* *
Pontos idő: 2018.12.13. 04:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2513 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.09.29. 10:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 259
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat... Ez a pásztói találkozó után már 1 liter/2000 km-t jelentett: ugye ez valakinek még semmi, nekem viszont már sok volt.

A szerelőmmel megbeszéltük, hogy akkor legyen egy motorgenerál az autón + mivel már erősen csere éretté vált a kuplung és a kettőstömegű, így azokat sem hagytuk ki a mókából. :)

Ami konkrétan történt:
  • hengerfej felújítás Taszáron
  • vezérlés csere
  • főtengely-hajtókar csapágy csere
  • dugattyúgyűrű csere
  • mindenféle tömítések és egyéb előkerülő feszítők/csövek cseréje
  • kuplung + kettőstömegű csere

Tegnap kaptam vissza a kicsim, eddig minden jónak tűnik + az lett nekem mondva, hogy "bejáratós a motor", úgyhogy annyira még nem hajtottam meg, illetve remélem ezzel a beavatkozással hosszú évekig kiküszöböltem a tárgykör problémáit. :wink:

És végül a képek:

KépKépKépKépKépKépKépKép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 12:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat...


Kihagytad ami a legtöbb idelátogatót legfőképp érdekel mostanság -amikor az E39 már túlhaladt a "nem beszélünk az anyagiakról, mert nem elegáns" szinten-, hogy mennyibe van manapság egy ilyen 6 hengeres motorgenerál?
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 15:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 259
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat...


Kihagytad ami a legtöbb idelátogatót legfőképp érdekel mostanság -amikor az E39 már túlhaladt a "nem beszélünk az anyagiakról, mert nem elegáns" szinten-, hogy mennyibe van manapság egy ilyen 6 hengeres motorgenerál?
:franko:

Nos, erre annyit tudok csak mondani, hogy vehettem volna az árából egy másik E39-et a használtautó paletta elejéről...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 14:16 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Aki szereti drágán karban tartani az autóját és nem gond neki, ha egy ajtó gumikéder szállítással együtt 28-30000ft-ból cserélhető ki újra, az ne olvasson tovább!
Aki pedig más kárán tanulna (akár az enyémen), annak itt egy olcsó tipp:

Szinte minden sokat futott prémiumnál felfedezhetjük azt az esztétikailag ronda látványt, amikor az ajtó gumikéder(ek) beülési úttal párhuzamos része kilyukad, nyilván a ruházattal való súrlódása miatt.
Mellékesen megjegyzem, hogy az alul lévő illesztésnél pedig a benne lévő fém szétkorrodálódik, néha szépen felpúposítva azon a ponton.
Az ominózus típusnál, amelynek a fórumán épp vagyunk pedig majd minden darab szenved ebben a kórságban.
Technikailag semmi jelentősége gondolhatnánk, csak precíz szem veszi észre, ezért gyakran nem foglakozik vele a tulajdonos.
Pedig van jelentősége, ha valaki esőben is használja a kocsit (igen, vannak olyan degeneráltak akik nem, mint én is) és vagy szabad ég alatt lakik a gép. Továbbá ha nagy a lyuk, csorbát szenved az utastér lezártsága és kimegy a meleg, bemegy a pára, stb...

Kép

Szóval a recept egyszerű, elmegy az ember a bontóba és hoz egy színben neki megfelelőt...
Ötféle színben gyártották. Bontótól függ az ár, nálunk 1000-ért odaadják, különösen, ha a lyukas felét mutatod miután kiszedted.
Szerszám gyanánt egy éles tapétavágó szükséges és egy mérőszalag, esetleg egy lemezolló.
Ami nagyszerű ebben a bonyolult kialakítású és igen komplikált anyagösszetételü kéderben, hogy kb. 5mm-es szeletenként vágható.
Az alapját egy gerincoszlopszerű fém merevítés adja, amely "U" profil alakú és meg van szeletelve, csak a felső része folytonos, ennek köszönhető, hogy a hajlatokba is könnyen felhelyezhető.
Ez a fém mozgatással törhető, de inkább lemezollóval vágandó.

Kép

Kép

Az illesztésnél a cső részbe gyárilag van ragasztva egy 8-9mm-es átmérőjű, 3cm-es hosszúságú illesztő gumicső darabka, ezt érdemes használni, hogy a pászított felületek egyenletesen feküdjenek egymáshoz. A kéder saját anyagából is kiollózható egy darab és összébb tekerve helyettesíthető vele, mert legalább kettő kell belőle, de egy kéderhez csak egy van.
Aki nem bízik így a kéder tömítő képességében, az valamilyen flexibilisre száradó ragasztóval összeépítheti az illeszkedő felületeket, de ha a kivágott darabnál 1-2mm-rel hosszabb a cseredarab, akkor megfelelően össze fog szorulni.

Nos, minderre már én is későn jöttem rá, miután 2 éve kicseréltem három ajtónál ezeket új darabokra, akkor még 76000.- forintból, szállítással együtt.

Kép

:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 14:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2282
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 305 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Aki szereti drágán karban tartani az autóját és nem gond neki, ha egy ajtó gumikéder szállítással együtt 28-30000ft-ból cserélhető ki újra, az ne olvasson tovább!
Aki pedig más kárán tanulna (akár az enyémen), annak itt egy olcsó tipp:

Szinte minden sokat futott prémiumnál felfedezhetjük azt az esztétikailag ronda látványt, amikor az ajtó gumikéder(ek) beülési úttal párhuzamos része kilyukad, nyilván a ruházattal való súrlódása miatt.
Mellékesen megjegyzem, hogy az alul lévő illesztésnél pedig a benne lévő fém szétkorrodálódik, néha szépen felpúposítva azon a ponton.
Az ominózus típusnál, amelynek a fórumán épp vagyunk pedig majd minden darab szenved ebben a kórságban.
Technikailag semmi jelentősége gondolhatnánk, csak precíz szem veszi észre, ezért gyakran nem foglakozik vele a tulajdonos.
Pedig van jelentősége, ha valaki esőben is használja a kocsit (igen, vannak olyan degeneráltak akik nem, mint én is) és vagy szabad ég alatt lakik a gép. Továbbá ha nagy a lyuk, csorbát szenved az utastér lezártsága és kimegy a meleg, bemegy a pára, stb...

Kép

Szóval a recept egyszerű, elmegy az ember a bontóba és hoz egy színben neki megfelelőt...
Ötféle színben gyártották. Bontótól függ az ár, nálunk 1000-ért odaadják, különösen, ha a lyukas felét mutatod miután kiszedted.
Szerszám gyanánt egy éles tapétavágó szükséges és egy mérőszalag, esetleg egy lemezolló.
Ami nagyszerű ebben a bonyolult kialakítású és igen komplikált anyagösszetételü kéderben, hogy kb. 5mm-es szeletenként vágható.
Az alapját egy gerincoszlopszerű fém merevítés adja, amely "U" profil alakú és meg van szeletelve, csak a felső része folytonos, ennek köszönhető, hogy a hajlatokba is könnyen felhelyezhető.
Ez a fém mozgatással törhető, de inkább lemezollóval vágandó.

Kép

Kép

Az illesztésnél a cső részbe gyárilag van ragasztva egy 8-9mm-es átmérőjű, 3cm-es hosszúságú illesztő gumicső darabka, ezt érdemes használni, hogy a pászított felületek egyenletesen feküdjenek egymáshoz. A kéder saját anyagából is kiollózható egy darab és összébb tekerve helyettesíthető vele, mert legalább kettő kell belőle, de egy kéderhez csak egy van.
Aki nem bízik így a kéder tömítő képességében, az valamilyen flexibilisre száradó ragasztóval összeépítheti az illeszkedő felületeket, de ha a kivágott darabnál 1-2mm-rel hosszabb a cseredarab, akkor megfelelően össze fog szorulni.

Nos, minderre már én is későn jöttem rá, miután 2 éve kicseréltem három ajtónál ezeket új darabokra, akkor még 76000.- forintból, szállítással együtt.

Kép

:franko:
Aki meg nem akar ennyit szenvedni vele, az kimegy a bontoba, hoz egy ellenkezo oldalra valot ami nincs elkopva, felrakja es orul.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 19:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 455
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 67 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Bandi1978 írta:
Aki szereti drágán karban tartani az autóját és nem gond neki, ha egy ajtó gumikéder szállítással együtt 28-30000ft-ból cserélhető ki újra, az ne olvasson tovább!
Aki pedig más kárán tanulna (akár az enyémen), annak itt egy olcsó tipp:

Szinte minden sokat futott prémiumnál felfedezhetjük azt az esztétikailag ronda látványt, amikor az ajtó gumikéder(ek) beülési úttal párhuzamos része kilyukad, nyilván a ruházattal való súrlódása miatt.
Mellékesen megjegyzem, hogy az alul lévő illesztésnél pedig a benne lévő fém szétkorrodálódik, néha szépen felpúposítva azon a ponton.
Az ominózus típusnál, amelynek a fórumán épp vagyunk pedig majd minden darab szenved ebben a kórságban.
Technikailag semmi jelentősége gondolhatnánk, csak precíz szem veszi észre, ezért gyakran nem foglakozik vele a tulajdonos.
Pedig van jelentősége, ha valaki esőben is használja a kocsit (igen, vannak olyan degeneráltak akik nem, mint én is) és vagy szabad ég alatt lakik a gép. Továbbá ha nagy a lyuk, csorbát szenved az utastér lezártsága és kimegy a meleg, bemegy a pára, stb...

Kép

Szóval a recept egyszerű, elmegy az ember a bontóba és hoz egy színben neki megfelelőt...
Ötféle színben gyártották. Bontótól függ az ár, nálunk 1000-ért odaadják, különösen, ha a lyukas felét mutatod miután kiszedted.
Szerszám gyanánt egy éles tapétavágó szükséges és egy mérőszalag, esetleg egy lemezolló.
Ami nagyszerű ebben a bonyolult kialakítású és igen komplikált anyagösszetételü kéderben, hogy kb. 5mm-es szeletenként vágható.
Az alapját egy gerincoszlopszerű fém merevítés adja, amely "U" profil alakú és meg van szeletelve, csak a felső része folytonos, ennek köszönhető, hogy a hajlatokba is könnyen felhelyezhető.
Ez a fém mozgatással törhető, de inkább lemezollóval vágandó.

Kép

Kép

Az illesztésnél a cső részbe gyárilag van ragasztva egy 8-9mm-es átmérőjű, 3cm-es hosszúságú illesztő gumicső darabka, ezt érdemes használni, hogy a pászított felületek egyenletesen feküdjenek egymáshoz. A kéder saját anyagából is kiollózható egy darab és összébb tekerve helyettesíthető vele, mert legalább kettő kell belőle, de egy kéderhez csak egy van.
Aki nem bízik így a kéder tömítő képességében, az valamilyen flexibilisre száradó ragasztóval összeépítheti az illeszkedő felületeket, de ha a kivágott darabnál 1-2mm-rel hosszabb a cseredarab, akkor megfelelően össze fog szorulni.

Nos, minderre már én is későn jöttem rá, miután 2 éve kicseréltem három ajtónál ezeket új darabokra, akkor még 76000.- forintból, szállítással együtt.

Kép

:franko:
Aki meg nem akar ennyit szenvedni vele, az kimegy a bontoba, hoz egy ellenkezo oldalra valot ami nincs elkopva, felrakja es orul.


Ezt a verziót még nem halottam. Láttam UK-ban vagy, arra gondolsz hogy angol autó anyós kéderét felrakni itthon a vezetőoldalra?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 19:40 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
morv írta:
Aki meg nem akar ennyit szenvedni vele, az kimegy a bontoba, hoz egy ellenkezo oldalra valot ami nincs elkopva, felrakja es orul.


Ezt a verziót még nem halottam. Láttam UK-ban vagy, arra gondolsz hogy angol autó anyós kéderét felrakni itthon a vezetőoldalra?

Igen, arra gondolt, mivel az ajtó gumikéderek egyforma profilúak minden ajtónál, sofőroldaltól függetlenül is, csak a hátsók a hosszúságuk miatt kaptak más cikkszámot.
Csak találjon valaki egy jó állapotút, itt Kelet-Európában nem sok van, én eddig ahány bontottat láttam, mind romon volt!
Ha nincs, akkor ebben az esetben a kidörzsölt rész átkerül valahová a szembenlévő oldalra és az ívekre beállt részek nem biztos, hogy kisimulnak rendesen, sőt!
Ezért jobb az ominózus részt kivágva lecserélni egy egyenesebb szakaszból.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5706
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
morv írta:
Aki meg nem akar ennyit szenvedni vele, az kimegy a bontoba, hoz egy ellenkezo oldalra valot ami nincs elkopva, felrakja es orul.


Ezt a verziót még nem halottam. Láttam UK-ban vagy, arra gondolsz hogy angol autó anyós kéderét felrakni itthon a vezetőoldalra?

Igen, arra gondolt, mivel az ajtó gumikéderek egyforma profilúak minden ajtónál, sofőroldaltól függetlenül is, csak a hátsók a hosszúságuk miatt kaptak más cikkszámot.
Csak találjon valaki egy jó állapotút, itt Kelet-Európában nem sok van, én eddig ahány bontottat láttam, mind romon volt!
Ha nincs, akkor ebben az esetben a kidörzsölt rész átkerül valahová a szembenlévő oldalra és az ívekre beállt részek nem biztos, hogy kisimulnak rendesen, sőt!
Ezért jobb az ominózus részt kivágva lecserélni egy egyenesebb szakaszból.
:szerintem

A Te megoldásodnál sokkal egyszerűbb, ha hozol a bontóból egy patika hátsó kédert felrakod előre és a hiányzó kb 10cm részt a régiből beletoldod. 1 db illesztés lesz és a belső küszöbtakaró ápol és eltakar. Simán áthajlik bárhová a használt kéder is. Párszor már letesztelve.
Morv megoldása a legelegánsabb, de mostanság az angol bal1 kéderek is kopottak már, 5-ből 1-2 jó csak, :( miközben kb minden autón minimum 5db jónak kellene lennie az igények kielégítésére.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.29. 00:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2282
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 305 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
morv írta:
Aki meg nem akar ennyit szenvedni vele, az kimegy a bontoba, hoz egy ellenkezo oldalra valot ami nincs elkopva, felrakja es orul.


Ezt a verziót még nem halottam. Láttam UK-ban vagy, arra gondolsz hogy angol autó anyós kéderét felrakni itthon a vezetőoldalra?

Igen, arra gondolt, mivel az ajtó gumikéderek egyforma profilúak minden ajtónál, sofőroldaltól függetlenül is, csak a hátsók a hosszúságuk miatt kaptak más cikkszámot.
Csak találjon valaki egy jó állapotút, itt Kelet-Európában nem sok van, én eddig ahány bontottat láttam, mind romon volt!
Ha nincs, akkor ebben az esetben a kidörzsölt rész átkerül valahová a szembenlévő oldalra és az ívekre beállt részek nem biztos, hogy kisimulnak rendesen, sőt!
Ezért jobb az ominózus részt kivágva lecserélni egy egyenesebb szakaszból.
:szerintem

A Te megoldásodnál sokkal egyszerűbb, ha hozol a bontóból egy patika hátsó kédert felrakod előre és a hiányzó kb 10cm részt a régiből beletoldod. 1 db illesztés lesz és a belső küszöbtakaró ápol és eltakar. Simán áthajlik bárhová a használt kéder is. Párszor már letesztelve.
Morv megoldása a legelegánsabb, de mostanság az angol bal1 kéderek is kopottak már, 5-ből 1-2 jó csak, :( miközben kb minden autón minimum 5db jónak kellene lennie az igények kielégítésére.
Jobb oldali is felrakhato balra, nekem peldaul bal oldali van a jobb oldalon a jobbkormanyos kocsin.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 13:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hat nem tudom ezt hova kellene irni de meg is... Nem reg (1 eve) felujitottam egy Style 65 setet (8*18 + 9.5*18). Mivel a felujito (http://www.felnijavitas.eu/index.php?modul_id=rolunk) sajnos nem tudot/akart "Chrom Shadow" szinbe festeni egy egy nagyon hasonlito szinbe lettek festve, es valoban is szinbe közel az eredeti-hez. Na most ugy alakult hogy vettem meg egy felszerelest Style 65, de ezeket nem magyarba ujitotam fel. Az elözö felujitas azert ment magyarba mert 8 db Style 65 volt szo, amiböl 4 kimondotan szar alapotba volt, itt nalunk Svedbe csak a 4 szar alapotu felni javitasa igaz eredeti Chrom Shadow szinbe lett volna közel 1100 €, es magyarba ezt fuvaral oda vissza megcsinaltak mind a 8 db 800€. Na vegul is ez a ceg csinalta nekem az eredeti (sötet Chrom Shadow akkartam mivel gyarilag kocsim sötet Chrom Shadow volt, de Chrom Shadow van több arnyalazatba, vilagostol egesz sötetig...) http://www.falgfixarna.se/. 4 db felni uj gumik felszerelesevel 750€, plusz szalitas. Az eredmeny jo lett, de nem tökeletes mivel nagyon finyas vagyok (van egy-ket szemet csepp a festesbe de kibirhato...).

Hasonlitas "Nem Chrom Shadow" es "Chrom Shadow"

Kép
Kép
Kép
Kép


Chrom Shadow az auton:

Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 14:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dawwe írta:
Hat nem tudom ezt hova kellene irni de meg is... Nem reg (1 eve) felujitottam egy Style 65 ...

Jó lett!
Te egyébként szoktad járatni ezt a rengeteg autót amid van, vagy főként garázslakók?
Mi volt a leghosszabb időszak amit mozdulatlanul, motor indítása nélkül töltött bármelyik is?
Már csak azért érdekel, mert itt talán az én kocsim áll a legtöbbet, mindenki más igencsak napi szinten használja és picit aggaszt, bár eddig a 18 hónap volt a leghosszabb intervallum és gond nélkül indult akkor is. Persze néha tologatom kicsit a csapágyak miatt, meg nyomkodom a szilentek miatt.
Nem is tudom, szerintem bírják. Legfeljebb a gumik vetemednek el kicsit.
Ez egy igen megosztó téma amúgy, szintén.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2018.10.30. 14:18-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 14:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hat..Probalom jaratni a kocsikat, meg ha nem is forgalomba akkor probalom 3-4 -szer egy evbe jol bemelegitem a motort (30-40 perc vezetes garazsba vagy pont garazs kivul). Igy edig nem volt barmilyen problema. Volt mar ra pelda hogy 2.5 eve nem volt elinditva gep, de siman indult problem nelkul, meg az öreg benzin-el se problemazott. De azert ilyen sokaig mar nem hagyom öket. Iden a Technoviolett Cabrio ment közel 2000 km, es a Oxford zöld M5 E39 (a kepeken itt egy Tannen zöld) meg ment öszessen 3000 km, a Tannen meg kb 50 km (kb muszaki vizsga oda es vissza :D ). Az E34 meg a masik E36 olyan 1.5 eve nem voltak be inditva (na az 3-4 honap nem mindig sikkerul) de ugy tervezem hogy vizsgazom öket most novemberbe, ha olyan kedvem lesz...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dawwe az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 14:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dawwe írta:
Hat..Probalom jaratni a kocsikat, meg ha nem is forgalomba akkor probalom 3-4 -szer egy evbe jol bemelegitem a motort (30-40 perc vezetes garazsba vagy pont garazs kivul). Igy edig nem volt barmilyen problema. Volt mar ra pelda hogy 2.5 eve nem volt elinditva gep, de siman indult problem nelkul, meg az öreg benzin-el se problemazott. De azert ilyen sokaig mar nem hagyom öket. Iden a Technoviolett Cabrio ment közel 2000 km, es a Oxford zöld M5 E39 (a kepeken itt egy Tannen zöld) meg ment öszessen 3000 km, a Tannen meg kb 50 km (kb muszaki vizsga oda es vissza :D ). Az E34 meg a masik E36 olyan 1.5 eve nem voltak be inditva (na az 3-4 honap nem mindig sikkerul) de ugy tervezem hogy vizsgazom öket most novemberbe, ha olyan kedvem lesz...

Valahogy engem így néhány év tapasztalata után nem aggaszt már. Eleinte zavart, de amikor gond nélkül indult az említett 18 hónap után és még a gumikon sem vettem észre, hogy zötyögnének, azóta nem aggaszt.
Persze sokan ugye a gumi szimmeringek meg csövek állagromlását mondják, továbbá leülepszik az olajsár meg a benzinben az összetevő beállnak, de valahogy eddig nem érzékeltem ilyen problémákat.
Igen, tudom, majd fogok (jön a gondolat ugye sokak részéről), de valahogy nem érzem, hogy a napi 300km jobbat tesz neki, mintha állva tölti el ugyanazt az időt.
:szerintem


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2018.10.30. 14:32-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 14:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
En a gumikat jol felfujom (17 es 18 zoll olyan 3.0 Bar, a 19 zoll meg 3.5). Persze volt mar olyan hogy kicsit "szögletes" lett a gumi de 200-300 km utan el szok tunni. A mi törtent az az hogy egyszer a diffi kicsi olyat engedett pont amikor hosszu allas utan elkezdtem hasnzalni, de 100 km belul szepen elhagyta. Igy en nem agodnak. De ami szerintem fontos az hogy a kocsi "szarazan" aljon es jol ventilalt garazsba meg akkor is ha nem futött.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 14:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dawwe írta:
En a gumikat jol felfujom (17 es 18 zoll olyan 3.0 Bar, a 19 zoll meg 3.5). Persze volt mar olyan hogy kicsit "szögletes" lett a gumi de 200-300 km utan el szok tunni. A mi törtent az az hogy egyszer a diffi kicsi olyat engedett pont amikor hosszu allas utan elkezdtem hasnzalni, de 100 km belul szepen elhagyta. Igy en nem agodnak. De ami szerintem fontos az hogy a kocsi "szarazan" aljon es jol ventilalt garazsba meg akkor is ha nem futött.

Az biztos, hogy fontos a száraz tárolás, szerencsére az én garázsom nem fűtött ugyan, de teljesen száraz, páramentes, tégla és jó a szellőzése.
Látom teremgarázsban tárolsz. Jól látom, hogy külön ketrec van mindenkinek? Bérelhető vagy minden lakáshoz járt, vagy hogy van ez ott?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 16:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem minden lakashoz jar hanem lehet berelni. Egy harom autos kettrect berelek ahol lakom a haz allati garazsba. A kettrecbe csak en tudok bemenni mivel lakatolt. Egy masik helyen meg egy ketö autos kettrec van. Es harmadik hely az olyan 500 km van tölem egy eleg nagy tarolo terembe inkabb hazi autoknak meg lako-utanfutoknak itt ugy van oktober-be be mennek es utana egy fel evig bevan zarva es nem lehet hoza ferni. Tavaszal meg kinyitjak es akkor ki lehet hozni. Lehet egesz even at is tarolni ott es csak rövidebb idöre is kihozni az autot, de ugy hogy alandoan ki be jarkalni ott nem lehet, max 1 havonta gondolom en. De ez nem problema mert kihozom a kocsit hasznalom vagy max ismerösnel parkolom egy rövidebb idejig amikor meg se hasznalom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 17:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja es persze...Vegre a Tannen zöld E39 raszereltetem a mar több mint egy eve megvett Fox kipufogo rendszert. Enek az oka az hogy a nem gyari (sved) helyszinen gyartott kipufogo rendszer (elsö sved tulajdonos csinaltata mar 2002-be...) Ferrita "marka" tulsagosan "elektromos motor hangja volt", joforman egyforma halk volt mint original BMW :evil: .

Ferrita (nagy szar!): https://www.youtube.com/watch?v=LxwmtXEs2h8
Fox (ez mar jobb, es jobb lessz idövel mivel vadi uj a videoba): https://www.youtube.com/watch?v=Cnh5umgW8lc
Eisenmann SuperSound (legjobb, öreg Eisenmann rendszer amikor meg a "Race" valtozat nem volt, SuperSound szerintem meg hangosabb :D ): https://www.youtube.com/watch?v=tFQ4g3sq_As

A Ferrita meg a Fox rendszerhez egy helyszinen epitet "X-pipe" van az eredeti "resonator" helyett. Az Eisenmann hoz meg egy SuperSprint X-pipe...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 19:39 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dawwe írta:
Ja es persze...Vegre a Tannen zöld E39 raszereltetem a mar több mint egy eve megvett Fox kipufogo rendszert. Enek az oka az hogy a nem gyari (sved) helyszinen gyartott kipufogo rendszer (elsö sved tulajdonos csinaltata mar 2002-be...) Ferrita "marka" tulsagosan "elektromos motor hangja volt", joforman egyforma halk volt mint original BMW :evil: .

Ferrita (nagy szar!): https://www.youtube.com/watch?v=LxwmtXEs2h8
Fox (ez mar jobb, es jobb lessz idövel mivel vadi uj a videoba): https://www.youtube.com/watch?v=Cnh5umgW8lc
Eisenmann SuperSound (legjobb, öreg Eisenmann rendszer amikor meg a "Race" valtozat nem volt, SuperSound szerintem meg hangosabb :D ): https://www.youtube.com/watch?v=tFQ4g3sq_As

A Ferrita meg a Fox rendszerhez egy helyszinen epitet "X-pipe" van az eredeti "resonator" helyett. Az Eisenmann hoz meg egy SuperSprint X-pipe...

Hát hidd el nekem, itt egyikkel sem vallanál szégyent, egyik jobb, mint a másik!
:D
A valódi M-es szériák errefelé amúgy is olyan ritkák, mint a fehér holló.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.30. 20:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt se mindennapos mar a regi M mint az enyeim. Összesen svedbe kb 400 db M5 E39, es ebböl a 400 bol az en Tannen zöld talan a 20 legszebb/legjobb köze tartozik. A Oxford es nagyon jo formaba van. A ketö M3 E36 azok is szerintem a leges legjobbak/szebek köze tartoznak. Az E34 az meg "idiota modon" val felujitva, 1994-es de csak a 5 sebeseges (nem 6), de a fekeket azert kicsereltem rajta, 8-hengeres fekpofak elöl (356mm) es 6-hengeres hatul (356mm) es ez miat kell ra 19" felni, de a terv az az hogy ravarazsolni a Style 65, szerintem pont ra mennek , a problema inkabb azal tudd lenni hogy nagy fekpofak a kulök nek neki ernek... Az eredet 17 zollos felniket is ratudom varaszolni de csak "show" szempontbol mivel elöl 20 mm spacer kell es hatul 30 mm, es ilyen sok spacer-el veszelybe lennenek a sarhanyok amikor rugozik a kocsi...

Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.11.02. 13:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 94 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

leszedtem a szívósort izzítógyertya miatt és láttam, hogy a gumis alátétből hiányzik két darab. (Nem én ejtettem el :wink: ) Azt szeretném kérdezni, hogy ha ezt a kettőt elosztva kihagyom az gondot jelenthet?
(A képen hiányzik egy harmadik is, de az megvan, én vettem ki.) Nem találok ilyen tömítést sehol a neten. :oops:

Kép" alt="Kép" width="400px" class="hoverbox resize_me" />


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2513 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator