* *
Pontos idő: 2024.04.19. 06:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 89 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő

melyik jobb és megbizhatobb?
A szavazás 2006.11.15. 12:32-kor befejeződött.
540 73%  73%  [ 8 ]
535 27%  27%  [ 3 ]
Szavazatok száma : 11
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 540 vs. 535
HozzászólásElküldve: 2006.10.16. 12:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Inditanék egy új témát,remélem parázs hozzászólások lesznek és kibújik a szög a zsákból!!

A nagy kérdés melyik jobb és megbizhatobb?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.16. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem ez egyértelmű 540i győzelem!
Próbálgattam annak idején 535-ösösket, voltak gyönyörű, jól felszerelt darabok (pl bordó-pirosas bőr-fekete shadow.hátsó ülésfűtéssel, meg minden, csak rajta felejtették a matricát a motortérben miszerint 354 ezernél volt az utolsó olajcsere:) )
de annyira nem győztek meg....540-essel csak E34-el mentem, az király volt!
A 35.-ös ugyan olyan nehéz (majdnem)mint a 40-es, de jóval gyengébb, és ugyanannyit fogyaszt...A 28i, és a 40i között egy kicsit felesleges is volt a kínálatban, ezért Touring-ot nem is gyártottak belőle..
Megbízhatóság??? Hát amelyik kevesebbet pörög...Elvileg...Persze a 40-esek 90%-a nyilván vadállatok kezében volt...
Ettöl független persze most is elfogadnék 1 35-öst!:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.16. 20:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem dédelgetett álom egy 535d tudom hogy itt benzinfalókról van szó de akkoris adtam egy szavazatot az 535 nek :D

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.16. 21:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Hahó márkatársak!

Volt alkalmam kipróbálni egy barátom 35-ösét (1998-as, csúnyazöld, chromeline...). Beültem, kulcs be, gyújtás... WHOAA! V8! Durrva.
Még az "első szériából" való, valamivel gyengébb, mint a 98 utániak. A kocsi kivül-belül "kicsit" le volt élve, gondolok itt a kopott gombokra, kikopott fekete ülésekre, külső karcolásokra. Na de ez már k..vára nem az autó hibája..
Mocskosul ment, mocskosul zabált. :D Volt benne 300ezer, de a motorhoz még nem kellett hozzányúlni. 8O
A tag anyagi okok miatt meg kellett hogy váljon tőle. Persze hogy meg akartam venni, figyelmen kivül hagyva az ocsmány zöld szinét (bocsánat, ha valakit most megsértettem) és az esztétikai hibákat - vazzeg, ez egy V8-as!!
Megegyeztünk az árban (8000euro, átszámitva kb 2.1 millió HUF - Szerbiában élek).
Két héttel később indultam az "új" autómért... 8)
Mire odaértem, a pénzbehajtók elvitték... :cry:
Hirtelen felindulásból megvettem egy másik cimbora 28-asát (Százszor szebb állapotú - shadowline, manuálváltó, stb.), és mocskosul meg vagyok vele elégedve!
Megszivtam az 535i-vel, azért is legyen jobb a 40-es!! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.16. 21:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
535-el még nem volt dolgom, azonban majdnem egy 540I tulaja lettem, amit egy kicsit sajnálok is :cry: , meg egy kicsit nem 8O .
A volt évfolyamtársamé volt, és tavaly decemberbe adta el, mire összeszedtem a pénzt már nem volt meg. :evil: Svájcból hozta be egy házaspár, de elváltak és áron alul adták el egy kereskedés közreműködésével.
Az autóról: hozzá hasonló élményben még eddig nem volt részem :bmw
1996-os évjárat, 103 e km mikor a srác megvette és 133 e km mikor eladta (1 évig volt nála). 6-os manuál váltó, chip tuning, körbe spoilerezve (nos ez nem mindenki tetszést ragadta meg), DE az az érzés, mikor kimész a pályára és 250km/h-nál nem tilt le, és simán érzed, hogy még van benne szufla...., hááát most is ki ráz a hideg, ha rá gondolok és sírok, hogy nem lett az enyém. Miután eladta, elkezdtem keresgálni és vettem egy 528I-t, ami jól megy (de nem úgy, mint egy V8-as), szép hangja van (de nem olyan, mint a V8-nak), jó a fogyasztása, ami már kevésbé mondható el a V8-ról, de aki már V8-ast vesz, az NE NÉZZE A FOGYASZTÁST :nyelves:
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy megmaradt néhány képem a kocsiról és néha előveszem és nézegetem, akár....

Talán, egyszer lesz egy jó állapotú V8-am, addig meg "szeretgetem" az 528-at. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.16. 23:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Csatlakozom... Talán egyszer... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.17. 16:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.02. 00:00
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: NyÍregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Motor tipusa: 4.4i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
540 :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 08:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.29. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello mindenkinek!Nekem volt 540 em.nemrossz kocsi,én mondjuk kifogtam egy chippelt példányt/nemhiszem hogy volt értelme ezt csinálni a kocsival!/,6 sebességes váltóval,de nekem nagyon sok gondom volt vele.Kezdve a katalyzátorokkal,a szervóval-akadozott,fütés csövekkel,stb....A 540 esekbe benne hagyták a régebbi E34 kórmányzását,nem szervotronikos hanem a régi fajta és nemtudtam szerezni rá másik szervót,javítani kb.400e ft lett volna.A kocsi nagyon ment a motorjával nemvolt gond.Én várost 16 l/100km,kint 11 el eljártam vele.És lehet járni 20város,kint 18 at is ki hogyan nyomja.Most megvettem a M5 öst és tegnap próbáltam a min.fogyasztást kint 11,5 volt,de ez 120 km sebességnél,fordulat szigorúan 2000.De így nemlehet vele járni.Ez nem a fogyasztásról van,csak kíváncsi voltam.Az átlag/reális/15 l.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.09. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Régen szóltatok ehez a témához és gondoltam hátha érdekes lessz most a dolog... :D
Én is azon a véleményen vagyok,hogy az 5.35i nem eszik lényegesen kevesebbet mint az 5.40
de viszont kb 50Le-vel illetve vagy 80Nm-el erősebb is meg hát csak 4400ccm... 8) :D

úgyhogy 540 :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.10. 07:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
540!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.10. 10:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Asszem itt egyedül vok mint az újjam a 35-ös motorommal!! :cry: ezért egy szerény szavazatot nyomnék .....ha lehetne!!! :kalapács ...de nem lehet! :mereg:
Amúgy a motorméret nem függvénye a megbízhatóságnak, de tény. hogy a 4.4-es erősebb és nyomatékosabb!

De szerintem különlegesebb a 35-ös a ritkasága miatt!!!! :lol: :bmwkiraly

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.10. 12:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha választani kell egy vásárlásnál a két autó között, akkor az ár, állapot stb. dönt szerintem.
Amúgy meg ragozhatjuk néhány évig, nekem ugye az 540 jött be.
( Ha meg sok péz lessz eccer, M5!!! )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.10. 20:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
540! Vagy 535! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.17. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Most ez off-e, vagy sem, nem tudom, de...

Fentebb leirtam a kalandomat a kopottzöld 535-el..
A története az "elvitték a pénzbehajtók"-nál nem ért véget. Néhány hónappal később, tartozásainak rendezése után a tulaj visszakapta az autót. "Távolléte" alatt nem hajtották, viszont másik felniken kapta vissza. Gyári 17-esek helyett 16-osokon.
Kipofozta a vasat, a külső sérüléseket kijavittatta, kapott egy profi polirt (már nem volt olyan csúnya zöld :D ), majd eladta.
Jócskán ár alatt, valami 5-6 ezer euroért. Itt ért véget a sztori.

Viszont a nyáron láttam az autót a belgrádi "autópiacon" (látszólag) tökéletes állapotban. Új rendszámot kapott, visszatekert órával (330 ezerről, 160 ezerre) 10 ezer euroért árulták.. És itt a vége.

Itt egy kép róla, még a gyári felniken, kicsit kopottan..
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.18. 10:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
540 de jó is vóna, ha 1 kicsit több pízem vóna :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.18. 16:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
540! de épp 20 perce hívott a feleségem, hogy összetörte az enyémet, úgyhogy én ezen a ponton feladom a v8-as projectet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.18. 17:11 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
540! de épp 20 perce hívott a feleségem, hogy összetörte az enyémet, úgyhogy én ezen a ponton feladom a v8-as projectet!
Akkor nem volt hoszu életü az új gép :( :(

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.18. 21:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Huh basszus, őszinte részvétem d ekomolyan:(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.18. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
uhhh Diabolica... nem mondod?!
az hogy ennyi volt a v-8as pályafutásod azt jelenti,hogy csúnyán letörte az asszony?
ne add fel rakdd össze még 1x!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.19. 18:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
540! ...összetörte az enyémet, úgyhogy én ezen a ponton feladom a v8-as projectet!


Együttérzésem! :cry: :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 89 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 56 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator