* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 128  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.11.26. 21:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezúton is köszi a segítséget KissG-nek, akik a héten zaklattam a kérdéseimmel.

Beépítettem a multikormányt. Megvettem a gombost ebay-en feleannyiért mint amennyiért itthon hirdették. Elnézést az itteni hirdetőktől, nem rájuk gondoltam, csak hirtelen felindulásból fosbook csoportban kérdezősködtem és hülyének néztek mikor mondtam csak a gombsorért sok a 30ezer. Egyikük tudott túllépni a sértődésén és megkérdezte, hogy mégis hol kapok én 14ért. Rögtön belinkeltem neki 2 linket ebay-ről, azt mondta azonnal vegyem meg, mert az nagyon jó ár :D

Multigombsor megrendel, vettem néhány kábelt ami elvileg autóba való, illetve beszereztem régi pc-ből floppy csatihoz való pineket. Netes tutorialok, wds lapozgatás. Itteni multikormányos topikot 2x is átolvastam, de egyrészt facelift előtti és faclift utáni dolgokra bomlik az info. A facelift előtti autóknál ahol nincs elektromos gázpedál ott szopó, illetve 4pálcást is sokan M-esre cseréltek és mindenki meglepődött a kétindítós-egyindítós légzsákon. Facelift utániról arról annyi info van, hogy 3vezetéket kell bekötni és kész, meghogy wds-ből néze ki magának. Ezúton is csókoltatom ezek után (remélem nem szídtok ezért) aki azt mondja, hogy olvassak vissza topikba, mert ez minden csak nem használható info. És nem csak én voltam ezzel így, többen is írták, hogy végigolvasták a topikot, de nem találtak választ a bekötésre, és igazából a kérdésók után sem kaptak infót.
Én azért szeretném megosztani másokkal.
Leszögezem nemtudom más autónál hogy van, ez egy faceliftes autó, kormányon eredetileg nem voltak gombok.
Tehát kell hozzá a gombsor+ saját rövid kábele. Átvezetőgyűrűn nekem át volt vezetve.
1. Alsó kormányburkolat le
2. Alul látszik egy zöld csatlakozó. WDS alapján 8,9,10-es pin. Persze a másik notin működik cska a wds,ezen nem, de majd megszerkesztem melyik-melyik.
3. 10.pin +12V, én ezt a biztosítéktáblához vezettem a gyári helyére, 44-es hely. Saruzni kell.
4. 8.pin megy a motorvezérlő 27-es lábára
5. 9pin I-bus-ra kell valahol csatlakoztatni. WDS szerint ez megy az óracsoport kék csatijának 8-as lábára, ami viszont foglalt volt. utólag nézegetve a wds-t, valahol kell lennie leágazásnak is, de mostmár mindegy, úgyhogy én a meglévő vezetékhez társítottam az enyémet.
Igazából ennyi a történet. Eleinte megzavart, hogy gombsor saját kis kábelén 4vezeték van,de úgy néz ki működik a rádio csatornaváltás, hangerőmódosítás és a világítás is. Tempomatot holnap próbálom ki.

Ott a zöld csati, itt már bekötve, bandázsolva.
Kép

Motorvezérlő, balról a második csati kell,de csak úgy jön ki ha a bal oldali is kivesszük először.
Kép

Kábel jó nehezen ment át a kesztyűtartó mögötti átvezetőnél, picit befújtam wd40-el.
Ez még a motorvezérlpnél lévő csati.
Kép

Ott van az I-bus kábele a többi közt :) fehér-szürke-sárga pöttyös
Kép


Pillanatkép már félig összerakva:
Kép

Ennyi, használjátok egészséggel, akinek szüksége van rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek blueboi69 az itt látható tagok köszönték meg: 5 atesz155, Bandi1978, bendegúz, F_E_K_, zoltshy
Értékelés: 23.81%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 14:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.

Eljött az idő az izzító gyertyák cseréjére. Néhány kép, nem bonyolult művelet, de izgultam, hogy kijönnek e, de hála mind nagyon könnyen kijött. A kérdésem viszont van értelme illetve szabad e egy kis zsírt kenni a menetekre? Vagy mehet szárazon vissza?
A másik egy kicsit komolyabb baj. Nem tudom mennyire fog látszani a képeken, de a hengerfej tömítés mentén egy részen olajos, elképzelhető hogy hamarosan gondom lesz belőle?

Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz25 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 19:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Bronzpasztával rakd vissza, ne zsírral szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !! Megtudná nekem mondani valaki,ha 001-es ABS tömböt cserélek szintén 001-es re akkor kell programozni,tanítani,összeszoktatni menni vele,hogy jó legyen ??? Előre is köszi a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
528black írta:
Sziasztok !! Megtudná nekem mondani valaki,ha 001-es ABS tömböt cserélek szintén 001-es re akkor kell programozni,tanítani,összeszoktatni menni vele,hogy jó legyen ??? Előre is köszi a válaszokat.

Nem. Felcsavar és go.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 23:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kösz!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 18:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy kis érdekesség:
Azon agyaltam a minap, hogy a kiszerelt első csonkállványra hogyan fogom nyomatékkal felrakni a kerékcsapágyat. :shock:
Addig filóztam, amíg ezt ötlöttem ki:

Kép

Egy méretes bükkfa kerítésléc, 2db 12-es furattal és némi bemetszéssel az oldalán, hogy beférjen a lengéscsillapító-bilincs mellé, 2db M12x100-as csavar egy rakás fakötésű- és normál alátéttel, hogy a fékállvány furatok ne sérüljenek.
Ami lényeg volt a fa kiválasztásban, hogy nem lehet fenyő, mert az ugye puha fa és a száliránya a hosszabbik lapjával párhuzamos legyen, hogy ne váljanak szét a rostok a feszítésnél.
Jó ötletnek bizonyult, szuperül meghúztam mind a 4 csavart a szükséges 110Nm nyomatékkal.
Bár lehet nem én vagyok az első aki így jár el, nem tudom, sehol nem találtam hasonló anyagokat. :oops:
Minden esetre elrakom, mint célszerszám készletet.
Kell hozzá még 5 db kerékcsavar, ugyanis azok tartják fixen az egész szerkezetet itt, amolyan szekrényláb szerűen; a régi kerékcsavarokat használtam erre a célra.
:oops:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2017.01.13. 16:22-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 06:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kreatív :)

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek F_E_K_ az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 15:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:welcom

Nos, hogy szétszedtem a rugóstagot elértem arra a pontra, hogy még örülök is, hogy az a valaki annó becsiszolta azt a berohadt féktárcsarögzítő csavart a kerékagyba...
Ha csak a fék nagyobb tartozékait cseréltem volna ki, ahogy gondoltam eredetileg, akkor rövid idő után szedhettem volna darabokra az egészet újra vagy végzetes sérülés is érhette volna a gépet egyszer csak:

Lyukas, repedt alsó tányérbetét és porladt felütközésgátló, gumiharang nélkül!
Kép

A toronycsapágy kotyog, hajlott a teteje és kitört a pozicionáló bütyök! És persze korrodált.
Kép

Ez rövid időn belül letört volna egy ramatyabb útszakaszon! Szerintem. Ja, és kézzel lazán be tudom nyomni a rudat!
Kép

:roll:

...Közben meg lejárt a műszakija a járgánynak :oops:
Mondjuk így úgysem ment volna át szerintem.
Kíváncsi vagyok megjegyzik-e majd az állomáson, hogy miért van szinte patikára subickolva mind a 4 futómű terület. :oops:

Még ellenőriznem kell, hogy a fényszórómosó működik-e, mert én csapadékos időben nem szoktam járkálni. :oops:

Hát ez van! ...csak hogy töltsem a topikot...
Örülök, hogy van ez a fórum!
:kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 18:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.15. 01:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Be nyomni be lehet, de azért ezeknek, ha jó a gátlója, akkor tisztes erő kell hozzá. Mondjuk úgy, hogy amíg én megcsináltam a 4 db gátlón az első beszerelés előtti ajánlott 5-10 pumpálást, addig rendesen elfáradtam a végére :mrgreen: Befele erősen kell nyomni, kifele meg lassan kell jönnie, mert különben nem jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 14:41 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Az milyen hibára utal, ha szinte egyáltalán nem lehet kihúzni? Nekem anno azért cseréltek első gátlókat, mert nem tudták annyira kihúzni őket, hogy vissza lehessen szerelni (egyszerű porvédőcserének indult a dolog :)). Csere után a kocsi eleje is magasabb lett. Padon viszont jók voltak az értékek a régi gátlókkal is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 14:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bfoto írta:
bendegúz írta:
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Az milyen hibára utal, ha szinte egyáltalán nem lehet kihúzni? Nekem anno azért cseréltek első gátlókat, mert nem tudták annyira kihúzni őket, hogy vissza lehessen szerelni (egyszerű porvédőcserének indult a dolog :)). Csere után a kocsi eleje is magasabb lett. Padon viszont jók voltak az értékek a régi gátlókkal is.

:facepalm: Szerintem "M" gátló volt benne, abban van belül is egy rugó, az nem engedi ki, illetve felütni. Azért is rövidebb.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bfoto
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 15:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
bendegúz írta:
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Az milyen hibára utal, ha szinte egyáltalán nem lehet kihúzni? Nekem anno azért cseréltek első gátlókat, mert nem tudták annyira kihúzni őket, hogy vissza lehessen szerelni (egyszerű porvédőcserének indult a dolog :)). Csere után a kocsi eleje is magasabb lett. Padon viszont jók voltak az értékek a régi gátlókkal is.

Minden gyári (SACHS) gátlóban van ilyen rugó, amiről Gallaca is írt. Profi szerszám kell a lengéscsillapító cseréhez, csak azzal lehet kellőképpen összenyomni a rugót.

Szerintem keress egy másik szerelőt..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockolo77 az itt látható tagok köszönték meg: bfoto
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 16:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bfoto írta:
bendegúz írta:
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Az milyen hibára utal, ha szinte egyáltalán nem lehet kihúzni? Nekem anno azért cseréltek első gátlókat, mert nem tudták annyira kihúzni őket, hogy vissza lehessen szerelni (egyszerű porvédőcserének indult a dolog :)). Csere után a kocsi eleje is magasabb lett. Padon viszont jók voltak az értékek a régi gátlókkal is.

:facepalm: Szerintem "M" gátló volt benne, abban van belül is egy rugó, az nem engedi ki, illetve felütni. Azért is rövidebb.


Akkor én is gondoltam erre (olvastam róla), de mivel állítólag láttak már M-es futóművet a szervizben és szerintük ez nem az volt, elvetettem a dolgot. Elvileg mezei futóművel szerelt változat, gyári gátlóval. Az új Sachsok beszerelésével nem volt probléma. Persze lehet, hogy valaki kicserélte anno M-esre a gátlókat, mindenesetre ha így történt, nem sikerült túl jól a dolog, mert az eleje kb. 2 centivel lentebb volt a hátuljánál és szörnyen rázott.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bfoto 2017.01.17. 17:08-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 16:55 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
bfoto írta:
bendegúz írta:
Az nem baj, ha be tudod nyomni a gátló rúdját, az már nagyobb baj ha ki is könnyen jön. :wink:


Az milyen hibára utal, ha szinte egyáltalán nem lehet kihúzni? Nekem anno azért cseréltek első gátlókat, mert nem tudták annyira kihúzni őket, hogy vissza lehessen szerelni (egyszerű porvédőcserének indult a dolog :)). Csere után a kocsi eleje is magasabb lett. Padon viszont jók voltak az értékek a régi gátlókkal is.

Minden gyári (SACHS) gátlóban van ilyen rugó, amiről Gallaca is írt. Profi szerszám kell a lengéscsillapító cseréhez, csak azzal lehet kellőképpen összenyomni a rugót.

Szerintem keress egy másik szerelőt..


Ezek szerint más az a Sachs, amit a gyárban beletesznek és amit utólag lehet rendelni hozzá alkatrészboltban? Annyit látok, hogy van hozzá normál meg erősített kivitel. Esetleg az utóbbi lehetett? De attól meg nem kellene előre buknia az orrának... na most már mindegy így jártam, ez 3 éve volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 17:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:

Ezek szerint más az a Sachs, amit a gyárban beletesznek és amit utólag lehet rendelni hozzá alkatrészboltban? Annyit látok, hogy van hozzá normál meg erősített kivitel. Esetleg az utóbbi lehetett? De attól meg nem kellene előre buknia az orrának... na most már mindegy így jártam, ez 3 éve volt.


Nem más. Nekem is Sachs gátlók mentek M csomagos autóba (tehát rendes M Sport futómű, nem külön opcióként választható sportfutómű) és tökéletesen áll az autó. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 17:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bfoto írta:

Ezek szerint más az a Sachs, amit a gyárban beletesznek és amit utólag lehet rendelni hozzá alkatrészboltban? Annyit látok, hogy van hozzá normál meg erősített kivitel. Esetleg az utóbbi lehetett? De attól meg nem kellene előre buknia az orrának... na most már mindegy így jártam, ez 3 éve volt.


Nem más. Nekem is Sachs gátlók mentek M csomagos autóba (tehát rendes M Sport futómű, nem külön opcióként választható sportfutómű) és tökéletesen áll az autó. :wink:


Mi a különbség?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 17:49 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bfoto írta:

Ezek szerint más az a Sachs, amit a gyárban beletesznek és amit utólag lehet rendelni hozzá alkatrészboltban? Annyit látok, hogy van hozzá normál meg erősített kivitel. Esetleg az utóbbi lehetett? De attól meg nem kellene előre buknia az orrának... na most már mindegy így jártam, ez 3 éve volt.


Nem más. Nekem is Sachs gátlók mentek M csomagos autóba (tehát rendes M Sport futómű, nem külön opcióként választható sportfutómű) és tökéletesen áll az autó. :wink:


Azért most csak elkezdett foglalkoztatni a dolog, megnéztem újra VIN alapján, mi van benne. Gondolom itt látnom kellene ha bármi miatt sportfutómű került volna bele gyárilag. Persze 15 év hosszú idő... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 20:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bizony hosszú idő 15 év.
Bár nekem most 19, de most látom az idő erejét, hogy rommá szedtem szegényt :D
Persze ezen lehet segíteni részletekbe menő odafigyeléssel.
(...és igen én is ezen a bolygón élek; tudom, hogy ezt anyagilag nem vállallják fel sokan az autóért...)

Amúgy jó lenne ezeket a futóműveket rendszerbe szedve látni, hogy milyenekkel is szerelték a gépeket annó.
Mert tényleg volt pár fajta.
Az alkatrészek alapján az enyém sem tűnik M-nek, pedig a VIN azt hozza.
De lehet, hogy a 2000. szeptemberi váltás is hozott változásokat.
Az M-nek még a kerékagya is más, a kormányösszekötő nyomtávrúd is...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 128  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator