* *
Pontos idő: 2024.03.28. 19:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 07:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabze írta:
Az átalakítás előtt patent volt a motor, vagy már akkor is dobálta az alapjáratot? Nekem két dologtól mozgott:

- A légtömegmérőm behányt. Ilyenkor annyira megzavarodott a motor, hogy volt, hogy majdnem le is állt az ingadozástól 200 és 1000 között borítgatott, de ha lehúztam a csatlakozókat a légtömegmérőről, akkor a motor ún "safe" üzemmódban ment tovább, átállt kb 10 másodperc alatt, annyi volt ilyenkor, hogy hangosabb volt a járás és az erő kb 70 %-ra esett vissza, alapjárat ugyanúgy ingadozott tovább, de nem olyan vészesen, mint a rossz légtömegmérővel. A gyorsulás egyenletes maradt, fogyasztás sokkal rosszabb lett. Ha még mindig venné a jelet a kikötött légtömegmérőkből a comp, akkor az lehet bezavar, hiszen megkapja az üzenetet, hogy nincs megfelelő jel és erre reagál.

- A másik hogy van egy ún alapjárati levegő befújó motor. Szakik porszívó motornak hívják. Bent van a blokk mögött valahol és szívás kiszedni és nem is egy olcsó mulatság. Lényegében sokat nem zavar, ha ingadoztatja az alapjáratot, mert a gépnek nem árt, nekem azt mondták nem fontos vele foglalkozni, vagyis nekem nem zavart be nagyon. Ha kipörgetem kicsit a szekeret, akkor eláll, és amúgy meg akkor jár össze vissza amikor kedve van, van hogy három hétig nem is ingadozik és főleg a hideget nem szerette.


Ãœdv

Gabze


A motor az átalakitás előtt és után is patent ! Ahogy azt az elején jeleztem, a probléma lőtte is fennállt, csak nem ennyire !
Az alapjárati motor a 2 hengerfej között van, kiszedtük és megtisztitottuk, az sem lehet a gond, légtömegmérő nincs, a kompresszoros autó nem is igényli,mert a betolt levegő mennyisége előre ki van számolva.

Nem tudom egyenlőre ...midegy, a tippeket köszi, ez is segit, legalább átnézzük közösen, hogy mi volt, és mi lehet még a hiba forrása...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 09:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
Gabze írta:
Az átalakítás előtt patent volt a motor, vagy már akkor is dobálta az alapjáratot? Nekem két dologtól mozgott:

- A légtömegmérőm behányt. Ilyenkor annyira megzavarodott a motor, hogy volt, hogy majdnem le is állt az ingadozástól 200 és 1000 között borítgatott, de ha lehúztam a csatlakozókat a légtömegmérőről, akkor a motor ún "safe" üzemmódban ment tovább, átállt kb 10 másodperc alatt, annyi volt ilyenkor, hogy hangosabb volt a járás és az erő kb 70 %-ra esett vissza, alapjárat ugyanúgy ingadozott tovább, de nem olyan vészesen, mint a rossz légtömegmérővel. A gyorsulás egyenletes maradt, fogyasztás sokkal rosszabb lett. Ha még mindig venné a jelet a kikötött légtömegmérőkből a comp, akkor az lehet bezavar, hiszen megkapja az üzenetet, hogy nincs megfelelő jel és erre reagál.

- A másik hogy van egy ún alapjárati levegő befújó motor. Szakik porszívó motornak hívják. Bent van a blokk mögött valahol és szívás kiszedni és nem is egy olcsó mulatság. Lényegében sokat nem zavar, ha ingadoztatja az alapjáratot, mert a gépnek nem árt, nekem azt mondták nem fontos vele foglalkozni, vagyis nekem nem zavart be nagyon. Ha kipörgetem kicsit a szekeret, akkor eláll, és amúgy meg akkor jár össze vissza amikor kedve van, van hogy három hétig nem is ingadozik és főleg a hideget nem szerette.


Ãœdv

Gabze


A motor az átalakitás előtt és után is patent ! Ahogy azt az elején jeleztem, a probléma lőtte is fennállt, csak nem ennyire !
Az alapjárati motor a 2 hengerfej között van, kiszedtük és megtisztitottuk, az sem lehet a gond, légtömegmérő nincs, a kompresszoros autó nem is igényli,mert a betolt levegő mennyisége előre ki van számolva.

Nem tudom egyenlőre ...midegy, a tippeket köszi, ez is segit, legalább átnézzük közösen, hogy mi volt, és mi lehet még a hiba forrása...

Nem vagyok hozzáértő :( Tudom hogy sok henger. :wink: De ha kiveszed a trafókat egyenként, lehúzod róla a gumit ami a gyertyához "megyen", nem találsz rajt rendellenességet? Szétporladás szerű jelenségre gondolok, amit a nagyon meleg okozhat. De hogy korrekt legyek: vakon vagyok a témában!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 14:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mivel diagoltátok? nekem anno valami univ. bosch minen hülyeséget dobott ill nem tudta melyik szenzor melyik így mind a kettőt hozta gyári már tudta melyik is a gond a kettő hasonló közül...

Viszem a laptopot ls ha kell "megnézzük" ugyis nyitva lesz a motorteted :D (meg mielött valaki írná, tudom nem ott van neki már a diagcsatija)

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 15:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
mivel diagoltátok? nekem anno valami univ. bosch minen hülyeséget dobott ill nem tudta melyik szenzor melyik így mind a kettőt hozta gyári már tudta melyik is a gond a kettő hasonló közül...

Viszem a laptopot ls ha kell "megnézzük" ugyis nyitva lesz a motorteted :D (meg mielött valaki írná, tudom nem ott van neki már a diagcsatija)



Először univerzálissal, azután a formont-nál a gyári BMW diaggal, NO HIBA...ezért gondoltam, hogy olyan hibát kell keresni amit a gép nem mutat, hiszen nem rossz még, csak lekoszolódott, elhasználódott stb... ezért gondoltam pl. hogy az alapjárati motor is koszos vagy valami...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 15:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
MChris írta:
mivel diagoltátok? nekem anno valami univ. bosch minen hülyeséget dobott ill nem tudta melyik szenzor melyik így mind a kettőt hozta gyári már tudta melyik is a gond a kettő hasonló közül...

Viszem a laptopot ls ha kell "megnézzük" ugyis nyitva lesz a motorteted :D (meg mielött valaki írná, tudom nem ott van neki már a diagcsatija)



Először univerzálissal, azután a formont-nál a gyári BMW diaggal, NO HIBA...ezért gondoltam, hogy olyan hibát kell keresni amit a gép nem mutat, hiszen nem rossz még, csak lekoszolódott, elhasználódott stb... ezért gondoltam pl. hogy az alapjárati motor is koszos vagy valami...


akkor még egy olyan ajánlatot tudok adni ha már lesz ott még egy M5 :? hogy 2 INPA progival lehetne nézni az élő adatokat egyszerre,ott látni minden adatot amit a motorvez használ

Levi vs Madox :D

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 16:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
madox írta:
MChris írta:
mivel diagoltátok? nekem anno valami univ. bosch minen hülyeséget dobott ill nem tudta melyik szenzor melyik így mind a kettőt hozta gyári már tudta melyik is a gond a kettő hasonló közül...

Viszem a laptopot ls ha kell "megnézzük" ugyis nyitva lesz a motorteted :D (meg mielött valaki írná, tudom nem ott van neki már a diagcsatija)



Először univerzálissal, azután a formont-nál a gyári BMW diaggal, NO HIBA...ezért gondoltam, hogy olyan hibát kell keresni amit a gép nem mutat, hiszen nem rossz még, csak lekoszolódott, elhasználódott stb... ezért gondoltam pl. hogy az alapjárati motor is koszos vagy valami...


akkor még egy olyan ajánlatot tudok adni ha már lesz ott még egy M5 :? hogy 2 INPA progival lehetne nézni az élő adatokat egyszerre,ott látni minden adatot amit a motorvez használ

Levi vs Madox :D


Ezt mindenképp megtehetjük, de remélem azért pár napon belül megoldódik a dolog, így addig nem is használom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 16:57 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Esetleg EGR szelep, vákuumcsövek? Nekem a Swift csinálta ezt és csakis hidegben. Melegben minden rendben volt. Jött egy kis hideg és nem csak ugrált az alapjárat, hanem le is állt. Az EGR szelep volt a ludas. Később újra kezdte, de a jelenség nem volt ugyanaz. Az alapjárat felment 1500-re és ott ingadozott. Ekkor az alapjárati motor egyik vákuumcsöve volt elrepedve. Ezé jó a Szuza, mert én is megcsinálom :D :D :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 22:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Esetleg EGR szelep, vákuumcsövek? Nekem a Swift csinálta ezt és csakis hidegben. Melegben minden rendben volt. Jött egy kis hideg és nem csak ugrált az alapjárat, hanem le is állt. Az EGR szelep volt a ludas. Később újra kezdte, de a jelenség nem volt ugyanaz. Az alapjárat felment 1500-re és ott ingadozott. Ekkor az alapjárati motor egyik vákuumcsöve volt elrepedve. Ezé jó a Szuza, mert én is megcsinálom :D :D :D

Nem jó az.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 10:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???



Megvan a hiba wazze !!!!! :franko:

A másodlagos levegő szivattyú amit linkeltél, az ugyen nincs a kocsiban, de a levegőcsöve az igen és ezt le kellett dugózni ! Ezt mi anno meg is tettük, de lehet, hogy nem tökéletesen és volt egy mikronnyi hézag . :?: :idea:

Na itt volt egy minimális kifújás, ahol fals levegő áramlott ki és vissza a rendszerbe...levertem mind a 10 újjamat mire megtaláltam, de most úgy néz ki frankó a gép...

A durva anyját, mindig az ilyen kis apróságokat a legnehezebb megtalálni !

Mindenkinek köszönöm a tippeket és a segítséget, remélem így marad :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 12:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???



Megvan a hiba wazze !!!!! :franko:

A másodlagos levegő szivattyú amit linkeltél, az ugyen nincs a kocsiban, de a levegőcsöve az igen és ezt le kellett dugózni ! Ezt mi anno meg is tettük, de lehet, hogy nem tökéletesen és volt egy mikronnyi hézag . :?: :idea:

Na itt volt egy minimális kifújás, ahol fals levegő áramlott ki és vissza a rendszerbe...levertem mind a 10 újjamat mire megtaláltam, de most úgy néz ki frankó a gép...

A durva anyját, mindig az ilyen kis apróságokat a legnehezebb megtalálni !

Mindenkinek köszönöm a tippeket és a segítséget, remélem így marad :D :D :D


Királyság! 8)
Zárhatjuk a topicot! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 13:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???


Bocs hogy ide kotnyeleskedek.Ez amit belinkeltél,mi a szerepe?Az enyémben van ilyen (35i) ez búg hidegindítás után egy darabig?Miután hidegen visszaejti a fordulatot 900-ról 600-ra,akkor elhallgat.Amúgy hallanom kellene ezt?


Előre is bocs de én az 5435-540-ről tudok írni M5 eltérhet (avagy keresd ki a TIS/WDS/ETK stb.-ben)
Nos ami a képen látszik a másodlagos levegő szivatyú (secondary air pump) és másodlagos levegő szivattyú (secondary air valve) mindkettő az emmisszió (Euro3) miatt jelent meg a M62TU motorokban (vajon M5 avagy érintett-e?).
A célja a katalizátort ketté szedték egy első és egy hátsó: Első kat. képe LINK ODA A két dudor a cső vége elött az az első "gyorsan melegedő" katalizátor.
A kibocsájtást már korlátozni akarták a beindulás utáni rövid időszakban is mert mire a fő katalizátor fel melegszik az komoly percek: LINK a hátsó katalizátor képéhez elötte és utána a 2*2db lambda szonda.
Ezért, hogy gyorsabban melegedjen bele raktak egy levegő pumpát: LINK ODA Ami plusz oxigént nyom az első katalizátorokra és ezért azok elöbb melegednek be az üzemi hőmérsékletre (ergó kibocsájtás már akkor csökken).
Ez csak hideg motor és az inditás első (ha jól emlékszem) cirka 30 másodpercében működik majd kikapcsol.

madox: Valóban szerintem is látatlanban falsot szívra gyanakodnék. Ezt lehet ellenőrizni az INPA státusz képernyőn ahol a lambda értékeket látni. a A Lambda adaptációs addititve és multiplikative értékeket kell ellenőrizni ilyenkor és megnézni a pontos értéküket. Ha falsot sziv lehet látni az élő értékeken.
Szerintem utolért a V8-as "betegség" mivel nagyon meleg a motor megfőzi a tömitéseket. Itt én az alábbiakra gondolok:
- tömitéseket kell ellenőrizni a szovó soron: LINK ODA az alábbi számokon: 7, 8, 9
- LINK AMODA is itt a 4-eske.
- ehhez még hozzá jön a kartergáz tehát fő tengely alatti és vezérmű tengelyek fölötti tér olaj szeparátora és annak baja is. LINK AMODA ezeknek az össze gumi csöve és csatlakozása gyanús.

Jackson, aki nyomon van hasonló V8 szegényedés ügyben

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 13:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Királyság! 8)
Zárhatjuk a topicot! :lol:


De hogy zárjuk le legalább lesz hova raknom az V8 szegényedés eredményeket. És itt könnyebb megtalálni.
Valahonnan majd össze vadászom a korábbi linkeket.

Jackson, aki vagy 1-2 óráig irta a tetü hozzászólást mire most elküldi végre erre meg van a megoldás közben

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 13:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Annyit már tudok írni az automataváltó rántás megálláskor és emelt (550 helyett) 580rpm-es fordulatszám egyenlőre ideálisnak tűnik. Hiba nem jelentkezik pedig csak 30rpm-el magasabb mint a gyári. Még a feszültség és olajnyomás adatokat nyomozom.
Ha valamelyik V8-nak kell be tudom állitani neki is ilyen emelt alapjáratra.

Jackson, aki legalább ide rakja a V8 közeli dolgokat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 13:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Padre540 írta:
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???


Bocs hogy ide kotnyeleskedek.Ez amit belinkeltél,mi a szerepe?Az enyémben van ilyen (35i) ez búg hidegindítás után egy darabig?Miután hidegen visszaejti a fordulatot 900-ról 600-ra,akkor elhallgat.Amúgy hallanom kellene ezt?


Előre is bocs de én az 5435-540-ről tudok írni M5 eltérhet (avagy keresd ki a TIS/WDS/ETK stb.-ben)
Nos ami a képen látszik a másodlagos levegő szivatyú (secondary air pump) és másodlagos levegő szivattyú (secondary air valve) mindkettő az emmisszió (Euro3) miatt jelent meg a M62TU motorokban (vajon M5 avagy érintett-e?).
A célja a katalizátort ketté szedték egy első és egy hátsó: Első kat. képe LINK ODA A két dudor a cső vége elött az az első "gyorsan melegedő" katalizátor.
A kibocsájtást már korlátozni akarták a beindulás utáni rövid időszakban is mert mire a fő katalizátor fel melegszik az komoly percek: LINK a hátsó katalizátor képéhez elötte és utána a 2*2db lambda szonda.
Ezért, hogy gyorsabban melegedjen bele raktak egy levegő pumpát: LINK ODA Ami plusz oxigént nyom az első katalizátorokra és ezért azok elöbb melegednek be az üzemi hőmérsékletre (ergó kibocsájtás már akkor csökken).
Ez csak hideg motor és az inditás első (ha jól emlékszem) cirka 30 másodpercében működik majd kikapcsol.

madox: Valóban szerintem is látatlanban falsot szívra gyanakodnék. Ezt lehet ellenőrizni az INPA státusz képernyőn ahol a lambda értékeket látni. a A Lambda adaptációs addititve és multiplikative értékeket kell ellenőrizni ilyenkor és megnézni a pontos értéküket. Ha falsot sziv lehet látni az élő értékeken.
Szerintem utolért a V8-as "betegség" mivel nagyon meleg a motor megfőzi a tömitéseket. Itt én az alábbiakra gondolok:
- tömitéseket kell ellenőrizni a szovó soron: LINK ODA az alábbi számokon: 7, 8, 9
- LINK AMODA is itt a 4-eske.
- ehhez még hozzá jön a kartergáz tehát fő tengely alatti és vezérmű tengelyek fölötti tér olaj szeparátora és annak baja is. LINK AMODA ezeknek az össze gumi csöve és csatlakozása gyanús.

Jackson, aki nyomon van hasonló V8 szegényedés ügyben


THX :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 13:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:
Királyság! 8)
Zárhatjuk a topicot! :lol:


De hogy zárjuk le legalább lesz hova raknom az V8 szegényedés eredményeket. És itt könnyebb megtalálni.
Valahonnan majd össze vadászom a korábbi linkeket.

Jackson, aki vagy 1-2 óráig irta a tetü hozzászólást mire most elküldi végre erre meg van a megoldás közben



Szerintem sem lenne baj, ha maradna a topic, max átnevezhetnénk V8 problémákra vagy valami hasonló...

A legnagyobb bajom pont az volt eddig az oldallal, hogy v8-hoz nem igen találtam infókat, pedig azért vagyunk már egy páran akik ilyet hajtunk...Biztos van rá igény és azért tényleg merőben más problémák adódhatnak mint a sorhatnál...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 13:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
Szerintem sem lenne baj, ha maradna a topic, max átnevezhetnénk V8 problémákra vagy valami hasonló...

A legnagyobb bajom pont az volt eddig az oldallal, hogy v8-hoz nem igen találtam infókat, pedig azért vagyunk már egy páran akik ilyet hajtunk...Biztos van rá igény és azért tényleg merőben más problémák adódhatnak mint a sorhatnál...


OK dobok admin-nak PÜ-t. De mi legyen a neve?

"V8 problémák", "V8-asok topikja" stb.

Jackson, aki megkérdezi kinek milyen ötlete van

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 14:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
madox írta:
Szerintem sem lenne baj, ha maradna a topic, max átnevezhetnénk V8 problémákra vagy valami hasonló...

A legnagyobb bajom pont az volt eddig az oldallal, hogy v8-hoz nem igen találtam infókat, pedig azért vagyunk már egy páran akik ilyet hajtunk...Biztos van rá igény és azért tényleg merőben más problémák adódhatnak mint a sorhatnál...


OK dobok admin-nak PÜ-t. De mi legyen a neve?

"V8 problémák", "V8-asok topikja" stb.

Jackson, aki megkérdezi kinek milyen ötlete van


Minden ami V8 ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 14:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
jackson írta:
madox írta:
Szerintem sem lenne baj, ha maradna a topic, max átnevezhetnénk V8 problémákra vagy valami hasonló...

A legnagyobb bajom pont az volt eddig az oldallal, hogy v8-hoz nem igen találtam infókat, pedig azért vagyunk már egy páran akik ilyet hajtunk...Biztos van rá igény és azért tényleg merőben más problémák adódhatnak mint a sorhatnál...


OK dobok admin-nak PÜ-t. De mi legyen a neve?

"V8 problémák", "V8-asok topikja" stb.

Jackson, aki megkérdezi kinek milyen ötlete van


Minden ami V8 ?


Nem rossz. Eddig ez a legjobb. Valakinek még ötlete?

Jackson, aki majd holnap küldi el a PÜ-t

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 15:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Padre540 írta:
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???


Bocs hogy ide kotnyeleskedek.Ez amit belinkeltél,mi a szerepe?Az enyémben van ilyen (35i) ez búg hidegindítás után egy darabig?Miután hidegen visszaejti a fordulatot 900-ról 600-ra,akkor elhallgat.Amúgy hallanom kellene ezt?


Előre is bocs de én az 5435-540-ről tudok írni M5 eltérhet (avagy keresd ki a TIS/WDS/ETK stb.-ben)
Nos ami a képen látszik a másodlagos levegő szivatyú (secondary air pump) és másodlagos levegő szivattyú (secondary air valve) mindkettő az emmisszió (Euro3) miatt jelent meg a M62TU motorokban (vajon M5 avagy érintett-e?).
A célja a katalizátort ketté szedték egy első és egy hátsó: Első kat. képe LINK ODA A két dudor a cső vége elött az az első "gyorsan melegedő" katalizátor.
A kibocsájtást már korlátozni akarták a beindulás utáni rövid időszakban is mert mire a fő katalizátor fel melegszik az komoly percek: LINK a hátsó katalizátor képéhez elötte és utána a 2*2db lambda szonda.
Ezért, hogy gyorsabban melegedjen bele raktak egy levegő pumpát: LINK ODA Ami plusz oxigént nyom az első katalizátorokra és ezért azok elöbb melegednek be az üzemi hőmérsékletre (ergó kibocsájtás már akkor csökken).
Ez csak hideg motor és az inditás első (ha jól emlékszem) cirka 30 másodpercében működik majd kikapcsol.

madox: Valóban szerintem is látatlanban falsot szívra gyanakodnék. Ezt lehet ellenőrizni az INPA státusz képernyőn ahol a lambda értékeket látni. a A Lambda adaptációs addititve és multiplikative értékeket kell ellenőrizni ilyenkor és megnézni a pontos értéküket. Ha falsot sziv lehet látni az élő értékeken.
Szerintem utolért a V8-as "betegség" mivel nagyon meleg a motor megfőzi a tömitéseket. Itt én az alábbiakra gondolok:
- tömitéseket kell ellenőrizni a szovó soron: LINK ODA az alábbi számokon: 7, 8, 9
- LINK AMODA is itt a 4-eske.
- ehhez még hozzá jön a kartergáz tehát fő tengely alatti és vezérmű tengelyek fölötti tér olaj szeparátora és annak baja is. LINK AMODA ezeknek az össze gumi csöve és csatlakozása gyanús.

Jackson, aki nyomon van hasonló V8 szegényedés ügyben



Köszönöm Jackson!Még lennének olyan kérdéseim,hogy szabadna ezt hallanom hidegen?Tényleg nem sokáig,de búg.Ha nem 100-as a tömítettsége akkor befolyásolhatja az alapjáratot mint madox-nak?Utolsó :D :170km/h 4000rpm normális manuálnál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 17:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
jackson írta:
Padre540 írta:
LeviM5 írta:
A motortér jobb első sarkában van, egy henger.
Elektromos működéssel, nem tudom, hogy csak M5-ben, vagy minden V8-ban van-e?

Kép

De neked, már lehet ez sincs benne.
Mint ahogy légtömegmérő sem.
Nem lehet, hogy kikéne diagolni, hogy a komp. nem vegye figyelembe az adatait???


Bocs hogy ide kotnyeleskedek.Ez amit belinkeltél,mi a szerepe?Az enyémben van ilyen (35i) ez búg hidegindítás után egy darabig?Miután hidegen visszaejti a fordulatot 900-ról 600-ra,akkor elhallgat.Amúgy hallanom kellene ezt?


Előre is bocs de én az 5435-540-ről tudok írni M5 eltérhet (avagy keresd ki a TIS/WDS/ETK stb.-ben)
Nos ami a képen látszik a másodlagos levegő szivatyú (secondary air pump) és másodlagos levegő szivattyú (secondary air valve) mindkettő az emmisszió (Euro3) miatt jelent meg a M62TU motorokban (vajon M5 avagy érintett-e?).
A célja a katalizátort ketté szedték egy első és egy hátsó: Első kat. képe LINK ODA A két dudor a cső vége elött az az első "gyorsan melegedő" katalizátor.
A kibocsájtást már korlátozni akarták a beindulás utáni rövid időszakban is mert mire a fő katalizátor fel melegszik az komoly percek: LINK a hátsó katalizátor képéhez elötte és utána a 2*2db lambda szonda.
Ezért, hogy gyorsabban melegedjen bele raktak egy levegő pumpát: LINK ODA Ami plusz oxigént nyom az első katalizátorokra és ezért azok elöbb melegednek be az üzemi hőmérsékletre (ergó kibocsájtás már akkor csökken).
Ez csak hideg motor és az inditás első (ha jól emlékszem) cirka 30 másodpercében működik majd kikapcsol.

madox: Valóban szerintem is látatlanban falsot szívra gyanakodnék. Ezt lehet ellenőrizni az INPA státusz képernyőn ahol a lambda értékeket látni. a A Lambda adaptációs addititve és multiplikative értékeket kell ellenőrizni ilyenkor és megnézni a pontos értéküket. Ha falsot sziv lehet látni az élő értékeken.
Szerintem utolért a V8-as "betegség" mivel nagyon meleg a motor megfőzi a tömitéseket. Itt én az alábbiakra gondolok:
- tömitéseket kell ellenőrizni a szovó soron: LINK ODA az alábbi számokon: 7, 8, 9
- LINK AMODA is itt a 4-eske.
- ehhez még hozzá jön a kartergáz tehát fő tengely alatti és vezérmű tengelyek fölötti tér olaj szeparátora és annak baja is. LINK AMODA ezeknek az össze gumi csöve és csatlakozása gyanús.

Jackson, aki nyomon van hasonló V8 szegényedés ügyben



Köszönöm Jackson!Még lennének olyan kérdéseim,hogy szabadna ezt hallanom hidegen?Tényleg nem sokáig,de búg.Ha nem 100-as a tömítettsége akkor befolyásolhatja az alapjáratot mint madox-nak?Utolsó :D :170km/h 4000rpm normális manuálnál?



attól függ hanyadikban vagy , na meg hogy 6 gang vagy 5.... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator