* *
Pontos idő: 2018.10.19. 11:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2483 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.09.29. 10:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat... Ez a pásztói találkozó után már 1 liter/2000 km-t jelentett: ugye ez valakinek még semmi, nekem viszont már sok volt.

A szerelőmmel megbeszéltük, hogy akkor legyen egy motorgenerál az autón + mivel már erősen csere éretté vált a kuplung és a kettőstömegű, így azokat sem hagytuk ki a mókából. :)

Ami konkrétan történt:
  • hengerfej felújítás Taszáron
  • vezérlés csere
  • főtengely-hajtókar csapágy csere
  • dugattyúgyűrű csere
  • mindenféle tömítések és egyéb előkerülő feszítők/csövek cseréje
  • kuplung + kettőstömegű csere

Tegnap kaptam vissza a kicsim, eddig minden jónak tűnik + az lett nekem mondva, hogy "bejáratós a motor", úgyhogy annyira még nem hajtottam meg, illetve remélem ezzel a beavatkozással hosszú évekig kiküszöböltem a tárgykör problémáit. :wink:

És végül a képek:

KépKépKépKépKépKépKépKép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 12:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 270 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat...


Kihagytad ami a legtöbb idelátogatót legfőképp érdekel mostanság -amikor az E39 már túlhaladt a "nem beszélünk az anyagiakról, mert nem elegáns" szinten-, hogy mennyibe van manapság egy ilyen 6 hengeres motorgenerál?
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 15:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 64 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat...


Kihagytad ami a legtöbb idelátogatót legfőképp érdekel mostanság -amikor az E39 már túlhaladt a "nem beszélünk az anyagiakról, mert nem elegáns" szinten-, hogy mennyibe van manapság egy ilyen 6 hengeres motorgenerál?
:franko:

Nos, erre annyit tudok csak mondani, hogy vehettem volna az árából egy másik E39-et a használtautó paletta elejéről...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2483 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator