* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 10:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi !

Bocs, hogy újat nyitok, de ilyet nem találtam !

Régebben is volt néha gondom az alapjárattal, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki mert sosem állt le , most viszont egyre gyakrabban !

A jelenség :

megálláshoz közelítve behimbálja a fordulatot, majd annyira leeseik , hogy meg is áll...azután persze indul rögtön és megyek tovább, de egyre gyakrabban csinálja, elég kellemetlen, mondhatni ciki :(

Hibakód nincs, illetve ami volt azt megszüntettük .

Amit átnéztünk és cseréltünk :

Lambda szonda mindkét első, folytószelep tisztítva, alapjárati motor tisztítva, csövek átnézve, nincs fals levegő, légtömegmérő az nincs ugye, autó egyébként megy, nincs akadozás, teljesítmény rendben ...

Teljes a tanácstalanság, kedden szétkapjuk megint...

Ötletek hozzáértők ???

HELP :help2


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 11:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
teljesítmény rendben ...

Ez mit jelent?
:hehe

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 12:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
madox írta:
teljesítmény rendben ...

Ez mit jelent?
:hehe


Azt, hogy a rendelkezésre áll mindenkor... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 14:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
Hi !

Bocs, hogy újat nyitok, de ilyet nem találtam !

Régebben is volt néha gondom az alapjárattal, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki mert sosem állt le , most viszont egyre gyakrabban !

A jelenség :

megálláshoz közelítve behimbálja a fordulatot, majd annyira leeseik , hogy meg is áll...azután persze indul rögtön és megyek tovább, de egyre gyakrabban csinálja, elég kellemetlen, mondhatni ciki :(

Hibakód nincs, illetve ami volt azt megszüntettük .

Amit átnéztünk és cseréltünk :

Lambda szonda mindkét első, folytószelep tisztítva, alapjárati motor tisztítva, csövek átnézve, nincs fals levegő, légtömegmérő az nincs ugye, autó egyébként megy, nincs akadozás, teljesítmény rendben ...

Teljes a tanácstalanság, kedden szétkapjuk megint...

Ötletek hozzáértők ???

HELP :help2


Jeladók ? Fótengely és vezérműtengely.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 16:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
madox írta:
Hi !

Bocs, hogy újat nyitok, de ilyet nem találtam !

Régebben is volt néha gondom az alapjárattal, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki mert sosem állt le , most viszont egyre gyakrabban !

A jelenség :

megálláshoz közelítve behimbálja a fordulatot, majd annyira leeseik , hogy meg is áll...azután persze indul rögtön és megyek tovább, de egyre gyakrabban csinálja, elég kellemetlen, mondhatni ciki :(

Hibakód nincs, illetve ami volt azt megszüntettük .

Amit átnéztünk és cseréltünk :

Lambda szonda mindkét első, folytószelep tisztítva, alapjárati motor tisztítva, csövek átnézve, nincs fals levegő, légtömegmérő az nincs ugye, autó egyébként megy, nincs akadozás, teljesítmény rendben ...

Teljes a tanácstalanság, kedden szétkapjuk megint...

Ötletek hozzáértők ???

HELP :help2


Jeladók ? Fótengely és vezérműtengely.


Mondom, nincs hibakód !!! Ezeknél hibakódot írna és nem az alapjárat ingadozna, sajnos olyan gond van amit a diag nem mutat... általában ezek azok a 10 ft-os problémák amiket a legnehezebb megtalálni....nekem legalábbis még nem sikerült. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 17:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nincs hibakód. :roll:
Hátsó két lambdát néztétek? De azt is kiírná. :roll:

Én a levegő oldalon (szívó) keresgélnék:
a "ledugózótt" légtömegmérőre gyanakszom... A comp ettől jelet még kap tőle, nem?
Mindenképp írj a svédeknek, mi a jelenség, hátha volt más is akinek ez van/volt.
Vagy a másodlagos levegő szivattyú, na annak azt se tudom mi a szerepe, de van. Azt néztétek?

Megkérdezem Kareszt, ő mit mond erre a hibára.

Alapjáratot nem lehet feljebb állítani? Mert ahogy írod leejti, azért löbögteti, mert nem akarja, hogy leálljon. Csak ötlet.

Nekem télen csinálja, nagyon ritkán, és csak hidegen, leáll a pirosnál. Ráinditok és ok.
Télen garázsból indulva, meg március-nov között hibátlan.
Alapjárati motor nálam még nem volt tisztítva. A légtömegmérőt szoktam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 17:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Nincs hibakód. :roll:
Hátsó két lambdát néztétek? De azt is kiírná. :roll:

Én a levegő oldalon (szívó) keresgélnék:
a "ledugózótt" légtömegmérőre gyanakszom... A comp ettől jelet még kap tőle, nem?
Mindenképp írj a svédeknek, mi a jelenség, hátha volt más is akinek ez van/volt.
Vagy a másodlagos levegő szivattyú, na annak azt se tudom mi a szerepe, de van. Azt néztétek?

Megkérdezem Kareszt, ő mit mond erre a hibára.

Alapjáratot nem lehet feljebb állítani? Mert ahogy írod leejti, azért löbögteti, mert nem akarja, hogy leálljon. Csak ötlet.

Nekem télen csinálja, nagyon ritkán, és csak hidegen, leáll a pirosnál. Ráinditok és ok.
Télen garázsból indulva, meg március-nov között hibátlan.
Alapjárati motor nálam még nem volt tisztítva. A légtömegmérőt szoktam.


Nem tudom wazze... nálam meg melegen...az a másodlagos levegő szivattyú az mi ?

Kérdezd már meg a kareszt, végül is minden ötlet jól jön, nagyon dühít a dolog THX :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 17:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 17:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???



Jaaaa...igen, így a képe alapján tudom, nekem nincs, itt van a kompresszorhoz vezető légcső vége és a szűrője, ez nem lehet a gond ...Igazából nem gondolnám ,hogy összefüggésben van a kompresszorral, mert előtte is csinálta mikor rendesen bemelegedett az autó. Tény ,hogy akkor még nem állt le, de talán mostanra csúcsosodott ki a dolog.

A diag ? Nem tudom , tettük már gépre, de nem írt semmit , csak a lambdákat, azokat meg kicseréltem, azóta semmi hibajelenség, tahát ebből kiindulva, nem olyan a problem amit a computer érzékelni tud. Lehet, hogy mégis igaza lesz a környékbeli BMW tudoroknak és mégis valahol vmi falsot kap a gép...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 17:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Én nem értek hozzá, viszont soha nem volt még ilyen panaszom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 18:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
ArniM5 írta:
Én nem értek hozzá, viszont soha nem volt még ilyen panaszom.



Hát ennek őszintén örülök :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???


Bocs hogy ide kotnyeleskedek.Ez amit belinkeltél,mi a szerepe?Az enyémben van ilyen (35i) ez búg hidegindítás után egy darabig?Miután hidegen visszaejti a fordulatot 900-ról 600-ra,akkor elhallgat.Amúgy hallanom kellene ezt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 19:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
ArniM5 írta:
Én nem értek hozzá, viszont soha nem volt még ilyen panaszom.



Hát ennek őszintén örülök :D


Madox lehet,hogy csak a karburátor belever az indexbe... :lol:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 19:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Budaörsi út lesz ebből én már látom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 19:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
ArniM5 írta:
Budaörsi út lesz ebből én már látom.


Hát ha a jövő héten nem jövök rá, akkor keresni foglak a szám miatt és adok nekik egy esélyt... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 20:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
A diag ? Nem tudom , tettük már gépre, de nem írt semmit , csak a lambdákat, azokat meg kicseréltem, azóta semmi hibajelenség, tahát ebből kiindulva, nem olyan a problem amit a computer érzékelni tud. Lehet, hogy mégis igaza lesz a környékbeli BMW tudoroknak és mégis valahol vmi falsot kap a gép...

Ne hibát keress!
Az nem lehet, hogy hiányolja a vas a 2 légtömegmérőt, levegő szivattyút?
Úgy kéne diagolni, mint pl. a ledes lámpa tesztelést kilehet kapcsolni, ezeket is kikéne kapcsolni, hogy jelet, adatot, ne várjon a motorvezérlés, mert hűlt helyük van.
Nem vágom ezt, nekem MChris szokott diagolni, és ez nem csak hibakeresés. Ezer dolgot lehet ki/be kapcsolni, programozni, állítgatni. Valami ilyesmin agyalok nálad is... :?

Falsot hol tudna szívni? Főleg mivel a "fals" egy jeladó utáni méréshez képest belépő plusz levegő. Nálad nincs mérés, ahogy mondtad. :D Nem falsot szív, falsot fújna vazze! A kompressor miatt kifújna. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 20:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Bocs hogy ide kotnyeleskedek.Ez amit belinkeltél,mi a szerepe?Az enyémben van ilyen (35i) ez búg hidegindítás után egy darabig?Miután hidegen visszaejti a fordulatot 900-ról 600-ra,akkor elhallgat.Amúgy hallanom kellene ezt?

Én is hallom, hidegindítás után. De mire jó, passz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is a Strobi tippjére gondolnék... :roll: - első körben. :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 22:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.12. 00:00
Hozzászólások: 321
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az átalakítás előtt patent volt a motor, vagy már akkor is dobálta az alapjáratot? Nekem két dologtól mozgott:

- A légtömegmérőm behányt. Ilyenkor annyira megzavarodott a motor, hogy volt, hogy majdnem le is állt az ingadozástól 200 és 1000 között borítgatott, de ha lehúztam a csatlakozókat a légtömegmérőről, akkor a motor ún "safe" üzemmódban ment tovább, átállt kb 10 másodperc alatt, annyi volt ilyenkor, hogy hangosabb volt a járás és az erő kb 70 %-ra esett vissza, alapjárat ugyanúgy ingadozott tovább, de nem olyan vészesen, mint a rossz légtömegmérővel. A gyorsulás egyenletes maradt, fogyasztás sokkal rosszabb lett. Ha még mindig venné a jelet a kikötött légtömegmérőkből a comp, akkor az lehet bezavar, hiszen megkapja az üzenetet, hogy nincs megfelelő jel és erre reagál.

- A másik hogy van egy ún alapjárati levegő befújó motor. Szakik porszívó motornak hívják. Bent van a blokk mögött valahol és szívás kiszedni és nem is egy olcsó mulatság. Lényegében sokat nem zavar, ha ingadoztatja az alapjáratot, mert a gépnek nem árt, nekem azt mondták nem fontos vele foglalkozni, vagyis nekem nem zavart be nagyon. Ha kipörgetem kicsit a szekeret, akkor eláll, és amúgy meg akkor jár össze vissza amikor kedve van, van hogy három hétig nem is ingadozik és főleg a hideget nem szerette.


Ãœdv

Gabze


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 05:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
ArniM5 írta:
Budaörsi út lesz ebből én már látom.


Hát ha a jövő héten nem jövök rá, akkor keresni foglak a szám miatt és adok nekik egy esélyt... :D


A légtömegmérőt Ok is kikötik, bár a tied egy más rendszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator