* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 128  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 20:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 20:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bfoto írta:
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.
Minden gyári gátló alumínium, másmilyen lengőkart még nem láttam. Csonkállványt sem. Stabrúd vastagabb, sima 23, msport 24, mtech2 25mm ha jól emlékszem.
Pöttyök elöl, simán vízszintesen, sportrugón függőlegesen vannak.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 21:28 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bfoto írta:
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.
Minden gyári gátló alumínium, másmilyen lengőkart még nem láttam. Csonkállványt sem. Stabrúd vastagabb, sima 23, msport 24, mtech2 25mm ha jól emlékszem.
Pöttyök elöl, simán vízszintesen, sportrugón függőlegesen vannak.


A függőlegest úgy kell érteni, hogy a spirálnak nem csak egy "emeletén", hanem egymás alatt sorakoznak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 21:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bfoto írta:
Gallaca írta:
bfoto írta:
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.
Minden gyári gátló alumínium, másmilyen lengőkart még nem láttam. Csonkállványt sem. Stabrúd vastagabb, sima 23, msport 24, mtech2 25mm ha jól emlékszem.
Pöttyök elöl, simán vízszintesen, sportrugón függőlegesen vannak.


A függőlegest úgy kell érteni, hogy a spirálnak nem csak egy "emeletén", hanem egymás alatt sorakoznak?
Igen!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 21:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bfoto írta:
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.
Minden gyári gátló alumínium, másmilyen lengőkart még nem láttam. Csonkállványt sem. Stabrúd vastagabb, sima 23, msport 24, mtech2 25mm ha jól emlékszem.
Pöttyök elöl, simán vízszintesen, sportrugón függőlegesen vannak.

És minden gátló gázos, és gyárilag minden elsőben van kirugózást csillapító rugó.
Összefoglalva a dolgot sportfutóműnél elöl-hátul eltérő rugók, gátlók és vastagabb stabrudak vannak a standardhoz képest, más különbség nincs.
V8-nál is ez a helyzet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
rockolo77 írta:
Gallaca írta:
bfoto írta:
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.
Minden gyári gátló alumínium, másmilyen lengőkart még nem láttam. Csonkállványt sem. Stabrúd vastagabb, sima 23, msport 24, mtech2 25mm ha jól emlékszem.
Pöttyök elöl, simán vízszintesen, sportrugón függőlegesen vannak.

És minden gátló gázos, és gyárilag minden elsőben van kirugózást csillapító rugó.
Összefoglalva a dolgot sportfutóműnél elöl-hátul eltérő rugók, gátlók és vastagabb stabrudak vannak a standardhoz képest, más különbség nincs.
V8-nál is ez a helyzet?

Szerintem ez, eddig csak 1 v8 mpacekem volt, de elég gyorsan elkelt a gátló-stabrúd szett, így nem volt időm tanulmányozni. ETK-ban viszont meg lehet nézni könnyen.
Na most már jól teleszemeteltük az egyik kedvenc topicomat! :roker:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.17. 23:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bfoto írta:
attila94 írta:
Lényegtelen a 15 év VIN szempontból. Már akkor is számítógépes volt az adatbázis, sőt 20 éve is.

Régebbi szedánok M-Sportfutóművel (sportfahrwerk 704 számú extra, akksi ajtaján ott van) vagy hátsó (légrugós) szintszabályzóval voltak rendelhetőek.

A facelift utáni M-Sportpaket nem tudom különbözik-e a korai modellek (fentebb írt) sportfutóművétől.

1996-os autóban eddig feltárt különbségek: kb. 2-4 centivel alacsonyabb, a gyári magasság szinte "traktoros" mellé parkolva (ezt magyarországon irigylem). Lengőkarok mások, stabrúd vastagabb. Gátlók is másak, teljesen alumínium házuk van és elég kemények valamint ezek az olaj mellet gázzal is fel vannak töltve. Ha jól láttam, a "sima" futúműveseken hagyományos gátló van, acélból.

Tudtommal a futúműveket a rugókon található pöttyök különböztetik meg.


Nekem hátul két szürke pötty, elöl pedig az egyik oldalon három, a másikon öt (de lehet, hogy csak foltosan kopott :)) narancssárga színű vonás van.
Minden gyári gátló alumínium, másmilyen lengőkart még nem láttam. Csonkállványt sem. Stabrúd vastagabb, sima 23, msport 24, mtech2 25mm ha jól emlékszem.
Pöttyök elöl, simán vízszintesen, sportrugón függőlegesen vannak.


Köszi a pontosítást.

A gátlóval az tévesztett meg, hogy sokszor látni rozsdás gátlót valamint a prospektusok kiemelik a sportfutóműhöz járó "gázos lengéscsillapítót". Szóval benyeltem akkor a marketinget. :D

Valószínűleg a gyári gátlók vannak az autómban viszont minden matrica megsemmisült a gátlókon 20 év alatt. A gyári Sachs gátlókba be van ütve valahol a gyártás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.19. 23:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.19. 10:48
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m51
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Új vagyok még bmw-s körökben :) most vettem nem régen egy e39 525TDS-t imádom! bár van vele gond.
felsorolás a google forditó a második egy német ismerös forditása, a hiba hogy az autó helyzetjelzői fel fel villanak hibának ir szinte minden vilgitó testet ami viszont müködik. az autó nagy hidegben pöcre indul mégis hibát ír az izzitásra. mi lehet? :O


Glow relé vezérlés (izzás idő) Izzás váltás irányítás (izzás időzítő).
Ellenőrző kipufogógáz-visszavezetés (szabályozási eltérés) A kipufogógázok szabályzási újrahasznosítása (eltolás).
hőmérséklet választó jog
Glow relé vezérlés (izzás idő)
Kábelek féklámpa kapcsoló
Thermal 01 szintérzékelő(vizszint érzékelő?)

Izzitas vezerlö,

Agr szelep-kipfogogaz visszaaramlas szabalyozo,

Hömerseklet szabalyzo jobb oldalt,

Kabel a feklampa kapcsolonal

Magassag vagy szintjelzö


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.01.22. 10:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ricsi001 írta:
Sziasztok
Új vagyok még bmw-s körökben :) most vettem nem régen egy e39 525TDS-t imádom! bár van vele gond.
felsorolás a google forditó a második egy német ismerös forditása, a hiba hogy az autó helyzetjelzői fel fel villanak hibának ir szinte minden vilgitó testet ami viszont müködik. az autó nagy hidegben pöcre indul mégis hibát ír az izzitásra. mi lehet? :O


Glow relé vezérlés (izzás idő) Izzás váltás irányítás (izzás időzítő).
Ellenőrző kipufogógáz-visszavezetés (szabályozási eltérés) A kipufogógázok szabályzási újrahasznosítása (eltolás).
hőmérséklet választó jog
Glow relé vezérlés (izzás idő)
Kábelek féklámpa kapcsoló
Thermal 01 szintérzékelő(vizszint érzékelő?)

Izzitas vezerlö,

Agr szelep-kipfogogaz visszaaramlas szabalyozo,

Hömerseklet szabalyzo jobb oldalt,

Kabel a feklampa kapcsolonal

Magassag vagy szintjelzö


Szia!

Azért nem kaptál még választ a kérdéseidre, mert nem a megfelelő topikban tetted fel azokat.
Ez a kérdéskör inkább a "kérdések és válaszok" vagy a "nem működik mi lehet a baj" topikokban helytálló inkább.
Ez a fórumon belüli tematikusságot szolgálja, így későbbi visszakereséseknél is hasznos lehet.

Bár nem tudni még mennyire fog meg a gépkocsival való foglalkozás (sok a "hulló csillag" a fórumon, akik kezdeti lelkesedése hamar alábbhagy, amint "akadályokba" ütköznek), de tanulmányozd a topikokat, sok infót találhatsz bármiről a típussal kapcsolatban.

A kérdéshez: Írd majd le az adott topikban, hogy mindezt a kocsi írja-e ki a fedélzeti kijelzőn gyújtás ráadásnál vagy diagnosztikai műszer írta-e ki!
(Ha a kocsi írja, jó sokáig pittyeghet gyújtásnál...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 19:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.17. 00:00
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Nem tudja véletlen valaki hogy a középkonzolon a könyöklő elötti rollos tárolo rekeszt hogy lehet kivenni?
Csak kikell pattintani vagy van benne rögzitő csavar is?
Előre is köszi.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 19:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csabi747 írta:
Sziasztok.
Nem tudja véletlen valaki hogy a középkonzolon a könyöklő elötti rollos tárolo rekeszt hogy lehet kivenni?
Csak kikell pattintani vagy van benne rögzitő csavar is?
Előre is köszi.
Üdv.


Ebben a topicban véletlenül se tudja senki. Töröld légyszíves a hozzászólásod és tedd fel a kérdésed a megfelelő helyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
NagyMatyas írta:
csabi747 írta:
Sziasztok.
Nem tudja véletlen valaki hogy a középkonzolon a könyöklő elötti rollos tárolo rekeszt hogy lehet kivenni?
Csak kikell pattintani vagy van benne rögzitő csavar is?
Előre is köszi.
Üdv.


Ebben a topicban véletlenül se tudja senki. Töröld légyszíves a hozzászólásod és tedd fel a kérdésed a megfelelő helyen.


Ne bonyolítsuk a dolgot. Nincs csavar, négy fülecske tartja, ki kell pattintani.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: csabi747
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
csabi747 írta:
Sziasztok.
Nem tudja véletlen valaki hogy a középkonzolon a könyöklő elötti rollos tárolo rekeszt hogy lehet kivenni?
Csak kikell pattintani vagy van benne rögzitő csavar is?
Előre is köszi.
Üdv.


Ebben a topicban véletlenül se tudja senki. Töröld légyszíves a hozzászólásod és tedd fel a kérdésed a megfelelő helyen.


Ne bonyolítsuk a dolgot. Nincs csavar, négy fülecske tartja, ki kell pattintani.

Véletlenül sem akarok kötöszködni, de felmerült bennem, hogy akkor minek ennyi topic? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 13:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Véletlenül sem akarok kötöszködni, de felmerült bennem, hogy akkor minek ennyi topic? :roll:

Offtopic :
Ez vissza-visszatérő kérdés. Sajnos nem tudjuk kikényszeríteni, hogy mindenki a jó topikba írjon. Ha az igény nem jön magától a klubtagnak, hogy ne szemetelje tele a fórumot, akkor sajna nincs mit tenni. Főállású moderátor bírná csak szuflával a folyamatos takarítást, rendezgetést.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 01:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
az igény nem jön magától a klubtagnak

Ez jó! :mrgreen: :yesmaster hát nem!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 12:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
csabi747 írta:
Sziasztok.
Nem tudja véletlen valaki hogy a középkonzolon a könyöklő elötti rollos tárolo rekeszt hogy lehet kivenni?
Csak kikell pattintani vagy van benne rögzitő csavar is?
Előre is köszi.
Üdv.


Ebben a topicban véletlenül se tudja senki. Töröld légyszíves a hozzászólásod és tedd fel a kérdésed a megfelelő helyen.


Ne bonyolítsuk a dolgot. Nincs csavar, négy fülecske tartja, ki kell pattintani.

Véletlenül sem akarok kötöszködni, de felmerült bennem, hogy akkor minek ennyi topic? :roll:


Ennek a topiknak az ötlete úgy született,mindenki szerelget otthon valamit,és ide azokat tudja fel tenni megosztani amiket otthon maga csinált,és dokumentálta,mert szeretné megosztani.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 21:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Tegnap öntöttem bele ablakmosófolyadékot. Képet nem csináltam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 17:59 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elkezdtem kapargatni az emelési pontok rohadásait. Arra gondoltam, hogy ha belevágok, a következőkre lesz szükségem:
-le kell szedni a küszöb borításait, így kellenek majd új patentek
-kell rozsdaátalakító, alvázvédő, üregvédő (mindenből Dinitrolra gondoltam, annak az üregvédőjét nem tudom, ajánlatos-e belefújni a küszöbbe)

A másik verzió, hogy lakatosra bízom. Nem tudom, kell-e vágni, hegeszteni, most így néz ki a dolog:
Kép
Kép

Ami legjobban aggaszt, hogy az emelési pontoknál a vékony lemez alatt lévő vastagabb merevítőn is van korrózió (egy ponton fel is hajtottam kicsit). Amihez hozzáférek, azt le tudom csiszolni fémig, de belül nem tudom, mi van (az emelést eddig bírta). Hogy néz ki ennek a szerkezete, mit kezdhetnék vele?

Van amire esetleg nem gondoltam?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 18:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A másik gond, hogy a hátsó lökhárítónál 2-3 centis pörsenések vannak, szám szerint kettő darab. Ezeket érdemes, ill. meg lehet otthon javítani? Ha igen, hogyan készüljek rá?
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 128  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator