2017.10.05. 08:16
Bandi1978 írta:csikes77 írta:Egyébként 50000 kmnél próbáltam cserélni de akkor sem ment.
Lehet kicsit jobban meghúzták az utolsó cserénél + az idő, + a hő.
Bátran neki kell állni.
Mindenképp ki kell szedni előbb vagy utóbb.
Legrosszabb esetben letörik a gyertya hatlapfeje vagy lekerekedik.
Meg... én nem tudom milyen a szerszámozottságod, de lehet jó ilyenkor egy kicsit hosszabb hajtókar, hogy a nyomatékot finoman tudd adagolni a kitekerésnél, meg a gyertyakulcs valami stabil darab legyen, ne egy 10000x használt.
2017.10.24. 15:52
2017.10.25. 05:52
2017.10.25. 10:46
leslie írta:Ma is tanultam: nyomatéksokszorozó....
2017.10.27. 20:14
2017.10.28. 16:36
attila94 írta:Az asztalt megúsztad volna ha az autó a "lábán" van.
Hogyan fogod letakarítani? Csonkállványt kell cserélnem, nincs lehetőségem (kedvem se ) kertben/fészerben/garázsban takarítgatni. Nagyon retkes a cseredarab, Pesten értelmes áron el lehet vinni valami alkatrészmosóba?
A meghúzást nem értem pontosan. Nyomatékkulcs nélkül akarod lehúzni a futóműcsavarokat? Azokat tudtommal pontosan le kell "kattintani", esetleg olyanok mint Muhaati tudják lehúzni helyesen évtizedes rutinnal...
2017.12.09. 11:13
2017.12.09. 18:36
Jerry írta:Aki nem tudná, egy olajteknő tömítés cseréje nem attól a 25 csavartól lesz nehéz, ami a kartert fogja, hanem attól, hogy le kell engedni a komplett bölcsőt, futóművestül. Ehhez meg ki kell szabadítani ezt a csövet, meg azt a csavart, megbontani a kormányösszekötőt stb stb.
2017.12.10. 08:34
Bandi1978 írta:Jerry írta:Aki nem tudná, egy olajteknő tömítés cseréje nem attól a 25 csavartól lesz nehéz, ami a kartert fogja, hanem attól, hogy le kell engedni a komplett bölcsőt, futóművestül. Ehhez meg ki kell szabadítani ezt a csövet, meg azt a csavart, megbontani a kormányösszekötőt stb stb.
És lejött könnyen a teknő?
Úgy értem elváltak a felületek könnyen?
Vagy kellett a kis kalapálgatós leválasztókés? (Én már csináltam egy ilyen eszközt, bár még nem tervezem ezen tömítés cseréjét.)
2017.12.10. 08:57
2017.12.12. 10:23
2017.12.12. 12:02
2017.12.12. 12:25
520d2003 írta:Sziasztok.
Viszonylag új tulaja vagyok egy 520d 2003-as biciklinek, és amit lehet én szerelnék meg.
Azt szeretném megkérdezni az 5-ös kézi váltóba milyen olajat javasoltok, mert rémiszgetnek azzal hogy csak a gyári BMW mehet bele.
Az autósboltok lapjain az egyiken ATF3-ast a másiknál hagyományost irnak. Ugyanez a kérdésem a difire is és mennyi a feltöltési mennyiségük????
Előre is köszönöm, nyilván a legjobbat akarom bele tenni de szerintem a gyári 7.000 Ft/liter soknak tartom, inkább akkor teszek az olajak mellé metabondot.
Köszönöm.
2017.12.12. 15:20
2017.12.12. 18:51
520d2003 írta:Sziasztok.
Viszonylag új tulaja vagyok egy 520d 2003-as biciklinek, és amit lehet én szerelnék meg.
Azt szeretném megkérdezni az 5-ös kézi váltóba milyen olajat javasoltok, mert rémiszgetnek azzal hogy csak a gyári BMW mehet bele.
Az autósboltok lapjain az egyiken ATF3-ast a másiknál hagyományost irnak. Ugyanez a kérdésem a difire is és mennyi a feltöltési mennyiségük????
Előre is köszönöm, nyilván a legjobbat akarom bele tenni de szerintem a gyári 7.000 Ft/liter soknak tartom, inkább akkor teszek az olajak mellé metabondot.
Köszönöm.
2017.12.13. 11:22
Bandi1978 írta:520d2003 írta:Sziasztok.
Viszonylag új tulaja vagyok egy 520d 2003-as biciklinek, és amit lehet én szerelnék meg.
Azt szeretném megkérdezni az 5-ös kézi váltóba milyen olajat javasoltok, mert rémiszgetnek azzal hogy csak a gyári BMW mehet bele.
Az autósboltok lapjain az egyiken ATF3-ast a másiknál hagyományost irnak. Ugyanez a kérdésem a difire is és mennyi a feltöltési mennyiségük????
Előre is köszönöm, nyilván a legjobbat akarom bele tenni de szerintem a gyári 7.000 Ft/liter soknak tartom, inkább akkor teszek az olajak mellé metabondot.
Köszönöm.
Szia!
A diffivel kapcsolatban:
Én ezt tettem bele annó, némi keresgélés után ezt találtam a legmegfelelőbbnek.
Köszi igen ezt irják de van ennek 70 w 140 w kivitele is.
14mm-es imbuszkulcs forgatja mindkét szükséges csavart és nem árt készülni az oda való fém tömítőgyűrűkkel.
1,2-1,3L megy bele.
Továbbá az olajok adalékolását én személy szerint nem javasolnám, mivel egy jó minőségű, jól kiválasztott olajban minden benne van ami kellhet a gépezet számára!
2017.12.13. 11:24
NagyMatyas írta:520d2003 írta:Sziasztok.
Viszonylag új tulaja vagyok egy 520d 2003-as biciklinek, és amit lehet én szerelnék meg.
Azt szeretném megkérdezni az 5-ös kézi váltóba milyen olajat javasoltok, mert rémiszgetnek azzal hogy csak a gyári BMW mehet bele.
Az autósboltok lapjain az egyiken ATF3-ast a másiknál hagyományost irnak. Ugyanez a kérdésem a difire is és mennyi a feltöltési mennyiségük????
Előre is köszönöm, nyilván a legjobbat akarom bele tenni de szerintem a gyári 7.000 Ft/liter soknak tartom, inkább akkor teszek az olajak mellé metabondot.
Köszönöm.
Nissan Navara-ban cseréltettem eddig manuális váltóban olajat, először 60 ezer km-nél, majd 120-nál. Elsőre gyári ment bele 1X ezer forintos liter áron, másodjára ehhez képest szemtelenül olcsón Motul. Na egy olyan két hetet volt benne a Motul, aztán ment bele újra gyári. Nem volt jó vele, nem vette szépen a fokozatokat. Manuálisba emiatt nem erőltetném az után gyártott olajat, de az olajcserét sem.
2017.12.13. 14:16
520d2003 írta:NagyMatyas írta:520d2003 írta:Sziasztok.
Viszonylag új tulaja vagyok egy 520d 2003-as biciklinek, és amit lehet én szerelnék meg.
Azt szeretném megkérdezni az 5-ös kézi váltóba milyen olajat javasoltok, mert rémiszgetnek azzal hogy csak a gyári BMW mehet bele.
Az autósboltok lapjain az egyiken ATF3-ast a másiknál hagyományost irnak. Ugyanez a kérdésem a difire is és mennyi a feltöltési mennyiségük????
Előre is köszönöm, nyilván a legjobbat akarom bele tenni de szerintem a gyári 7.000 Ft/liter soknak tartom, inkább akkor teszek az olajak mellé metabondot.
Köszönöm.
Nissan Navara-ban cseréltettem eddig manuális váltóban olajat, először 60 ezer km-nél, majd 120-nál. Elsőre gyári ment bele 1X ezer forintos liter áron, másodjára ehhez képest szemtelenül olcsón Motul. Na egy olyan két hetet volt benne a Motul, aztán ment bele újra gyári. Nem volt jó vele, nem vette szépen a fokozatokat. Manuálisba emiatt nem erőltetném az után gyártott olajat, de az olajcserét sem.
Szia.
Köszi igen igazat adok neked csak most vettem és a 2-es és a 4-es fokozatokat mintha nem olyan könnyen venné de lehet hogy csak bebeszélem. Amúgy voltam alatta nincs olajfogyás csak kérdés hogy az előző tulaj egyáltalán cserélt-e és jót rakott-e bele.
Köszi még egyszer
2018.01.03. 10:51
2018.01.06. 08:10
tomi520 írta:Lehet csak nekem újdonság, de rátaláltam erre az oldalra, eddig mindig kihúzott a sz@rból elektronika terén, hasznos lehet, gondoltam megosztom veletek
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/