* *
Pontos idő: 2024.05.13. 07:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.21. 17:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
martonpityu77 írta:
most jövök az autósboltból.visszaveszik a féktárcsáimat!mindennek a tárcsa az oka!azt mondta a hivatalos forgalmazó,h nem birják.túl nagy az autó súlya és ezért nem mindegy mit teszek rá.ez ate power disk volt!(hűtött,vágott).már kb.40 db.tárcsát már vissza vettek ilyen hibával.(hidegen jó,melegen üt).állítólag a textar + még 1 típus bírja csak!!!most jön a próba.


nekem annak idején (már több mint 3 éve) sorozatban 3 tárcsát cseréltek a lángnál, szó nélkül. off passat volt az autó, a tácsák meg 2 ate, a 3. meg brembo. 5-600km után mindegyik rázott. annyira eluntam, hogy eladtam az autót :twisted:
ezért a bmw-re gyárit tetettem (elég sokat olvastam a féktárcsa gondjairól német fórumokon is...), eddig nem is volt vele semmi gond (kop-kop). :D


Ezeket a gyári tárcsákat meg betéteket csak szervízből lehet beszerezni vagy van olyan üzlet ahol kapni őket? És persze nem hamisítványt hanem eredetit. És milyen árban van pro stück?

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.22. 01:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
azt hittem, h az ate tárcsa ate betéttel az jó!de aki cseréli a tárcsát azt mondta,hogy nem bírják a túlzott igénybevételt.túl nagy az autó súlya és túl gyorsan megyek vele.a brembo tárcsa már nagyon durván ütött.delphi betéttel volt felszerelve.ezt a tárcsát (brembo) állítólag a túl kemény betét hevítette fel.ekkor jött az ate szett.ez annyiból jobb,ha kihűl,akkor jó!!!most jön a textar tárcsa,ate betéttel.(mert a betétet nem veszik vissza,csak a tárcsát) az ate vágott tárcsa pedíg jól mutatott a verdán! :cry: vajon ha a textar is ütni fog,akkor mit kapok majd helyette? az enyém 525d.az 530d-n vajon más tárcsa van?egy nagyobb teljesítményűét nem tom ráizgatni vhogy?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.22. 08:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
martonpityu77 írta:
azt hittem, h az ate tárcsa ate betéttel az jó!de aki cseréli a tárcsát azt mondta,hogy nem bírják a túlzott igénybevételt.túl nagy az autó súlya és túl gyorsan megyek vele.a brembo tárcsa már nagyon durván ütött.delphi betéttel volt felszerelve.ezt a tárcsát (brembo) állítólag a túl kemény betét hevítette fel.ekkor jött az ate szett.ez annyiból jobb,ha kihűl,akkor jó!!!most jön a textar tárcsa,ate betéttel.(mert a betétet nem veszik vissza,csak a tárcsát) az ate vágott tárcsa pedíg jól mutatott a verdán! :cry: vajon ha a textar is ütni fog,akkor mit kapok majd helyette? az enyém 525d.az 530d-n vajon más tárcsa van?egy nagyobb teljesítményűét nem tom ráizgatni vhogy?


Szia!

Milyen felni van az autón?
A tárcsa hűtésére kialakított légcsatornák meg vannak?
Szerintem a textar sem lesz jobb! Söt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.22. 09:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
martonpityu77 írta:
azt hittem, h az ate tárcsa ate betéttel az jó!de aki cseréli a tárcsát azt mondta,hogy nem bírják a túlzott igénybevételt.túl nagy az autó súlya és túl gyorsan megyek vele.a brembo tárcsa már nagyon durván ütött.delphi betéttel volt felszerelve.ezt a tárcsát (brembo) állítólag a túl kemény betét hevítette fel.ekkor jött az ate szett.ez annyiból jobb,ha kihűl,akkor jó!!!most jön a textar tárcsa,ate betéttel.(mert a betétet nem veszik vissza,csak a tárcsát) az ate vágott tárcsa pedíg jól mutatott a verdán! :cry: vajon ha a textar is ütni fog,akkor mit kapok majd helyette? az enyém 525d.az 530d-n vajon más tárcsa van?egy nagyobb teljesítményűét nem tom ráizgatni vhogy?


többen a zimmermann tárcsát ajánlották. nekem nincs személyes tapasztalatom, de akinek van, az jókat mondott róla.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.22. 12:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
martonpityu77 írta:
azt hittem, h az ate tárcsa ate betéttel az jó!de aki cseréli a tárcsát azt mondta,hogy nem bírják a túlzott igénybevételt.túl nagy az autó súlya és túl gyorsan megyek vele.a brembo tárcsa már nagyon durván ütött.delphi betéttel volt felszerelve.ezt a tárcsát (brembo) állítólag a túl kemény betét hevítette fel.ekkor jött az ate szett.ez annyiból jobb,ha kihűl,akkor jó!!!most jön a textar tárcsa,ate betéttel.(mert a betétet nem veszik vissza,csak a tárcsát) az ate vágott tárcsa pedíg jól mutatott a verdán! :cry: vajon ha a textar is ütni fog,akkor mit kapok majd helyette? az enyém 525d.az 530d-n vajon más tárcsa van?egy nagyobb teljesítményűét nem tom ráizgatni vhogy?


többen a zimmermann tárcsát ajánlották. nekem nincs személyes tapasztalatom, de akinek van, az jókat mondott róla.


Igen! Raktunk Mi is "Zimmermann" tárcsát! Meglepően jók!
Bár szerintem akkor is az "Ate" a befutó!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.22. 12:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
martonpityu77 írta:
azt hittem, h az ate tárcsa ate betéttel az jó!de aki cseréli a tárcsát azt mondta,hogy nem bírják a túlzott igénybevételt.túl nagy az autó súlya és túl gyorsan megyek vele.a brembo tárcsa már nagyon durván ütött.delphi betéttel volt felszerelve.ezt a tárcsát (brembo) állítólag a túl kemény betét hevítette fel.ekkor jött az ate szett.ez annyiból jobb,ha kihűl,akkor jó!!!most jön a textar tárcsa,ate betéttel.(mert a betétet nem veszik vissza,csak a tárcsát) az ate vágott tárcsa pedíg jól mutatott a verdán! :cry: vajon ha a textar is ütni fog,akkor mit kapok majd helyette? az enyém 525d.az 530d-n vajon más tárcsa van?egy nagyobb teljesítményűét nem tom ráizgatni vhogy?


többen a zimmermann tárcsát ajánlották. nekem nincs személyes tapasztalatom, de akinek van, az jókat mondott róla.


Hello!

Én most rendeltem zimmermann tárcsákat az 5.40-re mert van egy ismerősöm akinek az x5-re is ezt ajánlották és azt mondja,hogy királyság semmi gondd nincs vele...
előtte meg vitte vissza az ate-t is...:(
Betét az lehet ate,urid,textar is..:)

Ez a saját vélemény,de nem sokára jön a saját tapasztalat is....:)

üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.22. 19:18 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is zimmermann van igaz hátul egyenlőre de semmi baja.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.24. 04:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Én most rendeltem zimmermann tárcsákat az 5.40-re mert van egy ismerősöm akinek az x5-re is ezt ajánlották és azt mondja,hogy királyság semmi gondd nincs vele...
előtte meg vitte vissza az ate-t is...:(
Betét az lehet ate,urid,textar is..:)

Ez a saját vélemény,de nem sokára jön a saját tapasztalat is....:)

üdv.strobi.[/quote]

Hi!
Mindenképp szólj strobi,hogy mi a tapasztalat,mert nagyon kiváncsi vagyok!!!
Köszi!

_________________
http://www.szttrally.com/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.25. 18:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tanktaz írta:
Hello!

Én most rendeltem zimmermann tárcsákat az 5.40-re mert van egy ismerősöm akinek az x5-re is ezt ajánlották és azt mondja,hogy királyság semmi gondd nincs vele...
előtte meg vitte vissza az ate-t is...:(
Betét az lehet ate,urid,textar is..:)

Ez a saját vélemény,de nem sokára jön a saját tapasztalat is....:)

üdv.strobi.


Hi!
Mindenképp szólj strobi,hogy mi a tapasztalat,mert nagyon kiváncsi vagyok!!!
Köszi![/quote]

Hali...

tanktaz azonnal jelzek amit van valami.....
"elméletileg" jövőhéten szerdán megy a vas servicébe és pénteken már hozom is vissza....

Ma voltam bent debrecenbe egy haver autósboltosnál aki intézi a zimmermann tárcsákat és ő is azt mondta,hogy az előző autósboltban ahol dolgozott bmw-re a gyárin kivűl csak ezt adták oda a vevőknek mert a többit nagy százalékban vissza hozták és nagyon macerás a garanciális csere..:( Mert fel küldik pestre ott űlnek rajta 3-4 hetet mire megmondják,hogy cserélik-e.....
Ja és csak úgy cserélik ha számlával igazolod,hogy autószerelő rakta fel a vasra...:( végűl is biztos nem a zöldséboltos anyámmal fogom lecseréltetni a féktárcsáimat...:):):) De most,hogy bele gondolok talán megkérem rá..... :lol:
:lol:

üdv.mindenkinek....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.25. 19:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:lol: Nekem van 1 botanikus-prof ismerősöm! Esetleg bevállalja a tárcsacserédet :lol:
Tényleg szólj majd,hogy milyen,mert lassan nekem is esedékes megint a csere és akkor már nem szeretnék csö..re futni. Köszi!

_________________
http://www.szttrally.com/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.07. 18:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.06. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A kézifékem kezd gyengén fogni.Megtudná valaki mondani,hogy hol lehet rajta állítani?
Alulról vagy az utastérből?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.07. 19:03 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
houdini írta:
Sziasztok!
A kézifékem kezd gyengén fogni.Megtudná valaki mondani,hogy hol lehet rajta állítani?
Alulról vagy az utastérből?

Az utastérből is lehet ha még nincs nagyon rá álitva.Leveszed a bőrt a fékkar körül és ott van két csavar.Vagy ha az kevés akor hátsó féktárcsa le és ott tudsz alitani a kézifék betéteken persze ha van rajta még ferodol :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.07. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.06. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
houdini írta:
Sziasztok!
A kézifékem kezd gyengén fogni.Megtudná valaki mondani,hogy hol lehet rajta állítani?
Alulról vagy az utastérből?

Az utastérből is lehet ha még nincs nagyon rá álitva.Leveszed a bőrt a fékkar körül és ott van két csavar.Vagy ha az kevés akor hátsó féktárcsa le és ott tudsz alitani a kézifék betéteken persze ha van rajta még ferodol :lol:


Köszi admin!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.07. 19:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.28. 00:00
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Páhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Vki egyáltalán szokta használni vmire a kéziféket? :oops: Nekem még egyszer nem jutott eszembe,de lehet csak mert triptonik váltó van benne :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.07. 19:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dome86 írta:
Vki egyáltalán szokta használni vmire a kéziféket? :oops: Nekem még egyszer nem jutott eszembe,de lehet csak mert triptonik váltó van benne :)
Én szoktam használni igaz nem automata a gép.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.08. 16:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dome86 írta:
Vki egyáltalán szokta használni vmire a kéziféket? :oops: Nekem még egyszer nem jutott eszembe,de lehet csak mert triptonik váltó van benne :)


Valahol (talán AutoBild E38/7-es használtteszt?) olvastam, hogy az automatás kocsiknál a "P" használata miatt gyakori a kézifék beállása... Szóval néha érdemes használni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.09. 15:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.06. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A kézifék (szakszerűen rögzítőfék) használata automata váltós autónál is ajánlatos föleg akkor ha meredek lejtőn parkoluunk.Én ha ilyen helyen állok meg először N-be teszem,fék behúz,lábféket elengedem és ezután rakom P-be. Így a váltó rögzitője nem tud megfeszülni és a következő indításkor simán jön ki P-ből.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.09. 19:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
"Lájtosan" használom minden parkolásnál.
( Automata váltó szempontjából. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.09. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
houdini írta:
A kézifék (szakszerűen rögzítőfék) használata automata váltós autónál is ajánlatos föleg akkor ha meredek lejtőn parkoluunk.Én ha ilyen helyen állok meg először N-be teszem,fék behúz,lábféket elengedem és ezután rakom P-be. Így a váltó rögzitője nem tud megfeszülni és a következő indításkor simán jön ki P-ből.


Köszönöm! Teljesen racionális, mostantól én is így teszek...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.10. 11:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tanktaz írta:
Hello!

Én most rendeltem zimmermann tárcsákat az 5.40-re mert van egy ismerősöm akinek az x5-re is ezt ajánlották és azt mondja,hogy királyság semmi gondd nincs vele...
előtte meg vitte vissza az ate-t is...:(
Betét az lehet ate,urid,textar is..:)

Ez a saját vélemény,de nem sokára jön a saját tapasztalat is....:)

üdv.strobi.


Hi!
Mindenképp szólj strobi,hogy mi a tapasztalat,mert nagyon kiváncsi vagyok!!!
Köszi![/quote]

Hello everybody...:)

Nos már holnap lessz egy hete,hogy haza hoztam a vasat a servicéből és eddig csak dicsérni tudom a zimmermann tárcsát kb.550-600km-ert tettem meg még csak vele..:)
ja és ATE-betétet vettem hozzá mert azt elfogadható áron tudtam szerezni és azért az nem olyan roccc betét...:) lett volna olcsón mindenféle de azért a fék az legyen FÉÉÉÉK!!!
A 4 lambdaszondámból az első kettő is meghalt, csere másik 2 új be a helyére és kb 1,5-2L-el kevesebbet eszik a vas ami azért már nem elhanyagolható igaz ez csak normál használatnál értendő...:)
Ha bármi negativum érne a tárcsával kapcsolatban szólok azonnal,de szerintem nem igazán lessz...:):):)

Szép napot fanok!!!

üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator