* *
Pontos idő: 2017.10.24. 04:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2442 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 20:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Egyébként 50000 kmnél próbáltam cserélni de akkor sem ment.:)


Lehet kicsit jobban meghúzták az utolsó cserénél + az idő, + a hő.
Bátran neki kell állni.
Mindenképp ki kell szedni előbb vagy utóbb.
Legrosszabb esetben letörik a gyertya hatlapfeje vagy lekerekedik.

Meg... én nem tudom milyen a szerszámozottságod, de lehet jó ilyenkor egy kicsit hosszabb hajtókar, hogy a nyomatékot finoman tudd adagolni a kitekerésnél, meg a gyertyakulcs valami stabil darab legyen, ne egy 10000x használt.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 08:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.8i
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
csikes77 írta:
Egyébként 50000 kmnél próbáltam cserélni de akkor sem ment.:)


Lehet kicsit jobban meghúzták az utolsó cserénél + az idő, + a hő.
Bátran neki kell állni.
Mindenképp ki kell szedni előbb vagy utóbb.
Legrosszabb esetben letörik a gyertya hatlapfeje vagy lekerekedik.

Meg... én nem tudom milyen a szerszámozottságod, de lehet jó ilyenkor egy kicsit hosszabb hajtókar, hogy a nyomatékot finoman tudd adagolni a kitekerésnél, meg a gyertyakulcs valami stabil darab legyen, ne egy 10000x használt.
:szerintem

Szerszámom az van mindenféle, ipari Hazet gyertyakulcs krovához,colos is félcolos is, hosszú hajtókar is , tehát ezzel a részével nem lesz gond,de kárt nem akarok csinálni magamnak. :D Viszont most jól felbátorítottál. :D A hengerfejből nem jön ki a menet remélem, így majd nekiállok akkor lassan, ha lesz egy nap szabadidőm,mert hát elkapkodni nem akarom. Sprézni áztatni tökölni. Egyébként régebben autójavításból éltem és párszor jött a menet is annak idején, a keleti csodákból, meg még pár típusból. Azt tudom viszont,hogy ezek a hengerfejek azért jobban bírják, mert a menet formázva van bennük és nem csak simán bele fúrva, de lehetőségnek ott van azért a K.O. :) Ezért félek csak, mert hát a hengerfej levételt elkerülném azért szívesen, de majd valaminek engedni kell remélem megadja magát a genyó.. Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2442 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator