* *
Pontos idő: 2024.03.29. 11:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 913 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.11.12. 09:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.16. 13:46
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Imco írta:
Zo78 talán megerősít! ;) :)


:doglotlo: , no de a végeredmény a fontos!



Teljesen igazatok van. Mindkettőtöknek. :oops: Ezért is kérek itt a fórumon segítséget a rutinosabb BMW tulajoktól, hogy nehogy belefussak egy újabb melléfogásba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2014.11.13. 08:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Farlow írta:
... kérek itt a fórumon segítséget a rutinosabb BMW tulajoktól,


Ebben szerintem nem lesz hiba.
Nem lenne viszont hátrány, ha röviden vázolnád a motorcsere és átalakítás miértjét.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.13. 12:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Farlow írta:
... kérek itt a fórumon segítséget a rutinosabb BMW tulajoktól,


Ebben szerintem nem lesz hiba.
Nem lenne viszont hátrány, ha röviden vázolnád a motorcsere és átalakítás miértjét.

Rossz a régi motor. :) Érdekel még valami? :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.13. 12:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Rossz a régi motor.


Lakónia szülötte... :roll:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 08:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.01. 21:16
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: N47D20C
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Márkatársak!

Szeretném a segítségeteket kérni egy megbízható szerelő ajánlásában Budapesten, aki vállalná 4 rugó cseréjét és futóműállítást E39-en. Muha Atival már beszéltem, ő "sajnos" már teljesen be van táblázva augusztusban.

Előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 09:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dirtydog87 írta:
Kedves Márkatársak!

Szeretném a segítségeteket kérni egy megbízható szerelő ajánlásában Budapesten, aki vállalná 4 rugó cseréjét és futóműállítást E39-en. Muha Atival már beszéltem, ő "sajnos" már teljesen be van táblázva augusztusban.

Előre is köszönöm.

hello!
Az NT autó (budakalász) szerintem megfelelő lenne a célra. Nagyon jól be tudják állítani a futóművet

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 10:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.

Az én 6 hónapos story-m is náluk kerekedett ki.

"-Na ezeket kellene megcsinálni!

-Jó rendeben, megtudjuk, hozd ekkor, 1 hónapra rá kész, kb x ezer ft lesz.

- Rendben.

- Megjöttem, itt van minden , meg még pluszba 1-2 dolog amit meg tudnátok még csinálni?

- hűű-háát--izéé... meg persze, ez több munka, max 1-2-3 nappal lehet több meg 5-10 ezer ft-al


Noss ebből az lett, hogy a 1 hónapos meló, 6 hónapig tartott,, pusztán azért, mert első 13 napban hozzá sem nyúltak, majd mindig csak 1 kicsit foglalkoztak vele, pedig minden nap min 3 személy dolgozik ott. És Takács úr nagy hozzáértő hírében áll!

A munka "kész" lett rá 6 hónapra, és az ár megduplázódott (nem 5-ről 10-re) komolyabb, 100 ezres tételekről lenne szó.
Nos ekkor romlott meg a mi rövidke ismeretségünk. Mivel én úgy gondoltam, hogy vagy az időhöz, vagy a pénzhez tartsa magát az ember, ha beígér valamit. de itt se a pénzhez , sem az időhöz nem tartotta magát. Kis bónusznak az különösen tetszett, hogy rettenetesen hülyének nézett, mintha azt se tudnám milyen kocsim van. Néha olyan szerelésekre mondott hatalmas nehéz munkát amit szerintem kis bátorsággal bárki megcsinál pikk-pakk. Jó nem vagyok egy mindent tudó szaki, de az ott elvégzett munkának az összes folyamatával tisztában voltam, és azzal is, hogy mennyi idő alatt kéne ennek menni. Mivel én csak idő-műhely-célszerszám hiány miatt csináltattam velük. Ezeket mind magamnak is megtudtam volna csinálni. Igaz több idő alatt, de belegondolva fél év alatt nekem is ment volna.

Itt hangsúlyoznám... és ezt minden autószereléssel foglalkozónak üzenem! Nem akkor kérhetsz el sok pénzt, ha hetekig-hónapokig ott áll az autó mire elkészül. Hanem ha a rendesen elvégzett munka Pikk-pakk a beígért határidőre, vagy előbb rendben készen van.

Hányingerem van a szájhúzós, nem tudom mennyi idő, meg szopás "szakik"-tól, miközben fejben pontosan tudja, mennyi idő, és pénz, csak épp azt számolja mennyivel tudna levenni.
(Nemhogy mondana egy nappal több időt, meg egy 10-essel több pénzt, és max utolsó nap csak lesi, hogy basszus kész lettem vele, de holnapra ígértem.)
Elhihetitek nekem, nem fog megharagudni a tulaj/kuncsaft ha előbb, vagy időben elkészül az autó, és pont annyiba, vagy kevesebb-be kerül, mert nincs pofád lehúzni. Nemhogy haragudni nem fog, lehet másik 10-et fog hozzád irányítani!



Visszatérve... kis egymásra mutogatás, meg agyalás után, elhoztam az autót, ami nem ment zökkenő mentesen. Megkapta az eredeti munkadíjat, +26 ezer ft-ot ami mondható egy ilyen tételnél a plusz munka díjának kb. (SZERINTEM)
Ebben az esetben az elvégzett munkára nem kaptam garanciát, és ha hibát találtam a munkában akkor ne vigyem vissza, mert eredetileg úgy gondolta, teljes ő általa a végén hozzám vágott több mint duplázott ár kifizetése után hogy, használjam kb 2-3 hétig, és ami akkor kijön hiba, ami arra vezethető vissza, hogy szét-illetve össze lett szerelve a kocsi, akkor azt garanciába megcsinálja.
Ehhez olyan dolgok jönnek a vége felé, hogy az addig hibátlanul működő dolgok, náluk elromlottak. És én vegyek alkatrészt. És persze, hogy ennek is borsos munkadíjat számolgatott. Üzenem, hogy ez gusztustalan dolog! Vállald be, ha elbasztál valamit, főleg ha csak egy 6000 forintos alkatrész.
Mert mikor odamentem, minden jó volt a kormányon, duda-multigomb-tempomat-légzsák stb... mire kész lett, akkor már nem.
Tökre világos, sikerült szétbaszni az átvezető gyűrűt, és velem vetették meg na, ennyi!

Itt jön a kedvenc részem. Mai napig szopom a hanyag összeszerelési munkák kárait. hangsúlyozom, hanyag és kókány! RETTENETESEN!
Számos műanyag elem, valami fekete szilikonnal ragasztva, nem jól felrakva, vagy be sem kötve.
Ha összeírnám, és visszavinném, hogy na ezeket meg kéne csinálni, még ők is sírva fakadnának!

Most picit tiszta fejjel: Takács úr nagy szaki hírében áll, ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. Dolgozni nem láttam őt soha, de tény, hogy ért hozzá.
De ha már ő ott tart, hogy a beosztott szerelői dolgoznak, ő csak az elméleti tudást adja. akkor válogassa meg a szerelőit, mert gusztustalan kókány, cigány munkát végez 1-2 embere.
Most, hogy ezen munkákat, ő vagy más csinálta rajta, nem tudni, nem voltam akkor ott. Ha Takács úr csinálta (egyébként védelmére szóljon, hogy azt kétlem, hogy ő csinálta volna), akkor emelem kalapom, fasza szakember vagy. Vegyél fel egy szerszámot, lépj egyet hátra, és bazd arcon magad!
Ha az egyik embered, akkor kérlek jobban ellenőrizd a munkájukat, mert hanyagul végzik.

Ezt lehetne a végtelenségig mesélni. Természetesen az ő oldaláról, én vagyok egy igazi faszkalap, és ássam el magam! Hát legyek!

De, hogy legyen Pro-és Kontra

Más autó ügyében is voltam nála, amíg az enyém ott nyaralt-telelt.

530D automata váltó és kormánymű csere. Én beszéltem le, én vittem a kuncsaftot személyesen oda, én mentem a kuncsafttal a kész autóért.
A kialkudott ár stimmelt, a határidő is stimmelt (2 vagy 3 nap)
Az ügyfél azóta is elégedett, kocsija jön-megy!


A kérdés: Ajánlom e Takács Lászlót nektek?

Ez egy érzékeny kérdés nálam, de hogyha ez eljut hozzá, lássa és ti is lássátok hogy én maximálisan próbálok korrekt lenni ezek után is.

IGEN. Tudom ajánlani, mert minden hiba megoldódik ott, vagy így, vagy úgy. PONT

De a személyes véleményem, és ezt bennem senki se változtathatja meg. Mindig az a tuti meló, amit magadnak csinálsz. Senki sem fogja úgy csinálni neked, mintha a sajátja lenne, SENKI!

Én személy szerint soha többé nem viszem egyik szerelőhöz sem a kocsit, hacsak nem élet-halál kérdése.

A fentieket akinek nem inge ne vegye magára! Biztos vannak korrekt, és jószívű szerelők, ezeket a többi klubtárs véleményéből meg tudjátok találni!

Én egyet emelnék ki a végére így zárószónak:
Muhaati : Még személyesen nem voltam nála, de bármikor hívtam, hogy mit, hogy kell, a teljesség igénye nélkül felhomályosított, hogyan is csináljam. (lehet mikor hívom a nyomatékkulcsot vágja a földhöz, hogy már megint az a kurva telefon, de mikor felveszi, kedvesen, és érthetően beszél, és nem mellébeszél)


Mindenkinek Szép napot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 11:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
kanyobence írta:
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.


Azért csak kibukott Belőled az a 6 hónap... :) Jobb kint, mint bent... :nyelves:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 11:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
kanyobence írta:
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.


Azért csak kibukott Belőled az a 6 hónap... :) Jobb kint, mint bent... :nyelves:

Korrekt velemeny megosztas szerintem. Nem csak a rossz tapasztalatot irja le. Igy kell ezt!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 12:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.

Sajnálom Bence!
Sajnos az ember bele tud futni ilyenekbe! Nekem anno a bogárhátúmmal volt ilyen.
Viszont a bömöst csak Muha mesterhez vittem. Benne nem kellett sosem csalódnom.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 12:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.15. 13:51
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.

A kérdés: Ajánlom e Takács Lászlót nektek?

Ez egy érzékeny kérdés nálam, de hogyha ez eljut hozzá, lássa és ti is lássátok hogy én maximálisan próbálok korrekt lenni ezek után is.

IGEN. Tudom ajánlani, mert minden hiba megoldódik ott, vagy így, vagy úgy. PONT



1 hónap helyett 6 hónap javítás szerintem az erősen nem ajánlott kategória.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 15:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.

Az én 6 hónapos story-m is náluk kerekedett ki.

"-Na ezeket kellene megcsinálni!

-Jó rendeben, megtudjuk, hozd ekkor, 1 hónapra rá kész, kb x ezer ft lesz.

- Rendben.

- Megjöttem, itt van minden , meg még pluszba 1-2 dolog amit meg tudnátok még csinálni?

- hűű-háát--izéé... meg persze, ez több munka, max 1-2-3 nappal lehet több meg 5-10 ezer ft-al


Noss ebből az lett, hogy a 1 hónapos meló.................

A tisztán látás kedvéért leírhatnád, hogy mik azok a nagy melók, amiket csak 6 hónap alatt sikerült megoldania.
Mondjuk én 1,5 hónap után elhoztam volna a kocsit az tuti...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 15:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
A tisztán látás kedvéért leírhatnád, hogy mik azok a nagy melók, amiket csak 6 hónap alatt sikerült megoldania.

viewtopic.php?f=1&t=42&p=278769&hilit=eger#p278769

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 17:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
dreizwanzig írta:
kanyobence írta:
Csak egy szösszenet a Takács László által működtetett Egri BMW szervízről.

Az én 6 hónapos story-m is náluk kerekedett ki.

"-Na ezeket kellene megcsinálni!

-Jó rendeben, megtudjuk, hozd ekkor, 1 hónapra rá kész, kb x ezer ft lesz.

- Rendben.

- Megjöttem, itt van minden , meg még pluszba 1-2 dolog amit meg tudnátok még csinálni?

- hűű-háát--izéé... meg persze, ez több munka, max 1-2-3 nappal lehet több meg 5-10 ezer ft-al


Noss ebből az lett, hogy a 1 hónapos meló.................

A tisztán látás kedvéért leírhatnád, hogy mik azok a nagy melók, amiket csak 6 hónap alatt sikerült megoldania.
Mondjuk én 1,5 hónap után elhoztam volna a kocsit az tuti...


Teljesség igénye nélkül, amit ők csináltak:

- Autó karosszéria szét szerelése festéshez
- motor kiszerelése
- 4 teleszkóp csere
- elől egy komplett csonkálvány csere (vittem egy makulátlant, egyben)
- fékbetét és tárcsa csere
- izzító gyertya csere
- turbó csere
- kormányoszlop csere
- szélvédő csere
- váltó csere
- tartóbakok cseréje

- festést más csinálta

- majd összeszerelés
- motor vissza
- külső összeszerelés
- belső összeszerelés, (ülések, kárpitok, műszerfal) (szétszedve vittem oda)

ha valami kimaradt akkor azért mert annyira kis dolog, hogy elfelejtettem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.11. 17:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
dreizwanzig írta:
A tisztán látás kedvéért leírhatnád, hogy mik azok a nagy melók, amiket csak 6 hónap alatt sikerült megoldania.

viewtopic.php?f=1&t=42&p=278769&hilit=eger#p278769

:franko: :franko: :franko: :franko: :franko: :cooool :cooool
OMG :) ez nagyon komoly :)
szép munka
az e36-omon tulajdonképp én is kicseréltem már kivül-belül mindent (mármint nem azért, mert, hogy rossz volt, hanem mert mindig volt valami extra, amit összevadásztam :D ). A vége az lett, hogy rohadtul ráuntam a szerelgetésre :D
most itt az e39, lehet kezdeni elölről :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 21:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!
Valaki esetleg nincs itt a debreceni Mservice-ből?
Vagy tapasztalatok velük kapcsolatban?
Lehet igénybe kell vennem az elszállításos szolgáltatásukat.
Leállt az autóm, csak úgy magától.
A motor nem indul be.
Indító megy, minden oké, csak nem röffen be a motor csak tekeri.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 22:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.14. 14:46
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok márkatársak!
Tudnátok nekem megbízható és motorproblémákhoz jól értő szervizt ajánlani esetleg a környékemen? Ajkán lakom Veszprém megyében.
Esetleg ha nagyon kell Budapestre is elviszem a járgányt.
Köszi a segitséget :franko:

_________________
A BMW egy pénztemető de nagyon szerethető!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 23:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tarci írta:
Sziasztok márkatársak!
Tudnátok nekem megbízható és motorproblémákhoz jól értő szervizt ajánlani esetleg a környékemen? Ajkán lakom Veszprém megyében.
Esetleg ha nagyon kell Budapestre is elviszem a járgányt.
Köszi a segitséget :franko:

Keresd ŐKET! Nekik hazai pálya, biztosan van jó szerelő a látókörükben :wink:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.12.24. 00:30
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, segítsetek hova vihetem az 528-asomat.
Az auto hűtővize folyamatossan felmelegedett. Elvittem szervizbe légtelenítették, majd kb 800km és ismét ugyanaz. Most én itthon probaltam légteleníteni sikerült és egy nap használat után ismét ugyanazok a tünetek.Bp lakom.
Nem tudom mi lehet a gond.
Üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 20:56 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zolcsi írta:
Sziasztok, segítsetek hova vihetem az 528-asomat.
Az auto hűtővize folyamatossan felmelegedett. Elvittem szervizbe légtelenítették, majd kb 800km és ismét ugyanaz. Most én itthon probaltam légteleníteni sikerült és egy nap használat után ismét ugyanazok a tünetek.Bp lakom.
Nem tudom mi lehet a gond.
Üdv Zoli

muha.hu


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 913 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator