* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2405 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 121  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: szint szabályozás ?
HozzászólásElküldve: 2007.01.10. 23:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
AlpinaFan írta:
efer írta:
a xenon lámpák kötelező tartozéka az automata szintszabályozás, mint ahogy a lámpamosó is. ez így van a jogszabályokban előírva.


efer,

ezeket melyik jogszabályokban találtad meg?


na most jól megfogtál. ezt autós újságokban olvastam, és itt a fórumon már megerősítették, hogy vizsgán a fényszórómosó működését szigorúan ellenőrizték. őszintén szólva azt gondoltam kerek perec le van írva a rendeletben ,hogy ennek így kell lennie. de nem... valószínűleg csak közvetve vezethető le ez a kötelezettség. pl a magasságállítóra találtam ezt kitételt:
"Ha a személygépkocsi terhelési állapotának megváltoztatásakor a tompított fényszóró rendeletben elôírt beállítási értéke másként nem tartható, a fényszórónak szerszám használata nélkül átállíthatónak kell lennie."
és valószínűleg a kocsi mozgásakor olyan mértékű változás állhat be, amit csak magasságállítással tudnak kompenzálni.
ugyanígy a fényszórómosó: a minimális fényerőt írják elő. a xenon fénye meg olyan színössszetételű, hogy a fényszóró üvegének szennyeződése lényegesen nagyobb mértékben csökkenti a fényerőt, mint a hagyományos izzóknál. tehát csak menet közbeni mosással tudják tartani az értéket.
aztán lehet, hogy ez csak merő laikus okoskodás... :wink:

a vizsgáztatásról annyit találtam, hogy ha ezek a kütyük egyszer már benne vannak a kocsiban, a működőképességüket ellenőrizni kell.


Köszönöm szépen a válaszokat és a hozzászólásokat. Ezekkel általánosságban és is tisztában voltam, csak konkrét jogszabályt nem tudtam még fellelni, sőt a vizsgabiztosok sem tudtak eddig mondani.

Az automatikus magasságállítás megkövetelésével maximálisan egyetértek, és nem csak a xenon fényszóróknál tenném kötelezővé.

Az újfajta "nagynyomású" fényszórómosókat a magam részéről semmire nem tartom, közelébe sem érnek a régi lapátos elődeikhez.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: szint szabályozás ?
HozzászólásElküldve: 2007.01.10. 23:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
efer írta:
AlpinaFan írta:
efer írta:
a xenon lámpák kötelező tartozéka az automata szintszabályozás, mint ahogy a lámpamosó is. ez így van a jogszabályokban előírva.


efer,

ezeket melyik jogszabályokban találtad meg?


na most jól megfogtál. ezt autós újságokban olvastam, és itt a fórumon már megerősítették, hogy vizsgán a fényszórómosó működését szigorúan ellenőrizték. őszintén szólva azt gondoltam kerek perec le van írva a rendeletben ,hogy ennek így kell lennie. de nem... valószínűleg csak közvetve vezethető le ez a kötelezettség. pl a magasságállítóra találtam ezt kitételt:
"Ha a személygépkocsi terhelési állapotának megváltoztatásakor a tompított fényszóró rendeletben elôírt beállítási értéke másként nem tartható, a fényszórónak szerszám használata nélkül átállíthatónak kell lennie."
és valószínűleg a kocsi mozgásakor olyan mértékű változás állhat be, amit csak magasságállítással tudnak kompenzálni.
ugyanígy a fényszórómosó: a minimális fényerőt írják elő. a xenon fénye meg olyan színössszetételű, hogy a fényszóró üvegének szennyeződése lényegesen nagyobb mértékben csökkenti a fényerőt, mint a hagyományos izzóknál. tehát csak menet közbeni mosással tudják tartani az értéket.
aztán lehet, hogy ez csak merő laikus okoskodás... :wink:

a vizsgáztatásról annyit találtam, hogy ha ezek a kütyük egyszer már benne vannak a kocsiban, a működőképességüket ellenőrizni kell.


Köszönöm szépen a válaszokat és a hozzászólásokat. Ezekkel általánosságban és is tisztában voltam, csak konkrét jogszabályt nem tudtam még fellelni, sőt a vizsgabiztosok sem tudtak eddig mondani.

Az automatikus magasságállítás megkövetelésével maximálisan egyetértek, és nem csak a xenon fényszóróknál tenném kötelezővé.

Az újfajta "nagynyomású" fényszórómosókat a magam részéről semmire nem tartom, közelébe sem érnek a régi lapátos elődeikhez.


Pedig mókás tud lenni mikor a zebránál törölsz egyet és épp akkor spriccol... :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.11. 10:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
De most komolyan. Miért kötelező a lámpamosó a xenonnál? :|
Valahogy nem értem... miben különbözik a koszos halogéntől?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szint szabályozás ?
HozzászólásElküldve: 2007.01.11. 15:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
Köszönöm szépen a válaszokat és a hozzászólásokat. Ezekkel általánosságban és is tisztában voltam, csak konkrét jogszabályt nem tudtam még fellelni, sőt a vizsgabiztosok sem tudtak eddig mondani.



ja igen, azt kihagytam. szóval két jogszabály van, ami a témára vonatkozik:

6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről

5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról

amiket ezerszer módosítottak már azóta.
ezekben nincs kifejezetten leírva a vitatott kötelezettség (én legalábbis nem találtam rá utalást). mókás egyébként, hogy a xenon-t gázkisülésű izzólámpaként emlegetik :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.11. 15:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
nem hagyott nyugodni a dolog, és kutatásba kezdtem. és megvan a megoldás :idea: .
az említett két jogszabály beemeli az ENSZ EGB vonatkozó műszaki rendeleteit, úgy ahogy vannak. itt van a kutya elásva :!:

a 48-as rendeletben (UNIFORM PROVISIONS CONCERNING THE APPROVAL OF VEHICLES WITH REGARD TO THE INSTALLATION OF LIGHTING AND LIGHT-SIGNALLING DEVICES) van egy ilyen szakasz:

Dipped-beam headlamps with a light source having an objective luminous flux which exceeds 2,000 lumen shall only be installed in conjunction with the installation of headlamp cleaning device(s) according to Regulation No. 45.

Hát és ez azt jelenti, hogy xenont (a 99-es rendelet szerint a D1S xenon 3200 lumen, a D1R 2800 lumen) csak lámpamosóval felszerelt autóba lehet szerelni.

Az automata magasságállításról:

In the case where a headlamp levelling device is necessary to satisfy the requirements of paragraphs 6.2.6.1.1. and 6.2.6.1.2., the device shall be automatic.

Ennyi a történet. Nem csal a szóbeszéd...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szint szabályozás ?
HozzászólásElküldve: 2007.01.11. 17:42 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
AlpinaFan írta:
Köszönöm szépen a válaszokat és a hozzászólásokat. Ezekkel általánosságban és is tisztában voltam, csak konkrét jogszabályt nem tudtam még fellelni, sőt a vizsgabiztosok sem tudtak eddig mondani.



ja igen, azt kihagytam. szóval két jogszabály van, ami a témára vonatkozik:

6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről

5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról

amiket ezerszer módosítottak már azóta.
ezekben nincs kifejezetten leírva a vitatott kötelezettség (én legalábbis nem találtam rá utalást). mókás egyébként, hogy a xenon-t gázkisülésű izzólámpaként emlegetik :D

Mert a xenon az gázkisüléses elven müködik.Nagyfeszültségen a két elektróda közöt ivkisülés jönlétre.
De ezt Sepinek vágnia kéne ő dolgozot az izzó gyárba :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: szint szabályozás ?
HozzászólásElküldve: 2007.01.11. 17:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Mert a xenon az gázkisüléses elven müködik.Nagyfeszültségen a két elektróda közöt ivkisülés jönlétre.
De ezt Sepinek vágnia kéne ő dolgozot az izzó gyárba :lol:


ok, ez világos, meg az is, hogy azért xenon, mert az van az izó búrájába töltve, azért hogy az ív ne egye meg az elektródákat. meg hogy az egész technológia az ürhajózásban találódott ki...
azért találtam mókásnak, mert ezt szerintem senki nem használja így :D
az angol gas discharge valahogy jobban hangzik, pedig szószerinti fordítás :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.12. 18:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
nem hagyott nyugodni a dolog, és kutatásba kezdtem. és megvan a megoldás :idea: .
az említett két jogszabály beemeli az ENSZ EGB vonatkozó műszaki rendeleteit, úgy ahogy vannak. itt van a kutya elásva :!:

...


Benned sosem csalódik az ember, ha egy jogszabály kikeresése a cél! :franko:

Köszi mégegyszer!

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szint szabályozás ?
HozzászólásElküldve: 2007.01.12. 23:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
efer írta:
AlpinaFan írta:
Köszönöm szépen a válaszokat és a hozzászólásokat. Ezekkel általánosságban és is tisztában voltam, csak konkrét jogszabályt nem tudtam még fellelni, sőt a vizsgabiztosok sem tudtak eddig mondani.



ja igen, azt kihagytam. szóval két jogszabály van, ami a témára vonatkozik:

6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről

5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról

amiket ezerszer módosítottak már azóta.
ezekben nincs kifejezetten leírva a vitatott kötelezettség (én legalábbis nem találtam rá utalást). mókás egyébként, hogy a xenon-t gázkisülésű izzólámpaként emlegetik :D

Mert a xenon az gázkisüléses elven müködik.Nagyfeszültségen a két elektróda közöt ivkisülés jönlétre.
De ezt Sepinek vágnia kéne ő dolgozot az izzó gyárba :lol:


Jól mondtad!

Egyébként tényleg discharge a jó név. Xenon töltőgáz sima spirálos lámpákban is megtalálható. Pl. első helyzetjelző, H... izzók. Mégsem lesz ugyanaz a színe, fénye a lámpának. Na de ennyi elég volt az okoskodásomból :P

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 01:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én a múlt héten vettem kék ledes! helyzetjelzőket beleraktam és ha felkapcsolom akkor ég az index is ez mi féle jelenség? nem tudja valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 06:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Én a múlt héten vettem kék ledes! helyzetjelzőket beleraktam és ha felkapcsolom akkor ég az index is ez mi féle jelenség? nem tudja valaki?


Erről már volt szó valamelyik topicban, azért csinálja mert figyeli a helyzetjelző izzószál folytonosságát, és ha szakadtnak érzi, helyzetjelző gyanánt az indexet kapcsolja. Ha LED-et raksz be ez történik. :?

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 13:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
530d_ írta:
Én a múlt héten vettem kék ledes! helyzetjelzőket beleraktam és ha felkapcsolom akkor ég az index is ez mi féle jelenség? nem tudja valaki?


Erről már volt szó valamelyik topicban, azért csinálja mert figyeli a helyzetjelző izzószál folytonosságát, és ha szakadtnak érzi, helyzetjelző gyanánt az indexet kapcsolja. Ha LED-et raksz be ez történik. :?


Ez így van. A lusta emberek ellen találták ki ezeket.
:D
Pl. ha hátúl egy oldalon mindkét helyzetjelző izzód kiég- fél erővel a féklámpa fog világítani..

Lehet, hogy maradi vagyok.. de egy 5-ösbe kék led?? Az olyan Civic-es...nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 16:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:):) hát lehet de én azért vettem mert nagyon jól néz ki de hát ez van:D
És köszönöm szépen a válaszokat!! Így már értem
:D:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.08. 09:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.19. 00:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló!!!
azt szeretném kérdezni h a gyári bömösökben milyen xenon van?hány K-s?mert 6000 vayg 8000k-sat akrok venni,csak nem tudom h melyik legyen..félek h a 8000 sel nem látok olyan jól,bár enenk van naygon jó kék színe...elég a 6000res?:S
Köszi!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.09. 20:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
benyas írta:
Heló!!!
azt szeretném kérdezni h a gyári bömösökben milyen xenon van?hány K-s?mert 6000 vayg 8000k-sat akrok venni,csak nem tudom h melyik legyen..félek h a 8000 sel nem látok olyan jól,bár enenk van naygon jó kék színe...elég a 6000res?:S
Köszi!!


D2S-s izzó 4300K.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.10. 08:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
benyas írta:
Heló!!!
azt szeretném kérdezni h a gyári bömösökben milyen xenon van?hány K-s?mert 6000 vayg 8000k-sat akrok venni,csak nem tudom h melyik legyen..félek h a 8000 sel nem látok olyan jól,bár enenk van naygon jó kék színe...elég a 6000res?:S
Köszi!!


Én inkább a 6000k-st választanám :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.16. 14:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A "made in china" xenonról van v-kinek v-mi infója azonkívül, hogy jóval olcsóbb :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.16. 19:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.28. 00:00
Hozzászólások: 38
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem tudom, ki milyen szettet szereltetett, de nekem már az 5. xenon van beszerelve.
Siemens 55W-os, 2 év garis.
Mindenkinek merem ajánlani, árban a minőségért a legjobb.(nem saját üzlet :wink: )
Talán tudnánk E39 kedvezményt szerzni.Én nagyon olcsón kapom, hátha megy másnak is annyiért innen a klubból... :roll:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára skotipipen 2007.09.18. 14:13-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.16. 21:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="skotipipen"]Nem tudom, ki milyen szettet szereltetett, de nekem már az 5. xenon van beszerelve.
Siemens 55W-os, 2 év garis.www.xenonizzo.hu
Mindenkinek merem ajánlani, árban a minőségért a legjobb.(nem saját üzlet :wink: )
Talán tudnánk E39 kedvezményt szerzni.Én nagyon olcsón kapom, hátha megy másnak is annyiért innen a klubból... :roll:[/
quote] Szia!
Köszi a gyors választ. Már csak annyi kérdés, hogy mennyi az annyi és hogyan jut6ok hozzá, hol rakat6om be :!: :kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.17. 13:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.07. 00:00
Hozzászólások: 107
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E64
Motor tipusa: 3.0i
Évjárata: 2008
Kivitele: Cabrio
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Ez engem is érdekelne, ha tudod majd írd meg az árakat és a beszerelési helyet :)

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2405 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 121  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator