* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 128  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 20:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
gytom80 írta:
Gallaca írta:
gytom80 írta:
Ãœdv Mindenki!
Olyan kérdésem van, hogy a facelift lökösbe belepattintható e a facelift előtti chrome line díszléc?
A kocsim facelift előtti chrome line, az első lökös viszont faceliftes shadowline színre fújt díszléccel. Egységesíteném a megjelenést és nekem a chrome line a bejövősebb. Köszi a tanácsokat előre is :)

Ãœdv csak Neked!
Ez mennyiben kapcsolódik a topic témájához? :offtopic


Ja, a "szerelgetés" téma körbe ez nem férhet bele?
Mea culpa, mea maxima culpa!
Megkeresem a kérdésnek megfelelő topicot...

Idézem a topicnyitót:
gskill írta:
"Illetve híre kelt a haszkovós garázssoros szerelgetéses minitaliknak. Legyen az motorcsere vagy kerékcsere, itt a helye!

Figyelem: Ez nem a hibamegoldós topik, kérlek titeket, ezekről a megfelelő topikban informálódjatok!

Ami jöhet: koszos-szerelős képek; vagány, esetleg egyedi szerszámok; probléma megoldások"

Amennyiben megfelel valamelyik kritériumnak, akkor de! De ez az én olvasatomban egy mezei kérdés volt. :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 20:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
gytom80 írta:
Gallaca írta:
gytom80 írta:
Ãœdv Mindenki!
Olyan kérdésem van, hogy a facelift lökösbe belepattintható e a facelift előtti chrome line díszléc?
A kocsim facelift előtti chrome line, az első lökös viszont faceliftes shadowline színre fújt díszléccel. Egységesíteném a megjelenést és nekem a chrome line a bejövősebb. Köszi a tanácsokat előre is :)

Ãœdv csak Neked!
Ez mennyiben kapcsolódik a topic témájához? :offtopic


Ja, a "szerelgetés" téma körbe ez nem férhet bele?
Mea culpa, mea maxima culpa!
Megkeresem a kérdésnek megfelelő topicot...

Idézem a topicnyitót:
gskill írta:
"Illetve híre kelt a haszkovós garázssoros szerelgetéses minitaliknak. Legyen az motorcsere vagy kerékcsere, itt a helye!

Figyelem: Ez nem a hibamegoldós topik, kérlek titeket, ezekről a megfelelő topikban informálódjatok!

Ami jöhet: koszos-szerelős képek; vagány, esetleg egyedi szerszámok; probléma megoldások"

Amennyiben megfelel valamelyik kritériumnak, akkor de! De ez az én olvasatomban egy mezei kérdés volt. :wink:

haszkovós szerelgetés---hajrá veszprém 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 22:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Beszélgettünk múlkor Viktorék bőrös munkájáról.

Elkészült az üléseimmel, nagyon elégedett vagyok a munkájával, már csak a tartóssági próba van hátra. A mai napra jutó betegszabadságom miatt még arra is volt időm, hogy a blogra összeszedje a belső tér felújítási munkáiról szóló képeket, fogadjátok szeretettel.

http://bmwe39.blog.hu/2016/10/14/jo_bor_403

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: 4 Bandi1978, jimbi525d, PeterE39, rockolo77
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 16:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.06. 20:06
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Hogyan kell kiszedni a gyári kazettás rádiót? Nem akarom szétcseszni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 18:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
devotee írta:
Hali!
Hogyan kell kiszedni a gyári kazettás rádiót? Nem akarom szétcseszni!


:offtopic
Szia!
A youtube-on van sok videó erről, csak angolul vagy németül érdemes beírni, valahogy így: BMW E39 radio removal. Nem fogod szétcseszni, csak oda kell figyelni, hogy ne törj el semmit, de ha nem durva kezű vagy nem lesz gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 07:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.06. 20:06
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
devotee írta:
Hali!
Hogyan kell kiszedni a gyári kazettás rádiót? Nem akarom szétcseszni!


:offtopic
Szia!
A youtube-on van sok videó erről, csak angolul vagy németül érdemes beírni, valahogy így: BMW E39 radio removal. Nem fogod szétcseszni, csak oda kell figyelni, hogy ne törj el semmit, de ha nem durva kezű vagy nem lesz gond.

Köszönöm!
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 18:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.09. 12:12
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?m62tu
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Valaki meg tudja mondani hogy 540ibe a tu-s motor a vanoson kivül miben mas
Mint a tu elötti?
Mert az én motorom tu elötti és az az igazság hogy eléggé a végét járja.
Ki szeretném cserélni és lenne lehetőségem egy tu utáni motor beszerelésére egy 740i-ből
Az lenne a kérdés hogy gond nékül belemegy vagy inkabb nézek olyat ami gyarilag belevaló?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 20:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmwm62 írta:
Sziasztok
Valaki meg tudja mondani hogy 540ibe a tu-s motor a vanoson kivül miben mas
Mint a tu elötti?
Mert az én motorom tu elötti és az az igazság hogy eléggé a végét járja.
Ki szeretném cserélni és lenne lehetőségem egy tu utáni motor beszerelésére egy 740i-ből
Az lenne a kérdés hogy gond nékül belemegy vagy inkabb nézek olyat ami gyarilag belevaló?


A pontos részleteket nem ismerem, de amikor én vettem egy 4.4-es motort a 3.5 helyére, akkor a szerelőm azzal kezdte, hogy ha nem akarom kiadós szopásnak kitenni magam, akkor illeszkedő motort vegyek. (vagyis vanos nélküli helyére vanos nélkülit.)

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:welcom

Fékdugattyú kiszedése.
Na, ez is feladta a leckét nekem, de egyre gyűlnek a tapasztalatok :roker:

Kézzel, kesztyűvel megindíthatatlan. Kampó belülre nem akad be rendesen, csapágylehúzót nem lehet ráakasztani belül, külső gyűrűt pedig nem bántjuk, mert ott tömít. Na, addig agyaltam, amíg régebbi videó emlék után a vákuum és nyomás pisztoly eszembe ötlött, de a légtelenítő csavarokon betekerve nem ment át a levegő ugye, meglazítva pedig kifújt mellette... jött a köszörű, lekaptam a hegyét az egyik légtelenítő csavarnak és láss csodát, 1,5 bár nyomásnál kiugrott a dugattyú :D

Kép

Itt a régi csavar mint célszerszám:

Kép

Kép

Intézek is két újat belőlük, megmunkálom célszerszámnak későbbre.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 13:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
:welcom

Fékdugattyú kiszedése.
Na, ez is feladta a leckét nekem, de egyre gyűlnek a tapasztalatok :roker:

Kézzel, kesztyűvel megindíthatatlan. Kampó belülre nem akad be rendesen, csapágylehúzót nem lehet ráakasztani belül, külső gyűrűt pedig nem bántjuk, mert ott tömít. Na, addig agyaltam, amíg régebbi videó emlék után a vákuum és nyomás pisztoly eszembe ötlött, de a légtelenítő csavarokon betekerve nem ment át a levegő ugye, meglazítva pedig kifújt mellette... jött a köszörű, lekaptam a hegyét az egyik légtelenítő csavarnak és láss csodát, 1,5 bár nyomásnál kiugrott a dugattyú :D



Itt a régi csavar mint célszerszám:





Intézek is két újat belőlük, megmunkálom célszerszámnak későbbre.
:franko:

Miért nem a fékcső helyén fújtál be?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 19:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ott fújtam be.
Légtelenítő lezár, másik csiszolt légtelenítő meg ment a fékcső furatába.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 19:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Ott fújtam be.
Légtelenítő lezár, másik csiszolt légtelenítő meg ment a fékcső furatába.

Ahhha! Az akkor már eléggé szorulhatott, mert eddig én csak odatettem a porpisztolyt, rögtön kiugrott a dugó. Nem kellett trükközni. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 20:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Bandi1978 írta:
Ott fújtam be.
Légtelenítő lezár, másik csiszolt légtelenítő meg ment a fékcső furatába.

Ahhha! Az akkor már eléggé szorulhatott, mert eddig én csak odatettem a porpisztolyt, rögtön kiugrott a dugó. Nem kellett trükközni. :D


Nem értem hogy miért kell ezt megbonyolítani. Parádésan szoktam a fékpedál használatával kitolni a munkahengereket. Semmi probléma, nincs olyan amit ne tudnál kivenni. Aztán tuskó mehet a mosóba, satuban összerak.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 5 Bandi1978, hamoriarpi, jimbi525d, NagyMatyas, waresz
Értékelés: 23.81%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
Gallaca írta:
Bandi1978 írta:
Ott fújtam be.
Légtelenítő lezár, másik csiszolt légtelenítő meg ment a fékcső furatába.

Ahhha! Az akkor már eléggé szorulhatott, mert eddig én csak odatettem a porpisztolyt, rögtön kiugrott a dugó. Nem kellett trükközni. :D


Nem értem hogy miért kell ezt megbonyolítani. Parádésan szoktam a fékpedál használatával kitolni a munkahengereket. Semmi probléma, nincs olyan amit ne tudnál kivenni. Aztán tuskó mehet a mosóba, satuban összerak.

Ennyi!
De! Bevallom töredelmesen, hogy időnként csípőfogóval szerelek fékcsövet, így már nincs kapcsolata a pedállal. :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.21. 06:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
De! Bevallom töredelmesen, hogy időnként csípőfogóval szerelek fékcsövet, így már nincs kapcsolata a pedállal. :mrgreen:


Meggyőző érv ! :D

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 08:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:welcom

Jobb hátsó ABS jeladó!
Kijött.
Gallaca javaslatára :franko: kivéstem, kifúrtam, majd egy hosszúcsőrű műszerészfogóval kihúztam a maradványt.
Csapágy porvédőre ügyeltem, nem sérült meg.
Furatot picit megköszörültem belül és a külső felfekvő felületet is megtisztítottam (féktisztítós fültisztító :D ), majd az új jeladót (kerámiazsírral megkenve a tövét) betettem.
Rögzítőcsavar furatát szintén megtisztítottam egy másik csavarral átjárattam, kicsi zsír bele és ment be az új rozsdamentes csavar.
Nem volt egyszerű művelet!
A bal oldalon sem számítok jobb helyzetre :facepalm:

Van a kerékcsapágynál por rendesen úgy láttam, úgyhogy egy hátsó csapágycserét is előirányzok a későbbiekben.

Ennyi maradt a régi jeladóból:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 01:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Beszélgettünk múlkor Viktorék bőrös munkájáról.

Elkészült az üléseimmel, nagyon elégedett vagyok a munkájával, már csak a tartóssági próba van hátra. A mai napra jutó betegszabadságom miatt még arra is volt időm, hogy a blogra összeszedje a belső tér felújítási munkáiról szóló képeket, fogadjátok szeretettel.

http://bmwe39.blog.hu/2016/10/14/jo_bor_403


Aha, szóval Te vittel el a berettyóújfalui kétszínű bőrülést, amiért én lusta voltam Bp-ról elindulni :) Meg is érdemlem, kb 2 évente bukkan fel Magyarországon egy ilyen, limohoz gyakorlatilag NINCS nemfekete bőrbelső...

Jelenleg ez a lila az egyetlen az országban, amit el tudnék képzelni a fekete kocsimba, de senki nem meri rámondani, hogy ez a fajta háttámla emberi módon beleműthető-e az én fix, nem dönthető, nem sízsákos háttámlám helyére?

ha esetleg valaki tud valamit, akkor ezer köszönet :)

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 11:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Afterdark írta:
Beszélgettünk múlkor Viktorék bőrös munkájáról.

Elkészült az üléseimmel, nagyon elégedett vagyok a munkájával, már csak a tartóssági próba van hátra. A mai napra jutó betegszabadságom miatt még arra is volt időm, hogy a blogra összeszedje a belső tér felújítási munkáiról szóló képeket, fogadjátok szeretettel.

http://bmwe39.blog.hu/2016/10/14/jo_bor_403


Aha, szóval Te vittel el a berettyóújfalui kétszínű bőrülést, amiért én lusta voltam Bp-ról elindulni :) Meg is érdemlem, kb 2 évente bukkan fel Magyarországon egy ilyen, limohoz gyakorlatilag NINCS nemfekete bőrbelső...

Jelenleg ez a lila az egyetlen az országban, amit el tudnék képzelni a fekete kocsimba, de senki nem meri rámondani, hogy ez a fajta háttámla emberi módon beleműthető-e az én fix, nem dönthető, nem sízsákos háttámlám helyére?

ha esetleg valaki tud valamit, akkor ezer köszönet :)

Kép


Szerintem berakhato, olyat mondjuk igy hirtelen nem talaltam, aki csak berakta volna ugy, hogy nem akarja donteni. Ha hasznalni is akarod, mint dontheto ulest, akkor kicsit nagyobb melo, de van ra pelda. pl: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... s-possible
Ha google-n rakeresel, talalsz meg peldakat. Arra figyelj, hogy kell az ulesen kivul meg par dolog a donorbol. Fulek/kampok, ahova beakad az ules, az aljan kozepen is van egy zsaner szeru valami, az oldalso elemekhez a beakaszto ful, ez sajnos hegesztve van. Ha donteni is akarod, akkor a kozepso ov es alkatreszei is jol johetnek. A linken talalsz utalast a szukseges dolgokra.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 12:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Afterdark írta:
Beszélgettünk múlkor Viktorék bőrös munkájáról.

Elkészült az üléseimmel, nagyon elégedett vagyok a munkájával, már csak a tartóssági próba van hátra. A mai napra jutó betegszabadságom miatt még arra is volt időm, hogy a blogra összeszedje a belső tér felújítási munkáiról szóló képeket, fogadjátok szeretettel.

http://bmwe39.blog.hu/2016/10/14/jo_bor_403


Aha, szóval Te vittel el a berettyóújfalui kétszínű bőrülést, amiért én lusta voltam Bp-ról elindulni :) Meg is érdemlem, kb 2 évente bukkan fel Magyarországon egy ilyen, limohoz gyakorlatilag NINCS nemfekete bőrbelső...

Jelenleg ez a lila az egyetlen az országban, amit el tudnék képzelni a fekete kocsimba, de senki nem meri rámondani, hogy ez a fajta háttámla emberi módon beleműthető-e az én fix, nem dönthető, nem sízsákos háttámlám helyére?

ha esetleg valaki tud valamit, akkor ezer köszönet :)

Kép


Igen, én hoztam el. Az a levendula szín nagyon üt élőben. Nekem aspensilber a kocsim, ahhoz is jól passzolt. Ugyanilyen színben voltak a csereüléseim míg az enyém elkészült, nagyon megszerettem, egyező színű ajtókárpittal nagyon szép és egyedi tud lenni.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Javítás, szerelgetés, Let's Build it!
HozzászólásElküldve: 2016.11.24. 00:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:

Szerintem berakhato, olyat mondjuk igy hirtelen nem talaltam, aki csak berakta volna ugy, hogy nem akarja donteni. Ha hasznalni is akarod, mint dontheto ulest, akkor kicsit nagyobb melo, de van ra pelda. pl: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... s-possible
Ha google-n rakeresel, talalsz meg peldakat. Arra figyelj, hogy kell az ulesen kivul meg par dolog a donorbol. Fulek/kampok, ahova beakad az ules, az aljan kozepen is van egy zsaner szeru valami, az oldalso elemekhez a beakaszto ful, ez sajnos hegesztve van. Ha donteni is akarod, akkor a kozepso ov es alkatreszei is jol johetnek. A linken talalsz utalast a szukseges dolgokra.


A fő cél az esztétika lenne, de nem bánnám a dönthetőséget sem. (bár van Touring is a háznál :)
Az alap fekete szövetülések vannak benne mióta kijött a gyárból, néha a hajamat tépem, hogy ezt nem bírom tovább, mert baromi ronda és ráállok a témára, aztán lelankadok...

Ilyen munkát amúgy ki vállal el? Mert sk. ez nekem soknak tűnik, meghaladja a barkácsolási képességeimet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 128  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator