* *
Pontos idő: 2024.05.15. 21:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1024 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 52  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.03. 23:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.03. 23:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:

Viszont ez nagyon szép!
Nekem is ilyen van. Semmi bajom vele. 210 autópályán, lineáris, (akár a kormányt is elengedem) igaz, nem replika és profi futóműbeállítás után.
Ja, és ez a gyári :wink:
A 17-es kerekeket meg tenyérrel tekerem álló helyzetben is.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 00:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
tibi666 írta:
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:

Viszont ez nagyon szép!
Nekem is ilyen van. Semmi bajom vele. 210 autópályán, lineáris, (akár a kormányt is elengedem) igaz, nem replika és profi futóműbeállítás után.
Ja, és ez a gyári :wink:
A 17-es kerekeket meg tenyérrel tekerem álló helyzetben is.


A mienken styling 49-es van, jól áll az autónak. Törökmezőre rendberakom, mert elég koszos.
Te, én még az 530d-t 200 felé nem is hajtottam. :lol: Sokba kerül már ez, az a 200 is Szlovéniában volt, egy Vectrának meg kellett mutatni, hogy hol van a helye.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 00:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
tibi666 írta:
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:

Viszont ez nagyon szép!
Nekem is ilyen van. Semmi bajom vele. 210 autópályán, lineáris, (akár a kormányt is elengedem) igaz, nem replika és profi futóműbeállítás után.
Ja, és ez a gyári :wink:
A 17-es kerekeket meg tenyérrel tekerem álló helyzetben is.


No igen, gyönyörűek. Nekem csak az a problémám, hogy replica.(nem ismerem őket, csak elriaszt, mert hallottam csúnya dolgokat) Van a gyári is, amit fentebb linkeltem, az se rossz. Ellenben gumi nélkül 120k, ha úgy odaadja. Eddig akár hányszor hívtam, nem tudtam rávenni, hogy úgy adja oda. Nah, de ezekkel nem is kellene semmit csinálni, tip-top az állapotuk. Ez a Replica meg mondjuk lenne 50k, + a görgőzés, polír, lakk, kb. 45k. Így mondjuk mindennel együtt ez lenne 100k. Igaz spórolok 20k-t, de ez nem gyári. Ráadásul szerpentinen állat módra szoktam közlekedni, és ezt tessék szó szerint venni. Ha nem sírnak a gumik, akkor fusztráltan érzem magam. :lol: Na most, nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket, durva dolgokat eredményezhetne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 00:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Te, én még az 530d-t 200 felé nem is hajtottam. :lol: Sokba kerül már ez, az a 200 is Szlovéniában volt, egy Vectrának meg kellett mutatni, hogy hol van a helye.

Biztos, hogy nem kerül sokba Balázs, mert a 30 Dezső kevesebbet iszik, mint a TDS :!:
A 30D 250 fölött szabályoz. Próbáld ki! :wink:
A legjobb autó. (csak a váltója nem jó)

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 09:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.27. 00:00
Hozzászólások: 240
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:

Viszont ez nagyon szép!
Nekem is ilyen van. Semmi bajom vele. 210 autópályán, lineáris, (akár a kormányt is elengedem) igaz, nem replika és profi futóműbeállítás után.
Ja, és ez a gyári :wink:
A 17-es kerekeket meg tenyérrel tekerem álló helyzetben is.


No igen, gyönyörűek. Nekem csak az a problémám, hogy replica.(nem ismerem őket, csak elriaszt, mert hallottam csúnya dolgokat) Van a gyári is, amit fentebb linkeltem, az se rossz. Ellenben gumi nélkül 120k, ha úgy odaadja. Eddig akár hányszor hívtam, nem tudtam rávenni, hogy úgy adja oda. Nah, de ezekkel nem is kellene semmit csinálni, tip-top az állapotuk. Ez a Replica meg mondjuk lenne 50k, + a görgőzés, polír, lakk, kb. 45k. Így mondjuk mindennel együtt ez lenne 100k. Igaz spórolok 20k-t, de ez nem gyári. Ráadásul szerpentinen állat módra szoktam közlekedni, és ezt tessék szó szerint venni. Ha nem sírnak a gumik, akkor fusztráltan érzem magam. :lol: Na most, nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket, durva dolgokat eredményezhetne.


Az első felniről tudok mesélni mert nekem is ugyan ez van a kocsimon!! Képtárban meg tudod nézni h áll az autón.

Ami a legfontosabb az az h nem BBS hanem Rondell (R.O.D) a márkájuk, a hirdető rosszul írta!
elől et13 8,5coll , hátul et15 10coll. nekem elől 235/45-hátul 255/40 es gumik vannak fent.

Véleményem szerint a legszebb felni amit E39re tenni tehet, csodálatosan mutat rajta-brutális megjelenést biztosít. Ez egyéni ízlés kérdése, de a legtöbb ember kapkodja a fejét mikor meglátja.
Az autó nagyon jól fut vele, kanyarba hihetetlen stabil, de tudni kell közlekedni vele, ezek a nagy peremes felnik mindig nagyon kényesek ilyen minőségű utakon.
Az viszont biztos h van benne anyag, nem bóvli Replica. Magnézium ötvözet.

Ennyit tudok segíteni sztem mindenképp ezt vedd:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 10:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
rato44 írta:
MPowerPH írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:

Viszont ez nagyon szép!
Nekem is ilyen van. Semmi bajom vele. 210 autópályán, lineáris, (akár a kormányt is elengedem) igaz, nem replika és profi futóműbeállítás után.
Ja, és ez a gyári :wink:
A 17-es kerekeket meg tenyérrel tekerem álló helyzetben is.


No igen, gyönyörűek. Nekem csak az a problémám, hogy replica.(nem ismerem őket, csak elriaszt, mert hallottam csúnya dolgokat) Van a gyári is, amit fentebb linkeltem, az se rossz. Ellenben gumi nélkül 120k, ha úgy odaadja. Eddig akár hányszor hívtam, nem tudtam rávenni, hogy úgy adja oda. Nah, de ezekkel nem is kellene semmit csinálni, tip-top az állapotuk. Ez a Replica meg mondjuk lenne 50k, + a görgőzés, polír, lakk, kb. 45k. Így mondjuk mindennel együtt ez lenne 100k. Igaz spórolok 20k-t, de ez nem gyári. Ráadásul szerpentinen állat módra szoktam közlekedni, és ezt tessék szó szerint venni. Ha nem sírnak a gumik, akkor fusztráltan érzem magam. :lol: Na most, nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket, durva dolgokat eredményezhetne.


Az első felniről tudok mesélni mert nekem is ugyan ez van a kocsimon!! Képtárban meg tudod nézni h áll az autón.

Ami a legfontosabb az az h nem BBS hanem Rondell (R.O.D) a márkájuk, a hirdető rosszul írta!
elől et13 8,5coll , hátul et15 10coll. nekem elől 235/45-hátul 255/40 es gumik vannak fent.

Véleményem szerint a legszebb felni amit E39re tenni tehet, csodálatosan mutat rajta-brutális megjelenést biztosít. Ez egyéni ízlés kérdése, de a legtöbb ember kapkodja a fejét mikor meglátja.
Az autó nagyon jól fut vele, kanyarba hihetetlen stabil, de tudni kell közlekedni vele, ezek a nagy peremes felnik mindig nagyon kényesek ilyen minőségű utakon.
Az viszont biztos h van benne anyag, nem bóvli Replica. Magnézium ötvözet.

Ennyit tudok segíteni sztem mindenképp ezt vedd:D


Na igen, ez tényleg brutálisan néz ki. :D Ha sikerülne megegyeznem a tulajjal, akkor mondjuk egy 110-120k-s árban az egészért, akkor beleugranék. Az a probléma, hogy valami noname gumik vannak fent, ráadásul elől hátul más-más mintával. Én ilyet fel nem tennék kocsira. Még nyüstölöm kicsit, hátha lekapja őket. :lol:

Na, azt hiszem megtaláltam a best buy -t. :D Szerintem a héten megboltolom ezeket. Akkor ez sem BBS, hanem Rondell?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 10:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
MPowerPH írta:

Na igen, ez tényleg brutálisan néz ki. :D Ha sikerülne megegyeznem a tulajjal, akkor mondjuk egy 110-120k-s árban az egészért, akkor beleugranék. Az a probléma, hogy valami noname gumik vannak fent, ráadásul elől hátul más-más mintával. Én ilyet fel nem tennék kocsira. Még nyüstölöm kicsit, hátha lekapja őket. :lol:


barbrady-nak ilyen felnik vannak az autóján, nagyon jól mutat az E39 vele! :franko:

Hátha meg lehetne kérni, hogy tegyen fel képeket :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 10:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.27. 00:00
Hozzászólások: 240
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
rato44 írta:
MPowerPH írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:
MPowerPH írta:
Hy!

Megfogadtam, ha tönkremennek a nyári gumik az autómon, akkor nézek valami 17-es felnit. Most 16-os van fent, semmi extra. Mostanra hólyagos lett a két hátsó P7-esem. Most valami szart raktak a hátsókra, csak hogy menni tudjak. Elkezdtem felnit nézni. BBS style 42 a régi álmom, de alig van választék. Nézegettem ezt is, szintén BBS, nem tudom a kódját. De annyira nem jön be.
Ellenben találtam egy s 42-est, igaz replica, kétes előélettel. Itt van. Igazából nem tudom érdemes e belevágnom. Nem tudom bízzak e benne, netán egy kanyarban eltörik, vagy havonta centírozni kell majd. Mi a véleményetek? Esetleg tapasztalat ezekről? Az hogy görgőzni kell, kicsit megrémít. :?

Gumi nem lényeges, abból marad a Pirelli, csak P Zero Rosso.


Nem vennék replika felnit. Nekem pénteken tették fel a gyári 17-eseket, görgőzni kellett őket. Sajna nem bírják a magyar utakat. Tegyük hozzá, hogy már 2 éve ütöttek különböző tempónál, de a centírozással játszottunk, azonban most már nem segített. :cry: Most viszont nagyon szépen fut az autó, azt leszámítva, hogy a múltkor fogtam vele egy kátyút, és azóta nagy fékezéskor rázza az autót. Mehet majd a 5erhez futómű javításra. :(

Szóval gondolhatod, hogyha a gyárit görgőztetni kellett, akkor a replika milyen lehet... :roll:

Viszont ez nagyon szép!
Nekem is ilyen van. Semmi bajom vele. 210 autópályán, lineáris, (akár a kormányt is elengedem) igaz, nem replika és profi futóműbeállítás után.
Ja, és ez a gyári :wink:
A 17-es kerekeket meg tenyérrel tekerem álló helyzetben is.


No igen, gyönyörűek. Nekem csak az a problémám, hogy replica.(nem ismerem őket, csak elriaszt, mert hallottam csúnya dolgokat) Van a gyári is, amit fentebb linkeltem, az se rossz. Ellenben gumi nélkül 120k, ha úgy odaadja. Eddig akár hányszor hívtam, nem tudtam rávenni, hogy úgy adja oda. Nah, de ezekkel nem is kellene semmit csinálni, tip-top az állapotuk. Ez a Replica meg mondjuk lenne 50k, + a görgőzés, polír, lakk, kb. 45k. Így mondjuk mindennel együtt ez lenne 100k. Igaz spórolok 20k-t, de ez nem gyári. Ráadásul szerpentinen állat módra szoktam közlekedni, és ezt tessék szó szerint venni. Ha nem sírnak a gumik, akkor fusztráltan érzem magam. :lol: Na most, nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket, durva dolgokat eredményezhetne.


Az első felniről tudok mesélni mert nekem is ugyan ez van a kocsimon!! Képtárban meg tudod nézni h áll az autón.

Ami a legfontosabb az az h nem BBS hanem Rondell (R.O.D) a márkájuk, a hirdető rosszul írta!
elől et13 8,5coll , hátul et15 10coll. nekem elől 235/45-hátul 255/40 es gumik vannak fent.

Véleményem szerint a legszebb felni amit E39re tenni tehet, csodálatosan mutat rajta-brutális megjelenést biztosít. Ez egyéni ízlés kérdése, de a legtöbb ember kapkodja a fejét mikor meglátja.
Az autó nagyon jól fut vele, kanyarba hihetetlen stabil, de tudni kell közlekedni vele, ezek a nagy peremes felnik mindig nagyon kényesek ilyen minőségű utakon.
Az viszont biztos h van benne anyag, nem bóvli Replica. Magnézium ötvözet.

Ennyit tudok segíteni sztem mindenképp ezt vedd:D


Na igen, ez tényleg brutálisan néz ki. :D Ha sikerülne megegyeznem a tulajjal, akkor mondjuk egy 110-120k-s árban az egészért, akkor beleugranék. Az a probléma, hogy valami noname gumik vannak fent, ráadásul elől hátul más-más mintával. Én ilyet fel nem tennék kocsira. Még nyüstölöm kicsit, hátha lekapja őket. :lol:

Na, azt hiszem megtaláltam a best buy -t. :D Szerintem a héten megboltolom ezeket. Akkor ez sem BBS, hanem Rondell?


Igen ez Rondell. Amit viszont most linkeltél nem teljesen ugyan az. Amit 160ért árulnak ott a hátsó felni szélesebb és nagyobb a pereme is, ettől lesz igazán komoly ezért kell hátra szélesebb gumi.
Nekem is más gumi van elől, nézd meg a KÉPTÁRBA.
Sokan szokták így BMW-nél, elől úgymond V mintás "kanyar" gumi hátul pedig sima "csíkos" mintás. Nah ezt jól megaszondtam :D
Én esztétikai megfontolásból csináltam így, nagyon mutatós!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 11:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként Simi is ugyan ilyen felnit akar eladni, az e36-ról... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 11:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
barbrady-nak ilyen felnik vannak az autóján, nagyon jól mutat az E39 vele! :franko:

Hátha meg lehetne kérni, hogy tegyen fel képeket :wink:


Kicsit visszább már tettem fel telós képet, jobbat pedig még nem csináltam, most meg azt sem találom :D
Egyébként egy perem polír és lakk menniybe kerül kb a 4 felnire?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 11:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
kzolee írta:
barbrady-nak ilyen felnik vannak az autóján, nagyon jól mutat az E39 vele! :franko:

Hátha meg lehetne kérni, hogy tegyen fel képeket :wink:


Kicsit visszább már tettem fel telós képet, jobbat pedig még nem csináltam, most meg azt sem találom :D
Egyébként egy perem polír és lakk menniybe kerül kb a 4 felnire?


Nekem annyit mondtak, hogy hiba függő. De 10k/felni perem polír+lakkozás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 11:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
barbrady írta:
kzolee írta:
barbrady-nak ilyen felnik vannak az autóján, nagyon jól mutat az E39 vele! :franko:

Hátha meg lehetne kérni, hogy tegyen fel képeket :wink:


Kicsit visszább már tettem fel telós képet, jobbat pedig még nem csináltam, most meg azt sem találom :D
Egyébként egy perem polír és lakk menniybe kerül kb a 4 felnire?


Nekem annyit mondtak, hogy hiba függő. De 10k/felni perem polír+lakkozás.


Az enyémek hibátlanok, csak nem csillog úgy ahogy kéne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 11:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
MPowerPH írta:
barbrady írta:
kzolee írta:
barbrady-nak ilyen felnik vannak az autóján, nagyon jól mutat az E39 vele! :franko:

Hátha meg lehetne kérni, hogy tegyen fel képeket :wink:


Kicsit visszább már tettem fel telós képet, jobbat pedig még nem csináltam, most meg azt sem találom :D
Egyébként egy perem polír és lakk menniybe kerül kb a 4 felnire?


Nekem annyit mondtak, hogy hiba függő. De 10k/felni perem polír+lakkozás.


Az enyémek hibátlanok, csak nem csillog úgy ahogy kéne.


Akkor talán megvagy 8k/db áron. Mondjuk ez netto ugye. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Figyeld!

Kép
Kép
Kép

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.04. 12:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
kzolee írta:
barbrady-nak ilyen felnik vannak az autóján, nagyon jól mutat az E39 vele! :franko:

Hátha meg lehetne kérni, hogy tegyen fel képeket :wink:


Kicsit visszább már tettem fel telós képet, jobbat pedig még nem csináltam, most meg azt sem találom :D
Egyébként egy perem polír és lakk menniybe kerül kb a 4 felnire?

Sikerült szétqrni az oldalt :kalapács :kalapács :kalapács
De olyan szép, hogy nincs szívem levenni. A kicsinyítéshez meg béna vagyok. :oops:

E39-en így néz ki egyébként:

Kép
Kép
Kép
Kép
A felső kettő BBS a többi Rondell

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 18:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
És szerintetek ez? Mivel nem találok BBS-t sehol sem. Itt csak két kérdés van. Az egyik. Előre sok a 245-ös gumi, mi a jó váltóméret? 225/45 R18 és a 235/40 R18 is megfelelő? Csak azért fura, mert ugye elől akkor 235/40 R18, hátul meg 245/40 R18?

A másik. Futómű mennyire örül az ilyen peres gumiknak? Magyar utak szétszedik, vagy bevállalható? Vagy térjek vissza inkább a 17"-osok keresésére? :)

Ja, még valami. Mennyire fogja vissza az autót a mostani 225-ös szélességhez képest a 235 vagy 245?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 18:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
És szerintetek ez? Mivel nem találok BBS-t sehol sem. Itt csak két kérdés van. Az egyik. Előre sok a 245-ös gumi, mi a jó váltóméret? 225/45 R18 és a 235/40 R18 is megfelelő? Csak azért fura, mert ugye elől akkor 235/40 R18, hátul meg 245/40 R18?

A másik. Futómű mennyire örül az ilyen peres gumiknak? Magyar utak szétszedik, vagy bevállalható? Vagy térjek vissza inkább a 17"-osok keresésére? :)

Ja, még valami. Mennyire fogja vissza az autót a mostani 225-ös szélességhez képest a 235 vagy 245?

Helo
Ezen kitudod golyózni a megfelelő méretet

http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolga ... altomeret/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
És szerintetek ez? Mivel nem találok BBS-t sehol sem. Itt csak két kérdés van. Az egyik. Előre sok a 245-ös gumi, mi a jó váltóméret? 225/45 R18 és a 235/40 R18 is megfelelő? Csak azért fura, mert ugye elől akkor 235/40 R18, hátul meg 245/40 R18?

A másik. Futómű mennyire örül az ilyen peres gumiknak? Magyar utak szétszedik, vagy bevállalható? Vagy térjek vissza inkább a 17"-osok keresésére? :)

Ja, még valami. Mennyire fogja vissza az autót a mostani 225-ös szélességhez képest a 235 vagy 245?


Ha a képtárban megnézed, nekem is a styling 43-as van. 17 col, 235/45-ös gumikkal. Én nem tudom, hogy milyen a 18-as, de a 17-essel baromi jó az autópályán menni, de rossz úton sokkal rosszabb vele menni, mint a 16-ossal. :( Már ez a gumi is túl peres. Nyomvályúkban úgy elviszi az autót, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a kormányra, mint a téli 16-os garnitúrával. Szóval szép vele a kocsi, de ezt a 17-est is a gödörbetömködéses időszak után lehet feltenni, kizárólag nyáron. Akkor milyen lehet a 18-as!?
Persze ez a magam véleménye. Nem a felnik, gumik rosszak, hanem az utak sajnos. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.07. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Rjani530d írta:
MPowerPH írta:
És szerintetek ez? Mivel nem találok BBS-t sehol sem. Itt csak két kérdés van. Az egyik. Előre sok a 245-ös gumi, mi a jó váltóméret? 225/45 R18 és a 235/40 R18 is megfelelő? Csak azért fura, mert ugye elől akkor 235/40 R18, hátul meg 245/40 R18?

A másik. Futómű mennyire örül az ilyen peres gumiknak? Magyar utak szétszedik, vagy bevállalható? Vagy térjek vissza inkább a 17"-osok keresésére? :)

Ja, még valami. Mennyire fogja vissza az autót a mostani 225-ös szélességhez képest a 235 vagy 245?


Ha a képtárban megnézed, nekem is a styling 43-as van. 17 col, 235/45-ös gumikkal. Én nem tudom, hogy milyen a 18-as, de a 17-essel baromi jó az autópályán menni, de rossz úton sokkal rosszabb vele menni, mint a 16-ossal. :( Már ez a gumi is túl peres. Nyomvályúkban úgy elviszi az autót, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a kormányra, mint a téli 16-os garnitúrával. Szóval szép vele a kocsi, de ezt a 17-est is a gödörbetömködéses időszak után lehet feltenni, kizárólag nyáron. Akkor milyen lehet a 18-as!?
Persze ez a magam véleménye. Nem a felnik, gumik rosszak, hanem az utak sajnos. :cry:

Igazán nagy különbség 16 és 17 között van. Több tag véleménye szerint 17 és 18 között minimális a differencia.
Én is 16-tal járok. Ezt szeretem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1024 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 52  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 43 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator