* *
Pontos idő: 2024.04.28. 18:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fékrendszer - tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2006.10.08. 22:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Minden ami a fékkel kapcsolatos. Tárcsa, betét.....
Csak gyárit érdemes? Kinek milyen tapasztalatai vannak utángyártott betétekkel, tárcsákkal?[/b]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 13:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szassz Sztífön! :D

Nah leírom pontosan milyen árak vannak és hogy hogy is van ez.Ezek a unixos árak,amiket A8 Laca mondott!

Szal ATE-első betét: 24.462 JURID (eredeti minőségű)
ATE-hátsó betét: 14.715 JURID ------II------
ATE-első tárcsa: 24.500 JURID ------II------
ATE-hátsó tárcsa: 21.471 JURID ------II-----
ATE-első tárcsa: 18.550 BREMBO
ATE-hátsó tárcsa: 17.800 BREMBO
Brembo betét az nincs.Ennyit tudok. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 14:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én csak annyit mondok hogy óvatosan a tárcsákkal mert mikor én megvettem az enyém 2 hátsó tárcsa plusz betét csere elég szép összegembe került :\
És a mai napig nem vagyok meggyőződve róla hogy eredetik a tárcsák :)

De a fékeket mármint a betéteket szereti enni nekem legalábbis.. :roll:

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 16:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem most ez konkrétan azért aktuális, mert a szerelőmnek mondtam hogy
baromira ráz a kormány meg az egész kocsi amikor fékezek. Kipróbálta és azt mondta hogy valszeg féktárcsa csere. A gond az hogy pár ezer km-rel lett
cserélve az összes tárcsa + betét BMW márkaszervízben. Úgyhogy most nem tudom, hogy milyet kéne bele venni? Nem szeretném hogy újra gond legyen.
Gondoltam arra hogy egy szabályzást még megérne, de ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom.
8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 19:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven530d írta:
Nekem most ez konkrétan azért aktuális, mert a szerelőmnek mondtam hogy
baromira ráz a kormány meg az egész kocsi amikor fékezek. Kipróbálta és azt mondta hogy valszeg féktárcsa csere. A gond az hogy pár ezer km-rel lett
cserélve az összes tárcsa + betét BMW márkaszervízben. Úgyhogy most nem tudom, hogy milyet kéne bele venni? Nem szeretném hogy újra gond legyen.
Gondoltam arra hogy egy szabályzást még megérne, de ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom.
8O


Hi!

Nem szivesen okoskodom és nem kenyerem az összeesküvés elmélet gyártása,de mivan akkor ha leszabályzott tárcsákat raktak neked fel ami meg van égetve és azért ráz!!!!???? :kalapács


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 21:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Biztos hogy zsír újak, a BMW NT autónál vizsgálták át a kocsit és ott mondták. Ráadásul le lett csekkolva, hogy abban márkakereskedésben ahol szervizelték a kocsit az alábbiak lettek rendelve és cserélve az autóhoz: 4 tárcsa+betét, kormányösszekötő
Ezen nem is filózok már hogy mi lehet, csak várom hogy kinek milyen tapasztalatai vannak. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 21:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
arról nem is beszélve, hogy a féktárcsán kívül még egy rakás dolog okozhatja a rázást. nálam pl a kerék kiegyensúlyozatlansága volt a ludas - annak ellenére, hogy csak fékezésnél rázott. a gumis tökéletesen megoldotta a problémát (és a beígért soktízezer helyett csak 5k volt az ár :wink: ) a kitámasztó is tud érdekes dolgokat okozni.
tehát mielőtt nekiugrik az ember cserélgetni mindent, érdemes körüljárni a dolgot.

persze ettől még megesett velem az előző off autómnál, hogy 3ezer km alatt 4 féktárcsám volt. a lángnál meg szó nélkül cserélték garanciában egymás után, és azt mondták, érzékelik a problémát...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 21:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mentoslaci írta:
Steven530d írta:
Nekem most ez konkrétan azért aktuális, mert a szerelőmnek mondtam hogy
baromira ráz a kormány meg az egész kocsi amikor fékezek. Kipróbálta és azt mondta hogy valszeg féktárcsa csere. A gond az hogy pár ezer km-rel lett
cserélve az összes tárcsa + betét BMW márkaszervízben. Úgyhogy most nem tudom, hogy milyet kéne bele venni? Nem szeretném hogy újra gond legyen.
Gondoltam arra hogy egy szabályzást még megérne, de ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom.
8O


Hi!

Nem szivesen okoskodom és nem kenyerem az összeesküvés elmélet gyártása,de mivan akkor ha leszabályzott tárcsákat raktak neked fel ami meg van égetve és azért ráz!!!!???? :kalapács


Hi,
Nekem is rázott, tárcsát kellett cserélni. Egyébként ha a tárcsa üt halvány lilás foltokat lehet látni a tárcsán. Ezt nekem is most mutatták. Kicseréltük, megszünt.
Szóval én gyárit vettem, hátsó tárcsák, betét, kézifék betét, kopásjelző, munkadíj 86 eFt.
Szabályzásra azt mondták, hogy ez nem Zsiguli...
A méret miatt egyébként szerintem sem lehet. Nem egy vastag darab, utána egy keményebb fékezés és ugyanúgy üt. Ezt eljátszottam a Mondeómmal, aztán rájöttem, hogy amit megspóroltam a szabályzással, utána mégegyszer kellett munkadíjat fizetnem a szerelésért, mikor cserélték. :lol:

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 21:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sepi írta:
Szabályzásra azt mondták, hogy ez nem Zsiguli...


érdekes, ezt nekem is mondták már. meg a kérdésemhez igen furcsa szemeket meresztettek :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.10. 21:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.29. 00:00
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 535D
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello mindenki!
Nem akarok okoskodni,de én nagyon sokat szívtam már BMW fék problémákkal./nemcsak a sajátommal,autójavító vagyok/
A BMW futómű fokozottan hajlamos átadni a fék bármilyen kicsi ütését a kormánynak.Elvileg a gyári előírás az első tárcsa 0.05mm-es ütéshatárát írja elő.Az én tapasztalatom,hogy már 0.03mm-t is lehet enyhén érezni a kormányon.Nagyon fontos a hibátlan tárcsa.Vannak márkaszerelők,akik E39-es fékjavításnál automatikusan cserélik az első lengőkar gumi silentjét.A kitámasztó kar silentjéről van szó,nem az alsó lengőkarról!Komoly szakemberek véleménye szerint,a problémák a gyártás körül vannak.Nem hagyják a féktárcsákat feszültségmentesedni,egyszerűen nincs rá idő.Berakod,felmelegszik,kihül,neadj isten esik az eső,vagy meleg fékkel belemész egy tócsába,és kész.Nehéz ügy!Csak jótanács!!!!főleg 2003-530D-azon szerintem nagy tárcsa van már/324mm/alaposan gondold át,nézd meg a gyári árát,nem biztos,hogy nem éri meg megvenni.Nekem más problémám is volt már,ami állítólag ismert nyűg, csak én nem tudtam.Esőben autózva,hosszabb országúti fékmentes szakasz után a fékre lépve,kemény,de hatástalan féket éreztem.Mondták,hogy ezt tanítják,szárítani kell a féket.OK.Tudom azt is,hogy az új E Merci elektrohidraulikus fékjének már van szárító programja.Nekünk még nincs.Megoldottam,lyukas tárcsákat tettem fel./Zimmermann gyártmányú,a W-Parts Kft.forgalmazza/Nekem bevált,megszünt a baj.
Ha javíttatod,kérdezz rá a garancia feltételeire szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.11. 10:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Én most cseréltem hátsó fékbetétet+kop.jelzőt és az a tapasztalatom,hogy a csere után az elsőnél azonnal kialudt a kop.jelző lámpa a hátsónál csak kb. 100km megtétele után ,számomra ez egy új tapasztalat volt a bömösömmel :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.20. 12:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Motor tipusa: 528 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is nemrég cseréltem ki a négy fékbetétet. Hátul nem volt fékkopás jelzőm, elől volt. Az első új visszajelzőm úgy aludt ki, hogy többször elindítottam az autót, majd leállítottam és a sokadiknál eltünt. Tehát én nem tettem meg vele 100 km-t. Az elkopott fékbetéteim TEXTARok voltak, hátra azokat raktam, de előlre valami utángyártottat ( TEX az'szem ) mert a TEXTAR oda elég drága volt, mondanom se kell megbántam, mert fékezéseknél az utángyártott betétek nyikorognak. Ma már csak TEXTARt tennék előre is, mert idegesít az ikaruszbuszos féknyikorgás!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.27. 14:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kok írta:
Én is nemrég cseréltem ki a négy fékbetétet. Hátul nem volt fékkopás jelzőm, elől volt. Az első új visszajelzőm úgy aludt ki, hogy többször elindítottam az autót, majd leállítottam és a sokadiknál eltünt. Tehát én nem tettem meg vele 100 km-t. Az elkopott fékbetéteim TEXTARok voltak, hátra azokat raktam, de előlre valami utángyártottat ( TEX az'szem ) mert a TEXTAR oda elég drága volt, mondanom se kell megbántam, mert fékezéseknél az utángyártott betétek nyikorognak. Ma már csak TEXTARt tennék előre is, mert idegesít az ikaruszbuszos féknyikorgás!

Sziasztok!

:hangos:
Én mint ügyeletes nagytalpú! Az a tapasztalatom, hogy végig próbáltam az összes Európában forgalmazott tárcsát, és betétet!
A véleményem a következő: CSAK KIZÁROLAG "ATE" FÉKALKATRÉSZT SZABAD FELHASZNÁLNI. A többi termék, csak nyugdíjas verdákba való.
Egyetlen olyan nem gyári betét volt, amire azt mondom ,hogy kényszer esetén beszabad vállalni, ez a BOSCH.(az Ö rossz tulajdonsága, csak a szép felni hátrányára vonatkozik! Az összes többi betét, az első nagyobb sebességű fékezés után, azonnal feltükrösödött, és ki lehetett dobni. Mondanom sem kell, hogy az M futóművön a két első tárcsa, 100 ezer Ft.(ATE) A hozzá tartozó betéttel (ATE) 260km/H-ról olyat lehet fékezni, hogy a nyál, ki jön a csukott szádon. Nagyon jó érzés.

Én biztos nem fogok többet kísérletezni az ettől eltérőekkel.
A családom, és a saját biztonságom mindennél többet ér, és nem múlhat azon a párezer ft.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.12. 02:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Motor tipusa: 528 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A következőt olvastam valahol: " A fékcsikorgás több okból is lehet. Ha kis fékezésnél csikorog és nagyobb fékezésnél nem, akkor nagy valószínu^séggel a munkahengerek nem járnak egyszerre. A kis fékero~ miatt az egyik munkahenger hamarabb nyomja neki a betétet a tárcsához, mint a vele szemben dolgozó és emiatt szól a fék. Nem nehéz elképzelni, hogy ilyenkor oldalirányba megfeszül a tárcsa és nagyon jól tud csikorogni a rezonancia miatt.
Ha kicsi és nagy fékezéskor egyaránt csikorog, akkor a fékpofa és a fékmunkahenger érintkezo~ felületei között nem süti az érintkezés és berezonál. Ezen tud segíteni ha valami a fémnél puhább dolog van a két felfekvo~ felület között. Ilyen van pl az LPR fékpofák hátulján, bár hamar lekopik :-( Egyesek szerint a cinkspré használ illetve létezik fékcsikorgás gátló spré is. Több cég gyártja, nekem max a Loctite-ot sikerült felhajtanom. A BárdiAutó-nál is lehet kapni, bár az nem spré hanem paszta. Közös tulajdonáguk, hogy a rezonenciából eredo~ fékcsigorgást szüntetik meg. " Vélemény?? Ezek a fékcsikorgás gátló paszták, sprék, rézpaszták érnek valamit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.14. 12:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kristof80 írta:
Én most cseréltem hátsó fékbetétet+kop.jelzőt és az a tapasztalatom,hogy a csere után az elsőnél azonnal kialudt a kop.jelző lámpa a hátsónál csak kb. 100km megtétele után ,számomra ez egy új tapasztalat volt a bömösömmel :wink:


Amikor kicseréled a kopásjelzőket,utána tedd rá a gyújtást az autóra és hagyd ugy kb 30 másodpercig,amíg el nem tűnik a visszajelző lámpa! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.15. 09:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Felmerült a kérdés, hogy nem lehet tudni hogy mi a gyári és mi nem, hiszen a jurid a BMW beszállítója.
Nagyon egyszerű a válasz: a gyári tárcsa oldalán rajta van egy csomó szám (méret, cikkszám stb.) és a BMW embléma, míg az utángyártottan egyszerüen csak egy Jurid felirat. A betétnél ugyanez a helyzet, a gyárin embléma- az utángyártottan Jurid felirat. Ez tapasztalat, én ezt már benyaltam sajnos... :-(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.15. 09:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi525tds írta:
Felmerült a kérdés, hogy nem lehet tudni hogy mi a gyári és mi nem, hiszen a jurid a BMW beszállítója.
Nagyon egyszerű a válasz: a gyári tárcsa oldalán rajta van egy csomó szám (méret, cikkszám stb.) és a BMW embléma, míg az utángyártottan egyszerüen csak egy Jurid felirat. A betétnél ugyanez a helyzet, a gyárin embléma- az utángyártottan Jurid felirat. Ez tapasztalat, én ezt már benyaltam sajnos... :-(


Én úgy tudom, a BMW az ATE-val áll kapcsolatban.
Nekem a jurid nem jött be. Szerintem nagyon kemény betét.
Gyári szerint egy tárcsának komoly igénybevételnél, 2 garnitura betétet kell kiszolgálni.
De hát kinek a papné, kinek a lánya!
Én maradnék a 18 éves unokájánál!!! :lol: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.15. 13:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
De hát kinek a papné, kinek a lánya!
Én maradnék a 18 éves unokájánál!!! :lol: :lol: :lol:


Te kis kujon :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.15. 20:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!!! Énis az ATE ét favorizálom amellet énis ugytudom ho ez a gyári beszálitó !Alkatrész boltos vagyok és van egy ismerösömnek egy mercije e 270 cdi arra hozattam neki brembo tárcsákat hát 1000km után elkezdett lilulni rázta az elejét mint állat hozzáteszem nemégette el megsemi nagy kontra mert ugye az elején nemszabad mert megég a felület és a fékhatás nula lesz az eredetihez képest!!Szoval hozattam rá ATE ét és megoldodott a dolog természetesen a fékbetét is ijen volt!!!A bömösön legalábis az enyémen 324mm es a tárcsa átmér és az uj vastagsága 29.9 minimum 28.4 lehet tehát ha egy kicsit használod a féket és meg kopik akkor azt a 1.5 mm ert azonnal tuléped ha leakarod szabályozni szoval ez nem mükszik!!!! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.15. 20:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Végig gondolva ezt a fék kérdést, mindenről beszéltünk már, az olajat kivéve.
Aki sokat megy autópályán, vagy hegyi utakon, annak ajánlatos szerintem
50e km-ként ,vagy 2évente lecserélni a fékolajat.
Az olajnak, van egy rossz tulajdonsága, az hogy nedv szívó!
Arról nem is beszélve, hogy a nagyteljesítményű munkahengerekben, fel tud forrni, és romlik a minősége.
Szerintem egy vegyész, ha van köztünk el tudná magyarázni.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator