* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az lenne a gond baj hogy hidegen alapjáraton beráz a blokk mintha nem menne 1-2 henger össze vissza emeli az alapjáratot leálni nem áll le csak ossze vissza jár. Gyertyákat most cseréltem ,olvastam a fórumot és trafó hibát is mondtatok azt hogy tudom megnézni az inpával illetve azt is megtudom nézni hogy minden henger megy e? Ha igen akkor melyik menüpontban?Ha bemelegeszik 1-2 perc jaratas es elcsendesedik utanna minden a legnagyobb rendben.Az alany 1998 as 535i manual 5 ös no vanos.A segìtséget előre is köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 16:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Az lenne a gondom bajom hogy hidegen nem megy minden henger rázza a blokkot azaz lehet megy csak valami gixer van es fordulatszám erőssen ugrall le nem áll.Gyertyákat cseréltem ,meg ha bemelegszik utánna olyan rezgésmentesen jár veszi a lapot nem dadog stb meg van benne ami kell ,csak ez a fránya hidegindítás. Ilyenkor merre lehet keresgélni az alany egy no vanos 535i kézi váltós .Ja és nem dobta be a chech engine lámpát. A segítséget előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 19:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Petikrém írta:
Sziasztok. Az lenne a gondom bajom hogy hidegen nem megy minden henger rázza a blokkot azaz lehet megy csak valami gixer van es fordulatszám erőssen ugrall le nem áll.Gyertyákat cseréltem ,meg ha bemelegszik utánna olyan rezgésmentesen jár veszi a lapot nem dadog stb meg van benne ami kell ,csak ez a fránya hidegindítás. Ilyenkor merre lehet keresgélni az alany egy no vanos 535i kézi váltós .Ja és nem dobta be a chech engine lámpát. A segítséget előre is köszönöm.


Olvass kicsit visszább ebben a topikban: viewtopic.php?f=1&t=1661&start=60#p306044

Közvetlen link: viewtopic.php?f=1&t=130&start=17800#p303211


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.11.26. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.11.27. 14:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Petikrém írta:
Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.

Diag volt?
Alapjárati, légtömegmérő, lambda kizárva?

(Hát igen. Az idősebb, több kézen átment prémiumok hamar megunhatóak, bármennyire is jók a vele járó kényelmi- és presztízsbeli érzések. Az X-edik tulajnak havi több tízezres alkatrész kiadása van, ha szerelteti akkor pedig ez hatványozódik, mivel általában lelakva sózzák el 17-22 éves korukban. Kívülről rendszerint viszonylag jól néznek ki (erre vigyáznak a "nagyképű menők"), könnyű beléjük szeretni. Amelyik pedig kívülről sem a legtökéletesebb, az általában már a bontóba való itt keleten! Jó néhányan adták és adják fel a velük való harcot, mert idegileg, de legfőképp anyagilag megterhelő! Pláne ha még biztonsággal járni sem lehet vele, mert bizonytalan és sokszor csak láncban megoldható hibák jönnek elő folyton.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.11.27. 21:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Petikrém írta:
Sziasztok .A fejlemény a következő: A kartergáz szellőztető kicserélve gyárira a szivósor tömìtés kicserélve ,a kartergázszellőztető tömìtése kicserélve a folytószelepház tömítése kicserélve gyáriak ezek is ,sőt a vákumcsövek is gyáriak meg az a tetü légtömegmérő is gyári .A helyzet a következő mikor kinyomom a kuplungot vagy rálépek a fékre mindegy akkor van amikor behimbálja a fordulatot és, van amikor csinálja van amikor nem tök szépen leesik a fordulatszám alapjáratig.semmi check engine lámpa.az alapjárat is hol magasabb hol normális hol alacsony . Szívemhez nőtt ,de már kezd az idegeimmel játszani.Előre is köszi a segítséget. M62 manuális váltós nem vanos.

Diag volt?
Alapjárati, légtömegmérő, lambda kizárva?

(Hát igen. Az idősebb, több kézen átment prémiumok hamar megunhatóak, bármennyire is jók a vele járó kényelmi- és presztízsbeli érzések. Az X-edik tulajnak havi több tízezres alkatrész kiadása van, ha szerelteti akkor pedig ez hatványozódik, mivel általában lelakva sózzák el 17-22 éves korukban. Kívülről rendszerint viszonylag jól néznek ki (erre vigyáznak a "nagyképű menők"), könnyű beléjük szeretni. Amelyik pedig kívülről sem a legtökéletesebb, az általában már a bontóba való itt keleten! Jó néhányan adták és adják fel a velük való harcot, mert idegileg, de legfőképp anyagilag megterhelő! Pláne ha még biztonsággal járni sem lehet vele, mert bizonytalan és sokszor csak láncban megoldható hibák jönnek elő folyton.)

Hello diag volt lambda érték jo helyen volt semmj különös a 3 abs jeladó hibán kívül. Sikerült egy 2 tulajos verdát kifogni az első svájci az a manus 240.000 km ert tett bele a szervizkönyv szerint csak márkaszervízbe hordta a tobbi 100 at egy német csóka rakta bele ő se otthon szerelte .Feladni eszem ágába sincsen csak néha hirtelen felindulásból már néha ki van vele a...Érzésre megvan benne a kraft.Én magam otthon szervizelem. Eddig nem volt dolgom bmw vel,valahogy eddig kimaradt most cseppentem bele ebbe a világba 2 hónapja .Amúgy nem rohad stb minden extrája tökéletesen megy nem mondanám elhanyagoltnak csak hat valami gebasz van nem birok sajna rájönni :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator