* *
Pontos idő: 2019.11.15. 02:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2546 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 124, 125, 126, 127, 128
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.10.08. 11:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.04. 08:45
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
gyedavid írta:
Sziasztok!
Hideginditásnál fulladozik a motor, gázfröccs kell neki, hogy beálljon az alapjárat. Mit ellenőrizzek?

Elsőként az alapjárati motort.


Köszi, ránézek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2019.10.08. 11:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.04. 08:45
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Digit klíma panelban lévő kis ventilatorom cicergo hangot produkált ezért szétszedtem kitisztitottam vissza raktam. A jelenség ugyanaz. Újra szétszedtem, immár befujtam egy Cowax tech nevezetű kontakt tisztító sparyvel ami elvileg kenest is ad neki. Újra osszeraktam, a jelenség ugyanaz.
Tudnátok ajánlani valamit amivel megszüntethető a probléma? Nem akarom elhinni hogy csak a panel csere segít :/
Köszönöm előre is!
Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.08. 17:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 520
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gyedavid írta:
Sziasztok!
Digit klíma panelban lévő kis ventilatorom cicergo hangot produkált ezért szétszedtem kitisztitottam vissza raktam. A jelenség ugyanaz. Újra szétszedtem, immár befujtam egy Cowax tech nevezetű kontakt tisztító sparyvel ami elvileg kenest is ad neki. Újra osszeraktam, a jelenség ugyanaz.
Tudnátok ajánlani valamit amivel megszüntethető a probléma? Nem akarom elhinni hogy csak a panel csere segít :/
Köszönöm előre is!
Dávid


Egy csepp WD-40.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: gyedavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.23. 20:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 68 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy érdekes problémát és megoldását osztom meg most veletek: történt ugyanis, hogy ebben a téli hamarabb sötétedős időszakban azt vettem észre, hogy a jobb első lámpám egyik nap felfelé világít, másik nap lefelé. (pedig nem is állítottam)
Ez az magasságállító pöcök eltörésére utalt, viszont annyiban érdekes volt a szituáció, hogy tekergetve a pozicionálót, ment felfele és lefele is a lámpám képe.
Megnéztem (és mivel facelift előtti lámpám van, egyszerű dolgom volt), valóban nem volt eltörve, csupán a megfelelő beállításnál annyira könnyen lehetett tekerni a tekerőt, hogy öntudatára ébredt, és egy-egy hepehupa után oda világított, ahová akart.
Nos, mit tehet ilyenkor az ember? Én a "józan paraszti eszemet" használva, egyszerűen a tekerőre rátekertem egy postázó gumit. :mrgreen:
Már jópár hete alkalmazom a technikát, és eddig bevált, fixen tartja magát. :)
(gondolkoztam, hogy mégis hogyan máshogy lehetne még megoldani - ragasszam be valami gyenge ragasztóval? - de hirtelen ez jutott az eszembe)

Kép

Sajnos eddig tartott a "buhera" megoldásom, így beszerezve az állító pöcköket, nekiestem a műveletnek az alábbi YouTube videó segítségével.
Szétszedve a fényszórót, az állító pöckök rendben voltak, és mivel a semmitől állítódott el, azt feltételezem, hogy a műanyag pöcök menete mehetett annyira tönkre, hogy az úthibákon arrébb ugrott. (ha nem így lenne, akkor jön az új pre-facelift fényszóró, mert másra nem tudok gondolni)
Mellékelek pár képet: mindennek megvan ugyanis az előnye/hátránya, ezt a szerelést egy facelift "angel-eye"-al nem is próbáltam volna meg... Ameddig ez utóbbi szebb és modernebb, addig a régi egyszerűbb és könnyen szerelhető. ;)

KépKépKépKép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.11.05. 19:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.11.05. 19:14
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni abban, hogy van egy e39 530d sedánom gyárilag manuális üléssel és találtam egy elektromos memóriás szettet kormányoszloppal ground modullal és minden kábelköteggel bontottam.
Az lenne a kérdésem, hogy ez pontosan hogyan lehetne megvalósítani, hogy minden működjön?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.11.06. 09:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1759
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39lover írta:
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni abban, hogy van egy e39 530d sedánom gyárilag manuális üléssel és találtam egy elektromos memóriás szettet kormányoszloppal ground modullal és minden kábelköteggel bontottam.
Az lenne a kérdésem, hogy ez pontosan hogyan lehetne megvalósítani, hogy minden működjön?

Szia!

Szerintem gm modult nem kell cserélni. Kell egy relé, ami lekapcsolja a tápot. A kesztyűtartó alatti biztosíték táblába
be kell kötnöd a tápot, amit a jobb első padló alatti nagy biztosíték dobozból kellene oda vinned. De még van egy csomó minden,
azt ajánlom, nézegesd a WDS-t, abban minden benne van. Ha gyári bekötést szeretnél, a műszerfalat is ki kell venned. A kormányoszlop
cseréje sem egyszerű, nekem a kulcs is kellett volna hozzá.

Üdv.
Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2546 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 124, 125, 126, 127, 128

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator