* *
Pontos idő: 2024.03.29. 18:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 128  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 18:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon! Ed China own3d :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
Már túl vagyok néhány felújításon. Mindíg elhatározom, hogy
többet nem fogok bele, aztán mégis 8O :roll:
Ez volt a legutóbbi
Kép
Kép
Kép
Kép

Nagyon szép, egyszer én is szeretnék egy ilyet. M-optikára átépíteném, meg nagyvesésre.
:taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon! Ed China own3d :nyelves:


Csajozós verda, mi?
Kisbacsek nem hazudtolta meg magát, 0-100-ra? :D
Alakul! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 20:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Csajozós verda, mi?
Kisbacsek nem hazudtolta meg magát, 0-100-ra? :D
Alakul! :wink:


Ááá, a hókefélkével lehetett volna csajozni :roll: Lehet jövő héten elviszik hókefélkét, na akkor viszont úgy tolom bele a manit az ötösbe, mintha muszáj lenne :mrgreen: Viccen kívül, akkor befigyel egyből a bőr és egy 18" felgen :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
LeviM5 írta:
Csajozós verda, mi?
Kisbacsek nem hazudtolta meg magát, 0-100-ra? :D
Alakul! :wink:


Ááá, a hókefélkével lehetett volna csajozni :roll: Lehet jövő héten elviszik hókefélkét, na akkor viszont úgy tolom bele a manit az ötösbe, mintha muszáj lenne :mrgreen: Viccen kívül, akkor befigyel egyből a bőr és egy 18" felgen :twisted:


Akkor Angel is kötelező! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 20:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
gskill írta:
LeviM5 írta:
Csajozós verda, mi?
Kisbacsek nem hazudtolta meg magát, 0-100-ra? :D
Alakul! :wink:


Ááá, a hókefélkével lehetett volna csajozni :roll: Lehet jövő héten elviszik hókefélkét, na akkor viszont úgy tolom bele a manit az ötösbe, mintha muszáj lenne :mrgreen: Viccen kívül, akkor befigyel egyből a bőr és egy 18" felgen :twisted:


Akkor Angel is kötelező! :wink:

Tervbe van, nomeg a szenyon is... De nem gyári :nyelves:
Megmértem, 65 centi átmérője van a pótkerék tartónak :twisted: :twisted: :twisted: Tudod mit jelent? :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon! Ed China own3d :nyelves:

Helo
Komoly munkát végeztél eddig az autón :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: gskill
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gskill írta:
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon! Ed China own3d :nyelves:

Helo
Komoly munkát végeztél eddig az autón :taps:

Köszi, igyekszik az ember, főleg, ha eladja a másik kocsit a segge alól :mrgreen: Nomeg jól jönne már a klíma :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon! Ed China own3d :nyelves:

Gratulálok! Fanatik vagy :!: :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tbi01 az itt látható tagok köszönték meg: gskill
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
gskill írta:
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon!


Baszki! 8 nap alatt abból a pókhálós izé-ből egy E39-et faragni... :taps: Minden elismerésem! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: gskill
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
Gratulálok! Fanatik vagy :!: :?:


Te mondod? :D :wink: :wink:

Köszi :wink: Holnap befejezem a fejest, illetve megnézem mi a baja az ablaktörlőnek :wink: Ha marad idő, akkor takarítás és műszakira felkészítés :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
tbi01 írta:
Már túl vagyok néhány felújításon. Mindíg elhatározom, hogy
többet nem fogok bele, aztán mégis 8O :roll:

Nagyon szép, egyszer én is szeretnék egy ilyet. M-optikára átépíteném, meg nagyvesésre.
:taps:

Köszi!
Ennél nagyobb vesésre :?: :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 21:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
gskill írta:
Tegnapi beszámolóval adós maradtam, csak fáradt voltam már...
Kisbacsek segítségét hívva sikerült visszaforrasztani a gyári bmw csatit a fejegységhez, illetve bedobtuk az ISO csatit is, úgyhogy minden átalakítás nélkül lehet váltogatni benne a fejegységek között :franko: Kicseréltük továbbá a termosztátházat, a termosztátot és a tömítést, úgyhogy a videó utáni légtelenítést követően ismét mentünk vele, és hibátlan :taps:

A videón semmi extra, csak kicsit cruisin', se gyorsulás, se drift, semmi izgalom, csak egy nagypapás kör, hogy végre a lábán megy a 8. napon!


Baszki! 8 nap alatt abból a pókhálós izé-ből egy E39-et faragni... :taps: Minden elismerésem! :franko:


Láttunk már csodákat :wink: Mondjuk szívesen nekiállnék még1x vagy egy másikat megcsinálnék, de asszony kitérne a hitéből :lol: Viszont ezt a kocsit megtartom pár évig, nagyon tetszik... :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gskill írta:
LeviM5 írta:
gskill írta:
LeviM5 írta:
Csajozós verda, mi?
Kisbacsek nem hazudtolta meg magát, 0-100-ra? :D
Alakul! :wink:


Ááá, a hókefélkével lehetett volna csajozni :roll: Lehet jövő héten elviszik hókefélkét, na akkor viszont úgy tolom bele a manit az ötösbe, mintha muszáj lenne :mrgreen: Viccen kívül, akkor befigyel egyből a bőr és egy 18" felgen :twisted:


Akkor Angel is kötelező! :wink:

Tervbe van, nomeg a szenyon is... De nem gyári :nyelves:
Megmértem, 65 centi átmérője van a pótkerék tartónak :twisted: :twisted: :twisted: Tudod mit jelent? :mrgreen:


Kétoldalt elfér az M5 dob? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
tbi01 írta:
Már túl vagyok néhány felújításon. Mindíg elhatározom, hogy
többet nem fogok bele, aztán mégis 8O :roll:

Nagyon szép, egyszer én is szeretnék egy ilyet. M-optikára átépíteném, meg nagyvesésre.
:taps:

Köszi!
Ennél nagyobb vesésre :?: :D :D

:lol:
E34 mai napig kedvencem, imádtam az enyémet. Pedig "csak" 25i volt.
Sokat gondolok rá... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 22:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
gskill írta:
LeviM5 írta:
gskill írta:
LeviM5 írta:
Csajozós verda, mi?
Kisbacsek nem hazudtolta meg magát, 0-100-ra? :D
Alakul! :wink:


Ááá, a hókefélkével lehetett volna csajozni :roll: Lehet jövő héten elviszik hókefélkét, na akkor viszont úgy tolom bele a manit az ötösbe, mintha muszáj lenne :mrgreen: Viccen kívül, akkor befigyel egyből a bőr és egy 18" felgen :twisted:


Akkor Angel is kötelező! :wink:

Tervbe van, nomeg a szenyon is... De nem gyári :nyelves:
Megmértem, 65 centi átmérője van a pótkerék tartónak :twisted: :twisted: :twisted: Tudod mit jelent? :mrgreen:


Kétoldalt elfér az M5 dob? :lol:


Nem-nem :twisted: Ebből kettő :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Alig láttam meg miből kettő, álcázott link! 8O
Hangszóróból jön az M5 hang?
Kicsit előreszaladtál, nem? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.21. 07:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.12. 01:00
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: belsőégésű
Évjárata: 2005
Kivitele: Roadster
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Alig láttam meg miből kettő, álcázott link! 8O
Hangszóróból jön az M5 hang?
Kicsit előreszaladtál, nem? :lol:

Itt vannak a polcon, márcsak egy ládikót kell építeni :roll: Meg bekötni a Rokit :lol: Szivargyújtóba megy a soundracer V8, még te sem mondod meg, hogy sosevót M5 :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.21. 17:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
tbi01 írta:
LeviM5 írta:
tbi01 írta:
Már túl vagyok néhány felújításon. Mindíg elhatározom, hogy
többet nem fogok bele, aztán mégis 8O :roll:

Nagyon szép, egyszer én is szeretnék egy ilyet. M-optikára átépíteném, meg nagyvesésre.
:taps:

Köszi!
Ennél nagyobb vesésre :?: :D :D

:lol:
E34 mai napig kedvencem, imádtam az enyémet. Pedig "csak" 25i volt.
Sokat gondolok rá... :(

Korának legjobb autója :!: :!:
Én is szerettem. Ez spec. V8 :D :D
Majd keresek képet a motortérről is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.21. 17:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Meg is van!
Kép
Kép

Azért 20 éves létére szerintem nem volt lepukkant :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 128  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 46 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator