám erőssen ugrall le nem áll.Gyertyákat cseréltem ,meg ha bemelegszik utánna olyan rezgésmentesen jár veszi a lapot nem dadog stb meg van benne ami kell ,csak ez a fránya hidegindítás. Ilyenkor merre lehet keresgélni az alany egy no vanos 535i kézi váltós .Ja és nem dobta be a chech engine lámpát. A segítséget előre is köszönöm.
2018.11.26. 22:08
2018.11.27. 14:41
Petikrém írta:Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.
2018.11.27. 21:01
Bandi1978 írta:Petikrém írta:Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.
Diag volt?
Alapjárati, légtömegmérő, lambda kizárva?
(Hát igen. Az idősebb, több kézen átment prémiumok hamar megunhatóak, bármennyire is jók a vele járó kényelmi- és presztízsbeli érzések. Az X-edik tulajnak havi több tízezres alkatrész kiadása van, ha szerelteti akkor pedig ez hatványozódik, mivel általában lelakva sózzák el 17-22 éves korukban. Kívülről rendszerint viszonylag jól néznek ki (erre vigyáznak a "nagyképű menők"), könnyű beléjük szeretni. Amelyik pedig kívülről sem a legtökéletesebb, az általában már a bontóba való itt keleten! Jó néhányan adták és adják fel a velük való harcot, mert idegileg, de legfőképp anyagilag megterhelő! Pláne ha még biztonsággal járni sem lehet vele, mert bizonytalan és sokszor csak láncban megoldható hibák jönnek elő folyton.)