* *
Pontos idő: 2017.10.17. 07:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2442 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 18:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 248
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A másik gond, hogy a hátsó lökhárítónál 2-3 centis pörsenések vannak, szám szerint kettő darab. Ezeket érdemes, ill. meg lehet otthon javítani? Ha igen, hogyan készüljek rá?
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 19:49 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Elkezdtem kapargatni az emelési pontok rohadásait. Arra gondoltam, hogy ha belevágok, a következőkre lesz szükségem:
-le kell szedni a küszöb borításait, így kellenek majd új patentek
-kell rozsdaátalakító, alvázvédő, üregvédő (mindenből Dinitrolra gondoltam, annak az üregvédőjét nem tudom, ajánlatos-e belefújni a küszöbbe)

A másik verzió, hogy lakatosra bízom. Nem tudom, kell-e vágni, hegeszteni, most így néz ki a dolog:
Kép
Kép

Ami legjobban aggaszt, hogy az emelési pontoknál a vékony lemez alatt lévő vastagabb merevítőn is van korrózió (egy ponton fel is hajtottam kicsit). Amihez hozzáférek, azt le tudom csiszolni fémig, de belül nem tudom, mi van (az emelést eddig bírta). Hogy néz ki ennek a szerkezete, mit kezdhetnék vele?

Van amire esetleg nem gondoltam?


Nem tudom, milyen lehetőségeid vannak otthon de az üregvédelmet erre szakosodott helyen csináltatnám. Ott az emelési pontokon, valamint a doblemezek alatt lévő dugókon keresztül nyomással juttatják be a cuccot esetleg megfúrják a küszöböt és odavaló patentottal letakarják, és meg tudod újítani 3-5 évente. "Rücsit" mindenképp fújatnék rá alulról ahonnan már hiányzik. Valamint ez a gyári küszöb-e, vagy ha cserélték mire cserélték és mennyire igényesen...

Az enyémről már gyári darabbal javított küszöböt vágtunk le, az üregvédelem hiánya miatt rohadt le. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: bfoto
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 20:40 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 248
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
bfoto írta:
Elkezdtem kapargatni az emelési pontok rohadásait. Arra gondoltam, hogy ha belevágok, a következőkre lesz szükségem:
-le kell szedni a küszöb borításait, így kellenek majd új patentek
-kell rozsdaátalakító, alvázvédő, üregvédő (mindenből Dinitrolra gondoltam, annak az üregvédőjét nem tudom, ajánlatos-e belefújni a küszöbbe)

A másik verzió, hogy lakatosra bízom. Nem tudom, kell-e vágni, hegeszteni, most így néz ki a dolog:
(Képek az eredeti hozzászólásban)

Ami legjobban aggaszt, hogy az emelési pontoknál a vékony lemez alatt lévő vastagabb merevítőn is van korrózió (egy ponton fel is hajtottam kicsit). Amihez hozzáférek, azt le tudom csiszolni fémig, de belül nem tudom, mi van (az emelést eddig bírta). Hogy néz ki ennek a szerkezete, mit kezdhetnék vele?

Van amire esetleg nem gondoltam?


Nem tudom, milyen lehetőségeid vannak otthon de az üregvédelmet erre szakosodott helyen csináltatnám. Ott az emelési pontokon, valamint a doblemezek alatt lévő dugókon keresztül nyomással juttatják be a cuccot esetleg megfúrják a küszöböt és odavaló patentottal letakarják, és meg tudod újítani 3-5 évente. "Rücsit" mindenképp fújatnék rá alulról ahonnan már hiányzik. Valamint ez a gyári küszöb-e, vagy ha cserélték mire cserélték és mennyire igényesen...

Az enyémről már gyári darabbal javított küszöböt vágtunk le, az üregvédelem hiánya miatt rohadt le. :doglotlo:


A küszöb még eredetinek tűnik. Ilyet gondoltam belefújni, de még körül fogom járni, hol és mennyiért csinálják meg szakszerűen:
https://autobeard.hu/Uregvedo-HP-Wax-spray-500-ml


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 20:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:

A küszöb még eredetinek tűnik. Ilyet gondoltam belefújni, de még körül fogom járni, hol és mennyiért csinálják meg szakszerűen:
https://autobeard.hu/Uregvedo-HP-Wax-spray-500-ml


http://www.alvazvedelem.com/ Itt egy százasért az egészet, szakszerűen. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: bfoto
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 15:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7537
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 307 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Tegnap öntöttem bele ablakmosófolyadékot. Képet nem csináltam.


:taps:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 19:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 787
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 154 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bebarkácsoltam a frissen vásárolt rolóimat. :roker:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: PeterE39
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 19:22 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.01. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.12. 14:58
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy 99-es E39-re melyik gyártmányú utángyártott "M-es" lökhárítót ajánljátok,ami szépen is áll rajta és méretpontos,nem pedig össze vissza...?

Honnan érdemes vásárolni/rendelni?

Előre érdekelne leginkább (fényszórómosós).

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.01. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
masterwolf001 írta:
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy 99-es E39-re melyik gyártmányú utángyártott "M-es" lökhárítót ajánljátok,ami szépen is áll rajta és méretpontos,nem pedig össze vissza...?

Honnan érdemes vásárolni/rendelni?

Előre érdekelne leginkább (fényszórómosós).

Köszönöm!

:offtopic
Kép

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.01. 22:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 164 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem lehetne a topik címébe beleírni még pár beszédes infót, hogy ne történjen mindig ugyanaz? :roll: (pl. "Ami jöhet: koszos-szerelős képek; vagány, esetleg egyedi szerszámok; probléma megvalósítások")


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 08:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.15. 09:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A minap gondoltam egy merészet és eldöntöttem,hogy átalakítom az autót amerikai piacos megjelenésűre. Meglepődve tapasztaltam,hogy lehet itthon rendelni hátsó kis rendszámhoz való keretet - nem is drágán - így vettem egyet. Előre pedig szintén találtam fillérekért kis rendszámos löki betétet,igaz ez facelift előttié,de átalakítom,hogy passzoljon az enyémhez. Természetesen a fényszórókat nem cserélem amerikaira,ott egyszerű narancs fóliát használtam,ahogy hátul is piros fóliát kap a lámpa index része.
Kép

Itt a 2. képen próbából raktam fel a keretet,még fényezni kell,illetve a jobb oldali lámpa szintén próbából már piros. Ugyanúgy narancs színűen villog továbbra is.
Kép
Kép

Lecserélni nem fogom a magyar rendszámokat kicsire,ezek maximum találkozók alkalmával kerülnek cserére az autón,szimplán buliból. Szerencsére könnyű cserélgetni ezeket. Meg majd csináltatok valami poén rendszámot is,de ezen még gondolkozom.

_________________
Titansilber 520i Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 12:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt nézzétek milyen egyszerű és nagyszerű megoldást találtam ma a ledes izzókra a rendszámtáblavilágításnál. :facepalm: Én meg nem értettem miért dob hibakódot amikor világít mindkét led. Hát kiégatt az egyik izzó. Azonnal ki is iktattam a ledeket. Egyébiránt ötletes megoldás... :mrgreen:



Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 15:00 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Ezt nézzétek milyen egyszerű és nagyszerű megoldást találtam ma a ledes izzókra a rendszámtáblavilágításnál. :facepalm: Én meg nem értettem miért dob hibakódot amikor világít mindkét led. Hát kiégatt az egyik izzó. Azonnal ki is iktattam a ledeket. Egyébiránt ötletes megoldás... :mrgreen:



Kép


Szószerint ledes izzó. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 15:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gabec26 írta:
Sziasztok!
A minap gondoltam egy merészet és eldöntöttem,hogy átalakítom az autót amerikai piacos megjelenésűre. Meglepődve tapasztaltam,hogy lehet itthon rendelni hátsó kis rendszámhoz való keretet - nem is drágán - így vettem egyet. Előre pedig szintén találtam fillérekért kis rendszámos löki betétet,igaz ez facelift előttié,de átalakítom,hogy passzoljon az enyémhez. Természetesen a fényszórókat nem cserélem amerikaira,ott egyszerű narancs fóliát használtam,ahogy hátul is piros fóliát kap a lámpa index része.


Itt a 2. képen próbából raktam fel a keretet,még fényezni kell,illetve a jobb oldali lámpa szintén próbából már piros. Ugyanúgy narancs színűen villog továbbra is.


Lecserélni nem fogom a magyar rendszámokat kicsire,ezek maximum találkozók alkalmával kerülnek cserére az autón,szimplán buliból. Szerencsére könnyű cserélgetni ezeket. Meg majd csináltatok valami poén rendszámot is,de ezen még gondolkozom.


Örülök, hogy ezek szerint kifogástalan állapotban van a kocsi, hogy ráérsz ilyen dolgokra. :roll: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.15. 09:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Örülök, hogy ezek szerint kifogástalan állapotban van a kocsi, hogy ráérsz ilyen dolgokra. :roll: :lol:


Ebben érzek némi szarkazmust,de lehet tévedek. :)
Tény,hogy van rajta némi esztétikai hiba,de a nyár folyamán ezeket javítani fogom. Műszakilag szerencsére rendben van.

_________________
Titansilber 520i Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek gabec26 az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.05. 20:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gabec26 írta:
Sziasztok!
A minap gondoltam egy merészet és eldöntöttem,hogy átalakítom az autót amerikai piacos megjelenésűre. Meglepődve tapasztaltam,hogy lehet itthon rendelni hátsó kis rendszámhoz való keretet - nem is drágán - így vettem egyet. Előre pedig szintén találtam fillérekért kis rendszámos löki betétet,igaz ez facelift előttié,de átalakítom,hogy passzoljon az enyémhez. Természetesen a fényszórókat nem cserélem amerikaira,ott egyszerű narancs fóliát használtam,ahogy hátul is piros fóliát kap a lámpa index része.
Kép

Itt a 2. képen próbából raktam fel a keretet,még fényezni kell,illetve a jobb oldali lámpa szintén próbából már piros. Ugyanúgy narancs színűen villog továbbra is.

Lecserélni nem fogom a magyar rendszámokat kicsire,ezek maximum találkozók alkalmával kerülnek cserére az autón,szimplán buliból. Szerencsére könnyű cserélgetni ezeket. Meg majd csináltatok valami poén rendszámot is,de ezen még gondolkozom.


De jó,mondjuk b tipusúval lenne az iagzi,nekem a mániám ez az us style,elég sok automnál megléptem,ott meg az eu style megy :))))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 00:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 361 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Néhány hónapja volt téma a lengéscsillapító cserénél, hogy mit kell hozzá lelazítani......stb.

Nos mi hétvégén kicseréltük az elsőket:
- Monroe csillapítókat vettem bele, mert a Compactnál már beváltak nálam
- Sachs porvédőket és Sachs toronycsapágyakat vettem
- Febi stabpálcákat

A porvédőnél ez jó minőséget jelent, és a toronycsapágynál is azért választottam ezt, mert a Compactban kipróbáltam a Swag-ot, és 3ekm alatt letört az a kis illesztőpöcke, nagyon csúnya kidolgozású volt a Sachshez képest.

A Febi stabpálcák polcon voltak, így azoknál nem is gondolkodtam.

A csillapítónál föl kell lazítani a csonkállványban azt a csavart, ami rögzíti a csillapítót, illetve a stabpálca csavarjait szintén, továbbá a kormányösszekötő gömbfejet kell a csonkállványból kinyomni, valamint értelemszerűen a doblemezen a 3 db anyát levenni.
Ezután a csillapító kihúzható, de arra kell figyelni, hogy a kormányt bizonyos szögbe kell fordítani, illetve még így is le kell kicsit nyomni, hogy kiférjen.
Motorvédő burkolatok első csavarjait szintén ki kell csavarozni, mert a lengőkarnak útban van a feszítéskor.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: F_E_K_
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 10:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Néhány hónapja volt téma a lengéscsillapító cserénél, hogy mit kell hozzá lelazítani......stb.

Nos mi hétvégén kicseréltük az elsőket:
- Monroe csillapítókat vettem bele, mert a Compactnál már beváltak nálam
- Sachs porvédőket és Sachs toronycsapágyakat vettem
- Febi stabpálcákat

A porvédőnél ez jó minőséget jelent, és a toronycsapágynál is azért választottam ezt, mert a Compactban kipróbáltam a Swag-ot, és 3ekm alatt letört az a kis illesztőpöcke, nagyon csúnya kidolgozású volt a Sachshez képest.

A Febi stabpálcák polcon voltak, így azoknál nem is gondolkodtam.

A csillapítónál föl kell lazítani a csonkállványban azt a csavart, ami rögzíti a csillapítót, illetve a stabpálca csavarjait szintén, továbbá a kormányösszekötő gömbfejet kell a csonkállványból kinyomni, valamint értelemszerűen a doblemezen a 3 db anyát levenni.
Ezután a csillapító kihúzható, de arra kell figyelni, hogy a kormányt bizonyos szögbe kell fordítani, illetve még így is le kell kicsit nyomni, hogy kiférjen.
Motorvédő burkolatok első csavarjait szintén ki kell csavarozni, mert a lengőkarnak útban van a feszítéskor.

Kép

Sach az a gyari beszalito de szerintem ha megnezted volna jobban ki van belole csiszolva a Bmw :) Febi stabpalca nem volt valami jo valasztas,de ha rendbe vannak a tobbi gombfejek szilentek akkor nem lesz gondod.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 20:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Sach az a gyari beszalito de szerintem ha megnezted volna jobban ki van belole csiszolva a Bmw :) Febi stabpalca nem volt valami jo valasztas,de ha rendbe vannak a tobbi gombfejek szilentek akkor nem lesz gondod.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Monroe se volt, de 2 évet talán kibír :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

nekiálltunk kicserélni a ribbonkábelt a nagyboard-on, ami sikerült is szépen, de addig addig ügyetlenkedtem, hogy szerencsésen elgörbítettem a fordulatszámmérő rugóját. :facepalm: Nincs valakinek esetleg bontott műszercsoport? Kis bordos is jó, sőt jobb is. :oops:



Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2442 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator