* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 13:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Akinek hiányzik az ABS tömb és a motor közötti hővédő lemez, az készüljön fel rá, hogy a két gumicső előbb utóbb megadja magát!
Nekem ebben a pillanatban ment szét, nem kis meglepetést okozva...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 18:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.15. 19:10
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Bakonycsernye
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
üdv!
Kellene egy kis segítség! Kopásjelző világít,ha rossz úton megyek nincs elkopva a betét! Szerelő ajánlat "zárjuk rövidre" megtörtént a jelenség elmúlt, amíg nem rázós útra megyek! Szerelő ajánlat :"hibatörlés" gyújtás egy perc kialszik, semmi gond! Aztán megint rossz út kigyullad a lámba, és így tovább! Valaki megoldást ami végleges lehet? Az a baj,hogy alakalmi hiba és nem tudom kiméretni sem, és a hibát nem tárolja. Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 18:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
joci77 írta:
üdv!
Kellene egy kis segítség! Kopásjelző világít,ha rossz úton megyek nincs elkopva a betét! Szerelő ajánlat "zárjuk rövidre" megtörtént a jelenség elmúlt, amíg nem rázós útra megyek! Szerelő ajánlat :"hibatörlés" gyújtás egy perc kialszik, semmi gond! Aztán megint rossz út kigyullad a lámba, és így tovább! Valaki megoldást ami végleges lehet? Az a baj,hogy alakalmi hiba és nem tudom kiméretni sem, és a hibát nem tárolja. Előre is köszi!

Cseréld ki a kopásjelzőt, valószínűleg meg van törve a kábele.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015.12.12. 14:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Vagy kontakthiba van a csatinál a dobozban ami az esetek nagy részeben tele van sárral.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 19:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Először is BUÉK mindenkinek!

Szeretném egy hiba kapcsán a tanácsotokat kérni, hogy mi lehet rá a megoldás.

Tehát: BMW 530DA, 2001, sedan

1. Bekapcsoltam ma a Webasto állófűtést a távirányítójáról, hogy előfűtse a kocsit 2xer fél órára (megjegyzem ritkán szoktam használni), s a kocsi azzal fogadott hogy nem indult, alig bírta megforgatni a motort. Lemerült az aksi. Van ehhez az állófűtésnek köze szerintetek? Elvileg nem egy olajkályha dolgozik benne?

Az aksi egyébként pár hónapos (érdemes lenne kiméretni esetleg?).

2. Az autószerelő szomszéd hozott egy hordozható bikázót (csatlakoztatás a "+"-ra és a testre a másik; azt mondta így nem lesz semmi gond computerrel). Pöcre indult.

3. Viszont ezután a FÉKPEDÁL teljesen kemény maradt, nem tudom lenyomni. Ha újraindítom a kocsit akkor is. Eltudom indítani előre-hátra (D-R), viszont csak a kézifékkel tudom megállítani. Jár rendesen a motor, nincs hibajelzés, nincs a pedál alatt semmi.

Mi lehet a hiba szerintetek?

Köszönöm a tippeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 19:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Először is BUÉK mindenkinek!

Szeretném egy hiba kapcsán a tanácsotokat kérni, hogy mi lehet rá a megoldás.

Tehát: BMW 530DA, 2001, sedan

1. Bekapcsoltam ma a Webasto állófűtést a távirányítójáról, hogy előfűtse a kocsit 2xer fél órára (megjegyzem ritkán szoktam használni), s a kocsi azzal fogadott hogy nem indult, alig bírta megforgatni a motort. Lemerült az aksi. Van ehhez az állófűtésnek köze szerintetek? Elvileg nem egy olajkályha dolgozik benne?

Az aksi egyébként pár hónapos (érdemes lenne kiméretni esetleg?).

2. Az autószerelő szomszéd hozott egy hordozható bikázót (csatlakoztatás a "+"-ra és a testre a másik; azt mondta így nem lesz semmi gond computerrel). Pöcre indult.

3. Viszont ezután a FÉKPEDÁL teljesen kemény maradt, nem tudom lenyomni. Ha újraindítom a kocsit akkor is. Eltudom indítani előre-hátra (D-R), viszont csak a kézifékkel tudom megállítani. Jár rendesen a motor, nincs hibajelzés, nincs a pedál alatt semmi.

Mi lehet a hiba szerintetek?

Köszönöm a tippeket.

Talán a fékrásegítőd elfagyott......teli lehetett vízzel :oops: Most szezonja van nekik :twisted:
Van ha kellene majd :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
mitra7 írta:
Először is BUÉK mindenkinek!
...
Mi lehet a hiba szerintetek?

Talán a fékrásegítőd elfagyott......teli lehetett vízzel :oops: Most szezonja van nekik :twisted:
Van ha kellene majd :roll:


Oké. Köszönöm a tippet. Ezt tudom valahogy ellenőrizni? Jól látom hogy ez az anyós oldalon a szűrű alatt lesz valahol? Hogy mehet abba víz? 8:-)
Cserélni kell vagy csak valahogy "kiolvasztani"? :roll:

Más esetleg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 20:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Schnitzer írta:
mitra7 írta:
Először is BUÉK mindenkinek!
...
Mi lehet a hiba szerintetek?

Talán a fékrásegítőd elfagyott......teli lehetett vízzel :oops: Most szezonja van nekik :twisted:
Van ha kellene majd :roll:


Oké. Köszönöm a tippet. Ezt tudom valahogy ellenőrizni? Jól látom hogy ez az anyós oldalon a szűrű alatt lesz valahol? Hogy mehet abba víz? 8:-)
Cserélni kell vagy csak valahogy "kiolvasztani"? :roll:

Más esetleg?

Nem. Ez a vezető oldali pollenszűrő ház alatt lakik, akkor szokott telemenni vízzel, ha a vízelvezető lyukja el van dugulva. Cserélni kell! Keresd Schnitzer Szabit!

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jimbi525d az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 20:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jimbi525d írta:
mitra7 írta:
Schnitzer írta:
mitra7 írta:
Először is BUÉK mindenkinek!
...
Mi lehet a hiba szerintetek?

Talán a fékrásegítőd elfagyott......teli lehetett vízzel :oops: Most szezonja van nekik :twisted:
Van ha kellene majd :roll:


Oké. Köszönöm a tippet. Ezt tudom valahogy ellenőrizni? Jól látom hogy ez az anyós oldalon a szűrű alatt lesz valahol? Hogy mehet abba víz? 8:-)
Cserélni kell vagy csak valahogy "kiolvasztani"? :roll:

Más esetleg?

Nem. Ez a vezető oldali pollenszűrő ház alatt lakik, akkor szokott telemenni vízzel, ha a vízelvezető lyukja el van dugulva. Cserélni kell! Keresd Schnitzer Szabit!

...


Köszönöm. Két napja még mentem az autóval és a fék hibátlan volt... szóval van valami trükk aminek segítségével "lábon" el tudom vinni szervizbe? (~10km)
Hőlégfúvó, hajszárító...? :miki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Először is BUÉK mindenkinek!

Szeretném egy hiba kapcsán a tanácsotokat kérni, hogy mi lehet rá a megoldás.

Tehát: BMW 530DA, 2001, sedan

1. Bekapcsoltam ma a Webasto állófűtést a távirányítójáról, hogy előfűtse a kocsit 2xer fél órára (megjegyzem ritkán szoktam használni), s a kocsi azzal fogadott hogy nem indult, alig bírta megforgatni a motort. Lemerült az aksi. Van ehhez az állófűtésnek köze szerintetek? Elvileg nem egy olajkályha dolgozik benne?

Az aksi egyébként pár hónapos (érdemes lenne kiméretni esetleg?).

2. Az autószerelő szomszéd hozott egy hordozható bikázót (csatlakoztatás a "+"-ra és a testre a másik; azt mondta így nem lesz semmi gond computerrel). Pöcre indult.

3. Viszont ezután a FÉKPEDÁL teljesen kemény maradt, nem tudom lenyomni. Ha újraindítom a kocsit akkor is. Eltudom indítani előre-hátra (D-R), viszont csak a kézifékkel tudom megállítani. Jár rendesen a motor, nincs hibajelzés, nincs a pedál alatt semmi.

Mi lehet a hiba szerintetek?

Köszönöm a tippeket.

Olajkályha, de azért kell neki áram rendesen. Izzít, levegőt fúj be az égéshez, vizet keringet, üzemanyagot adagol, fűtésszelepeket nyit, levegőt fúj az utastérbe. Ez mind az akkuról történik.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.01.05. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
mitra7 írta:
...
Tehát: BMW 530DA, 2001, sedan

1. Bekapcsoltam ma a Webasto állófűtést a távirányítójáról, hogy előfűtse a kocsit 2xer fél órára (megjegyzem ritkán szoktam használni), s a kocsi azzal fogadott hogy nem indult, alig bírta megforgatni a motort. Lemerült az aksi.
...

Olajkályha, de azért kell neki áram rendesen. Izzít, levegőt fúj be az égéshez, vizet keringet, üzemanyagot adagol, fűtésszelepeket nyit, levegőt fúj az utastérbe. Ez mind az akkuról történik.

Tapatalk


így utána gondolva valóban.
Az szerinted normális hogy a Webasto állófűtést elindítottam 2x30 percre és teljesen leszívta a 100Ah-ás fél éves aksit? Érdemes lenne szerinted / szerintetek kiméretni az akkut?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.01.05. 19:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
barbrady írta:
mitra7 írta:
...
Tehát: BMW 530DA, 2001, sedan

1. Bekapcsoltam ma a Webasto állófűtést a távirányítójáról, hogy előfűtse a kocsit 2xer fél órára (megjegyzem ritkán szoktam használni), s a kocsi azzal fogadott hogy nem indult, alig bírta megforgatni a motort. Lemerült az aksi.
...

Olajkályha, de azért kell neki áram rendesen. Izzít, levegőt fúj be az égéshez, vizet keringet, üzemanyagot adagol, fűtésszelepeket nyit, levegőt fúj az utastérbe. Ez mind az akkuról történik.

Tapatalk


így utána gondolva valóban.
Az szerinted normális hogy a Webasto állófűtést elindítottam 2x30 percre és teljesen leszívta a 100Ah-ás fél éves aksit? Érdemes lenne szerinted / szerintetek kiméretni az akkut?

Ha fullra fel van töltve, akkor ki kellett volna bírnia.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 14:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak a "jegyzőkönyv" kedvéért ha valaki később az előbbi hibával találkozik hideg időben (kemény a fék, stb) amit ecseteltem pár hete, a megoldás rá valóban az volt amit Schnitzer Szabi írt: A fékrásegítő befagyott.

Csak cserével lehetett orvosolni. (bontott 10-15e, új gyári 65-90eFt, munkadíj ~15-30e) A szervizig el lehet úgy jutni ha 5-10 percig hajszárítóval melegítjük a fékrásegítőt és környezetét. Utána lehet használni a kocsit 1 órán át legalább.

Megelőzhető a pollenszűrő ház kis gumi lefolyójának és a nagyobbik kifolyó tisztításával, illetve a gumi tömítésekre ügyelni kell. S ha már ki van szedve akkor a fékrásegítő alatt legalul szintén van egy 1-2 centi átmérőjű kifolyó nyílás amit ugyancsak nem árt néha csekkolni.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 14:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
A szervizig el lehet úgy jutni ha 5-10 percig hajszárítóval melegítjük a fékrásegítőt és környezetét. Utána lehet használni a kocsit 1 órán át legalább.


Nem kis adag szerencse is kell,ha beszívja a motor,kikönyököl,mivel a vizet nem lehet összenyomni.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.12.23. 20:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.01. 20:33
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Schüttorf
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Hátsó tárcsák-betétek lettek cserélve(textar) valamint kopásjelző is. Nyílván a szerelő rontott el valamit, mert azóta ha erőteljesen fékezek, mintha ütné a lábam a fékpedál és hátulról is hasonló dolog jön, "mintha ütné a tárcsákat". Sajnos laikus vagyok a témában, viszem is vissza az autót amint tudom, csak jó lenne ha hozzá tudnék érdemlegesen is szólni.

Másik dolog, 2-3-4 egymás utáni fékpedál lenyomás, vagy hosszan tartó fékezés esetén fékfelkeményedés. A fékerő megvan, csak ugye visszatolja a lábad a pedál. A vákumpumpáról lehúztam a csövet, alig szívott, vettem egy bontottat, kipróbáltam, lényegesen jobb. Összerakom, semmi változás. Vákumcsöveket végignéztem, egyet találtam ami el volt repedve, javítva, de a hiba még mindig fenn áll. Mielőtt tovább próbálkozom szeretnék tanácsot kérni, hogy ha a pumpa jó és a csövek is akkor a devander lehet a tettes?
A válaszokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.12.23. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
shawnkaa írta:
Sziasztok!

Hátsó tárcsák-betétek lettek cserélve(textar) valamint kopásjelző is. Nyílván a szerelő rontott el valamit, mert azóta ha erőteljesen fékezek, mintha ütné a lábam a fékpedál és hátulról is hasonló dolog jön, "mintha ütné a tárcsákat". Sajnos laikus vagyok a témában, viszem is vissza az autót amint tudom, csak jó lenne ha hozzá tudnék érdemlegesen is szólni.

Másik dolog, 2-3-4 egymás utáni fékpedál lenyomás, vagy hosszan tartó fékezés esetén fékfelkeményedés. A fékerő megvan, csak ugye visszatolja a lábad a pedál. A vákumpumpáról lehúztam a csövet, alig szívott, vettem egy bontottat, kipróbáltam, lényegesen jobb. Összerakom, semmi változás. Vákumcsöveket végignéztem, egyet találtam ami el volt repedve, javítva, de a hiba még mindig fenn áll. Mielőtt tovább próbálkozom szeretnék tanácsot kérni, hogy ha a pumpa jó és a csövek is akkor a devander lehet a tettes?
A válaszokat előre is köszönöm.

Akár az is, de ha 3 nyomásig van, akkor ott inkább tömítetlenség van vákuumilag. Levett szívósornál ellenőrizted a vákuumcsöveket? Nekem 1 vákuumcső volt elrepedve, akkor csinált ilyet, y fordulónál majdnem járdát fogtam. Nézd meg még, hogy a motorbakjaid közül nincs-e valamelyik kilyukadva, gyakori hiba az is. (piros csíkosat kell megszívni, nem ereszthet át) Amúgy a legegyszerűbb ellenőrzés, ha a vákuumpumpa lehúzott csövét fújod, valaki pedig hallgatja, hogy hol sziszeg. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: shawnkaa
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2016.12.24. 04:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.01. 20:33
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Schüttorf
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
shawnkaa írta:
Sziasztok!

Hátsó tárcsák-betétek lettek cserélve(textar) valamint kopásjelző is. Nyílván a szerelő rontott el valamit, mert azóta ha erőteljesen fékezek, mintha ütné a lábam a fékpedál és hátulról is hasonló dolog jön, "mintha ütné a tárcsákat". Sajnos laikus vagyok a témában, viszem is vissza az autót amint tudom, csak jó lenne ha hozzá tudnék érdemlegesen is szólni.

Másik dolog, 2-3-4 egymás utáni fékpedál lenyomás, vagy hosszan tartó fékezés esetén fékfelkeményedés. A fékerő megvan, csak ugye visszatolja a lábad a pedál. A vákumpumpáról lehúztam a csövet, alig szívott, vettem egy bontottat, kipróbáltam, lényegesen jobb. Összerakom, semmi változás. Vákumcsöveket végignéztem, egyet találtam ami el volt repedve, javítva, de a hiba még mindig fenn áll. Mielőtt tovább próbálkozom szeretnék tanácsot kérni, hogy ha a pumpa jó és a csövek is akkor a devander lehet a tettes?
A válaszokat előre is köszönöm.

Akár az is, de ha 3 nyomásig van, akkor ott inkább tömítetlenség van vákuumilag. Levett szívósornál ellenőrizted a vákuumcsöveket? Nekem 1 vákuumcső volt elrepedve, akkor csinált ilyet, y fordulónál majdnem járdát fogtam. Nézd meg még, hogy a motorbakjaid közül nincs-e valamelyik kilyukadva, gyakori hiba az is. (piros csíkosat kell megszívni, nem ereszthet át) Amúgy a legegyszerűbb ellenőrzés, ha a vákuumpumpa lehúzott csövét fújod, valaki pedig hallgatja, hogy hol sziszeg. :D


Koszi, delelott nekifutok. Majd megirom mire jutottam :-)

szerk.: Találtam még egy csövet ami repedt volt, javítottam, de a probléma továbbra is fennáll sajnos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 00:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.17. 23:55
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2 hete kilyukadt az üzemanyag cső a 99-es e39-es 530d autómon, kiderült, hogy szét van rohadva, így egyszerű anyagfáradás miatt engedett el a felfogatási pontnál, ezt viszonylag könnyű volt kicseréltetni. A csere közben megnéztük, hogy mi vár még rám a közeljövőben... és hát a fém fékcső is el van rohadva. Biztonsági okokból jó lenne kicseréltetni. Kellemetlen lenne, hogy gyerekkel a hátam mögött az autópályán egyszer csak elpukkanna a fékcső egy nagyobb ráfékzenésnél. A szerelőt megkérdeztem, egyből rávágta, hogy ő nem vállalja el, mert nem akar/tud nem előre meghajtogatott fém fékcsövet hajlítgatni. Ő azt mondta, hogy a BMW nem gyárt előre hajtogatott fékcsövet, amit én nehezen hiszek el.
Egyelőre nem találtam olyan szerelőt, szervizt aki ilyen fékcső cserét megcsinál.

Ezzel kapcsolatban kinek milyen tapasztalata van? Mekkora meló ezt kicseréltetni időben és pénzben? Tud esetleg valaki ilyen szervizt,szerelőt? Valóban nem előre meghajtogatott a gyári fékcső? Pukkant már el valakinek a fékcsöve öreg autóban menet közben?

Köszi a segítséget!
Üdv.
Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 01:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Peti_530d írta:
Sziasztok!

2 hete kilyukadt az üzemanyag cső a 99-es e39-es 530d autómon, kiderült, hogy szét van rohadva, így egyszerű anyagfáradás miatt engedett el a felfogatási pontnál, ezt viszonylag könnyű volt kicseréltetni. A csere közben megnéztük, hogy mi vár még rám a közeljövőben... és hát a fém fékcső is el van rohadva. Biztonsági okokból jó lenne kicseréltetni. Kellemetlen lenne, hogy gyerekkel a hátam mögött az autópályán egyszer csak elpukkanna a fékcső egy nagyobb ráfékzenésnél. A szerelőt megkérdeztem, egyből rávágta, hogy ő nem vállalja el, mert nem akar/tud nem előre meghajtogatott fém fékcsövet hajlítgatni. Ő azt mondta, hogy a BMW nem gyárt előre hajtogatott fékcsövet, amit én nehezen hiszek el.
Egyelőre nem találtam olyan szerelőt, szervizt aki ilyen fékcső cserét megcsinál.

Ezzel kapcsolatban kinek milyen tapasztalata van? Mekkora meló ezt kicseréltetni időben és pénzben? Tud esetleg valaki ilyen szervizt,szerelőt? Valóban nem előre meghajtogatott a gyári fékcső? Pukkant már el valakinek a fékcsöve öreg autóban menet közben?

Köszi a segítséget!
Üdv.
Peti

Igaza van, én pár hete cseréltem touringon az anyósülés alól a gumifékcsőig, gyárira. Mindkét oldalra. Szálban jött! A régit kifűzve, azt sablonnak használva kézben meg lehetett hajtogatni. Persze kipu, kézifékkötél, kardán, hátsó híd le, mert felette megy, de így is origamizni kellett a tankbetöltő csöve miatt a végén, tankot már nem volt kedvem leszedni. Gyári cső kijött majdnem annyiból, mintha rézcsövet gyártattunk volna. (kb20e) Időben egy nap alatt megvan, a finiselés elég sok időt vett el, hogy a gyári rögzítőkbe szépen bepattanjon, ne érjen semminek neki. (ne akard megvárni :mrgreen: )

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Peti_530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 17:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Peti_530d írta:
Sziasztok!

2 hete kilyukadt az üzemanyag cső a 99-es e39-es 530d autómon, kiderült, hogy szét van rohadva, így egyszerű anyagfáradás miatt engedett el a felfogatási pontnál, ezt viszonylag könnyű volt kicseréltetni. A csere közben megnéztük, hogy mi vár még rám a közeljövőben... és hát a fém fékcső is el van rohadva. Biztonsági okokból jó lenne kicseréltetni. Kellemetlen lenne, hogy gyerekkel a hátam mögött az autópályán egyszer csak elpukkanna a fékcső egy nagyobb ráfékzenésnél. A szerelőt megkérdeztem, egyből rávágta, hogy ő nem vállalja el, mert nem akar/tud nem előre meghajtogatott fém fékcsövet hajlítgatni. Ő azt mondta, hogy a BMW nem gyárt előre hajtogatott fékcsövet, amit én nehezen hiszek el.
Egyelőre nem találtam olyan szerelőt, szervizt aki ilyen fékcső cserét megcsinál.

Ezzel kapcsolatban kinek milyen tapasztalata van? Mekkora meló ezt kicseréltetni időben és pénzben? Tud esetleg valaki ilyen szervizt,szerelőt? Valóban nem előre meghajtogatott a gyári fékcső? Pukkant már el valakinek a fékcsöve öreg autóban menet közben?

Köszi a segítséget!
Üdv.
Peti

hala az egenek, nekem nem menet kozben pukkant el az E36-omon, hanem reggel, mikor indultam volna, akkor beesett a pedal kb :D
Igy van, ahogy gallaca irta, egyenesen jon a cso. En is megvettem a gyarit, mert azt hittem, hogy hajlitva fog jonni es milyen tuti. Egyenesben jott es alig talaltam valakit, aki elvallalta volna, mivel ez acel cso es annak a hajlitasahoz keves embernek van szerszama. Igy amikor legkozelebb kellett csereltetnem csovet, mar nem is foglalkoztam ilyennel, rezcsovet rakattam ala. A szerelo szerint egyebkent semmi ertelme a fem csonek (hacsak nem versenyzel). A rez cso nem fog elrozsdasodni soha, raadasul nem fognak elhajtani miatta a szerelok sem.
Szoval en azt mondom, soha tobbet acel cso (nem is ertem, hogy a BMW miert nem rezbol csinalja).

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: Peti_530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator